Mehtimäkeläisen taru päättyy

Mehtimäkeläisen taru päättyy
 Kuvaaja: Kimmo Kirves

Mehtimäkeläisen taru on päättymässä. Vuodesta 2003 lähtien Jokipoikia seurannutta sivustoa ei enää jatkossa päivitetä, mutta vanhat jutut pysyvät ainakin toistaiseksi yhä luettavissa. Sivustolle voi kirjautua ja kommentoida vielä kesäkuun loppuun saakka. Mehtimäkeläisen toimitus kiittää lukijoita kuluneista viidestätoista vuodesta!


Mehtimäkeläinen perustettiin vuonna 2003. Alkuaikoina vapaaehtoisvoimin ylläpidetty sivusto siirtyi Sanomalehti Karjalaisen haltuun vuonna 2007 ja syksyllä 2015 edelleen samaan Pohjois-Karjalan Kirjapaino -konserniin kuuluvalle kaupunkilehti Karjalan Heilille.

Mehtimäkeläinen on saanut vuosien mittaan myös tunnustusta. Keväällä 2013 sivusto palkittiin Mestis-gaalassa Vuoden Mestis-mediana.

Valitettava tosiasia on, että Mestis on taantunut viime kausina yhä enemmän farmisarjaksi. Yleinen mielenkiinto valtakunnan kakkostason kiekkoa kohtaan on laskenut sarjan suurimpien seurojen poistuttua kabinetin kautta SM-liigaan.

Samalla esimerkiksi Jokipoikien kotiotteluiden yleisömäärät ovat suorastaan romahtaneet. Vielä 2013–14 Jokipoikien yleisökeskiarvo runkosarjassa oli 1 720 katsojaa, mutta viime kaudella vastaava lukema oli enää 1 039.

Negatiivinen kehitys on heijastunut väistämättä myös Mehtimäkeläiseen. Vaikka Mehtis on säilyttänyt kiitettävän uskollisen ja aktiivisen lukijakunnan, sivuston kävijämäärät ovat laskeneet selvästi huippuvuosista.

Mehtimäkeläisen ylläpito ei ole ollut enää useampaan vuoteen taloudellisesti kannattavaa. Sivuston toimintaa on silti jatkettu kausi kerrallaan puhtaasti joensuulaisen jääkiekkokulttuurin tukemisen hengessä.

Mehtimäkeläinen ja Jokipojat ovat tehneet viime vuosina myös tiivistä yhteistyötä. Jokipojat on saanut julkaista omilla nettisivuillaan kaikki Mehtimäkeläisen toimituksen laatimat otteluennakot sekä kotiotteluiden raportit.

Keväällä 2018 Jokipojat kuitenkin ilmoitti, että tämä yhteistyö päättyy. Seura aikoo tuottaa jatkossa vastaavan materiaalin itse eikä näe Mehtimäkeläiselle keskusteluineen enää tarvetta.

Nämä kolme asiaa yhdessä – Mestiksen romahtanut kiinnostavuus, sivuston taloudellinen kannattamattomuus ja viimeisenä niittinä Jokipojat-yhteistyön päättyminen – johtivat siihen, ettei Mehtimäkeläisellä ole enää edellytyksiä jatkaa.

Vielä kerran suuret kiitokset kaikille Mehtimäkeläisen ystäville!

Kommentit   

-7 #1 möly 28.05.2018 17:55
Eli ?? Jokipojat laittaa oman keskustelu plastan pystyyn vai? Jos näin on niin, HYVÄ !! Karjalainen saa nyt keskittyä Katajaan jonka alamäki on alkanut.
+3 #2 rizee 28.05.2018 18:07
Lainaus möly:
Eli ?? Jokipojat laittaa oman keskustelu plastan pystyyn vai? Jos näin on niin, HYVÄ !! Karjalainen saa nyt keskittyä Katajaan jonka alamäki on alkanut.

En usko. Tehneevät vain peliraportit. Kiitos kaikille palstatovereill e menneistä vuosista niin hyvinä kuin huonoina hetkinä. Näinhän se menee, että vuodet vierivät ja ajat muuttuvat. 6-7 vuotta ehdin itse tänne lukea ja kirjoitella ja kyllähän tänne jonkin sortin henkinen suhde syntyi. Harmi sinänsä. Toivottavasti entistä useampi tänne kirjoittanut ja näitä lukenut löytää jatkossa tiensä Jatkoajan keskustelupalst alle (tämä ei ollut mainos).
+3 #3 aku 28.05.2018 19:52
No voi kurppa!! Tämän kevään huonoin kiekkouutinen Joensuussa:( Toivottavasti nyt oikeasti panostavat tuonne seuran omille sivuille, Jatkoaika ei kyllä nappaa ollenkaan...
-7 #4 Repe 28.05.2018 20:13
Tietyllä tavalla hyvä juttu, loppuupahan syytä suotta minunkin ajoittainen dissaaminen vanhanaikaisill a miinuspalkeilla jne.... Aikansa kutakin....
-7 #5 Repe 28.05.2018 20:31
Lainaus aku:
No voi kurppa!! Tämän kevään huonoin kiekkouutinen Joensuussa:( Toivottavasti nyt oikeasti panostavat tuonne seuran omille sivuille, Jatkoaika ei kyllä nappaa ollenkaan...


Ei Jatkoaika nappaa minuakaan, kun ylläpitäjät ei anna siellä kirjoitus-oikeu tta, vaikken ole kirjoittanut kertaakaan siellä:) Eli todennäköisesti "kirjoitusura" on kesäkuun jälkeen jääkiekkotermei n "jäissä" :)
#6 Peks1 28.05.2018 21:29
Joku tässä ei täsmää: Jokipojat tuottaa otteluraportit jatkossa itse. Miksi sille ei enää kelpaisi omille sivuilleen ammattitoimitta jien kirjoittamat jutut, jotka se on saanut ilmaiseksi? Jokipojat ”ei näe Mehtimäkeläisel le keskusteluineen enää tarvetta”. Eihän Mehtimäkeläisen ja sen keskusteluiden pitäisi Jokipojille kuulua, Mehtimäkeläinen on Jokipojista riippumaton toimija? Voisiko rivien välistä lukea, että palstan usein negatiivisen sävyn vuoksi Jokipojat on vinkannut Mehtimäkeläisel le, että pistäkää pillit pussiin ja Mehtimäkeläisel le se sopii hyvin, väsy on tullut heillekin.

Mutta, mutta, Mehtimäkeläinen on hyvä brändi minusta ja minä toivoisin, että sitten joskus tulevaisuudessa Mehtis alkaisi tehdä videomakasiinio hjelmaa, se oli kuitenkin sitä parasta antia minun mielestä tässä historian aikana.
+4 #7 Teppana85 28.05.2018 21:34
Ei tämä kyllä hyvältä vaikuta, kaikkea tämäntyyppistä toimintaa pitäisi saada lisää, eikä lakkauttaa.
+2 #8 Peks1 28.05.2018 21:41
Jotain kummaa tässä on, kun Jokipojat on kasaamassa taas edelliskautta vahvempaa joukkuetta, niin miksi aletaan puhua Mestiksen romahtaneesta kiinnostavuudes ta ym. ja palsta lopetetaan? Nythän pitäisi lähteä uutta nousua rakentamaan?

Mutta ehkä vanhan lopussa aina jonkun uuden hyvän asian siemen.

Jatketaan Jatkoajassa ketkä siellä ovat.
+1 #9 jones 28.05.2018 22:49
Katos. Onhan tuo jatkoaika. Mehtimäkeläinen kuoli itse aiheuttaen kävijämäärän laskua, koska tätä ei kehitetty enää vuosiin. Tekosyitä.

Jokipojat pestasi sisällöntuottaj an. Eli kehittävät omia kanaviaan. Mehtimäkeläinen vie turhaan omilta sivuilta liikennettä joten ymmärrän Jokipoikien ratkaisun.

Tulee aika pitkä minunkin palstaelo päätökseen. Aika tosipitkä...yli 10 vuotta :D

Täällä on mukavia ja asiallisia kirjoittajia ja osa tuolla jatkoajassa mukana. Jatketaan siellä, ei elämä tähän pääty.
+5 #10 runopoika 28.05.2018 23:12
Kiitos kaikin puolin. Entinen Pohjosen jokipoika on yhä kuitenkin Jokipoikien fani. Tämän palstan avulla on päässyt tutustumaan hienoihin kiekkofaneihin, joiden ei tarvitse hävetä valtakunnan mittarissa itseään ja yhteisöään. Olette hyväksi lajille. Nyttemin asun Oulussa ja aina toisinaan käyn toki Joensuussakin edelleen. Olkoon hyvää kaikille, pidetään yhteyttä, ken sattuu muistamaan ja esimerkiksi facessa minusta kuulemaan.
+5 #11 Reikäpallo 29.05.2018 07:22
Arvon palstatoverit! Ollaan suunnittelemass a parin muun kanssa korvaavaa sivua mehtimäkeläisel le. Nyt voisitte heittää ehdotuksia siitä mitä sille sivulle haluaisitte.
-7 #12 möly 29.05.2018 07:43
Niin.. Minunkin mielestä tuo kirjoitus on jotenkin Jokipoikia dissaava. Mutta kun otetaan huomioon kuka sitä nykyjään yllä pitää ja heidän yhteys koripalloon niin sepä siitä. En tiedä huomasiko moni kun Jokipojat teki HIFK kanssa sopimuksen niin verkkokarjalais essa oli kysely mitä mieltä ovat lukiat? Itse laitoin,oikeen hyvä asia ja jne.. Mutta koskaan ei tainnut tulla ulos ko.asia? Varmaan liikaa tullut positiivista palautetta..
+1 #13 JTK 29.05.2018 08:20
Kyllähän tämä palsta on viime aikoina ollut todella hiljainen entisiin akoihin nähden ja ei taida olla montaa enää, jotka tätä seuraa. Pieni piiri.

Ihmisten mielenkiintoon palstaa kohtaa ovat varmasti ainakin osin vaikuttaneet erittäin runsaat negatiiviset kirjoitukset. Jonkin verran olen hallilla kuullut, että porukka ei jaksa enää lukea palstaa tai saatika kommentoida, kun täällä on paljon negaa asiasta kuin asiasta vaikkei olisi edes aihettakaan. No oli miten oli niin jokaisella on oikeus omiin mielenpiteisiin.

Ja vika uutinen multa tälle palstalle: Jokipoikien kasvatti Petrus Palmu teki NHL-sopimuksen. Ja "veikkaan" ettei jää viimeiseksi Joensuulaisesta näkökulmasta. Adios, hyvää kesää kaikille sekä kiitos ja kumarrus kaikille pelastalaisille ! :)
+1 #14 jambo 29.05.2018 09:58
Erittän huono päätös!

Tämä ollut ainoa paikka löytää varmasti tietoa kun Jatkoaikakin nykyisin ihan kuollut. Iso osa peleistä ei edes pientä juttua!

Keskustelu täällä hyvää toki myös paljon nekaa. Mutta se on meidän fanien lupa sanoa suoraan ja täällä se onnistuu ilman sensuuria. Ehkä meni perille seuraankin!

Nyt alkaa farmitouhu eli ehkä ymmärrettäviä aikoja lopettaa. Ei kyllä kiinosta pomppupallo silti!
+2 #15 tilkka 29.05.2018 11:42
Voi surkeus kun tämä lopppuu,olisi mukava ollut Jtk:n pitämää jokipo pelaajien maailmalla onnistumisista ja muustakin jokipoon liittyvistä jutuista! Mut hyvää jatkoa kaikille .
+7 #16 Peks1 29.05.2018 12:32
Kiitos Mehtimäkeläisel le näistä vuosista, kiittää pitää, vaikka lopetus harmittaa. Ja kiitos Emalle, joka alunperin koko homman perusti. Ja vielä kerran: minusta Mehtimäkeläisen pitäisi alkaa taas tehdä makasiiniohjelm aa sitten joskus.

Reikäpallo: kutsu koolle vaikka palaveri Joensuun torikahvioon, tulee paikalle ne jotka haluaa ideoida tai olla mukana mahdollisen uuden palstan ylläpidossa.
#17 Peks1 29.05.2018 12:33
Tietysti JTK:n junnu-uutiset jäävät nyt unholaan. Niitä voisi JTK jatkaa vaikkapa junnujen Facessa aina silloin tällöin.
+4 #18 ierikka 29.05.2018 14:05
Reikäpallo: luulisi Mehtimäkeläisen olevan myytävänä tai ainakin vuokrattavana tai muuten saatavilla... Antaa vaikka ilmoitustilaa vastineeksi sitten. Kannattaa ainakin kysäistä, nimi kun on kaikille tuttu ja helppo.

Huono juttuhan tämän loppuminen on joensuulaisen jääkiekkotouhun kannalta. Ei ole läheskään joka seuran vierellä tämmöistä saittia. Täällä oli sentään uutisissa ja raporteissa tietty taso aina ja keskustelut hyvät kansan syviä rivejä myöten.

Mutta arvatahan nämä aina saattaa, Mestis on mennyt viidessä vuodessa aivan päin persettä ja tämmöiset asiat sitten tahtoo mennä siinä mukana, ei sille minkä voi.

Tässä vaiheessa varmaan on paikallaan kiitellä hyvistä keskusteluista jokaista. Yli kymmenen vuotta tätä tuli itselläkin seurattua, välillä aika tosi tiiviistikin, eli kyllähän tästä pieni tyhjä kolo jää. Hyvät jatkot nyt kuitenkin jokaiselle.
-2 #19 Repe 29.05.2018 14:31
Oma veikkaus on että Jokipoikien keskustelupalst alla keskustelu Jatkoajassa on aika nuutunutta, riippumatta joukkueen menestyksestä ensi kaudella.
-2 #20 Repe 29.05.2018 14:34
Aika hiljaista välillä: https://keskustelu.jatkoaika.com/threads/jokipojat-2018%E2%80%932019.67886/page-3
+1 #21 Repe 30.05.2018 15:31
Ja "matalan profiilin" jääkiekkokeskus telu-paikkana on tietysti Suomi24, joka tosin ei taida olla suosittu....
+3 #22 Teppana85 30.05.2018 16:33
Jatkoajan keskustelupalst an Jokipojat osiossa keskustelu on hiljaista jo siksi, että meille kannattajille on löytynyt tällainen hieno sivu keskustella. Kunpa joku saisi laitettua jotain vastaavaa tilalle.
+4 #23 Reikäpallo 30.05.2018 16:40
Lainaus Teppana85:
Jatkoajan keskustelupalstan Jokipojat osiossa keskustelu on hiljaista jo siksi, että meille kannattajille on löytynyt tällainen hieno sivu keskustella. Kunpa joku saisi laitettua jotain vastaavaa tilalle.

Ollaan tekemässä Mehtimäkeläisen tilalle uutta sivua. Sivulle alustavasti olisi tulossa Ennakot,Raporti t ja muut uutiset. Lisäksi käyttäjät saisivat äänestää ottelun jälkeen pelin parasta pelaajaa. Ja keskustelu osio totta kai.

Edit. Ideoita saa totta kai myös ehdottaa!
+3 #24 Peks1 30.05.2018 17:24
Hyvältä kuulostaa. Jos ideoita kerran saa antaa, niin sanoisin, että kielenhuoltoon olisi hyvä hieman panostaa, mikäli otteluraporttie n kirjoittajien joukossa on kirjoituskokemu kseltaan kovin kirjavaa porukkaa. Eli porukan lahjakkain kynämies katsoisi vähän päältä, ettei ole pahasti yhdyssanavirhei tä jne. Kunnollista tekstiä on mukavampi lukea ja se jättää laadukkaamman vaikutelman. Muutoin kotikutoisuus on ihan hieno juttu, sitähän se Mehtimäkeläinen kin alunperin oli ennen kuin urheilutoimitta jat alkoivat siellä niitä tekstejä kirjoittaa.

Sitten voisi vielä toivoa, että Mehtimäkeläises sä tuli totuttua siihen, että keskustelu on uutisen kommentointia. Jatkoajan tyyliset aiheketjut hajottaa ihan suotta keskustelun sinne ja tänne.

Ja vielä: plus- ja miinuspainikkei ta ei tarvita.
+5 #25 Reikäpallo 30.05.2018 17:40
Kiitos Peks1 ideoista sekä vinkeistä!
Tekstistä totta kai pyritään tekemään mahdollisimman mukavalukuista. Meille oli alusta asti selvää että plus- ja miinuspainikkei ta ei tule.
+2 #26 tilkka 30.05.2018 19:04
Itse toivoisin näin Hesassa asuvana kannattajana,et myös JTK jatkais kirjoittelua a- nuorista ja nuorista sekä jokipo taustaisten pelaajien otteista.kiitos
-2 #27 möly 30.05.2018 19:11
Ja Jatkoajalle ei kaikki pääse,en ainakaan minä.. :) Pitäköön tunkkinsa :) Mutta hyvä jos tulee uusia juttua Mehiksen tillalle ja jne. Aika haikee fiilis tuli kun sai lukea että mehtimäkeläinen lopetetaan. Kumminkin tämä kuuluu joka päiväiseen rutiniin.. :) Me olemme suurta perhettä kaikki nimimerkit..Oli sitten plussaa tai miinusta.. :)
+2 #28 lace 30.05.2018 20:58
No niin arvon palstaveljet. Tämän uutisen luettuani, jouduin etsimään tunnukset jotta pääsen kirjoittamaan vielä viimeisen viestini.

Mehtimakelaisen kautta olen saanut tutustua moniin hienoihin faneihin. Vaikka en ole ollut aktiivinen kirjoittaja moniin vuosiin niin olen kyllä aktiivisesti lukenut palstaa ja hienoja keskusteluja :D Aikoinaan on käyty mehtimakelaisen järjestämillä fanimatkoilla jne jne.. Hyvää kesää kaikille tutuille ja tuntemattomille .
+1 #29 Theme_84 31.05.2018 04:34
Kyllä ehdottomasti täytyy saada uusi keskustelupalst a kerran tämä Mehtimäkeläinen loppuu. Uuteen keskustelupalst aan voisi tulla Otteluennakot ennen peliä ja tietysti myöhemmin otteluraportti. Maalikooste ottelusta? Eri keskusteluaihee t. Plus/miinus painikkeet pois. Ajan tasalla olevat uutiset. Se kokous tästä olisi kyllä paikallaan ja hyvä ehdotus. Joku viikonloppu olisi hyvä ajankohta. Tässä minun ehdotus :)
+2 #30 Repe 31.05.2018 14:24
Lainaus möly:
Ja Jatkoajalle ei kaikki pääse,en ainakaan minä.. :) Pitäköön tunkkinsa :) Mutta hyvä jos tulee uusia juttua Mehiksen tillalle ja jne. Aika haikee fiilis tuli kun sai lukea että mehtimäkeläinen lopetetaan. Kumminkin tämä kuuluu joka päiväiseen rutiniin.. :) Me olemme suurta perhettä kaikki nimimerkit..Oli sitten plussaa tai miinusta.. :)


Oletko sinäkään Möly päässyt Jatkoaikaan milloinkaan kommentoimaan?
+3 #31 möly 31.05.2018 16:08
Lainaus Repe:
Lainaus möly:
Ja Jatkoajalle ei kaikki pääse,en ainakaan minä.. :) Pitäköön tunkkinsa :) Mutta hyvä jos tulee uusia juttua Mehiksen tillalle ja jne. Aika haikee fiilis tuli kun sai lukea että mehtimäkeläinen lopetetaan. Kumminkin tämä kuuluu joka päiväiseen rutiniin.. :) Me olemme suurta perhettä kaikki nimimerkit..Oli sitten plussaa tai miinusta.. :)


Oletko sinäkään Möly päässyt Jatkoaikaan milloinkaan kommentoimaan?



En.. En pääse edes jäseneksi.. Oletan että se kuka päättää sinne pääsyn (Jatkoaika/Joki pojat)niin pyörii myös täällä Mehtimäkeläisen plastalla. Kun yritän kirjautua Jatkoaikaan nimimerkki "möly"..
+1 #32 Repe 31.05.2018 16:47
Ok, jos luulevat provosoivaksi nikiksi sinua;) Kummallinen palsta tosiaan, kun porttikiellon kirjoittamiseen saa ennen ensimmäistäkään kirjainta.
+2 #33 tilkka 31.05.2018 17:44
Mä sain Jatkoajasta kans porttikiellon kun yritin kirjautua tilkka sanalla oli kuulemma varattu ja antoivat vuoden kiemlon siitä! En ole sen jälkeen yrittänytkään.
+1 #34 Teppana85 31.05.2018 18:35
Sen verran erikoisia tarinoita tuosta jatkoaikaan rekisteröitymis estä liikkuu, että ihan pakko itekkin kokeilla kohta liittyä.
+1 #35 Petromax 31.05.2018 19:00
Lainaus Teppana85:
Sen verran erikoisia tarinoita tuosta jatkoaikaan rekisteröitymisestä liikkuu, että ihan pakko itekkin kokeilla kohta liittyä.

Jatkoaikaan kirjautuminen onnistui ihan ekakerralla. Kyseisen palstan plussaksi mainitsisin eri aihe osiot ja jäähylle joutumisen ylilyöntien vuoksi. Tällä Mehtimäkeläises sä tahtoi pitkissä ketjuissa mennä joskus ”puurot ja vellit” sekaisin. Toivotaan menestystä niille jotka puuhaavat tälle palstalle jatkoa. Hyvää kesää jääkiekkoväki! Sarjat alkaa olla taputeltu tältä kaudelta.
+1 #36 Repe 31.05.2018 19:05
Aika oudolta kuullostaa, jos varattu nikki tiedosta saa porttikiellon Jatkoajassa, mutta voihan siellä olla kaikki mahdollista.... :)
+1 #37 rokkipoika 31.05.2018 19:55
Lainaus möly:

En.. En pääse edes jäseneksi.. Oletan että se kuka päättää sinne pääsyn (Jatkoaika/Jokipojat)niin pyörii myös täällä Mehtimäkeläisen plastalla. Kun yritän kirjautua Jatkoaikaan nimimerkki "möly"..

Sama täällä. En miekään päässy tällä nimimerkillä sisään. Enkä toista kertaa ole yrittänytkään.
#38 Peks1 31.05.2018 20:42
En minäkään saanut ekalla kerralla tunnareita. Sitten meni muutama vuosi väliä ennen kuin yritin toisen kerran ja silloin onnistui. Muistelen, että sinne piti perustella, että mitä hyvää tai mitä liäarvoa jäsenyys tuo palstalle. Jos ei vaivaudu kirjoittamaan perusteluja miksi minut pitäisi päästää sisään, niin ne delotoi hakemuksen saman tien. Siellä on varmaan satoja hakemuksia koko ajan jonossa.

Oma palsta tarvitaan, ei ole järkeä siinä, ettei kaikki halukkaat pääse mukaan.
+2 #39 HeHa 31.05.2018 21:09
Jatkoajan tunnukset sain ensimmäisellä kerralla, kun perustelin antini jääkiekko-kesku steluun. Hiljaista siellä on ollut viime vuosina Jokipoikien osiossa. Pitänee sitten siirtyä sinne keskusteluun. Hyvä olisi, jos joku/jotkut perustaisivat uuden Jokipoikien keskustelupalst an ilman plussa- ja miinuspainikkei ta. Mehtimäkeläisen toimittajille kiitokset vuosien työstä.
-1 #40 Repe 31.05.2018 21:34
Kun itse olen kirjoittanut Jatkoajan hakemuskaavakee ssa: "Haluan välillä osallistua jääkiekkokeskus teluun" Se ei ole riittänyt, kun jääkiekkokeskus teluissa voi olla mitä vaan jääkiekkoon liittyvää, eli sitä on hakemuksessa vaikea sanoa. Nikkini (eri) on toiminnassa siellä, muttei keskusteluoikeu tta.
#41 Teppana85 31.05.2018 21:48
Laitoin hakemuksen vetämään, näinköhän onnistuu.
-3 #42 jones 01.06.2018 00:53
IFK yhteistyöstä itkeneille....

Nyt on sitten TuTokin kelkassa, kun syventävät yhteistyötä Ässien kanssa ja sisältää pätkälainojakin . Jopa Nickerson seilaa molemmissa.

Eli siellä mentiin oikeaan farmiin kerralla.

Enää SaPKo "itsenäinen", mutta eipä varmaan enää kauaa.

Hyvästi.
+2 #43 JTK 01.06.2018 05:43
Lainaus jones:
IFK yhteistyöstä itkeneille....

Nyt on sitten TuTokin kelkassa, kun syventävät yhteistyötä Ässien kanssa ja sisältää pätkälainojakin. Jopa Nickerson seilaa molemmissa.

Eli siellä mentiin oikeaan farmiin kerralla.

Enää SaPKo "itsenäinen", mutta eipä varmaan enää kauaa.

Hyvästi.

Onhan Sapko tehnyt yhteistyötä useammankin Liigaseuran kanssa. Ja uusi Mestis jengi Koovee tekee sitä Ilveksen kanssa.
+1 #44 Repe 01.06.2018 15:41
Mestiksen tilanne jo pitkään: https://www.youtube.com/watch?v=AnzoOxg2m-g
-2 #45 peluuri 01.06.2018 20:46
Lainaus jones:
IFK yhteistyöstä itkeneille....

Nyt on sitten TuTokin kelkassa, kun syventävät yhteistyötä Ässien kanssa ja sisältää pätkälainojakin. Jopa Nickerson seilaa molemmissa.

Eli siellä mentiin oikeaan farmiin kerralla.

Enää SaPKo "itsenäinen", mutta eipä varmaan enää kauaa.

Hyvästi.

SaPKon "itsenäisyys" huvittaa. Ei yhtään loukkaantumista ,ettei liigasta tullut apuun loukkaantunutta hieman parempi pelaaja, kun taas Jokipojat nosti junnun tilalle..
#46 peluuri 01.06.2018 20:51
Minua ei hyväksytty jatkoajalle eka kerralla, kun arvelin, ettei tarvii määräänsä enemmän perustella tai itteensä kehua. Kun sitten kehuin itteeni mainitsemalla, että miula on persoonallinen ja usein massasta eroava tapa ajatella jääkiekosta, pääsin sisään.. enkä edes juurikaan valehdellut. Mut saatte käyttää sitä hakemuksessanne ..vaikka sitten kirjoittaisitte totuuden vastaisesti:)
+1 #47 jambo 02.06.2018 06:40
Lainaus jones:
IFK yhteistyöstä itkeneille....

Nyt on sitten TuTokin kelkassa, kun syventävät yhteistyötä Ässien kanssa ja sisältää pätkälainojakin. Jopa Nickerson seilaa molemmissa.

Eli siellä mentiin oikeaan farmiin kerralla.

Enää SaPKo "itsenäinen", mutta eipä varmaan enää kauaa.

Hyvästi.

Täyhtä farmarin paskaa alkaa olla koko mestis tänäpäivänä. Mitipä sitä!!

Olsi hienoa ollut jos JoKP ei niin kun kaikki muut. Samasa suossa kaikki. Pitkänlinjan fani ei tätä hifkfarmi paskaa sulata!

Käyään A jun peleissä ens kaudella. Siellä oikeet joensuun pojat!
#48 Repe 02.06.2018 12:03
Lainaus jambo:
Lainaus jones:
IFK yhteistyöstä itkeneille....

Nyt on sitten TuTokin kelkassa, kun syventävät yhteistyötä Ässien kanssa ja sisältää pätkälainojakin. Jopa Nickerson seilaa molemmissa.

Eli siellä mentiin oikeaan farmiin kerralla.

Enää SaPKo "itsenäinen", mutta eipä varmaan enää kauaa.

Hyvästi.

Täyhtä farmarin paskaa alkaa olla koko mestis tänäpäivänä. Mitipä sitä!!

Olsi hienoa ollut jos JoKP ei niin kun kaikki muut. Samasa suossa kaikki. Pitkänlinjan fani ei tätä hifkfarmi paskaa sulata!

Käyään A jun peleissä ens kaudella. Siellä oikeet joensuun pojat!


https://www.youtube.com/watch?v=Uw5W1K6bAG0 :)
+3 #49 Riffixi 02.06.2018 13:01
Ehdotus.

Punamustien kotisivuilla olisi keskustelupalst a;) Eiköhän mennä sinne
+2 #50 hockey susiraja 02.06.2018 13:42
Lainaus Riffixi:
Ehdotus.

Punamustien kotisivuilla olisi keskustelupalsta;) Eiköhän mennä sinne


http://punamustat.net/phpBB3/index.php
Sinne siis ja tarina jatkuu. ;)
+2 #51 Repe 02.06.2018 13:46
Lainaus hockey susiraja:
Lainaus Riffixi:
Ehdotus.

Punamustien kotisivuilla olisi keskustelupalsta;) Eiköhän mennä sinne


http://punamustat.net/phpBB3/index.php
Sinne siis ja tarina jatkuu. ;)


Ilman muuta, uusin viesti siellä jo äskettäin, maaliskuu-2016 ;)
+2 #52 hockey susiraja 02.06.2018 13:50
Lainaus Repe:
Lainaus hockey susiraja:
Lainaus Riffixi:
Ehdotus.

Punamustien kotisivuilla olisi keskustelupalsta;) Eiköhän mennä sinne


http://punamustat.net/phpBB3/index.php
Sinne siis ja tarina jatkuu. ;)


Ilman muuta, uusin viesti siellä jo äskettäin, maaliskuu-2016 ;)

Kyllä se sieltä herää kun porukka löytää sinne kun tämä loppuu tietty ei ole pakko jos ei kiinnosta.
+2 #53 Repe 02.06.2018 13:55
Kiinnostaa sitten, jos muitakin....
+3 #54 Peks1 02.06.2018 14:02
Miksei kukaan tuota aikaisemmin keksinyt. Sinne tietenkin.
#55 hockey susiraja 02.06.2018 14:43
Lainaus Repe:
Kiinnostaa sitten, jos muitakin....

Kyllä se kiinnosta on Joensuussa sen verran hyvä fanikulttuuri.
-8 #56 Eastside22 02.06.2018 23:04
Avasin sivun pitkästä aikaa ja en lukenu yhtään kannaan ottoo . No , Perkele , tää ei oo oollu mikään fani sivusto . Pelkkä kaatopaikka , jolla paskahousut tunnistamattoma na ovat tuhonnu kaiken sen mikä ois Oikeille faneille tärkeetä . Itte oon tuntenu ja tavannu tään sivun kautta niitä oikeita faneja jotka Eman myötä kasvettiin Isoks . VITTU , että hävettää teidän pellejen käyyttäytymine , itte oon aina kantanu vastuun mitä oon tehny tai sanonu . Ottaa sieluun oikeesti , teidän jotka älyävät asin tehneet , työ.......
-8 #57 Eastside22 02.06.2018 23:13
Sori , viimeisen lauseen voi kuvitella jokainen miten ois pitäny ....
-8 #58 Eastside22 02.06.2018 23:36
Ierikka , sitä samaa . Saattaa ollu aika hiljasta kun joutuu kommentoimaan omalla nimellä . Eli repe ja kumppanit , nyt saattaa olla läppärin näppäimet jäässä , saitte mitä tahdoitte , ootteko ylpeitä , paskahousut !!Ai niin kaalimadolta löytyy teille varmaan puuha pakkauksia , et voi toteuttaa itteensä ,
+3 #59 jambo 03.06.2018 07:29
Paskahousuva ja oikea fanit jopa joo. Jokkainen kannattaa niin mite haluaa, kaikki tärkeitä. Mutta ei kelpaa. Mikähe syy ko fanipääty kuoli?!?

Alaarvosta touhua haukkua täällä tai muutenki muita faneja.

JULLI farmi paskaan on JoKP astunut. Ei maistu miulle enää ehkä jokut tykkää. Silti ei fanit riidellä keskenään!
+3 #60 Theme_84 03.06.2018 08:49
Totta, aika paksua tuollalailla rueta haukkumaan. Kannatetaan kuitenkin kaikki samaa joukkuetta :) Lueskelin tuossa Hilpan haastattelua että on huolissaan kausari ja lipputuloista. Kyllä meidän fanien on tuotava kortemme kekoon. Eli ainakin minä taidan tuon kausarin seuraavaksi tilata. Toivottavasti tuleva kausi tuo plussaa Jokipojille. Hilppa oli painottanut että tulevalla kaudella finaalipaikka on ainoa tavoite
-1 #61 Repe 03.06.2018 10:50
Lainaus Eastside22:
Ierikka , sitä samaa . Saattaa ollu aika hiljasta kun joutuu kommentoimaan omalla nimellä . Eli repe ja kumppanit , nyt saattaa olla läppärin näppäimet jäässä , saitte mitä tahdoitte , ootteko ylpeitä , paskahousut !!Ai niin kaalimadolta löytyy teille varmaan puuha pakkauksia , et voi toteuttaa itteensä ,



Siinä se oikea sanaseppo mielestään, miten kirjoituksesi liittyi jääkiekkoon? Ja älä tule Spm:n keskusteluosioo n vaikka siihen itse kuulutkin. Tuollaisen vuodatuksen jälkeen monia muita kuin sinua hävettäisi tulla jäähallille.
+3 #62 Reikäpallo 03.06.2018 12:16
Nyt voisi heittää nimiehdotuksia uudelle foorumille!
+3 #63 Repe 03.06.2018 13:37
Ja vielä lisäten noihin Eastsiden kommentteihin, Jatkoajassa saisit noilla kommenteilla ikuisen porttikiellon sinne, että siinäpä analyysi sinun "lätkäjätkyydes tä":)
+3 #64 joke 03.06.2018 15:27
Joke kiittää Ema Hurskaista hyvän sivun luomisesta. Muut tahot näköjään tahtoivat sen pilata rahanhimosta johtuen. Nykyään seuraan JYPin menestystä ja kannatusrahat menevät sinne. Jokipojat silti mielessä since 1977 Mehtimäen ulkojäiltä.
Milos Tarant, Jon Fontas, Kyltsi, Rautsi, Hannes ja kaikki muut starat aina muistissa. Pärjäilkää ja nouskaa liigaan.
+2 #65 Peks1 03.06.2018 21:02
Minusta nimessä ei tarvitsisi olla Jokipoikia eikä välttämättä ärjyä. Joku napakka nimi, joka liittyy jääkiekkoon, faneihin tai joensuulaisuute en. Sitten sen nimen alla alaotsikkona tavallaan että tämä on Jokipoikien otteita seuraava fanisivusta.

Punaviiva
Pötkä
C-katsomo
Päätykatsomo
Ärjy-katsomo
+3 #66 päätykatsomo 04.06.2018 11:18
Päätykatsomo kuullostaa nimenä hyvälle ;) Eikun uutta sivustoa vaan pystyyn niin voidaan jatkaa ens kauden joukkueen spekuloinnilla. Millloinhan sieltä pelaajauutisia tulee taas? Hienoa ollut seurata tän sivuston tapahtumia vuosia- uuden alku ei välttämättä aina ole kuitenkaan pahasta. Ens kautta odotellessa :)
+4 #67 Repe 04.06.2018 15:17
Entäs jälkipelit? Ei ainakaan liian tavanomainen nimi ja eikä nosta esim. mitään katsomoa/paikka a esille.
#68 JTK 04.06.2018 16:41
Ärjy-saitti, Ärjy-tunneli, Ärjy-rinki, vilttiketju, tupenpurijat, poppariosasto tai neloskenttä. Nämä tulivat ekana mieleen.
+4 #69 Kullervo 04.06.2018 17:12
Tuollahan on Oikea fani jo nimennyt meidät muut, joten ehdotan myös uuden sivuston nimeksi hänen käyttämänsä nimityksen: Paskahousut.
#70 Peks1 04.06.2018 17:48
Ei neloskenttä, vaan mieluummin Viitoskenttä kuvaa niitä, jotka ovat katsomossa.

5-Viitoskenttä-5

5-Viitosketju-5

Kun Jokipo heittää ylämummoon, Viitosketju heittää yläviitoset.
#71 Peks1 04.06.2018 18:25
Ärjylä
+2 #72 Repe 04.06.2018 18:28
Lainaus Kullervo:
Tuollahan on Oikea fani jo nimennyt meidät muut, joten ehdotan myös uuden sivuston nimeksi hänen käyttämänsä nimityksen: Paskahousut.


Näinpä, eipä ole pahoitteluaan kirjoittanut "vuodatuksestaa n", jäisiköhän Eastsidelta itseltään haukkuminen pois jos olisi omalla nimellään?:)
+6 #73 HeHa 04.06.2018 19:19
Vielä kerran palasin kommentoimaan Eastsiden avautumisen myötä. Kommentit lienevät Mehtimäkeläisen 15:n vuoden ajalta alatyylisimmäst ä päästä. Tosiaan kuten repe totesi penaltia olisi tullut Jatkoajalta pitkäksi aikaa. Vaikka tällä palstalla onkin ollut värikkäitä kommentteja, niin uskon, että kaikki haluavat Jokipojille parasta. Siinä mielessä jako faneihin ja oikeisiin faneihin on mautonta. Tosiasiassa Eastside itse on ollut tappamassa päätyä: niitä oikeita faneja on alle kymmenen ja päätyfanien määrä on varmaan alle yksi kahdeskymmeneso sa menestysvuosist a. Tämä paskahousu on käynyt peleissä vuodesta -82, mutta silti olen omasta mielestäni oikea fani, joka uskoo omiinsa vuodesta toiseen.
+2 #74 Repe 04.06.2018 20:13
Lainaus HeHa:
Vielä kerran palasin kommentoimaan Eastsiden avautumisen myötä. Kommentit lienevät Mehtimäkeläisen 15:n vuoden ajalta alatyylisimmästä päästä. Tosiaan kuten repe totesi penaltia olisi tullut Jatkoajalta pitkäksi aikaa. Vaikka tällä palstalla onkin ollut värikkäitä kommentteja, niin uskon, että kaikki haluavat Jokipojille parasta. Siinä mielessä jako faneihin ja oikeisiin faneihin on mautonta. Tosiasiassa Eastside itse on ollut tappamassa päätyä: niitä oikeita faneja on alle kymmenen ja päätyfanien määrä on varmaan alle yksi kahdeskymmenesosa menestysvuosista. Tämä paskahousu on käynyt peleissä vuodesta -82, mutta silti olen omasta mielestäni oikea fani, joka uskoo omiinsa vuodesta toiseen.


Juurikin näin, ja pitää myös se huomata että Eastsiden "avautuminen" tuli ihan puskista, ilman mitään ärsyttämistä.
+4 #75 Teppana85 05.06.2018 00:01
Eastside22, arvostan suuresti omistautumistas i kannatustoimint aan, mutta tuo meuhkaaminen täällä palstalla tekee luultavasti vain enempi hallaa sille toiminnalle.
+2 #76 Raadollinen 05.06.2018 12:21
Lainaus Teppana85:
Eastside22, arvostan suuresti omistautumistasi kannatustoimintaan, mutta tuo meuhkaaminen täällä palstalla tekee luultavasti vain enempi hallaa sille toiminnalle.


Juuri näin.

Kun Eastside22:n tietyt kapasiteetit ovat syystä tai toisesta rajalliset, niin en kommnentoi hänen kirjoituksiaan tämän enempää.

Nimiehdotus: 5+20. Perusteluja voi jokaisen miettiä itse.

Toivotan kaikille kesäistä? lätkäkauden odotusta.

Jään todella kaipaamaan JTK:n päivityksiä junnujen ja entisten Jokipoikien edesottamuksist a niin täällä kuin maailmallakin.

Nyt toivotaan mukavia uutisia Ukelle Bostonin "teekutsuilta".
#77 JTK 05.06.2018 14:18
Lainaus Raadollinen:
Lainaus Teppana85:
Eastside22, arvostan suuresti omistautumistasi kannatustoimintaan, mutta tuo meuhkaaminen täällä palstalla tekee luultavasti vain enempi hallaa sille toiminnalle.


Juuri näin.

Kun Eastside22:n tietyt kapasiteetit ovat syystä tai toisesta rajalliset, niin en kommnentoi hänen kirjoituksiaan tämän enempää.

Nimiehdotus: 5+20. Perusteluja voi jokaisen miettiä itse.

Toivotan kaikille kesäistä? lätkäkauden odotusta.

Jään todella kaipaamaan JTK:n päivityksiä junnujen ja entisten Jokipoikien edesottamuksista niin täällä kuin maailmallakin.

Nyt toivotaan mukavia uutisia Ukelle Bostonin "teekutsuilta".

Viimeksi eilen juttelin Uken kanssa. Äijä treenaa parasta aikaa Espoossa yhdessä muutaman muun kovan pelimiehen kanssa. Hyvin siellä menee! :)
+3 #78 tilkka 06.06.2018 09:27
Uuden sivun nimeksi vois laittaa Mehtis?
+2 #79 Peks1 06.06.2018 09:58
Mehtis ois hyvä nimi
+2 #80 JTK 06.06.2018 10:39
Lainaus tilkka:
Uuden sivun nimeksi vois laittaa Mehtis?

Ihan hyvältä kuulostaa. :)
+1 #81 Theme_84 06.06.2018 11:22
Mehtis sopii hyvin :)
+1 #82 Teppana85 06.06.2018 11:39
Mehtis.
+1 #83 Martzi 06.06.2018 11:55
Lainaus tilkka:
Uuden sivun nimeksi vois laittaa Mehtis?

Kannatetaan!
+3 #84 Peks1 06.06.2018 17:16
Hilppa Mestiksen hallitukseen. Hyvä näköalapaikka, näkee missä mennään ja kuulee huhuja paremmin ja nopeammin kuin muut.
#85 Reikäpallo 06.06.2018 19:01
Valitettavasti mehtis domainit on varattu. Muuten oltaisiin se valittu.
+1 #86 Korppu 06.06.2018 20:29
Pakko itsekkin kommentoida että harmi homma että tämä sivusto loppuu vuosien ajan on oikeastaan vain täältä tullut luettua raportit ja uutiset Jokipoikiin liittyen harvemmin tulee edes virallisilla sivuilla käytyä.

Hieno homma että reikäpallo yms. olette kasaamassa uutta sivustoa iso peukku.

Pakko vielä myös sanoa tuosta ensi kaudesta, että kyllä sitä varmaan itsensä taas Mehtimäen lehtereiltä löytää tovin tässä tätä farmi hommaa pureskelleena annan vielä mahdollisuuden, mutta toivottavasti seurajohtokin sen tajuaa että ei lähdetä täysin jullien talutusnuoraan jos niin käy minun ja Jokipoikien taru oli siinä kunnes toisin päätetään. Hyvää kesää kaikille.

JOKIPO!
+1 #87 Peks1 06.06.2018 22:44
Mehtisläinen varattu?
+1 #88 Theme_84 07.06.2018 09:26
Entä Mehtismäkeläine n? :) Onko muuten kuulunut mitään pelaajahuhuja Jokipoikien suuntaan?
+1 #89 tilkka 07.06.2018 10:11
Entäs Mehtis-kiekko tai Joen-Mehtis?
+4 #90 Vanha SaPKolainen 07.06.2018 10:28
Erittäin hyvä ja asiallinen sivusto. Todella paska, että loppuu.
+1 #91 Peks1 07.06.2018 11:17
Toisin päin, eli Kiekko-Mehtis.

Kansan suussa palstaa kutsuttaisiin vaan Mehtikseksi.
+2 #92 Reikäpallo 07.06.2018 12:43
Arvon palstatoverit. Uuden foorumin nimi on Ärjy-katsomo ja osoite sinne on ärjykatsomo.fi. Sivut julkaistaan tuohon osoitteeseen muutaman päivän kuluttua.
+3 #93 Repe 07.06.2018 14:27
Jännää,jännää;) https://ärjykatsomo.fi/
+3 #94 rizee 07.06.2018 17:46
Lainaus Reikäpallo:
Arvon palstatoverit. Uuden foorumin nimi on Ärjy-katsomo ja osoite sinne on ärjykatsomo.fi. Sivut julkaistaan tuohon osoitteeseen muutaman päivän kuluttua.

Mahtavaa. Kiitos teille! Ehdottomasti jatketaan siellä saman nimimerkin voimin. Kiitos ja kuulemiin.
+2 #95 JTK 08.06.2018 07:53
Osa porukasta näköjään haluaisi jatkossakin lukea Juniori Jokipoikien kilpaikäluokkie n edesottamuksist a. Sama juttu on on myös muualla kiekkoilevien Jokipoika kasvattien kohdalla. Osa on ollut matkan varrella taas sitä mieltä, että ne eivät nämä aiheet eivät tänne kuulu.

Joten,onko näille aiheille tilaa uudessa foorumissa vai rauhoitetaanko se pelkästään Jokipoikien edustuskiekolle?

Onko sellainen muuten mahdollista, että uudessa foorumissa olisi eritelty edustuskiekkoa koskeva keskustelu ja sitten muita aiheita, esim. juuri nämä junnuja ja jne. koskeva keskustelu. Silloin voisi jokainen valita haluamansa aiheen mitä lukea ja kommentoida.
+2 #96 Reikäpallo 08.06.2018 08:03
Uudessa foorumissa on uutisten kommentoinnin lisäksi myös erillisiä keskustelu osioita. Että eikun JTK mukaan vaan!
#97 Repe 08.06.2018 19:39
Ja ehkä viimeisenä Eastsideen täällä liittyvänä kommenttina, että hänellä jo on oma saittinsa "itkupotku-raiv areille";)
-4 #98 Petzi 08.06.2018 21:10
Onhan uudella sivustollakin peukutusmahdoll isuus(Repelle)? Laitoin muuten just Repelle plussan, heh!
+3 #99 Repe 09.06.2018 13:38
Lainaus Petzi:
Onhan uudella sivustollakin peukutusmahdollisuus(Repelle)? Laitoin muuten just Repelle plussan, heh!


Ei tästä saitista muuta kannata "matkia" kuin ehkä se nikillä kirjoittelu...
#100 Korppu 10.06.2018 06:33
Perinteinen Kiekko-Espoo sai lisenssin Suomi-Sarjaan. Ilman Salonojaa ja hänen miljooniaan on helponpi tulla ilman paineita ja terveellä pohjalla ylöspäin.
+1 #101 Theme_84 10.06.2018 10:49
Kun katselin tämän uutisen kuvaa niin näin siinä kultakypärä Joona Karevaaran, numero 72 Ilmari Pitkänen ja numero 8 Juuso Rajala :) Nämä pelaajat olisi kyllä hyvä saada Jokipoikiin
+2 #102 JTK 10.06.2018 11:35
Lainaus Theme_84:
Kun katselin tämän uutisen kuvaa niin näin siinä kultakypärä Joona Karevaaran, numero 72 Ilmari Pitkänen ja numero 8 Juuso Rajala :) Nämä pelaajat olisi kyllä hyvä saada Jokipoikiin

Ei enää näitä, vaan nuoria ja nälkäsiä pelaajia kehiin.

Hienoa, että Samu jatkaa Koplassa eikä kokonaan laita luikkareita naulaan. Eiköhän siellä nähä vielä muitakin ns. lopettaneita.
+1 #103 Theme_84 10.06.2018 12:05
Ei enää näitä, vaan nuoria ja nälkäsiä pelaajia kehiin.


Mikä vika? Nämä pelaajat voisivat johdattaa Jokipojat finaaleihin. Karevaaralla, Rajalalla ja I.Pitkäsellä on aika paljon kokemusta mestiksestä, liigasta kuin ulkomaan sarjoista.
+3 #104 JTK 10.06.2018 12:26
Lainaus Theme_84:
Ei enää näitä, vaan nuoria ja nälkäsiä pelaajia kehiin.


Mikä vika? Nämä pelaajat voisivat johdattaa Jokipojat finaaleihin. Karevaaralla, Rajalalla ja I.Pitkäsellä on aika paljon kokemusta mestiksestä, liigasta kuin ulkomaan sarjoista.

Tänä päivänä mestaruus otetaan nuorilla ja vielä eteenpäin urallaan meneville pelaajilla. Toki pitää aina joku kokenutkin sotaratsu olla mukana. Rajala ainakin taitaa jo jäähdytellä tästä edellä mainitusta kolmikosta.
+2 #105 Teppana85 10.06.2018 14:03
Minä näkisin erittäin mielelläni ensi kauden Jokipojissa Sami Mutasen, oma kasvatti, kokenut, erittäin hyvä asenne ja vääntö-/ratkais uvoimaakin löytyy.
+2 #106 Repe 10.06.2018 14:17
Lainaus Teppana85:
Minä näkisin erittäin mielelläni ensi kauden Jokipojissa Sami Mutasen, oma kasvatti, kokenut, erittäin hyvä asenne ja vääntö-/ratkaisuvoimaakin löytyy.


Veikkaan että Mutanen olisi jo tullut Jokipoikiin tähän mennessä. Saattaa miettiä että jatkaako uraa enää missään....
+2 #107 JTK 10.06.2018 14:31
Lainaus Repe:
Lainaus Teppana85:
Minä näkisin erittäin mielelläni ensi kauden Jokipojissa Sami Mutasen, oma kasvatti, kokenut, erittäin hyvä asenne ja vääntö-/ratkaisuvoimaakin löytyy.


Veikkaan että Mutanen olisi jo tullut Jokipoikiin tähän mennessä. Saattaa miettiä että jatkaako uraa enää missään....

Niin sitähän emme tiedä ketä Jokipojissa on, kun kaikkia soppareita ei ole vielä kuitenkaan julkistettu.
+1 #108 Teppana85 10.06.2018 16:09
Niin saa nähdä milloin seura tiedottaa pelaajauutisia, toivottavasti pian.
+3 #109 Theme_84 10.06.2018 16:54
Lainaus Teppana85:
Niin saa nähdä milloin seura tiedottaa pelaajauutisia, toivottavasti pian.


Olisihan tuo jo aika saada sopimusuutisia :) Sami Mutanenkin voisi olla hyvä lisä joukkueeseen.
#110 Reikäpallo 10.06.2018 19:31
Ärjykatsomo.fi avataan huomenna kello 12.00!
https://xn--rjykatsomo-p5a.fi/
+3 #111 Repe 11.06.2018 14:48
Nyt olen uudessa saitissa, tosin en ole mitään sinne vielä kirjoittanut, ehkä tännekin vielä jotakin, ennenkuin tämä on historiaa...
+1 #112 Korppu 13.06.2018 05:58
xn--rjykatsomo- p5a.fi/
+1 #113 JTK 13.06.2018 23:35
Aikani olen tuossa sottaillut ja tulin siihen tulokseen, että ainakin toistaiseksi kirjoittelut foorumeihin oli mun osaltani nyt tässä. Aikansa kutakin ja nyt on luonteva hetki hypätä pois kaukalosta. Toki jatkan lajin parissa toimimista ja kirjoitteluakin , mutta muualla.

Olkoon tämä vikauutinen, mutta todella mieluinen sellainen. Äsken vaihdoin kuulumisia tuoreen NHL-sopimuspela ajan, Uken kanssa. Hän jo kolmas joensuulaisläht öinen pelaaja lyhyeen aikaa, joka teki NHL-sopimuksen! Hienoa eikä välttämättä jää tähän! Hyvää jatkoa palstaveljille ja kiitos menneistä kausista! :)
+1 #114 jones 14.06.2018 00:03
Lainaus JTK:
Aikani olen tuossa sottaillut ja tulin siihen tulokseen, että ainakin toistaiseksi kirjoittelut foorumeihin oli mun osaltani nyt tässä. Aikansa kutakin ja nyt on luonteva hetki hypätä pois kaukalosta. Toki jatkan lajin parissa toimimista ja kirjoitteluakin, mutta muualla.


Samat on linjat täälläkin. Foorumielämä tulee päätökseen mutta kirjoittelu jatkuu mahdollisesti muuten.
+4 #115 Teppana85 14.06.2018 11:05
Kiitokset palstatovereill e antoisista keskusteluista täällä, minä kirjoittelen vastaisuudessa Jatkoajassa ja Ärjykatsomossa, toivoen että jälkimmäinen ottaa tuulta alleen. Hyvvee kessee ja Adios! :)
+5 #116 stavjana 15.06.2018 10:26
Kiitos mehtimäkeläinen , Kiitos sivuston luonut Ema Hurskainen. Mehtimäkeläinen on ollut mahtava sivusto ja haikein mielin sinusta luovun. Hyvää kesää kaikille Joensuulaisen kiekkoilun ystäville, kohti uusia tuulia.
-2 #117 Repe 15.06.2018 17:39
Ja siinä myös tavoitetta Ärjykatsomo-sai tille: Kunnioita muiden mielipiteitä, jos ne eivät ole täyttä roskaa, kuten tässäkin ketjussa tämä "näkyvä hahmo" verkon takana "vuodatus".
+3 #118 Korppu 16.06.2018 05:39
Miro Aaltonen saavutti Ahl mestaruuden isot onnittelut hänelle Joensuun kiekkokoulun kasvattille. Ensi kaudella sitten nhl:ssä läpi lyönti tsemii Miro!
+3 #119 Paitsio 16.06.2018 10:31
Kiitos myös omasta puolestani kaikille. Ja upea juttu, että joukosta löytyy osaavaa porukkaa, joka/jotka perustivat uuden saitin, kiitos, siellä tavataan!

Oikein mahtavaa kesää kaikille!
-1 #120 lerski11 21.06.2018 15:01
moi
+1 #121 Theme_84 25.06.2018 17:10
Ärjykatsomoon ei pääse kirjautumaan..
+1 #122 Reikäpallo 25.06.2018 17:26
Lainaus Theme_84:
Ärjykatsomoon ei pääse kirjautumaan..

Ongelmaa ollaan korjaamassa!
EDIT: korjattu

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    28.03. Jokipojat–KeuPa HT 2–3

    Joel Olkkonen

    Olkkonen oli selkeästi Jokipoikien rohkein puolustaja kuljettamaan kiekkoa syvään hyökkäysalueelle. Lisäksi puolustuspeli pakkipari Esa Lehikoisen kanssa luisti hyvin. Olkkonen nautti myös valmennuksen luottamusta, sillä hän kellotti peliaikaa kauden viimeisessä kotipelissä peräti 27.19.

    Oskari Lehtinen

    Lehtinen oli Jokipoikien ehkä tärkein kenttäpelaaja, jos mittarina pidetään koko kauden tasaista suorittamista. Laituri viimeisteli KeuPaa vastaan Jokipoikien ensimmäisen maalin hyvin totuttuun tapaan eli kovalla ja tarkalla rannelaukauksella.

     

    Mika Koivisto

    Koivisto oli jälleen kerran suuressa roolissa ärjypaitojen alivoimalla. Lisäksi hyökkääjä jaksoi jälleen kerran karvata, repiä, raastaa, rouhia ja taklata kovaa. Koivisto on varmasti yksi uhrautuvimmista pelaajista, mitä Mehtimäellä on nähty.

    24 tähteä: Oskari Lehtinen
    16 tähteä: Mika Koivisto 
    15 tähteä: Joel Olkkonen 
    13 tähteä: Joonas Larinmaa
    10 tähteä: Tuukka Rajamäki ja Oula Uski
    9 tähteä: Lassi Raitanen 
    8 tähteä: Timo Niemi ja Sebastian Ylönen

    7 tähteä:
    Joonas Harald, Timo Hiltunen, Roni Viirlas, Miro Väänänen
    5 tähteä:
    Eppu Rissanen ja Samu Pitkänen
    4 tähteä: 
    Jonathan Iilahti ja Ville Halonen
    3 tähteä:
    Teemu Holttinen,  Eetu Rissanen, Esa Lehikoinen
    2 tähteä: Akseli Rouhiainen
    1 tähti: Juuso Akkanen, Jani Ollitervo, Niko Ervasti, Teemu Väisänen

Uusimmat blogikirjoitukset