Välierissä vastassa KeuPa HT

Jokipojat kohtaa perjantaina 23. maaliskuuta alkavassa Mestiksen välieräsarjassa KeuPa HT:n. Asia varmistui maanantai-iltana, kun SaPKo selvitti viimeisenä joukkueena tiensä välieriin. Keuruulaiset voittivat runkosarjan keräten 97 pistettä, ja Jokipojat oli kuudes 76 pinnallaan. Runkosarjan neljässä kohtaamisessa voitot menivät kuitenkin tasan 2–2. Pisteitä KeuPa keräsi silti kaksi enemmän (7–5), sillä Jokipojat voitti jälkimmäisen kotipelinsä vasta jatkoajalla. Myös pudotuspelien tässä vaiheessa ottelutahti on äärimmäisen tiivis: neljä ensimmäistä ottelua pelataan vain kuuden päivän sisällä, ja viimeistään paremmuus ratkeaa pääsiäismaanantaina 2. huhtikuuta mahdollisessa seitsemännessä taistossa. Finaalipaikka irtoaa siis neljällä voitolla, ja loppuottelut käynnistyvät 6. huhtikuuta. Samalle päivälle ohjelmaan on merkitty myös pronssipeli.

 

Jokipoikien ottelut välierissä

Pe 23.03. klo 18.30 KeuPa HT–Jokipojat
La 24.03. klo 17.00 Jokipojat–KeuPa HT
Ma 26.03. klo 18.30 KeuPa HT–Jokipojat
Ke 28.03. klo 18.30 Jokipojat–KeuPa HT
Pe 30.03. klo 17.00 KeuPa HT–Jokipojat (tarvittaessa)
La 31.03. klo 17.00 Jokipojat–KeuPa HT (tarvittaessa)
Ma 02.04. klo 17.00 KeuPa HT–Jokipojat (tarvittaessa)

Mestiksen välierät

KeuPa HT–Jokipojat
SaPKo–TuTo

Finaalipaikkaan vaaditaan neljä voittoa. Välieräparien häviäjät pronssiotteluun.

 

Mestiksen puolivälierät

KeuPa HT–LeKi 4–1
SaPKo–IPK 4–2
Ketterä–Jokipojat 0–4
K-Vantaa–TuTo 1–4

Kommentit   

+5 #1 Eastside22 19.03.2018 21:55
Nyt ei ole mitään merkitystä runkosarjan pisteistä . Puhtaalta pöydältä lähetään ja se kumpi osaa pelata joukkueena neljällä ketjulla , pakkien tekemällä sovitun työnsä sekä maalivahti jolla on taitoo ja itseluottamusta . Niin meillä on täydellinen paketti ja jos ed peleihin on luottamista , vastustaja saa olla kuka tahansa , itte luotan näihin Äijiin . JOKIPOOO!!!!!!
+6 #2 jones 19.03.2018 21:58
Laitetaas Farmarit kesälaitumelle!!

JOKIPO!
+4 #3 Cånde 19.03.2018 22:20
Altavastaajan asema sopii. Nyt ei ole pahemmin enää hävittävää, mutta tästä sarjasta on kaikki mahdollisuudet mennä jatkoon. Vastustaja ei todellakaan ole se sytyttävin, mutta eiköhän Mehtimäellä saada taas 2k rikki lauantaina!
+3 #4 Paloaukea 19.03.2018 22:20
Nyt lähtee Keuruun poijaat kylvöhommiin! Jos oma peli ja pää vaan pysyy kasassa, niin sitä mennään piätyyn saakka.
+5 #5 Vanha SaPKolainen 19.03.2018 22:44
SaPKo - Jokipojat finaalia odotellessa...
-3 #6 VasenPakki 19.03.2018 23:32
Jokpojille taikka tarkemmin toimistolle: tuo ”Meidän kevät” slogan on väsynyt ja suoraan Kalpalta varastettu... siitä mistä aita matalin jne... huoh!

Toivosin että seura pystys olemaan rohkeasti omanlainen ja keksimään edes itse tällaset
+1 #7 möly 20.03.2018 07:20
Jokipojat voittaa 3-1 tämän sarjan.
+2 #8 rizee 20.03.2018 07:21
Toivottavasti joukkue syttyy välieriin, enkä epäile etteikö syttyisi. Minä en kyllä KeuPasta syty. Nämä tappiota tekevät farmit tappavat Mestiksen.
+1 #9 puumaila 20.03.2018 07:33
Voiko kuolleena syntyneen sarjan jotenkin tappaa? Aika moni liigaporukka näkisi varmaan koko mestiksen muodostuvan Keupa-Leki tyylisistä farmivilttiporu koista. Eihän se tietenkään ole yksittäisen pelaajan vika jos vaikka Keupaan päätyy urallaan vauhtia ottamaan.
+5 #10 JTK 20.03.2018 08:45
Eihän Mestis syntynyt kuolleena vaan oli aikoinaan todella mielenkiintoine n ja ihan tasokaskin sarja. Harmi, kun kolme isoa seuraa lähti siitä pois. Eikä oteta mitään pois tämän päivän Mestisseuroilta , sillä sarjan nykytila ei ole seurojen vika ja kaikki tekevät parhaansa.

Farmit kuuluu sarjaan haluttiin tai ei ja farmitoiminta on ainut keino näille seuroille edes olla mukana tässä sarjassa. Näissä seuroissa on tuskin hyvin pitkälle mietittyjä tavoitteita ja pitää hattua nostaa näille muutamille itsenäisille seuroille, kuten Jokipojat, jotka toimivat omillaan ja lisäksi rinnalla on vielä hyvä junioritoiminta , joka tuottaa uusia pelaajia edustukseen lähes joka kaudelle. :)
+5 #11 Vanha SaPKolainen 20.03.2018 09:07
Farmitoiminassa ei ole silloin mitää mieltä, kun yhdessä ottelussa oli Lekillä 15 pelaajaa kolmesta eri liigajoukkueest a.
-4 #12 puumaila 20.03.2018 09:19
Liiga oy:n ehdoilla on mestis toiminut alusta asti. Minulla ei tuosta systeemistä ole mitään hyvää sanottavaa.
+3 #13 JTK 20.03.2018 09:27
Ihmetyttää miten haluttomasti liitonkin herrat toimivat sarjauudistuksi en suhteen vaikka luulisi, että heidänkin kannaltaan Mestiksen, joka on kuitenkin liiton lippulaiva kannallata olisi tärkeää, että sarja voi hyvin. Vaikuttaako tähän sitten rahat mitä Liiga maksaa liitolle järjestämisoike udesta.
+5 #14 Punakone 20.03.2018 10:04
Sinustako valmentaja Jokipoikien A-Nuorten Mestis joukkueelle.

Onko sinulla halu ja kyky kehittää pelaajia yksilöinä ja toimimaan joukkueessa. Haemme A- nuorten mestis joukkueelle vastuuvalmentajaa.
Odotamme sinulta positiivistä asennetta, intohimoa lajia kohtaan sekä valmennuskokemu sta eri ikäluokissa.
Tarjoamme innokkaan ja kehittyvän työympäristön jossa hyvät mahdollisuudet kehittyä ja edetä valmentajana.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloin een ja palkkatoiveinee n 15.4 2018 mennessä

valmennuspäällikkö Simo Karjalainen 044 0112623, simo.karjalainen@jokipojat.fi
toiminnanjohtaj a Jarmo Mustonen 050 5508093 , jarmo.mustonen@jokipojat.fi


Laitan tämän nyt tännekkin jos jollain sattus olee tuttava piirissä käypänen valmentaja meidän tulevaisuuden lupauksillemme.
-2 #15 Peks1 20.03.2018 10:12
Kirjoitusvirhei tä ei saisi olla virallisissa ilmoituksissa. Korjasin välimerkkejä ja isoja kirjaimia. Ohessa parannettu teksti.


Sinustako valmentaja Jokipoikien A-Nuorten Mestis-joukkuee lle?

Onko sinulla halu ja kyky kehittää pelaajia yksilöinä ja toimimaan joukkueessa? Haemme A-nuorten Mestis-joukkuee lle vastuuvalmentaj aa. Odotamme sinulta positiivistä asennetta, intohimoa lajia kohtaan sekä valmennuskokemu sta eri ikäluokissa. Tarjoamme innokkaan ja kehittyvän työympäristön, jossa on hyvät mahdollisuudet kehittyä ja edetä valmentajana.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloin een ja palkkatoiveinee n 15.4.2018 mennessä:
+2 #16 JTK 20.03.2018 10:50
Ei taida olla tällä palstalla virallisia ilmoituksia? :)

Jukurit ei käyttänyt optiota ensi kaudesta Jokipoikien kasvatin Räsäsen Villen sopparista, joten hän ei jatka siellä. Jokipojistakin tutun hyökkääjän Ilmari Pitkäsen sopimusta ei myöskään jatkettu.
+5 #17 Petromax 20.03.2018 10:55
Jo nyt luulisi tänne kommentoivasta joukosta löytyvän valmentajia ja muita osaajia seuratyöhön. On vuosien saatossa saanut lukea tältä palstalta aivan lyömätöntä osaamista niin valmentamiseen kuin seuran yleiseen johtamiseen. Samalla voisi sitten laittaa ruotuun Jääkiekkoliiton kuin Liigankin,uudis taa sarjasysteemit ja kaikki. Ymmärrystä ja osaamista täällä tuntuu riittävän,toime ksi vain.
+3 #18 Peks1 20.03.2018 12:07
Tulisivatkohan Ville ja Ilmari Jokipoikiin?
+6 #19 Jkp 20.03.2018 12:19
Hienoa työtä junnuhallitukse lta! Niin entisiä kuin nykyisiäkin pelaajia on kannustettu valmennustyöhön !!
+4 #20 JTK 20.03.2018 13:14
Lainaus Petromax:
Jo nyt luulisi tänne kommentoivasta joukosta löytyvän valmentajia ja muita osaajia seuratyöhön. On vuosien saatossa saanut lukea tältä palstalta aivan lyömätöntä osaamista niin valmentamiseen kuin seuran yleiseen johtamiseen. Samalla voisi sitten laittaa ruotuun Jääkiekkoliiton kuin Liigankin,uudistaa sarjasysteemit ja kaikki. Ymmärrystä ja osaamista täällä tuntuu riittävän,toimeksi vain.

Jep, kautta historian värikkäät kommentit ja ideat mitä täällä on tullut esille, kun sais valjastettua käytäntöön, niin Joensuussa pelattas KHL:lää ja Jukurit sekä Kalpa olisivat meidän farmeja! :)
+6 #21 puumaila 20.03.2018 13:17
Muistan ajan joskus ennenmuinoin, kun Kalpa kävi häviämäs Joinsuus...
+3 #22 Peks1 20.03.2018 13:34
1982-83 1.divisioonan Play Off -otteluissa JoKP kukisti Kalpan otteluvoiton 3-1. Ekassa pelissä Mehtimäellä Kalpa sai kuokkaan 13-2.
+10 #23 VasenPakki 20.03.2018 14:03
Hienoa että fanibussia järkkäillään Keuruulle, nyt on hyvää meininkiä!!!!
+1 #24 jones 20.03.2018 15:43
Eu:ta haetaan taas konkkaan. Jokohan nyt natsaisi?

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000005610735.html
-6 #25 Repe 20.03.2018 17:14
Huomioikaa myös se että Keupalla hallissaan on hyvä fanikulttuuri, ei mikään tavallinen "farmiseura" Ja Ylönen pelatessaan siellä tulee saamaan hiillostusta.
+3 #26 Teppana85 20.03.2018 17:26
Lainaus Repe:
Huomioikaa myös se että Keupalla hallissaan on hyvä fanikulttuuri, ei mikään tavallinen "farmiseura" Ja Ylönen pelatessaan siellä tulee saamaan hiillostusta.


Onneks Ylönen ei ymmärrä, elleivät huuda kuuma peruna suussa :)
+3 #27 jones 20.03.2018 17:43
Lainaus Repe:
Huomioikaa myös se että Keupalla hallissaan on hyvä fanikulttuuri, ei mikään tavallinen "farmiseura"


Tarkoitatko fanikulttuurill a niitä 580 rumpua jota hakataan se vähintään 60min?
-6 #28 Repe 20.03.2018 17:47
Lainaus jones:
Lainaus Repe:
Huomioikaa myös se että Keupalla hallissaan on hyvä fanikulttuuri, ei mikään tavallinen "farmiseura"


Tarkoitatko fanikulttuurilla niitä 580 rumpua jota hakataan se vähintään 60min?


En viitannut yleisömääriin, vaan etta Keupalla on omat kannattajansa siellä, joille pelien lopputulos "ei ole ihan sama"
-7 #29 Repe 20.03.2018 17:50
Ja jos/kun Jyväskylän seudulla on ylitarjontaa pelaajista, se ei kai ole Keupan "vika" että heistä saa kasaan aika hyvän Mestis-joukkuee n :), viitaten loputtomaan farmi-mantran hokemiseen.
-2 #30 jones 20.03.2018 18:26
Lainaus Repe:
Ja jos/kun Jyväskylän seudulla on ylitarjontaa pelaajista, se ei kai ole Keupan "vika" että heistä saa kasaan aika hyvän Mestis-joukkueen :), viitaten loputtomaan farmi-mantran hokemiseen.


Mukava että Repekin on löytänyt joukkueen jota fanittaa ennen kuin kausi kerkesi loppua. Jos tykkää farmijoukkueen toiminnasta, niin ei siinä ole mitään väärää. Minä en tykkää ja hoen siitä juuri niin paljon kuin huvittaa. Ei kun Keupan väriä rohkeasti ylle ja päätyyn mökäämään!

Mainitsit kuitenkin Keupan hyväksi joukkueeksi. Ei ole vastaavaa kunniaa Jokipojille sieltä näppäimmiltä vielä tullut oli esitykset mitä hyvänsä, vaikka kovin aktiivinen olet täällä fanipalstalla ollut. Toki onhan Keupa ylivoimainen ennakkosuosikki runkosarjan voittajana ja luonnollisesti taas astetta kovempi vastus kuin Ketterä. Sitä ei kiistäminen. ;)
+8 #31 D-Katsomo 20.03.2018 19:48
Pidetäänhän keskustelut asiallisina.
-3 #32 jones 20.03.2018 20:18
Lainaus D-Katsomo:
Pidetäänhän keskustelut asiallisina.


Missä kohtaa huomasit epäasiallisuutta?

Mielenkiintoista tulee olemaan tässä sarjassa Jokipoikien maalivahtien peluutus ja kuinka Sebu pelatessaan kestää paineet entistä seuraa vastaan. Jokipoikien pitää pystyä edelleen parantamaan altavastaajana. Ihon alle heti ensipelistä lähtien, mutta viisaasti...hel pommin sanottu kuin tehty. :)
+4 #33 Peks1 20.03.2018 20:27
Ville Väänänenhän sanoi, että ekojen Ketterä-pelien teemana oli ihon alle, mikä onnistuikin. Mitä lie mukavia juteltu Ketterän pelaajille? En tiedä pääsiskö Keupan ihon sisään sillä farmijutulla, mutta voihan se olla, että ovat sille immuuneja, kun sitä on niin paljon varmaan jo huudeltu.
+5 #34 jones 20.03.2018 20:36
Lainaus Peks1:
Ville Väänänenhän sanoi, että ekojen Ketterä-pelien teemana oli ihon alle, mikä onnistuikin. Mitä lie mukavia juteltu Ketterän pelaajille? En tiedä pääsiskö Keupan ihon sisään sillä farmijutulla, mutta voihan se olla, että ovat sille immuuneja, kun sitä on niin paljon varmaan jo huudeltu.


Nyt kun vielä miettii, niin menihän tuo Ketterä ottelusarja niin kymppiin kuin voi mennä. Juuri ratkaisevaa oli se, että kaverin nauha saatiin kasetista poikki heti ensipelissä ja tuota eivät ikinään enään saaneet teipattua kuntoon.

Jotain vastaavaa altavastaajan käärmekeittoa olisi juotettava tälle #omankylänpojat joukkueelle.
-8 #35 Repe 20.03.2018 20:52
Lainaus jones:
Lainaus Repe:
Ja jos/kun Jyväskylän seudulla on ylitarjontaa pelaajista, se ei kai ole Keupan "vika" että heistä saa kasaan aika hyvän Mestis-joukkueen :), viitaten loputtomaan farmi-mantran hokemiseen.


Mukava että Repekin on löytänyt joukkueen jota fanittaa ennen kuin kausi kerkesi loppua. Jos tykkää farmijoukkueen toiminnasta, niin ei siinä ole mitään väärää. Minä en tykkää ja hoen siitä juuri niin paljon kuin huvittaa. Ei kun Keupan väriä rohkeasti ylle ja päätyyn mökäämään!

Mainitsit kuitenkin Keupan hyväksi joukkueeksi. Ei ole vastaavaa kunniaa Jokipojille sieltä näppäimmiltä vielä tullut oli esitykset mitä hyvänsä, vaikka kovin aktiivinen olet täällä fanipalstalla ollut. Toki onhan Keupa ylivoimainen ennakkosuosikki runkosarjan voittajana ja luonnollisesti taas astetta kovempi vastus kuin Ketterä. Sitä ei kiistäminen. ;)
-11 #36 Repe 20.03.2018 20:55
Siis olenko fanittanut Keupaa liikaa? Just joo, ja kaikki Jokipoikiin liittyvät tarinani on negatiivisia? Samaa levyä tuostakin asiasta saa todistella vähintään joka vuosi. Sinähän itse Jones iloitset/synkis telet Jokipoikien pelejä ihan sen mukaan mikä sattuu aina peli-illan tulos olemaan:)
+4 #37 D-Katsomo 20.03.2018 21:11
Jokipo kasvatti Teemu Väyrynen avasi pistetilinsä tämän kevään Playoffeissa. Tps-Saipa 3-3 varsinaisen peliajan jälkeen. Teemu 0+1
-1 #38 Repe 20.03.2018 21:12
Ja sekin kertauksen vuoksi: Mielipiteitä saa olla monen suuntaan, mutta mainitsinko sinut Jones Keupa-kirjoituk sissani?:)
+1 #39 jones 20.03.2018 21:29
Lainaus Repe:
Ja sekin kertauksen vuoksi: Mielipiteitä saa olla monen suuntaan, mutta mainitsinko sinut Jones Keupa-kirjoituksissani?:)


Heh, onko sulla joku ingorelista ketkä saa sinun kirjoituksia kommentoida ja ketkä ei? Vain nimetyt voivat lainata kirjoituksiasi ja niihin kommentoida?

Jospa nyt keskityt sinäkin olennaiseen. Eli Jokipoikiin. :D
-6 #40 Repe 20.03.2018 21:44
Lainaus jones:
Lainaus Repe:
Ja sekin kertauksen vuoksi: Mielipiteitä saa olla monen suuntaan, mutta mainitsinko sinut Jones Keupa-kirjoituksissani?:)


Heh, onko sulla joku ingorelista ketkä saa sinun kirjoituksia kommentoida ja ketkä ei? Vain nimetyt voivat lainata kirjoituksiasi ja niihin kommentoida?

Jospa nyt keskityt sinäkin olennaiseen. Eli Jokipoikiin. :D


Kokeneena lätkäkommentoij ana sinulla ei ymmärrys riitä siihen että täällä välillä kommentoidaan muitakin seuroja? Kuten esim. Jtk minun lisäkseni, olet sitten kyllä kommenteinesi ihan kivikaudelta:)
-4 #41 Repe 20.03.2018 21:46
Ja kuten jo aiemmin kirjoitin, sinusta en kirjoittanuit mitään Keupaan liittyvissä kirjoituksissan i, jos et osaa lukea järjestelmällis esti kirjoituksiani, niin voi voi:)
+3 #42 JTK 20.03.2018 22:08
No niin pitkään meni lätkäpalaveriss a, mutta kerkesin A-nuorten matsin loppupuolelle ja eihän Sapkolla ollut mitään jakoja ja lähtivät kesälomille lukemin 8-4. Lankinen (2+4), Väänänen (0+5), Pellikka (3+0) ja Hämäläinen (0+3). Käsittääkseni vastaan tulee K-Vantaa ja matsi on jo torstaina täällä kotona!
+2 #43 D-Katsomo 20.03.2018 22:27
Lainaus JTK:
No niin pitkään meni lätkäpalaverissa, mutta kerkesin A-nuorten matsin loppupuolelle ja eihän Sapkolla ollut mitään jakoja ja lähtivät kesälomille lukemin 8-4. Lankinen (2+4), Väänänen (0+5), Pellikka (3+0) ja Hämäläinen (0+3). Käsittääkseni vastaan tulee K-Vantaa ja matsi on jo torstaina täällä kotona!



Joko on tullut hakemuksia A-junnujen valmentajan paikkaa koskien?
+3 #44 Peks1 20.03.2018 22:35
Korjatkaa ne nettisivuilla ilmoituksessa olevat kirjoitusvirhee t. Ainahan se jättää paremman vaikutuksen hakijaankin, kun organisaatiossa pienetkin yksityiskohdat tehdään kunnolla.
#45 puumaila 21.03.2018 00:54
Onhan se komeaa tiputtaa liigakokemusta pursuava varmari-Keupa jatkosta. Hyvä Jokipo!
#46 JTK 21.03.2018 08:06
Lainaus D-Katsomo:
Jokipo kasvatti Teemu Väyrynen avasi pistetilinsä tämän kevään Playoffeissa. Tps-Saipa 3-3 varsinaisen peliajan jälkeen. Teemu 0+1

Nuoret Jokipoikien kasvatit vetivät isot minuutit eilisessä TPS-Saipa matsissa. Uke 27:47, Teme 23:59 ja Petu 21:14 minuuttia. Teme oli välillä pikkasen aikaa sivussakin, kun sai osumaa. Tänään on kaksi meidän kasvattia vastakkain, kun Tapparan Aleksi Elorinne ja Kalpan Sami Mutanen kohtaavat toisensa.
#47 JTK 21.03.2018 14:07
Huomenna sitten hallille kannustamaan, kun A-nuoret kohtaa K-Vantaan Nuorten Mestiksen välierissä. Matsi alkaa kello 19:00. Toinen ottelupari on Leki-KJT Haukat.
+1 #48 JTK 21.03.2018 17:39
Huomenna ei sitten tarvitsekaan tulla hallille ainakaan A-nuorten matsia katsomaan. Peli on peruttu sillä K-Vantaa ja Ketterä pelaavat huomenna uusintaottelun. Vantaalla oli pelaaja eilisessä ottelussa, joka ei olisi saanut pelata.

Liitto oli mokannut ja kertonut, että pelaaja saa pelata, mutta myöhemmin selvisi ettei näin ollut. Nyt tulkitaan, että mokan teki omalta osaltaan Vantaa, mutta myös liitto, joten tulee uusi matsi. Kyse oli käsittääkseni pelaajan 10 minuuttisista.

No tää ei ole uutta ja meidän äijille ja koutseilla oli hyvä meininki äsken hallilla ennen harkkoja. Katotaan kuka sieltä lopulta tulee vastaan? ;)
+1 #49 Toni 21.03.2018 18:47
Lainaus JTK:
Huomenna ei sitten tarvitsekaan tulla hallille ainakaan A-nuorten matsia katsomaan. Peli on peruttu sillä K-Vantaa ja Ketterä pelaavat huomenna uusintaottelun. Vantaalla oli pelaaja eilisessä ottelussa, joka ei olisi saanut pelata.

Liitto oli mokannut ja kertonut, että pelaaja saa pelata, mutta myöhemmin selvisi ettei näin ollut. Nyt tulkitaan, että mokan teki omalta osaltaan Vantaa, mutta myös liitto, joten tulee uusi matsi. Kyse oli käsittääkseni pelaajan 10 minuuttisista.

No tää ei ole uutta ja meidän äijille ja koutseilla oli hyvä meininki äsken hallilla ennen harkkoja. Katotaan kuka sieltä lopulta tulee vastaan? ;)


Onko tietoo millon Joensuussa sitten pelataan eka peli? :)
+1 #50 JTK 21.03.2018 19:14
Eiköhän tuo selvinne viimeistään perjaina aamusta. Olisko lauantaina ennen edustuksen peliä ja toinen sitten sunnuntaina?
+2 #51 Theme_84 21.03.2018 19:47
Lainaus JTK:
Ei taida olla tällä palstalla virallisia ilmoituksia? :)

Jukurit ei käyttänyt optiota ensi kaudesta Jokipoikien kasvatin Räsäsen Villen sopparista, joten hän ei jatka siellä. Jokipojistakin tutun hyökkääjän Ilmari Pitkäsen sopimusta ei myöskään jatkettu.


Räsänen ja Ilmari Pitkänen olisivat hyvät vahvistukset ensi kaudeksi :)
+2 #52 jones 21.03.2018 19:53
Juu, Räsäsen Ville ehdottomasti 2 vuoden pahvilla kotia.

Alkujaan lähtikin mielestäni liian aikaisin. Tarjolla olisi ollut kuitenkin aikuisten pelejä isoilla minuuteilla. Nyt vielä mahdollisuus korjata erhe, eli junaan sieltä ja kotia!
+3 #53 JTK 21.03.2018 20:16
Ehdottomasti Vilu olis hyvä tänne, mutta ei varmastikaan olla ainuita ketkä hänet haluaa. Jos olis saanut ehjän kauden niin luulenpa, että jopa Liigassa olis tullut ihan hyvää jälkeä. Mitä katoin hänen matseja Liigassa, niin ei tehnyt heikkoakaan pärjätä siellä. Vilu on kuitenkin nuori vielä ja maltilla vaan etiäpäin! :)
+3 #54 Peks1 21.03.2018 21:14
Ylen Jääkiekkokierro ksen toimittajat soittivat Keupan valmentajalle. Sanoi, että hän on valmentamisen lisäksi mainosten myyjä ja kiinnittäjä seinään ja jäähän, pesee pyykit ja hommaa kämpät pelaajille ja tekee ihan kaikkea. Sanoi, ettei se voi näin pitkään jatkua, tämä ei ole kestävä tilanne. Ja sanoi, ettei Keupa ole ainoa, vaan muillakin on tiukkaa ja penniä pitää venyttää. Myönsi omana mielipiteenään, ettei Mestiksen nykytilanne ole kestävä eikä Keupan paikka ole Mestiksessä, vaan parasta systeemi olisi 12 + 12 ja Suomi sarja kahdessa lohkossa 8+8.
+4 #55 Turjake 21.03.2018 21:28
Jokipojilla on nyt iso paikka tehdä palvelus Mestikselle. Tuollainen kolmen joukkueen sekakokoelma EI SAA päästä pelaamaan sarjan finaaleita. Luotto on kova, että hoidatte homman.
+3 #56 jones 21.03.2018 21:31
Tuoksahtaa siltä, että Keupan valmentajalle voisi juottaa käärmekeittoa.. .saisikohan vaikka Väänäsen Ville tuolta kupin nurin juttelemalla jotain kivoja, esim. noista pyykkärin hommista? :D

Juu, Jokipojilla on velvollisuus suoritettavaan.
+1 #57 Eastside22 21.03.2018 21:43
Kyllähän keupan valmentajan lausunnolla , on antaa vastutajlle psyykkisesti vähättelevä kuva . Kaikki lätkästä ymmärtävät tietää , et sarja mallit on hanurista .
+3 #58 Peks1 21.03.2018 21:45
Keupan valkku ei pääse lauantaina Joensuuhun. Sillä on pyykkivuoro.
+4 #59 JoKP 21.03.2018 23:05
Hyvin kommentoi minusta, löi vaan realiteetit tiskiin mikä on tilanne kun kysyttiin, en huomannut itse että olisi mitään vähätellyt vaan itseasiassa oli ylpeä joukkueestaan ja luottavaisen oloinen mutta kuitenkin jalat maassa. Ei siinä ollu mitään vastakkainasett elua kun ei siinä kauheasti edes tämän kevään asetelmia läpikäyty lopulta, enemmän se oli sitä että sarjajärjestelm ien on pakko muuttuu tai pikku mestis seurat ns joutuu vetää töpselin irti kun seuroilta loppuu rahat ja ihmisiltä voimat
#60 puumaila 22.03.2018 07:56
Suosittelen ärjyille suoraviivaista ja fyysistä peliä Keupan huippuosaamista vastaan. Siellä ollaan Heiskasta viemässä liigaan, ja varmaan kolme kentällistä pelaajiakin samaan syssyyn:)
#61 JTK 22.03.2018 09:42
Tänään on taas herkkua tarjolla TV:n täydeltä, kun Liigan playarit jatkuvat. On varmasti meininkiä ja tunnelmaa, kun nyt molemmat matsit pelataan etukäteen ajatellen ns. "haastajajoukku eiden" kotihalleissa.

Onneksi Temelle ei käynyt pahemmin viimeksi Goodwinin keihästäessä. Tilanne meni täysin ohi tuomareilta?? Iltasanomissaki n tätä ihmeteltiin isosti Rantasen kirjoituksessa.

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Kirjaudu

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi artikkeleita



Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    28.03. Jokipojat–KeuPa HT 2–3

    Joel Olkkonen

    Olkkonen oli selkeästi Jokipoikien rohkein puolustaja kuljettamaan kiekkoa syvään hyökkäysalueelle. Lisäksi puolustuspeli pakkipari Esa Lehikoisen kanssa luisti hyvin. Olkkonen nautti myös valmennuksen luottamusta, sillä hän kellotti peliaikaa kauden viimeisessä kotipelissä peräti 27.19.

    Oskari Lehtinen

    Lehtinen oli Jokipoikien ehkä tärkein kenttäpelaaja, jos mittarina pidetään koko kauden tasaista suorittamista. Laituri viimeisteli KeuPaa vastaan Jokipoikien ensimmäisen maalin hyvin totuttuun tapaan eli kovalla ja tarkalla rannelaukauksella.

     

    Mika Koivisto

    Koivisto oli jälleen kerran suuressa roolissa ärjypaitojen alivoimalla. Lisäksi hyökkääjä jaksoi jälleen kerran karvata, repiä, raastaa, rouhia ja taklata kovaa. Koivisto on varmasti yksi uhrautuvimmista pelaajista, mitä Mehtimäellä on nähty.

    24 tähteä: Oskari Lehtinen
    16 tähteä: Mika Koivisto 
    15 tähteä: Joel Olkkonen 
    13 tähteä: Joonas Larinmaa
    10 tähteä: Tuukka Rajamäki ja Oula Uski
    9 tähteä: Lassi Raitanen 
    8 tähteä: Timo Niemi ja Sebastian Ylönen

    7 tähteä:
    Joonas Harald, Timo Hiltunen, Roni Viirlas, Miro Väänänen
    5 tähteä:
    Eppu Rissanen ja Samu Pitkänen
    4 tähteä: 
    Jonathan Iilahti ja Ville Halonen
    3 tähteä:
    Teemu Holttinen,  Eetu Rissanen, Esa Lehikoinen
    2 tähteä: Akseli Rouhiainen
    1 tähti: Juuso Akkanen, Jani Ollitervo, Niko Ervasti, Teemu Väisänen

Uusimmat blogikirjoitukset