Imatralta kolmas kiinnitys

Ketterä–Jokipojat 0–3 (0–1, 0–1, 0–1)

Jokipojat kairasi Ketterää vastaan puolivälierien kolmannesta pelistä kolmannen voittonsa. Voiton myötä sarja on ensimmäistä kertaa katkolla perjantaina Joensuussa. Ensimmäisessä erässä Ketterä hallitsi peliä sen päästessä peräti neljästi ylivoimalle, mutta maalia kotijoukkue ei onnistunut viimeistelemään. Erän ainoan maalin viimeisteli Jokipoikien pelikiellosta vapautunut Eppu Rissanen. Jokipoikien hallitsemassa kakkoserässä maaliverkkoja heilautteli Timo Hiltunen. Kolmannen erän lopussa Ketterän hermokontrolli jälleen petti, ja ottelun viimeisen maalin viimeisteli ylivoimalla Roni Viirlas (1+1). Kapteeni Samu Pitkänen merkkautti kaksi syöttöpistettä. Ärjypaitojen maalilla torjunut Sebastian Ylönen torjui hyvin merkkauttaen itselleen nollapelin 23 torjunnalla. 

 

Otteluraportti

Jokipojat teki keskiviikkona toisen ryöstöretken Imatralle Mestiksen puolivälieräsarjassa. Ketterä nujertui maalein 0–3 (0–1, 0–1, 0–1).

Jokipoikien esitys oli kaikin puolin tasapainoinen ja voitto ansaittu.

Avauserässä Jokipojat kerjäsi vaikeuksia neljällä jäähyllä, mutta hieman vajaat kahdeksan minuuttia ylivoimaa pelannut Ketterä oli aneeminen. Peli kyllä pyöri joensuulaisten päässä, mutta kunnollisia maalipaikkoja ei syntynyt käytännössä ollenkaan.

– Vaikeita hetkiä oli meilläkin, mutta pystyttiin sitkeästi ne vaiheet tappamaan. Iso hatunnosto alivoimalle, mutta edelleenkin tulee liikaa jäähyjä, joensuulaisten valmennusryhmästä kommentoimassa ollut Ville Väänänen kertoi.

Tasakentällisin Jokipojat oli terävä ja vei avauserän 1–0. Roni Viirlas nappasi erässä kaksi jäähyä, joista jälkimmäisen päätyttyä hän säntäsi hyökkäyksen kärkenä päätylaudoitukseen saakka ja löysi vapaaksi unohdetun Eppu Rissasen toisesta aallosta. Pelikiellosta vapautunut puolustaja tälläsi kiekon hallitusti etukulmaan.

Toisen erän alkupuoliskolla Ketterä sai otetta. Parhaat paikat siunaantuivat läpiajoon päässeelle Samuli Vuokniemelle sekä ylärimaan kilauttaneelle Janne Kettuselle. Kesken hallinnan Jokipoikien kolmoshyökkäysvitja rakensi paikan, josta Timo Hiltunen viimeisteli lukemiksi 0–2.

Maalin jälkeen Jokipojat nappasi pelin haltuunsa ja pelasi niin kiekollisesti kuin kiekottomana järkevästi. Siinä missä Ketterä kiirehti pelivälineen kanssa ja teki tyhmiä ratkaisuja, Jokipojat pelasi maltilla ja vähillä virheillä.

Viimeisen 20 minuuttia Jokipojat puolusti kärsivällisesti ja oli silti kiekollisesti riittävän aktiivinen, ettei peli karannut hallusta. Minuuttien vähetessä pelikellosta Ketterän otteisiin tuli turhautumista ja Jokipojat pääsi hallitsemaan viimeiset hetket ottelun kulkua ylivoimalla.

Ketterän surullisen illan kruunasi kaksi minuuttia ennen loppua turhautunut Jesse Juntheikki nappaamalla ulosajon huitomisesta. 0–3-maalin ampui Viirlas viimeisillä sekunneilla.

Teksti: Mikko Pehkonen

 

Maalit ja syöttäjät

11.04 Eppu Rissanen (Roni Viirlas, Samu Pitkänen) 0–1
27.19 Timo Hiltunen (Pitkänen, Eetu Rissanen) 0–2
59.51 Viirlas 0–3 yv. vt. 

Maalivahtien torjunnat

Juhana Aho, Ketterä 11+15+6=32
Sebastian Ylönen, Jokipojat 10+9+4=23

Rangaistukset

Ketterä 6x2 min + Janne Kettunen 10 min + Joona Jääskeläinen 10 min + Jesse Juntheikki 5 min + PRK = 57 min
Jokipojat 5x2 min = 10 min

Yleisöä: 1 057

 

Jokipoikien kokoonpano

24 Tuukka Rajamäki – 11 Ville Halonen – 88 Oskari Lehtinen
23 Mika Koivisto – 12 Oula Uski – 91 Joonas Larinmaa
22 Eetu Rissanen – 44 Samu Pitkänen – 28 Timo Hiltunen
61 Lauri Hukkanen – 21 Miro Väänänen – 50 Teemu Holttinen

42 Eppu Rissanen – 70 Joel Olkkonen
2 Roni Viirlas – 74 Fabien Bourgeois
77 Lassi Raitanen – 10 Jani Ollitervo
6 Joni Muranen 

35 Sebastian Ylönen
(30 Joonas Harald)

 

Jokipoikien ottelut puolivälierissä

La 10.03. klo 17.00 Ketterä–Jokipojat 3–5
Ma 12.03. klo 18.30 Jokipojat–Ketterä 5–3
Ke 14.03. klo 18.30 Ketterä–Jokipojat 0–3
Pe 16.03. klo 18.30 Jokipojat–Ketterä
La 17.03. klo 17.00 Ketterä–Jokipojat (tarvittaessa)
Ma 19.03. klo 18.30 Jokipojat–Ketterä (tarvittaessa)
Ke 21.03. klo 18.30 Ketterä–Jokipojat (tarvittaessa)

Mestiksen puolivälieräparit

KeuPa HT–LeKi 3–0
SaPKo–IPK 2–1
Ketterä–Jokipojat 0–3
K-Vantaa–TuTo 1–2

Välieräpaikkaan vaaditaan neljä voittoa.

 

Otteluennakko

Imatran Ketterän ja Jokipoikien kolmas puolivälieräottelu mitellään keskiviikkona Imatralla. Kahdesta aiemmasta matsista voiton napanneella Jokipojilla tulee varmasti olemaan vieraskaukalossa tiukat paikat, sillä Ketterällä alkaa vähitellen olemaan pakkovoiton paikka, mikäli se haluaa selvitä välieriin. Jokipoikien kokoonpanosta on edelleen sivussa maalivahti Timo Niemi. Puolustaja Eppu Rissanen vapautuu keskiviikoksi yhden ottelun pelikiellostaan. Rissanen ottaakin sivussa olevan Esa Lehikoisen paikan ykköspakkiparista. Maalilla jatkaa edelleen Sebastian Ylönen.

Jokipojat pelasi edellisessä ottelussaan yhden kauden parhaimmista esityksistään. Toisessa pudotuspelikamppailussa Ketterää vastaan Jokipojat oli vahvempi lukemin 5–3.

Ketterä oli ottelussa peräti kolme kertaa johtoasemassa, mutta Jokipojat tuli joka kerta tasoihin ja lopulta kolmannessa erässä ohi.

– Hyvä voitto saatiin. Pystyttiin kiekollista peliämme parantamaan. Takaa-ajajana olimme kaksi erää, ja kolmannessa saatiin tarvittavat maalit, Jokipoikien päävalmentaja Jouni Varis sanoo.

– Kokonaisuutena hyvä peli meiltä. Pudotuspeliksi se oli hyvä peli molemmilta joukkueilta, ei Ketteräkään huono ollut. Tiukasta pelistä oli hyvä kun saatiin voitto.

Jokipoikien teemana oli parantaa otteita ensimmäisestä ottelusta. Kiekollinen peli parantui, ja kaikille pelin osa-alueille päävalmentaja Varis toivoo edelleen parannusta.

– Ei varmaan olekaan sellaista osa-aluetta, missä ei voisi parantaa. Hyvällä tiellä ollaan, mutta pieniä asioita pitää vielä pystyä parantamaan joka päivä. Niin se tekee vastustajakin.

– Meidän pitää edelleen puolustaa jämäkämmin. Eilenkin ajoittain se oli hyvää, mutta puolustamista viisikkona pystymme parantamaan. Miksei vielä vähän suoraviivaistamaan hyökkäyspeliäkin, Varis summaa.

Ärjypaidat ovat vaikuttaneet olevan kahdessa aiemmassa ottelussa Ketterää henkisesti vahvemmassa kunnossa. Joukkue huokuu itsevarmuutta, ja kaikki pelaajat ovat laittaneet itsensä täysillä likoon.

Onko Jokipojat tällä hetkellä henkisesti vahvempi joukkue?

– Varmaan sitäkin on. Onnistumiset ruokkii sitä. Joukkueessa on hyvä henki, mikä tietysti pitääkin olla. Matka on vielä pitkä.

– Se on tärkeä asia, että henkinen kantti on vahva. Tapahtui mitä hyvänsä, niin periaatteessa et pysty vaikuttamaan kuin siihen, että mitä seuraavana tulee, Jouni Varis miettii.

Vaikka alla on kaksi hienoa voittoa, liialliseen tyytyväisyyteen ei ole yhtään varaa.

– En minä ainakaan näe, että siellä joku on tyytyväinen. Tämä homma on vasta niin alussaan, että ei tässä vielä tyytyväisiä olla.

– Pelillisesti pystytään parantamaan, ja niin tekee vastustajakin. Ei tässä kellään maha täynnä ole. Jos huomista ajatellaan, niin kaiken pitää olla viimeisen päälle, jos voitosta meinataan taistella, Varis painottaa.

Pudotuspeleissä ratkaisijoita löytyy usein myös pienemmällä vastuulla pelaavista pelaajista. Koko kauden peliään jatkuvasti parantanut 19-vuotias Miro Väänänen on ollut ärjypaitojen parhaimmistoa kahdessa aiemmassa pleijarimatsissa.

Sähäkkä hyökkääjä onkin nakutellut kahteen pudotuspeliin tehot 1+2. Hienoin suoritus oli edellisessä ottelussa tehty kiekon karvaus, jonka jälkeen Väänäsen nappisyöttö Samu Pitkäselle johti ottelun voittomaaliin.  

Onnistumisia varmasti tarvitaan tiukoissa peleissä laajalta rintamalta?

– Se tuo ehdottomasti joukkueelle lisäarvoa, kun jokaisessa kentässä on ratkaisuvoimaa. Sitä totta kai halutaankin. Se on hyvä, että niitä pelaajia on löytynyt. Niitä tarvitaan jatkossakin.

– Sama se on puolustussuuntaankin, että sieltäkin löytyy pelaajia, jotka uhraavat itsensä ja syövät kiekkoja. Niitäkin pelaajia saa olla lisää, Jouni Varis toivoo.

Ketterällä alkaa olemaan pakkovoiton paikka, sillä mikäli Jokipojat vie keskiviikkoisen kamppailun, joutuu Ketterä voittamaan neljä ottelua putkeen päästäkseen välieriin.

Keskiviikkona Imatralla lienee luvassa toistaiseksi kauden kovin matsi. 

– Jokaiseen peliin lähdemme siten, että se on kovin. Laadukas Ketterä siellä on joka päivä ollut vastassa, että ei tässä mikään ole muuttunut sen suhteen.

– Olemme edelleen haastajia, ja siellä se ennakkosuosikki meitä vesi kielellä odottaa. Meidän pitää otteluun valmistautua hyvin.

Jokipoikien pelaajistosta ainoa varma poissaolija on maalivahti Timo Niemi. Pudotuspelien tiimellyksessä pieniä vammoja pelaajilla kuitenkin on.

– Varmuudella sivussa ei ole muita kuin Niemi. Jotain pieniä juttuja pelaajilla on. Huominen aamu kertoo sen, että kuka pystyy pelaamaan ja kuka ei.

Ottelu Imatralla alkaa keskiviikkona kello 18.30.

 

Aiemmat kohtaamiset

Ketterä–Jokipojat
2018: 3–5 (playoffs)
2018: 4–3 vl.
2017: 6–4
2017: 1–4
2015: 3–4 ja. (Suomi-sarja)
2014: 4–2 (Suomi-sarja)
2014: 0–2 (Suomi-sarja)

Saldo: 3–0–4 (maalit 21–24)

Jokipojat–Ketterä
2018: 5–3 (playoffs)
2018: 1–2 ja.
2017: 4–1
2017: 5–3
2015: 9–3 (Suomi-sarja)
2014: 2–6 (Suomi-sarja)
2014: 2–3 (Suomi-sarja)

Saldo: 4–0–3 (maalit 28–21)

Kommentit   

+4 #1 jukkis 13.03.2018 17:13
Nyt ei paikanpäälle pääse, mutta jos ketkä menette niin pitäkäähän meteliä! Ketterän ja yleisön nahan alle pääsee sillä keinolla, se nähtiin viime lauantaina. Pitää vaan varautua ottamaan kettuilua vastaan pikkujätkistä Ketterän isompien junnujen kautta eläkeläisukkoih in. Mutta hiljenevät kun tulostaulussa on vierailla isompi numero.
+3 #2 Repe 13.03.2018 17:22
No on Imatran eläkeläisukoill a hauskaa hieman yli kaksi tuntia "nitrodiskon" asemasta;)
+4 #3 jukkis 13.03.2018 18:01
Jotkut katso enemmän meitä kun peliä. Ihme homma, ostavat lipun peliin ja meitä tuijottivat!
+2 #4 Repe 13.03.2018 18:05
Lainaus jukkis:
Jotkut katso enemmän meitä kun peliä. Ihme homma, ostavat lipun peliin ja meitä tuijottivat!


Ok,karjalaisuut een kuuluu myös tuijottelu hyvässä ja pahassa:)
-4 #5 JTK 13.03.2018 19:33
Dufva ei jatka Jukureissa. Ei sinänsä mikään yllätys vaikka syksyllä tekikin jatkopahvin seuran kanssa. Eväät alkoi olla jo syöty, mutta enpä tiedä mistä sen kummasempi kaveri saadaan tilalle Mikkeliin. No haastetta ainakin riittää!
-2 #6 JTK 13.03.2018 20:04
Sportin uusi koutsi on Hermeksen nykyinen tai siis entinen Pajuluoma. "Kynä" Kyllönen ja Tervonen, vanha parivaljakko jo Jokereista jatkavat Sportin apukoutseina.
+1 #7 Repe 13.03.2018 21:27
Lainaus JTK:
Sportin uusi koutsi on Hermeksen nykyinen tai siis entinen Pajuluoma. "Kynä" Kyllönen ja Tervonen, vanha parivaljakko jo Jokereista jatkavat Sportin apukoutseina.


Miinuksista päätellen, jotkut kai kaipaili Kyllöstä Joensuuhun, perheelisenä ei voi tehdä itsekkäitä päätöksiä.
+3 #8 Eastside22 13.03.2018 21:44
Ei pääse itekkään lähtemään . Äijät kyllä pärjää , jos asenne ja halu voittaa pysyy vähintäänkin samalla tasolla kun eilen . Suoraan sanoen , olihan se imatran lätkäkulttuuri suomisarja tasoa , jukkis jo vähän valotti tilannetta . TAISTELE JOKIPOOO!!!!
-6 #9 VasenPakki 13.03.2018 22:22
Lainaus jukkis:
Jotkut katso enemmän meitä kun peliä. Ihme homma, ostavat lipun peliin ja meitä tuijottivat!

Kyllä teissä tosiaan katsomista on....! Mistähän johtus?

Tää kolmas matsi on ketterän. Perjantaina taas mehtimäelle hyvä tunnelma! Vielä kun toi pääty lopettas sen jatkuvan rummutuksen
+5 #10 Eastside22 13.03.2018 22:42
Lainaus VasenPakki:
Lainaus jukkis:
Jotkut katso enemmän meitä kun peliä. Ihme homma, ostavat lipun peliin ja meitä tuijottivat!

Kyllä teissä tosiaan katsomista on....! Mistähän johtus?

Tää kolmas matsi on ketterän. Perjantaina taas mehtimäelle hyvä tunnelma! Vielä kun toi pääty lopettas sen jatkuvan rummutuksen

Kerroppa ootko miten ollu kannustamassa päädyssä ja jos rummutus loppuu tuutko paikkaamaan sen . Meillä on niin onneton kannustus kulttuuri , et hienooo työtä tekeviä rumpaleita tarvitaan ,!!
+2 #11 rizee 14.03.2018 07:14
Olkoonkin Liigassa vasta säälipleijarit, niin olihan tuo SaiPa:n yleisömäärä (~2800) aivan hanurista. Hauska ajatella, että meillä täällä Joensuussa Mestiksen pudotuspelien avauskierroksel la noin puolet siitä. Toivotaan, että päästään vetämään vielä monta playoff -kotipeliä. Rahaa kassaan.
+2 #12 JTK 14.03.2018 07:50
Joo yllättävän vähän oli meininkiä Saipan pelissä. Katsoin eilen molempia pelejä niin kyllä Porissa oli tunnelmaa ihan erin tavalla kuin Lappeenrannassa . Molemmat pelit olivat kyllä viihdyttäviä. Lappukin jäi kiinni, kun Saipa, Ässät ja Timrå ottivat voitot! :)

No tänään on varmaan taas lämmin tunnelma Imatralla. Sehän meille sopii paremmmin, kuin vastustajalle, jolla on vaikeuksia pitää hermot ja paketti kasassa. Tsemppiä Jokipojat!!! :)
+1 #13 puumaila 14.03.2018 11:31
Ketterä jo orastavassa tappioputkessa, kaikkien todennäköisyyks ien vastaisesti. Pitkässä juoksussa kuntotekijät ja rosterin laajuus alkavat nousta ratkaisevaan rooliin.
+3 #14 Cånde 14.03.2018 11:39
Varovaisen pessimistiset odotukset tähän matsiin vaikka hyvältä näyttääkin sarjan kannalta. Kuten Jone sanoi, Ketterä on edelleen ennakkosuosikki tässä sarjassa. Toivotaan ettei ainakaan kärkiäijiä ole yhtään sivussa tänään. Haraldille voisi kyllä ehkä antaa pelivuoron.
+4 #15 jukkis 14.03.2018 12:16
Lainaus VasenPakki:
Lainaus jukkis:
Jotkut katso enemmän meitä kun peliä. Ihme homma, ostavat lipun peliin ja meitä tuijottivat!

Kyllä teissä tosiaan katsomista on....!


Niinpä. Komeeksi on kyllä joskus sanottu.
+3 #16 Petromax 14.03.2018 13:25
Lehikoinen poissa kokoonpanosta. Ilmeisesti jotain vaivaa. Taklauspeli ollut varovaista aikaisempaan verrattuna. Olisiko selkä kipeänä? Tänään voitto kotiin tarkalla ja fyysiselläpelil lä. Kova karvaus oli myrkkyä Ketterälle edellisessä pelissä. Kolmas voitto kotiin Jokipo!!!!
+3 #17 puumaila 14.03.2018 13:28
Hirvee härdelli ja hämminki sinne Ketterän maalille, siitä ne ei ollankaan tykkää. Luulen että hiukan fysiikka on ärjyjen puolella.
+1 #18 möly 14.03.2018 14:22
Luulenpa että tämä on tärkein peli.. Jos tämä hävitään niin kaikki on taas ihan auki. Nyt ryskettä ja rytinää !
-8 #19 VasenPakki 14.03.2018 17:45
Miks punamustat ei järjestä näihin peleihin virallisia fanikyytejä?

Surkeeta touhua!!
+2 #20 Cånde 14.03.2018 18:04
Lainaus VasenPakki:
Miks punamustat ei järjestä näihin peleihin virallisia fanikyytejä?

Surkeeta touhua!!

Trollaatko vai jänkytätkö nyt ihan tosissasi? Ensin dumaat punamustia minkä ehdit ja sitten olet vaatimassa fanireissuja. En ole SPM:n toiminnassa ollut mukana mutta eiköhän siellä ole ollut niin huono osallistuja% aiemmilla reissuilla ettei noita kannata edes järjestää.

Sääli kun Väänänen "joutuu" pelaamaan nelosessa vähän pienempiä minuutteja. Ketjukaverit ei ole siellä aivan samalla tasolla mitä tuo on esittänyt pariin viime peliin.
+4 #21 Theme_84 14.03.2018 18:46
Kylläpä tökkii Elisa Viihteen lähetys Jokipoikien ottelusta:( Vituttaa oikein katsoa. Tilanteet hyppii paikasta toiseen..
+2 #22 rizee 14.03.2018 18:55
Eppu nakkaa 0-1!
+1 #23 D-Katsomo 14.03.2018 19:05
Lainaus Theme_84:
Kylläpä tökkii Elisa Viihteen lähetys Jokipoikien ottelusta:( Vituttaa oikein katsoa. Tilanteet hyppii paikasta toiseen..



Täällä sama homma..
+1 #24 laha 14.03.2018 19:24
fanseatin puolella pelaa ihan jees, mikä sitten lie.
+1 #25 rokkipoika 14.03.2018 19:51
Larinmaa sai kiekon naamaan.

Palas jo saman erän aikaan takas peliin.
+2 #26 Korppu 14.03.2018 20:02
Larinmaa takaisin kehissä!
+1 #27 rizee 14.03.2018 20:05
Lainaus rokkipoika:
Larinmaa sai kiekon naamaan.

Hyvä näin. Noissa voi käydä huonosti. Esimerkiksi Ducksin Ryan Getzlaf oli kaksi kuukautta sivussa syyskaudella saatuaan kiekon kasvoihinsa.
+2 #28 rizee 14.03.2018 20:12
Vielä olisi 20 minuuttia taisteltava. Tästä voitto kotiin, ja perjantaina laitetaan sarja poikki yli 1500 katsojan edessä Mehtimäellä.
+4 #29 Eastside22 14.03.2018 20:31
Lainaus VasenPakki:
Miks punamustat ei järjestä näihin peleihin virallisia fanikyytejä?

Surkeeta touhua!!

Kokemuksella voin sanoa , et keskiviikkona ei oo tarpeeks lähtijöitä . Onko tullu mieleen et punamustat on vastuunkantaja rahallisesti ja bussi ei oo todellakaan ilmanen sekä sullahan on niin negatiivinen asenne meitä kohtaan ....
+5 #30 rizee 14.03.2018 20:46
Lainaus Eastside22:
Lainaus VasenPakki:
Miks punamustat ei järjestä näihin peleihin virallisia fanikyytejä?

Surkeeta touhua!!

Kokemuksella voin sanoa , et keskiviikkona ei oo tarpeeks lähtijöitä . Onko tullu mieleen et punamustat on vastuunkantaja rahallisesti ja bussi ei oo todellakaan ilmanen sekä sullahan on niin negatiivinen asenne meitä kohtaan ....

Elä ota Eastside ihtees, tää VasenPakki on trolli. Pidä vaan kovaa metelii ja isoo ärjysydäntä päädyssä niinkuin vuosikaudet oot jo tehny!
+1 #31 rokkipoika 14.03.2018 20:50
Taas Ketterältä törkeä taklaus Lehtiseen.
+3 #32 D-Katsomo 14.03.2018 20:53
Lainaus rokkipoika:
Taas Ketterältä törkeä taklaus Lehtiseen.



Kyllä oli ruma.. Ihmettelen jos ei tule pelikieltoa!!
+9 #33 Korppu 14.03.2018 20:56
Ketterällä ei pää kestä toivottavasti kenellekkään ei käy pahemmin tässä sarjassa.
+5 #34 jones 14.03.2018 21:02
Sebulle nollat!

Aika huikeaa menoa Jokipojilla. Ei olisi tähän uskonut ailahtelevan kauden jälkeen. Nyt kunnialla Ketterä nippuun. Ei ne enää tuolta nouse, niin kivasti on pojat päässeet ihon alle.

JOKIPO!
+3 #35 Eastside22 14.03.2018 21:03
KIITOS JOKIPOOO!!!!!!
+3 #36 D-Katsomo 14.03.2018 21:06
Lainaus Korppu:
Ketterällä ei pää kestä toivottavasti kenellekkään ei käy pahemmin tässä sarjassa.



Perjantaina on kuuma matsi luvassa!
+7 #37 Cånde 14.03.2018 21:06
Ahah, hienoa että juuri agitaattorimme Viirlas kävi vielä loppuhetkillä kääntämässä veistä Ketterän haavassa. Poikaporukalla ei kestä pää ja me ollaan marssimassa välieriin!
+4 #38 JTK 14.03.2018 21:07
Hyvä Jokipojat! Ketterä sulaa käsiin! Kiitos äijät voitosta. Pelatut Mestis kohteet meni oikein ja nyt jännitetään paria Ruotsin kohdetta! :)
-5 #39 VasenPakki 14.03.2018 21:35
No Mitä helvetin trollaamista se on jos kritisoin äääneen, kun kukaan muu ei uskalla, että Punamustien toiminta on laskenut kuin lehmän häntä!! Ei pitäs ottaa itteesä noi pahasti!!! Fanimatka hommaan sen verran että ette tainneet yrittää matkan järkkäämistä viime la. Korjaa jos oon väärässä!!!?

MUT ÄIJILTÄ HIENO VOITTO TÄNÄÄN PERJANTAINA MEILLÄ ON MEHTIMÄELLÄ OIKEE HERKKU PALA!!!!
+3 #40 Toni 14.03.2018 21:46
Lainaus VasenPakki:
No Mitä helvetin trollaamista se on jos kritisoin äääneen, kun kukaan muu ei uskalla, että Punamustien toiminta on laskenut kuin lehmän häntä!! Ei pitäs ottaa itteesä noi pahasti!!! Fanimatka hommaan sen verran että ette tainneet yrittää matkan järkkäämistä viime la. Korjaa jos oon väärässä!!!?

MUT ÄIJILTÄ HIENO VOITTO TÄNÄÄN PERJANTAINA MEILLÄ ON MEHTIMÄELLÄ OIKEE HERKKU PALA!!!!


Moro! Tuu päätyyn perjantaina nii jutellaan ja mietitään miten saatas toimintaa kehitettyä :)
+4 #41 D-Katsomo 14.03.2018 21:50
Lainaus VasenPakki:
No Mitä helvetin trollaamista se on jos kritisoin äääneen, kun kukaan muu ei uskalla, että Punamustien toiminta on laskenut kuin lehmän häntä!! Ei pitäs ottaa itteesä noi pahasti!!! Fanimatka hommaan sen verran että ette tainneet yrittää matkan järkkäämistä viime la. Korjaa jos oon väärässä!!!?

MUT ÄIJILTÄ HIENO VOITTO TÄNÄÄN PERJANTAINA MEILLÄ ON MEHTIMÄELLÄ OIKEE HERKKU PALA!!!!



Aina pitää ettiä jotain negatiivista.. Selkeä trolli joka ei halua muuta kuin puhua pahaa Jokipojista.
+3 #42 rokkipoika 14.03.2018 21:51
Lainaus VasenPakki:
No Mitä helvetin trollaamista se on jos kritisoin äääneen, kun kukaan muu ei uskalla, että Punamustien toiminta on laskenut kuin lehmän häntä!! Ei pitäs ottaa itteesä noi pahasti!!! Fanimatka hommaan sen verran että ette tainneet yrittää matkan järkkäämistä viime la. Korjaa jos oon väärässä!!!?

MUT ÄIJILTÄ HIENO VOITTO TÄNÄÄN PERJANTAINA MEILLÄ ON MEHTIMÄELLÄ OIKEE HERKKU PALA!!!!


Kerroppa sitten mitä tarkotit tällä: "Kyllä teissä tosiaan katsomista on....! Mistähän johtus?"
+4 #43 Teppana85 14.03.2018 21:58
Hieno voitto ja sarja Jokipojilta, nyt on vaan se vaikein voitto kaivettavana. Perjantaina se 2000 ihmistä halliin ja sarja poikki!
+3 #44 Huutelija 14.03.2018 22:26
Hieno voitto Jokipojilta! Ketterällä kasetti ei kestä ollenkaan kun on tiukka paikka. Eikä kyllä faneillakaan. Lehtiselle huudeltiin koko pelin ajan mutta mikäs siinä, Lehtinen näytti naattivan. Muuten kyllä hiljainen halli taas kerran.
Tuomarit olivat molemmille joukkueille tasaisen kehnoja mutta ei mitään radikaaleja mokia ei kuitenkaan tullut. Lopussahan kotijoukkueelle jaettiin taas isoja minuutteja ihan syystä.
Jokipojilta parhaita oli tänään mielestäni Viirlas, Pitkänen ja Raitanen.
Perjantaina sitten Mehtimäelle kahtomaan että saako Väänänen läpiajosta tehtyä sen maalin. Odotan myös Olkkoselta koko kentän kuljetuksia.
+4 #45 Eastside22 14.03.2018 22:27
Lainaus VasenPakki:
No Mitä helvetin trollaamista se on jos kritisoin äääneen, kun kukaan muu ei uskalla, että Punamustien toiminta on laskenut kuin lehmän häntä!! Ei pitäs ottaa itteesä noi pahasti!!! Fanimatka hommaan sen verran että ette tainneet yrittää matkan järkkäämistä viime la. Korjaa jos oon väärässä!!!?

MUT ÄIJILTÄ HIENO VOITTO TÄNÄÄN PERJANTAINA MEILLÄ ON MEHTIMÄELLÄ OIKEE HERKKU PALA!!!!

Montako vuotta oot tukenu sponssorina tai maksanu jäsenmaksuu , ei pitäs lähtee näitten pellejen touhuun ...
+3 #46 puumaila 15.03.2018 07:40
Ei nuolaista ennenkuin tipahtaa:) Meneehän tämä nyt hiukan yläkanttiin, vaan koitetaan kestää.
+3 #47 Periman 15.03.2018 08:01
Mahtavaa! Tärkeintä on olla playoffseissa parhaassa iskussa. Pitkä runkosarja on vain playoffseihin pääsyä varten ja siihen kuuluu ylä- ja alamäet. Se joukkue, jonka kuntohuippu on playoffseissa korjaa keväällä potin. Haastavaa on katkaista sarja neljännessä pelissä, mutta monta kertaa vaikeampaa on Ketterän nyt voittaa neljä peliä putkeen. Kotiyleisö kannustakoon perjantaina Jokipojat voittoon.
+4 #48 jii74 15.03.2018 09:34
https://youtu.be/12MxOkqmoeY
+1 #49 JTK 15.03.2018 10:47
Niin ainahan sanotaan, että vaikeinta on lyödä se viimeinen niitti vastustajan arkkuun ja katkaista ottelusarja, mutta ei ole helppoa Ketteränkään nousta noin suurelta takamatkalta, enkä tähän uskokaan.

Muuten veikkaisin Ketterän voittavan yhden matsin, mutta taitaa olla sen verran pahasti koko joukkue sekaisin ja Jokipojat taas sen verran kovassa iskussa, että Ärjyt vie sarjan puhtaasti!
+1 #50 Teppana85 15.03.2018 11:37
Edellisellä mestaruuskaudel la ei muuten hävitty playoffeissa yhtään peliä. Siis mestiksessä, taisi vaan sillon olla paras viidestä -systeemi.
+3 #51 rokkipoika 15.03.2018 13:03
Lainaus jii74:
https://youtu.be/12MxOkqmoeY

Ihanku Viirlas ois jo etukäteen tuulettanu kolmatta maalia :)
#52 rokkipoika 15.03.2018 13:05
Mitäpä veikkaatte paljonko tulee Juntheikille kakkua? Minä veikkaan yhtä peliä.
-1 #53 Takapatja 15.03.2018 13:44
Kyllä tympii käydä peleissä kun jo toisen erätauon aikana loppuu hodarit kioskeista... Ei sitä kyrsää jaksa aina mässyttää.
+2 #54 Lappis2 15.03.2018 13:55
Lainaus Takapatja:
Kyllä tympii käydä peleissä kun jo toisen erätauon aikana loppuu hodarit kioskeista... Ei sitä kyrsää jaksa aina mässyttää.



Ja makkarat ovat kylmiä...
#55 Teppana85 15.03.2018 14:37
Lainaus rokkipoika:
Mitäpä veikkaatte paljonko tulee Juntheikille kakkua? Minä veikkaan yhtä peliä.


Yksi peli tai sitten ei yhtään. Pitäis olla kunnon rangaistukset jos yritetään tahallaan vahingoittaa vastustajaa, ihmetyttää vaan miten kokeneella pelaajalla ei pää kestä tuollasissa tilanteissa.

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    28.03. Jokipojat–KeuPa HT 2–3

    Joel Olkkonen

    Olkkonen oli selkeästi Jokipoikien rohkein puolustaja kuljettamaan kiekkoa syvään hyökkäysalueelle. Lisäksi puolustuspeli pakkipari Esa Lehikoisen kanssa luisti hyvin. Olkkonen nautti myös valmennuksen luottamusta, sillä hän kellotti peliaikaa kauden viimeisessä kotipelissä peräti 27.19.

    Oskari Lehtinen

    Lehtinen oli Jokipoikien ehkä tärkein kenttäpelaaja, jos mittarina pidetään koko kauden tasaista suorittamista. Laituri viimeisteli KeuPaa vastaan Jokipoikien ensimmäisen maalin hyvin totuttuun tapaan eli kovalla ja tarkalla rannelaukauksella.

     

    Mika Koivisto

    Koivisto oli jälleen kerran suuressa roolissa ärjypaitojen alivoimalla. Lisäksi hyökkääjä jaksoi jälleen kerran karvata, repiä, raastaa, rouhia ja taklata kovaa. Koivisto on varmasti yksi uhrautuvimmista pelaajista, mitä Mehtimäellä on nähty.

    24 tähteä: Oskari Lehtinen
    16 tähteä: Mika Koivisto 
    15 tähteä: Joel Olkkonen 
    13 tähteä: Joonas Larinmaa
    10 tähteä: Tuukka Rajamäki ja Oula Uski
    9 tähteä: Lassi Raitanen 
    8 tähteä: Timo Niemi ja Sebastian Ylönen

    7 tähteä:
    Joonas Harald, Timo Hiltunen, Roni Viirlas, Miro Väänänen
    5 tähteä:
    Eppu Rissanen ja Samu Pitkänen
    4 tähteä: 
    Jonathan Iilahti ja Ville Halonen
    3 tähteä:
    Teemu Holttinen,  Eetu Rissanen, Esa Lehikoinen
    2 tähteä: Akseli Rouhiainen
    1 tähti: Juuso Akkanen, Jani Ollitervo, Niko Ervasti, Teemu Väisänen

Uusimmat blogikirjoitukset