Jesse Paukku lainalle Jokipoikiin

Jesse Paukku lainalle Jokipoikiin
 Kuvaaja: Joona-Pekka Hirvonen

Loukkaantumisista kärsivä Jokipojat saa lainalle Liigajoukkue Vaasan Sportista erittäin tutun miehen. Itsekin loukkaantumisista tänä syksynä kärsinyt Jesse Paukku saapuu takaisin Joensuuhun lainapestin myötä. 23-vuotias laitahyökkääjän paikalla viihtyvä Paukku on Jokipoikien oma kasvatti.

 

Jokipojilla on tällä hetkellä loukkaantuneena useampi hyökkääjä, ja tätä sumaa paikkaamaan joukkue saa lainalle Jesse Paukun. Viimeisessä harjoituspelissä Imatralla loukkaantui keskushyökkääjä Ville Halonen, joka tulee olemaan sivussa pidemmän aikaa.

Kaudesta 2014-2015 lähtien Jokipoikien pelatessa Suomi-sarjaa Paukku otti paikkansa joukkueen kärkikentissä.

Tämän jälkeen puolitoista kautta Mestiksessä hyvillä tehoilla pelannut Paukku pääsi ensiksi näyttämään otteitaan Liigaseura Hämeenlinnan Pallokerhoon, jossa hän teki yhdessä pelissä kaksi maalia.

Hyvien otteiden myötä Paukku teki sopimuksen Vaasan Sportin kanssa, jossa hän mätti viime kaudella 18 ottelussa tehot 1+5.

Alkukaudesta Paukku on ollut loukkaantuneena, eikä hänellä ole tältä kaudella vielä yhtään peliä vyöllään. Nyt mies on tervehtynyt, ja lähtee hakemaan vauhtia liigapeleihin kasvattiseurastaan Jokipojista.

– Me tiedämme Jessen, ja Jesse tietää meidät, Jokipoikien puheenjohtaja Jarkko Immonen iloitsee seuran julkaiseman tiedotteen mukaan.

– Meillä oli nyt nopea tarve hyökkääjälle Ville Halosen loukkaantumisen johdosta, mutta saimme siksi ajaksi hyvän paikkaajan.

Myös puolustukseen Jokipojat etsii vielä tällä hetkellä apua.

– Etsimme jatkuvasti yhtä sopimuspelaajaa pakistoon, mutta sopivaa miestä ei vain ole vielä löytynyt, Jarkko Immonen harmittelee.

– Liigalainoja tullaan käyttämään vain, mikäli meidän rosterissa on niille tarvetta. Mihinkään pelaajarumbaan emme ryhdy, Immonen päättää.

Jokipoikien runkosarja käynnistyy perjantaina vierasottelulla SaPKoa vastaan. Lauantaina joukkue pelaa ensimmäisen kotiottelunsa, ja silloin Mehtimäelle saapuu vastustajaksi RoKi.

 

Kommentit   

+2 #1 JTK 27.09.2017 10:37
Hieno homma, että Jesse saa pitkän tauon jälkeen hakea pelituntumaa meiltä. Tämä olikin "aavistettaviss a" jo joku aika sitten. Toivottavasti Jesse saa itsensä pian kuntoon ja pääsee takaisin Liigajäille! :)
-2 #2 Peks1 27.09.2017 12:40
Hieno juttu. Tulta munille!
#3 Repe 27.09.2017 14:45
"Mätti tehot 1+5 18 ottelussa", kuullostaa heti paremmalta....; ) Aika näyttää kutsutaanko Jesseä uudestaan liigaan.
-5 #4 Repe 27.09.2017 14:47
Pelimiehet kun ei välillä ota vauhtia Mestiksestä...
+3 #5 since 1953 27.09.2017 15:02
Lainaus Repe:
Pelimiehet kun ei välillä ota vauhtia Mestiksestä...


Liekö vika luetun ymmärtämisessä, mutta se on kuule Repe ihan normihomma, että loukkaantumisen jälkeen haetaan pelituntumaa Mestiksessä, ennen paluuta Liiga- peleihin...
#6 Repe 27.09.2017 15:55
Lainaus since 1953:
Lainaus Repe:
Pelimiehet kun ei välillä ota vauhtia Mestiksestä...


Liekö vika luetun ymmärtämisessä, mutta se on kuule Repe ihan normihomma, että loukkaantumisen jälkeen haetaan pelituntumaa Mestiksessä, ennen paluuta Liiga- peleihin...


Ei kuule valitettavasti yleensä ole ongelmia luetun ymmärtämisessä, kirjoitinhan aiemmin että aika näyttää jne...
-1 #7 Repe 27.09.2017 15:56
Jwssella kun ei ole oikeastaan mitään "merittejä" liigasta ainakaan pistesaldon puolesta.
-5 #8 Repe 27.09.2017 15:57
Jessellä siis:)
#9 Repe 27.09.2017 16:00
Ja tuskinpa Jokipojat-fanei lla naamataulu olisi näkkärillä, jos Jesse jäisi tänne.
+1 #10 Repe 27.09.2017 16:22
Harmi kun tuo Jatkoaika on niin jähmeä saitti, välillä pääsee siellä kirjautumaan välillä ei. Enkä ole edes mitään siellä kommentoinut, kun en ole päässyt kommentoimaan. Kiva olisi hämmentää esim Hifk-kannattaja t raivoihinsa siellä:)
+3 #11 jones 27.09.2017 16:36
Lainaus Repe:
Harmi kun tuo Jatkoaika on niin jähmeä saitti, välillä pääsee siellä kirjautumaan välillä ei. Enkä ole edes mitään siellä kommentoinut, kun en ole päässyt kommentoimaan. Kiva olisi hämmentää esim Hifk-kannattajat raivoihinsa siellä:)


Ei ole kyllä ikinään kirjautumisen kanssa ollut yhtään ongelmaa...
+2 #12 JTK 27.09.2017 17:02
Repe hei, pelimiehet ottavat vauhtia alemmista sarjoista toivuttuaan loukkaantumises ta tai jostain muusta vaivasta. Toivotaan todellakin, että Jesse saa vaivansa kuntoon mahdollisimman nopeasti ja palaa Sportin vahvuuteen. Tsemppiä Jepu!! :)

Saa nähdä mitä muita mieluisia tilapäisiä vahvistuksia vielä nähtäneen kauden aikana...
#13 Repe 27.09.2017 17:08
Lainaus jones:
Lainaus Repe:
Harmi kun tuo Jatkoaika on niin jähmeä saitti, välillä pääsee siellä kirjautumaan välillä ei. Enkä ole edes mitään siellä kommentoinut, kun en ole päässyt kommentoimaan. Kiva olisi hämmentää esim Hifk-kannattajat raivoihinsa siellä:)


Ei ole kyllä ikinään kirjautumisen kanssa ollut yhtään ongelmaa...


Ok, mutta muistan aina nikkini ja salasanani niin tulee "Nikkisi ei ole käytössä", aika jähmeä liittymislomake kin jossa pitäisi jauhaa "ummet ja lammet".
#14 Repe 27.09.2017 17:11
Siis "...... ei löytynyt"-viest i Jatkoajassa, ja välillä siis toimi kyseinen nikki.
+4 #15 HeHa 27.09.2017 17:31
Lainaus Repe:
Lainaus jones:
Lainaus Repe:
Harmi kun tuo Jatkoaika on niin jähmeä saitti, välillä pääsee siellä kirjautumaan välillä ei. Enkä ole edes mitään siellä kommentoinut, kun en ole päässyt kommentoimaan. Kiva olisi hämmentää esim Hifk-kannattajat raivoihinsa siellä:)


Ei ole kyllä ikinään kirjautumisen kanssa ollut yhtään ongelmaa...


Ok, mutta muistan aina nikkini ja salasanani niin tulee "Nikkisi ei ole käytössä", aika jähmeä liittymislomakekin jossa pitäisi jauhaa "ummet ja lammet".

Kirjauduin jatkoaikaan viimeksi joskus vuosi sitten,mutta ensimmäisellä yrittämällä pääsin nyt sisään.Jos se tarjoaa liittymislomake tta et ole ollut jatkoajan jäsen ollenkaan. Sinne kun pitää hakea ja perustella mitä annettavaa sinulla on jääkiekko-kesku steluun. Kait sinulla on sitä Repe?
#16 Repe 27.09.2017 17:49
Näsäviisastelua riittää tosiaan, voi olla että kyseiseen Jäykkä-keskuste luun en ole tarpeeksi osannut perustella, vaikka tietoa onkin. Pitää nähtävästi keksiä sopivat riimitykset moiseen saittiin liittyessä. Ja nykyään saattaa mennä viikkojakin että sinne pääsee keskustelemaan, ihan Jatkoajan sääntönä, sinne liittyessä siis.
+2 #17 Repe 27.09.2017 17:54
Ja näyttäähän nuo tuolla langettavan "pelikieltojaki n" Jatkoajassa, joihin minä en ole tosiaan syyllistynyt, kun en pääse tosiaan siellä edes keskustelemaan. Mutta pitää keksiä uusi nikki ja perustella hakemuksessa "niin perusteelisesti " (Reinikainen) jos muistatte sellaisen roolihahmon tv-sarjoista:)
+2 #18 tilkka 27.09.2017 18:02
Kuulin kans huhua et Joel palaisi kanssa lainalle Jokipoikiin? Onko parempaa tietoa kellään?
+4 #19 Repe 27.09.2017 18:08
Jep, nyt uusi nikki toimii siellä, nyt vaan odottelemaan keskusteluoikeu tta 1-2 viikon päästä:)
#20 Repe 27.09.2017 18:09
JLainaus tilkka:
Kuulin kans huhua et Joel palaisi kanssa lainalle Jokipoikiin? Onko parempaa tietoa kellään?


Joel Olkkonen?
+2 #21 jones 27.09.2017 20:02
Mendieta kirjoitti jatkoajassa:

Lainaa:


Tomek oli haukkunut Paukun omistajatilaisuudessa aikalailla pystyyn. Loukkaantuminen oli kuulemma itseaiheutettu ym. paskaa. Veikkaan, että saatte nauttia pidemmästä lainasta. Pelit Sportissa varmasti kiven alla.
Että näin. Tomekilla taitaa vielä testosteroniini t hyrrätä..

Mutta, olen ollut siinä uskossa että Paukku on aika taiteilijasielu ja harjoittelua on joskus kritisoitu. Ei se Tomek varmaan ihan syyttä suolaa vaan voipi olla herättelyä Liigan vaatimuksiin ja työntekoon?

Tästä päätellen ei ole ollut Jessellä Vaasassa helppoa, vaan Tomek pitänyt pihdeissä luonteen tuntien. Varis onkin ihan toisenlainen valmentaja ja varmasti Jesselle tekee hyvää päästä tutun koutsin siipien alle.
+4 #22 selästä taklaaja 27.09.2017 20:30
Kaikissa liigajoukkueiss a on sopimuspelaajia jotka eivät sovi pelaavaan kokoonpanoon. Sieltä niitä hyviä pelimiehiä siirtyy moneen mestisporukkaan . Jos Jokipojat haluaa menestyä mestiksessä niin on niitä hyviä pelaajia tarjolla vailla pelipaikkaa tännekin. Se on vain nyt hyväksyttävä se tosiasia, että ilman tiivistä yhteistyötä liigaseurojen kanssa ei olla kauan edes mestiksessä....
+5 #23 jones 27.09.2017 20:55
Lainaus selästä taklaaja:
Se on vain nyt hyväksyttävä se tosiasia, että ilman tiivistä yhteistyötä liigaseurojen kanssa ei olla kauan edes mestiksessä....


Jos itsenäisenä toimiminen ei riitä Mestiksessä, niin sitten ei riitä.

Itse olen ainakin täysin samaa mieltä Immosen ja Variksen kanssa. Pelaajarumballe ei kiitos, eikä kukaan ala sanelemaan meille ken pelaa ja mitenkin paljon, vaan täysin ominehdoin itsenäisesti kohti tulevaa.

Jokipojathan ottaa pelaajia lainalle, jos tarvetta on. Mutta vain ominehdoin.
+2 #24 joo,joo 28.09.2017 00:08
Repe sorsa ole hyvä ja lopeta toi "negailu" täällä!!! Lupasit poistua tältä saitilta JO KEVÄÄLLÄ mut täällä jatkat vaan tuota tuttua pashan jauhantaa!!!!
+4 #25 JTK 28.09.2017 12:54
Peks1 toivoit juttua B-nuorten Artem Vasilyevistä ja näin tehtiin. Huomisessa lehdessä pitäs olla juttu Omskin nuorukaisesta. :)
+2 #26 Turjake 28.09.2017 13:42
Lainaus Repe:
Harmi kun tuo Jatkoaika on niin jähmeä saitti, välillä pääsee siellä kirjautumaan välillä ei. Enkä ole edes mitään siellä kommentoinut, kun en ole päässyt kommentoimaan. Kiva olisi hämmentää esim Hifk-kannattajat raivoihinsa siellä:)


Niin no, tämä viesti oikeastaan kiteyttää sen miksi sinne et pääse kirjoittamaan. Siellä ei ole tarkoitus hämmentää ketään tai mitään vaan jutella lätkästä.
-3 #27 Repe 28.09.2017 17:13
Lainaus joo,joo:
Repe sorsa ole hyvä ja lopeta toi "negailu" täällä!!! Lupasit poistua tältä saitilta JO KEVÄÄLLÄ mut täällä jatkat vaan tuota tuttua pashan jauhantaa!!!!


Eiköhän tuo sinun paskanjauhanta olisi sellaista että tippuisit heti Jatkoajan pelikielto-list alle siinä kerrottu sinun kommenttien taso:)
-3 #28 Repe 28.09.2017 17:17
Sanaan läjään "Joo Joo":n kanssa Turjakekin, sopiva nikin nimi sinulla. Ja kuten olen jo monta kertaa kirjoittanut että luvassa on päästä kirjoittamaan, nyt on ainakin perustelut hyvät siellä rekisteröinti-l omakkeessa. Sen jälkeen pienenee minun kommentit täällä, pitäkäähän peukkuja (siis ylöspäin);)
#29 Teppana85 28.09.2017 19:03
Ei kyllä taida Repellä olla mitään annettavaa jatkoajan palstalle, täällä nähdyn perusteella. Ihan vaan oma mielipide :)
+2 #30 JTK 28.09.2017 19:46
Katson parhaillaan TPS-HPK matsia. HPK meni 0-1 johtoon, mutta sitten iskivät meidän entiset -97 pelaajat Palmu ja Väyrynen ja nyt matsi on 2-1! Hienoa äijät! :)
-2 #31 Repe 28.09.2017 20:43
Lainaus Teppana85:
Ei kyllä taida Repellä olla mitään annettavaa jatkoajan palstalle, täällä nähdyn perusteella. Ihan vaan oma mielipide :)


No sitäpä te kauranpurijat ette hevillä tiedä kun en tule olemaan siellä tällä nikillä.:)
+1 #32 HeHa 28.09.2017 21:01
Lainaus JTK:
Katson parhaillaan TPS-HPK matsia. HPK meni 0-1 johtoon, mutta sitten iskivät meidän entiset -97 pelaajat Palmu ja Väyrynen ja nyt matsi on 2-1! Hienoa äijät! :)


Pelin taso ei ollut kummoinen, mutta Petu 1+0 ja Teme 1+1. Varsinkin Teemun pohjustus ja syöttö kolmanteen maaliin oli mahtava suoritus!
-3 #33 Repe 28.09.2017 22:04
Ja se kertoo osaltaan tämän saitin tasosta, että jos kerroin Jatkoajasta, saan shittiä täällä niskaan, mutta heitän sitä tarvittaessa pyynnöstänne takaisin:)
-1 #34 runopoika 29.09.2017 21:10
Hyvä Jesse! :)

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Kirjaudu

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi artikkeleita



Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    20.10. Jokipojat–SaPKo 2–3

    Oskari Lehtinen

    Voimahyökkääjän viimeistelyssä ei tosiaankaan ollut moitittavaa SaPKoa vastaan. Kahden hienon maalin lisäksi nähtiin jälleen kerran kovia taklauksia ja hyvää kamppailupelaamista.

    Joonas Larinmaa

    Kultakypärää päässään pitäneen Larinmaan vikkelyys ja oivaltavuus ovat omalla tasollaan. Hiukan paremmalla viimeistelyllä olisi illan saldona ollut myös maali. Nyt joutui tyytymään kahteen syöttöpisteeseen.

     

    Oula Uski

    Uskin johtama kenttä kantaa tällä hetkellä erittäin suurta vastuuta hyökkäystehojen osalta. Saalisti Larinmaan tavoin syöttöpisteet molempiin Lehtisen maaleihin. Uski kellotti peliaikaa yli 22 minuuttia ja kauhoi 19 aloituksesta 11 joukkueelle.

     Kokonaistilanne:

    5 tähteä: Joonas Larinmaa
    4 tähteä: 
    Jonathan Iilahti
    3 tähteä:
    Tuukka Rajamäki, Oskari Lehtinen, Oula Uski
    2 tähteä: Timo Hiltunen, Roni Viirlas, Lassi Raitanen

Uusimmat blogikirjoitukset