Ville Silvast palaa Kiekkokoplaan

Jokipojissa kaksi edellistä kautta Mestistä pelannut hyökkääjä Ville Silvast, 31, siirtyy 2. divisioonaan Kiekkokoplan riveihin.


Pieksämäkeläislähtöinen Ville Silvast on Kiekkokoplan seurahistorian paras pistemies. Hän pelasi Kiekkokoplassa kaudet 2012-15.

Jokipojissa Silvast teki viime kaudella 31 ottelussa tehopisteet 5+5. Kaikkiaan hän on pelannut Jokipojissa urallaan neljä kautta.

Kommentit   

+2 #1 jokipofani 04.08.2017 16:59
Kellään tietoa Hupin tilanteesta? Siinä ois kova jatkaja!
+3 #2 Theme_84 04.08.2017 17:13
Hyvä hankinta Koplalta, Silvast tulee saamaan paljon vastuuta.
+1 #3 Theme_84 04.08.2017 17:14
Onko Koistisesta mitään tietoa, huhuja ja tai jotain?
+2 #4 JTK 04.08.2017 18:41
Eikös Silvastin siirtymisestä Koplaan ollut puhetta jo kesällä pitkä aika sitten? Tietysti nyt se on varmaa, kun on julkistettu.

Koistisesta on kyllä "huhuja", mutta eiköhän niistä tule tietoa, kun varmistuvat.

A-nuoret kävi testaamassa Nuorten SM-liigan vauhtia viime vuoden finalistin Porin Ässien vieraana. Eilen Ässät voitti 5-1 ja tänään 6-2. Siitä se lähti taas pelit käyntiin!
-1 #5 lerski11 05.08.2017 13:24
Vanha Jokipoika Miks Lipsbergs jatkaa pelajään latviassa.
+2 #6 JTK 05.08.2017 19:18
TPS vei Pitsiturnauksen . Väyrynen ja Palmu olivat hyvin esillä.
+4 #7 Theme_84 06.08.2017 14:38
Kukahan on tämä pelaaja jonka kanssa Kopla julkistaa sopparin ensi viikolla, pelaajalla on mestis taustaa myös. Onkohan entisiä Jokipoikien pelaajia tai ihan Joensuusta lähtösin :)
#8 Repe 06.08.2017 14:40
Vaakanainen loukkaantui:htt p://www.suomiki ekko.com/2017/0 8/huonoja-uutis ia-saipalle-hui ppulupaus-urho- vaakanainen-lou kkaantui/
#9 Repe 06.08.2017 14:41
http://www.suomikiekko.com/2017/08/huonoja-uutisia-saipalle-huippulupaus-
+2 #10 ^ipe^ 06.08.2017 16:18
Lainaus Theme_84:
Kukahan on tämä pelaaja jonka kanssa Kopla julkistaa sopparin ensi viikolla, pelaajalla on mestis taustaa myös. Onkohan entisiä Jokipoikien pelaajia tai ihan Joensuusta lähtösin :)


Veikataan Joonas Sivonen
+2 #11 tilkka 06.08.2017 17:22
Oisko koplaan menossa vielä Puruskainen? Manninen ja Koistinen jatkaisko vielä Jokipossa?
+6 #12 ^ipe^ 06.08.2017 19:03
Lainaus tilkka:
Oisko koplaan menossa vielä Puruskainen? Manninen ja Koistinen jatkaisko vielä Jokipossa?


Aikamoista nippua kasaavat kakkoseen, toki varmaa ainoa ja oikea tavoite on nousu suomi-sarjaan takas.
+3 #13 Theme_84 06.08.2017 19:47
Juuso Kaijomaa on myös vapailla markkinoilla
+1 #14 Teppana85 06.08.2017 20:36
Paitsi että Jokipojilla taitaa olla jo hyökkääjäpuoli valmiina, onhan siellä vielä Hämäläinenkin try-outilla. Koplalle on kyllä tarjolla kovia nimiä 2-divariin, mikäli Jokipoikiin mahtumattomat haluaa pysytellä kaupungissa ja kiekkohommissa.
+1 #15 Theme_84 06.08.2017 20:59
Totta. Kyllähän tuonne Koplaan kelpais esim Puruskainen, Manninen, Koistinen. Joonas Sivonen on pelannut viime kausina aika tehokkaasti, mukavasti pinnoja saanut ja jos on nyt Koplaan tulossa niin on hyvä hyökkäys pelaamiseen.
+3 #16 Turre 07.08.2017 15:12
Veikkaisin, että Manninen
#17 Repe 07.08.2017 16:41
Kaapo Kähkönen teki maalin:) https://www.youtube.com/watch?v=ga61aV9S5T4
-3 #18 Repe 07.08.2017 17:23
Jokipojat mallia,vaikka(j älleen kerran)ette varmaan ottaneet Kuopioon yhteyttä harkkapelin järjestämisestä Joensuussa:) https://www.karjalainen.fi/urheilu/item/151360-savon-sanomat-hopeajo
+2 #19 JTK 07.08.2017 19:39
Käykää kattomassa Netti-Karjalais esta Jipon C-junioreiden Atte Lehikoisen tekemä huikea maali. Atte pelaa myös lätkää Juniori Jokipojissa.
#20 JTK 07.08.2017 20:00
Jatkoajassa todella kattava ja hyvä juttu Petrus Palmusta! :)
#21 JTK 07.08.2017 20:24
Korjaus edelliseen, Palmun juttu on Kiekkoareenassa eikä Jatkoajassa. :)
#22 lerski11 07.08.2017 21:52
Jyri Laasonen meni D-kiekkoon.
+3 #23 JTK 08.08.2017 11:38
Maalivahti Marcus Nylander oli Koplan harkoissa kuulema. Hän pelasi meillä aikoinaan junnuissa, mutta viimeiset kolme kautta on mennyt rapakon takana. Viimeisin kausi WSHL:ssä Phoenix Knightsin joukkueessa.
+3 #24 Peks1 08.08.2017 14:42
Eikö sitä puuttuvaa pakkia kuulu mistään? Muuten joukkue vaikuttaa mielenkiintoiselta.

Eikös areena pitänyt nimetä uudelleen? Vielä vanha nimi Jokipoikien sivuilla.

Eikö ole uusia sponsoreita? Samat nimet siellä on listassa mitkä olivat muistaakseni siellä kevättalvellaki n.
-2 #25 Repe 08.08.2017 15:35
Töksyä(taklauks ia) hieman vapaammin mielin:https:// www.karjalainen .fi/urheilu/ite m/151458-uusia- urheilupaikkoja -no
-4 #26 Repe 08.08.2017 15:36
https://www.karjalainen.fi/urheilu/item/151458-uusia-urheilupaikkoja
+4 #27 JTK 08.08.2017 17:18
Lainaus Repe:
https://www.karjalainen.fi/urheilu/item/151458-uusia-urheilupaikkoja

Hienoa, että uusia paikkoja tehdään urheilua silmällä pitäen vaikka monet muutkin kohteet ovat listalla. Pesäpallon kannalta on tosi hyvä, että tulee nykyaikainen katettu katsomo. On kuitenkin ulkoilmalaji ja sään armoilla.

Joustokaukalo kilpahalliin on myös nykyaikaa. Toivotaan, että loukkantumisia tulee sen myötä vähemmän.
-3 #28 Repe 08.08.2017 21:00
Uutta katsomoa jne... piti pesis-puolelle saada kun Itä-Länsi ensi vuonna Joensuussa.
-3 #29 Repe 08.08.2017 21:49
Pesäpalloliitto vaatii arvo-otteluille tietyt puitteet, ei se minun vika ole, miinuspellet;)
+5 #30 ^ipe^ 09.08.2017 02:18
Hienoa että joma saa uuden stadionin, toivottavasti jokipojat saa myös jossain välissä puitteet samalle tasolle. Jomasta vois ottaa jokipojatkin mallia joka osa-alueella. Hienoa Joma!

Ps repe on oikeassa että itä-länsi tapahtumasta pitää mm mahtua noin 5000 katsojaa paikalle plus paljon muita juttuja on siinä vielä lisäksi, mutta tämä se tärkein.
+2 #31 since 1953 09.08.2017 07:53
Hallissa on tilaa tänäkin talvena. Edustus on laittanut junnujen ja junnujoukkueide n toimihenkilöide n kausikortit maksullisiksi. Moni pelaaja ja vielä useampi toimihenkilö äänestää jaloillaan. No, nekin on sitten pois kioskimyynnistä .
+1 #32 jokipoforever 09.08.2017 12:28
Jeps, kummallista toimintaa. Ja lippujen hinnat pysyneet samana...no jääpähän iso osa otteluita näkemättä, ei ole taas touhussa mitään järkeä.
+2 #33 VasenPakki 09.08.2017 18:10
Junnujen vanhemmat maksaa älyttömiä kausimaksuja, että muksut saa harrastaa lätkää. Siihen päälle Jokipojat laittaa vielä junnukortit maksulliseksi. Hyhhyh, kuka näistä asioista päättää???
+1 #34 VasenPakki 09.08.2017 18:15
Ja niin, muutenkin nuo lippujen hinnat ei ole missään suhteessa itse tuotteeseen eli opiskelijapoiki en kiekkosarjaan. Äänestän jaloillani ja toivon kumppaneiden tarjoamia ilmaisotteluita ...
-2 #35 ^ipe^ 10.08.2017 00:35
Mitä ne liput mahtaa kustantaa nykyisin? Viime kaudella taisin keretä käymään kahdessa pelissä(omat pelit sattu aina samaan aikaa) ja näihin peleihin onnistuin saamaan ilmaiset liput. varmaa noin 7-12€ olisi sopiva hinta, liigaa pääsee katsoo alta 20€ taitaa olla jotain 15€ luokkaa? Jokereiden khl peleihinkin on monesti todella edullisia lippuja.
-1 #36 Theme_84 10.08.2017 08:55
Lasse Tiilikainen, Joonas Oinonen ja maalivahti Marcus Nylander Koplan uudet sopimus pelaajat.
+3 #37 JTK 10.08.2017 09:18
"Heppa" Oinonen takaa sen, että kaukalossa on tapahtumia. Laidat ryskyy ja muu show siihen päälle! Kiva nähdä Marcus taas Joensuussa. Tuttu kaveri junnuajoilta.
#38 VasenPakki 10.08.2017 09:43
Kyllähän Kopla on mielenkiintoise mpi nippu kuin Jokipo! Tänään Koplalla alkaa reenipelit Mehtimäellä 19.15! Vastustajaksi saapuu Warkis Varkaudesta.
+6 #39 Turre 10.08.2017 11:23
Että siinäpä vasta järkiteko...Pal mu ja muut Jokipoikakaveri t haloo!!!

https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/151652-nhl-varaus-petrus-palmu-jai-kiinni-salakalastuksesta-esitteli-vonkaletta-somessa
+5 #40 möly 10.08.2017 11:44
Voi vi***n urpot! Roska jätkiä! Se on muistaakseni 5000€ kilo kun kiinni jäät!
+7 #41 lava 10.08.2017 11:49
Kyllä pitäis pojille takoo järkee ja kunnolla. Miten voi olla noin idioottimaista käytöstä ja toistuvasti vielä. Moni vaan ei ymmärrä miten uhanalainen laji kyseessä tänä päivänä ?! Sanasen sanon jos petu tai muut vastaan tulee
+5 #42 Pötkä 10.08.2017 11:53
"Karjalaisen saamien tietojen mukaan salakalastus Kuurnan voimalaitoksen alapuolella on eräänlainen Jokipoikien kesäinen harrastus."

Mitä sanoo Jokipojat?
+6 #43 lava 10.08.2017 12:34
Lainaus Pötkä:
"Karjalaisen saamien tietojen mukaan salakalastus Kuurnan voimalaitoksen alapuolella on eräänlainen Jokipoikien kesäinen harrastus."

Mitä sanoo Jokipojat?

Tänään on paikallismediaa n julkaistu harmillinen tapaus salakalastuksee n liittyen, jossa on ollut osallisena Jokipojat-taust aisia pelaajia.

Mehtimäki Oy ja Jokipojat edustus ei liity kuitenkaan tapaukseen millään tavalla. Tuomitsemme kyseisen ja vastaavanlaisen toiminnan jyrkästi.

Pahoittelemme uutisesta mahdollisesti aiheutunutta negatiivista julkisuutta niin yhteistyökumppa neille kuin kannattajilleki n.

-Seurajohto

Vastaus tuli äkkiä jokp fb-sivuilla
+3 #44 JTK 10.08.2017 12:40
Lainaus Pötkä:
"Karjalaisen saamien tietojen mukaan salakalastus Kuurnan voimalaitoksen alapuolella on eräänlainen Jokipoikien kesäinen harrastus."

Mitä sanoo Jokipojat?

Pötkän esiin ottama kohta on nyt Karjalaisen jutusta poistettu.

Tapaus on valitettava ja siitä pitää tulla asianmukaiset sanktiot sille tai niille, jotka ovat syyllistyneet salakalastuksee n. Mutta asian yleistäminen ja sitä kautta syyttömienkin syyttäminen on täysin turhaa.
+6 #45 Pötkä 10.08.2017 12:46
Hyvä, että seura reagoi uutisointiin nopeasti. Ja toivotaan sekä lohille että Jokipojille menestystä.
-4 #46 halttunen 10.08.2017 12:49
Tapaushan on jo yli vuoden vanha ja esillä jo silloin ,eikö karjalaisella ole muuta uutisoitavaa kun joudutaan7 päivää uutisoitiin turvautumaan.
+8 #47 pahkis 10.08.2017 12:52
"Hän ja muut ovat aina sanoneet, ettei tilanne tule toistumaan, mutta toisin on käynyt." lienee tuon jutun pointti.

Toki maailmaan mahtuu suurempiakin rikoksia, mutta kuvaapahan omalla karulla tavallaan BB-sukupolven tekemistä: pikkurötöstelyä ja sillä ylpeilyä.
-5 #48 halttunen 10.08.2017 12:57
Kyllä, kyllä ,mutta Petu ei ole jäänyt kiinni tänä kesänä vaan jotkut muut ,silti uutisoinnissa käytettiin Petun nimeä. Teko itsesään on tietenkin väärin mutta niin on myös uutisen otsikointi
+3 #49 möly 10.08.2017 13:37
https://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/nhl/artikkeli/suomalainen-nhl-varaus-rehvasteli-salakalastuksella-sai-jasper-paakkosen-vihat-niskoilleen-mika-urpo/6531646#gs.kOsXlzI
-2 #50 Theme_84 10.08.2017 15:10
Koplassa tällä hetkellä 3 maalivahtia, 5 puolustajaa ja 10 hyökkääjää. Hyvällä mallilla on joukkueen rakennus ja vielä mahtuis rosteriin pelaajia. Kasimir Puruskainen ja Matti Koistinen ehdottomasti tervetulleita :)
-2 #51 Repe 10.08.2017 15:10
Salakalasti ja mitä sitten, pitkät jorinat moisesta aiheesta tällä palstalla. Jokainen vastaa teoistaan, olipa jollain tavalla tunnettu jääkiekkoilija tai "tavan talliainen".
#52 Repe 10.08.2017 15:14
Lainaus halttunen:
Kyllä, kyllä ,mutta Petu ei ole jäänyt kiinni tänä kesänä vaan jotkut muut ,silti uutisoinnissa käytettiin Petun nimeä. Teko itsesään on tietenkin väärin mutta niin on myös uutisen otsikointi


Ja lue uutista tarkkaan, samaa porukkaa mihin Palmukin kuuluu nähty myös tänä kesänä pyytämässä kalaa.
#53 Repe 10.08.2017 15:19
Jääneet/nyt kiinni monta kertaa mutta kateltu "sormien läpi",enempää en asiasta jauha:)
-2 #54 Teppana85 10.08.2017 18:14
Siinä kaveriporukassa nyt on varmaan muitakin kuin jääkiekkoilijoi ta. Sitä paitsi jos joku laittaa someen kalakuvia niin mistäpä tuon tykkääjät tietää, onko laittomasti pyydetty. Toivottavasti pysyvät pojat jatkossa laillisilla vesillä.
+2 #55 mihailov 10.08.2017 20:06
Tosi tyhmäähän tuo salakalastushom ma on ollut,kunnon rapsut pojat siitä ansaitsevat. Tosin luulen,että noita salaa kalastavia siellä Kuurnan voimalaitoksen liepeillä on useita muitakin,heijän kin nimet vois lehdessä julkaista,samoi n kuin esim.. raiskaajat,kiri stäjät,mummonpo tkijat,.....Kar jalainen näköjään korjailee juttutekstiä tuosta urakalla...vähä n ihmettelinkin sitä myös,kun näköjään nykyään saa nimen lehteen,jos peukuttaa somessa jonkun kaverin tekstiä..etenki n jos on kiekkoilija.Mei nasin jo itekin faceen liittyä, oishan se kiva somessa peukuttamalla jotakin saaha nimi lehtien palstalle :) . No joo olkoon, otetaan niitä alaspäin peukkuja tiällä vuan mehtimäkeläises sa,...taitaa Karjalaisen ylläpitämä foorumi olla tämä
+1 #56 JTK 10.08.2017 21:14
Jutusta on poistettu nyt nimiä jotka eivät liity salakalastuksee n. Harmi,että ne kuitenkin kerkesivät siellä olla jonkin aikaa.

Käsittääkseni elokuun alussa jäi viikossa noin 50 kalastajaa kiinni Pielisjoella alueilla joissa on kalastus kielletty lohen kutunousun aikana. Koko Suomessa tänä vuonna on tehty jo yli 100 rikkomusta järvilohen lisääntymisalue illa. Voisihan nämäkin nimet julkaista, kuten mihailov tuumii.

Niin tai näin Petu on tehnyt väärin ja siitä asiaan kuuluvat sanktioit, mutta asiaa ei pidä yleistää syyttömiä kiekkoilijoita tai seuraa kohtaan. Ylipäätään tämä Kauhasen juttu netissä vaikutti ainakin aluksi sensaatiohakuis elta, mutta onneksi sitä on sitten korjattu. Kaikkein tärkein eli uhanalaisten kalojen salakalastus meinaa jäädä sivuosaan.
+1 #57 VasenPakki 10.08.2017 22:53
Jos olisi ollut koripalloilija niin eipä olisi katajalainen vai karjalainen uutisoinut....

Hölmö temppu pojilta, mutta hei kaikkihan me mokaamme joskus. Laittakaa vaan kaikki salakalastajat samalla lehden sivuille ja nettiin. Poijjat Varmasti opikseen ottavat, vähän nyt turhan iso haloo tästä asiasta.

Mutta Karjalaisen uutisointi oli ala-arvoista.
#58 Riffixi 11.08.2017 09:17
VasenPakki....O le varovainen tällä palstalla,kun kirjoitat Katajasta! Kohta joku konsernista selvittää kuka on nimimerkkisi takana:))
+3 #59 Repe 11.08.2017 11:05
Turha noita rikoksia on verrata raiskauksiin jne.. Sehän on selvä jos on tunnettu nimi, että se tulee puskaradion kautta ilmi ja henkilöllisyys paljastuu verrattuna muihin kansalaisiin.
+3 #60 JTK 11.08.2017 11:39
Kopla oli hävinnyt eilisen harkkamatsin muistaakseni 2-5. Kokoonpanossa oli vajaa kolme kentällistä pelaajia.

A-nuoret pelaa tänään Imatralla ja huomenna kotona Hokkia vastaan. Käykää kannustaa. Ite ei pääse, kun ollaan reissussa, mutta tsemppiä matseihin! :)
#61 JTK 12.08.2017 18:48
A-nuoret hävisi eilen Imatralla lukemin 2-1, mutta tänään tuli voitto kotona Hokista 3-2. Jokipojat kuulema hallitsi kumpaakin peliä selvästi vaikka numerot eivät toki sitä osoita.

Ketterä voitti eilen Peliitat vieraissa 6-8 ja meillä aikoinaan A-nuorissa vielä muutama vuosi sitten pelannut Ketterän Toni Jalovaara iski tehot 3+1 1.erässä!

Kenellekään ei ole varmaan yllätys, että "tuleva Suomen mestari" Tappara voitti Tampere Cubin. Finaalin puhutuin tilanne oli, kun Elorinne taklasi polvella Tyrväisen lasarettiin. Elorinnne sai tekosestaan 5+20.
#62 JTK 12.08.2017 18:57
Petu kommentoi salakalastusta tiedotteessa, jonka välitti TPS. Karjalaisen sivuilta löytyy juttua aiheesta.
-1 #63 Repe 12.08.2017 19:52
Älä nyt Jtk varmana mestarina Tapparaa pidä,pelit on pelaamatta. Rautakorpi toisaalta on sopivan väritön valmentaja välillä tylsää "trapkiekkoa" toteuttamaan, mitä Tappara viime kaudella esitti.
+6 #64 JTK 12.08.2017 20:23
Pelit on pelaamatta ja toivottavasti tulee joku yllättäjä joka vie Kanada-maljan, mutta pahaa pelkään ettei näin käy.

Viime kauden alussa oli myös sama selvä tunne Tapparasta ja niinhän se voitti. Rosteri oli viime kaudella ylivoimainen ja sama tilanne on nytkin. Toivotaan, että joku muu voittaa mestaruuden, mutta Tappara vienee ainakin runkosarjan?

Toisaalta olin varma, että Kalpa on viimeinen viime kaudella ja totuus oli aivan muuta! :)
+2 #65 jokipofani 14.08.2017 01:05
Eikö kellään ole huhujakaan Huhtasen Tuomaksesta?
-3 #66 Repe 14.08.2017 15:38
Lainaus jokipofani:
Eikö kellään ole huhujakaan Huhtasen Tuomaksesta?


Lopettanut?
-2 #67 Repe 14.08.2017 20:16
Ei ainakaan Eliteprospects- sivulla ollut mitään mainintaa jatkosta, eikä enää edellisellä käynnillä paljoa hyötyä ollut hänestä.
+2 #68 JTK 14.08.2017 20:37
Jokerit aloitti Pietarin-turnau ksen 3-1 voitolla SKA Nevasta. Maalilla oli Zapolski ja luukulla Ratilainen.
+4 #69 Teppana85 14.08.2017 21:28
Kyllähän Huhtanen toi merkittävän lisäarvon viime kevään joukkueeseen. Varmaan katselee pelipaikkaa ensisijaisesti rahakkaammista sarjoista.
+4 #70 jokipofani 14.08.2017 22:50
Lainaus Teppana85:
Kyllähän Huhtanen toi merkittävän lisäarvon viime kevään joukkueeseen. Varmaan katselee pelipaikkaa ensisijaisesti rahakkaammista sarjoista.

Kyllä juuri näin! Teki pelaajista eniten töitä, taklasi, raastoi, ratkoi siinä sivussa jonkun pelinkin. Loistava hengen luoja sekä maalineduspelaa ja.Laittoi kirjaimellisest i kaikkensa logon puolesta likoon, niinkuin silloin haastattelussa totesi. Toivotaan että Hupi jatkaa täällä! Huikea pelaaja!!
+2 #71 JTK 15.08.2017 06:28
Joukkuehan etsii yhta pakkia ei hyökkääjää.
+5 #72 Teppana85 15.08.2017 11:19
Lainaus JTK:
Joukkuehan etsii yhta pakkia ei hyökkääjää.


Näinhän se on, ei vaan paljoa ole pakistakaan huhuja pyörinyt.
+4 #73 JTK 15.08.2017 11:39
Kyllä tuolla hallilla aina jotain huhuja pyörii. :)
-3 #74 Repe 15.08.2017 16:18
Lainaus JTK:
Kyllä tuolla hallilla aina jotain huhuja pyörii. :)


Pääasia ettei taloushuhuja... ;)
#75 Repe 15.08.2017 21:18
Niin pitkään kun "Tormakka" on esiripun takana.... Miinus-ennätys ennen kauden alkua c"mon...... ;)
+3 #76 JTK 15.08.2017 22:43
Jokipoikien kasvatti Niko Kuiri suuntaa lainalle Mestikseen Kärppien yhteistyöseuraa n Hermekseen.
+3 #77 VasenPakki 15.08.2017 23:05
Edelleen ihmettelen, missä taloustiedot viime kaudelta? Vuosi sitten positiivinen tulos oli julki heinäkuun alkupuolella... nyt ei mitään...

Ettei vaan.... -
+3 #78 Korppu 16.08.2017 05:06
Lainaus Repe:
Lainaus JTK:
Kyllä tuolla hallilla aina jotain huhuja pyörii. :)


Pääasia ettei taloushuhuja... ;)

Nimenomaan
+3 #79 Teppana85 16.08.2017 06:31
Kyllähän tuota voisivat taloustilantees takin jotain mainita?
+3 #80 JTK 16.08.2017 08:11
Huhuilla tarkoitin pelaajaliikenne ttä enkä mitään talouteen liittyviä juttuja.
+4 #81 JTK 16.08.2017 08:47
Puolustaja Joni Okkonen jatkaa Koplassa. Kopla aloittaa Jääkiekon Suomi Cupin perjantaina, kun vieraaksi saapuu D-Kiekko Jypinkylästä. Matsi alkaa kello 19:00.
+3 #82 möly 16.08.2017 09:06
Ei tuo hyvin mene Sportillakaan

http://www.jatkoaika.com/Uutiset/sportin-taloudellinen-tulos-reilusti-tappiollinen/193327
+3 #83 JTK 16.08.2017 09:46
Kannattaa huomioida, että Sport teki isoja investointeja halliin ja sinne meni rahaa paljon. Sportin taustalla on sellaiset tahot, että tappio ei venettä keikuta.

HIFK, KooKoo, Kärpät, Pelicans ja JYP eivät ole vielä julkaisseet tulostaan, mutta jo julkaisseista vain kolme seuraa ovat tuottaneet tappiota. Eli Sport, TPS ja Lukko. Voittoa ovat tehneet HPK, Ässät, Kalpa, Ilves, Jukurit, Tappara ja jopa Saipa!
+5 #84 JTK 16.08.2017 11:39
A-nuoret pelaa tänään harkkamatsin Sapkoa vastaan Mehtimäellä kello 19:00!! :)
+3 #85 Repe 16.08.2017 15:07
Sport olisi pystyneet kuittaamaan velat pelaaja myynneillä mutta eivät halunneet sille tielle lähteä. Hyvä Saipa! (Talousluvut) vaikka Saipan edellinen kausi oli pelien suhteen aneemista meininkiä.
+5 #86 JTK 16.08.2017 15:23
Saipa kääntikin tuloksen positiiviseksi juuri tällä tyhjennysmyynnillä.

Palmu on sivussa 2-4 viikkoa ja Uke noin 5 viikkoa loukkaantumisie n takia.

Juho on tänään Jokereiden maalilla!
+1 #87 lerski11 16.08.2017 21:53
Vanha JOkipoika Ville Oksa jatkaa karhu ht:ssa.
+2 #88 JTK 16.08.2017 21:55
Mitä tuossa hallilla kuulin niiltä, jotka olivat Jokereiden pelin katsoneet, niin hyvin oli Juho tänään pelannut vaikka Jokerit hävisikin 1-2.

A-nuoret hävisi Sapkolle 2-4. Vika tuli tyhjiin. Mukavasti oli katsojia vaikka kyseessä olikin "vain" harkkapeli.
+3 #89 jokipofani 16.08.2017 21:55
Nyt on toimistolla herätty, omasta mielestä loistava uutinen. Lippujen hintoja on laskettu.
Aikuinen pääsee seisomaan 9e:lla entisen 13e:n sijaan.
Istumaan pääsee 13e:lla entisen 15e:n sijaan.
Ja huippuna opiskelijalippu 5e
Ovelta kaikkiin +2e poislukien opiskelijalippu joita saa vain ovelta.

Hienoa toimintaa toimisto!!
+3 #90 rizee 17.08.2017 12:11
Todella iso peukku 5e opiskelijalipul le! Allekirjoittanu t tulee vierailemaan jäähallilla tulevana talvena huomattavasti useammin. Katajalla ja JoMalla kyseinen 5e opiskelijalippu on ollut jo käytössä. Kiitos toimisto, Nuutinen, Hiltunen, Martikainen, Immonen jne.

Jos toimisto lukee palstaa, niin sen verran terveisiä, että toiveissa olisi, jos ei tälle kaudelle vielä, niin tuleville kausille opiskelijakausi kortti. Voisiko viritellä jotain yhteistyökuviot a Karelia AMK ja Itä-Suomen yliopiston kanssa? Hintaluokka 100-150e.
+1 #91 tilkka 18.08.2017 22:39
Miten tuo menee nyt! Jokipojat pelaa 23.8. vieraissa D-kiekkoa vastaan cupissa? Ja samaisena päivänä on harkkamatsi Ipk vastaan?
-2 #92 jokipofani 19.08.2017 00:43
Lainaus tilkka:
Miten tuo menee nyt! Jokipojat pelaa 23.8. vieraissa D-kiekkoa vastaan cupissa? Ja samaisena päivänä on harkkamatsi Ipk vastaan?

Samaa ihmettelen, cupin pelipäivä piti olla aina perjantai...ois ko jääkiekkoliitol la virhe sivuilla? Jos todella joutuu keskiviikkona pelaamaan niin on taas kerran naurettavaa toimintaa liitolta!
-2 #93 jokipofani 19.08.2017 01:02
Korjataanpas heti perään. Tietojen mukaan Jyväskylässä ei pysty pelaamaan perjantaina. Alustava pelipäivä on juuri keskiviikko. Luin että "joukkueet sopivat pelipäivän ja mahdollisesti paikan, kuitenkin välille keskiviikko-lau antai"

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Kirjaudu

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi artikkeleita



Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    18.11. Jokipojat–Espoo United 2–4

    Oskari Lehtinen

    Lehtinen kellotti jälleen kerran hyökkääjistä eniten peliaikaa. Väänsi jälleen kerran tärkeitä aloituksia. Viimeisteli Jokipoikien ensimmäisen maalin väkisin pienestä kulmasta. Luottomies niin yli- kuin alivoimalla.

    Eppu Rissanen

    Oli oikeastaan ainoa Jokipoikien puolustaja, joka yritti horjuttaa eilen pelanneita Unitedin pelaajia fyysisellä pelillään. Oli erittäin hyvä alivoimilla. Kellotti puolustajista toiseksi eniten peliaikaa. Oli ainoa Jokipoikien pelaaja, joka jäi tehotilastossa plussalle.

     

    Timo Niemi

    Piti jälleen kerran Jokipojat mukana pelissä hyvillä torjunnoillaan varsinkin kahden ensimmäisen erän aikana. Vaikka taakse meni kolme kiekkoa, ei Niemeä voida syyttää mistään takaiskusta. Merkkautti yhteensä 29 torjuntaa.

     Kokonaistilanne:

    8 tähteä: Oskari Lehtinen
    7 tähteä: 
    Tuukka Rajamäki, Timo Niemi
    5 tähteä: 
    Joonas Larinmaa
    4 tähteä: 
    Jonathan Iilahti, Lassi Raitanen
    3 tähteä:
    Oula Uski
    2 tähteä: Timo Hiltunen, Roni Viirlas, Ville Halonen, Eppu Rissanen
    1 tähti: Juuso Akkanen, Jani Ollitervo

Uusimmat blogikirjoitukset