Jere Niemelä matkaa Nokialle

Jere Niemelä matkaa Nokialle
 Kuvaaja: Joona-Pekka Hirvonen

Jokipojissa viime kaudella vähälle peliajalle jäänyt puolustaja Jere Niemelä edustaa jatkossa Suomi-sarjan Nokian Pyryä. 27-vuotias Jokipoikien kasvatti kiekkoili Pyryn paidassa jo kaudella 2013–14, kunnes palasi takaisin Joensuuhun.


Jere Niemelä mahtui Jokipoikien kokoonpanoon viime kaudella vain 13 runkosarjan ottelussa. Tehopisteitä ei syntynyt lainkaan, mutta plusmiinuslukema jäi täpärästi positiivisen puolelle +1:een.

Toiset 13 peliä (tehopisteet 1+2) Niemelä sai tililleen viime kaudella Suomi-sarjan Kiekkokoplan paidasta.

Kommentit   

+8 #1 JTK 20.06.2017 09:29
Aika yllätys kuitenkin, että Jere meni Pyryyn. Veikkailin etukäteen, että Koplassa pelaisi. Toivotaan, että ura ottaa uutta nostetta Nokialta. Eikös Pyryllä ainakin jossain vaiheessa ollut tavoitetteena Mestis? Miten lie nykyisin?
+2 #2 JTK 20.06.2017 11:50
Liigassa jatkuu tällä kaudella kokeiltu valmentajien haastomahdollis uus. Liigassa maalialuetta pienennetään, mutta liiton alaisissa sarjoissa esim. Mestiksessä maalialue pysyy ennellaan.
+8 #3 lerski11 20.06.2017 13:38
Kiitos kaikesta ja tsemppiä jatkoon!
#4 Turre 21.06.2017 14:59
No ei menetetty mitään. Ei Koplassakaan mikään vahvistus.
Hyvä kuti, hidas, jota kompensoi koukuilla ja otti jäähyjä...
+3 #5 JTK 22.06.2017 07:28
Tämän päivän Karjalaisessa juttua juhannuksen NHL-varaustilai suudesta Joensuulaisen jääkiekon ja Jokipoikien kasvattien näkökulmasta.
+1 #6 JTK 23.06.2017 08:27
Blues Juniors olisi haastanut Espoo Unitedin oikeuteen? United ei ole maksanut junioreille yhteistyöstä tulevia sovittuja kuluja noin 100 000 euron edestä. Mestis seuralla pitää olla yhteistyösopimu s junioreiden kanssa, jotta saa lisenssin. United vastaa A-nuorista ja Blues Juniors B-nuorista alaspäin!

Saa nähdä kuinka tuossa vielä käy vai käykö mitenkään? Liitolla pitää olla selkärankaa linjauksissaan ja kaikilla pitää olla samat säännöt. Seuran talous ja kaikki sopimukset tulee olla kunnossa. Liiton ei pitäisi luistaa minkään seuran kohdalla linjauksistaan myöntäessään lisenssin. Sitten kädet ristissä odotellaan, että seurat hoitavat asiat kuntoon.
+1 #7 Teppana85 23.06.2017 09:53
Jos joku asia kuulostaa tällä hetkellä haihattelulta, niin kyllähän se on Espoo Unitedin liigaan pyrkiminen.
+11 #8 JTK 24.06.2017 03:58
Se on siinä! Jokipoikien kasvatti Urho Vaakanainen sai 1. kierroksen varauksen numerolla 18! Varauksen teki Boston Bruins.
+12 #9 Raadollinen 24.06.2017 07:18
Onnea Urho!
Legendaarinen seura ja urheilukaupunki täynnä toinen toistaan legendaarisempi a tarinoita mm Bobby Orr. Toivotaan, että Uke kirjoittaa oman tarinansa.
Onnea vielä kerran myös kaikille Urhon taustajoukoille kovasta mutta loistavasta työstä!
+6 #10 JTK 24.06.2017 10:04
Oli kiva katsoa suorassa lähetyksessä, kun Uken nimi kuulutettiin jo noin aikaisessa vaiheessa. Uken vanhemmet ja tyttöystävä olivat myös paikalla. Varmasti heillekin hieno hetki ja varsinkin isä Harrille.

Kyllä se aika vaan menee nopasti. Vasta Uke veteli pikku junnuna makkarakuvioita harkkahallin jäähän ja nyt tyylikkäänä herrasmiehenä puku päällä äijä astelee kiekkomaailman edessä lavalle ja vetää Boston Bruinsin paidan päälle! Onnea ja kiitos! :)

Hommahan ei vielä ole ohi sillä tänään taas viideltä hommma jatkuu ja saa nähdä tuleeko lisää varauksia Juniori Jokipoikien kiekkokoulun läpi käyneille pelaajille? Eemeli, Petu ja Villekin ovat tyrkyllä, joten jännitetttävää riittää loppuun asti! :)
-2 #11 Repe 24.06.2017 17:01
Laitahan kumminkin Jtk tämän päivän jälkeen jäitä hattuun esim. Vaakanaisen suhteen, Urholla riittää töitä tulevalla kaudella Saipan puolustuksessa: )
+5 #12 JTK 24.06.2017 17:14
Juu Repe kyllä tässä tiedetään missä mennään ja töitä riittää, mutta se on fakta, että ykköskierroksen varaus tuli ja sitä ei voi viedä pois! Aika harvalta kiekkoilijalta sellanen merkintä kuitenkin löytyy ja nyt se löytyy eka kerran Jokipoikien kasvatilta. Hyvää juhannusta sullekin Repe! :)
-12 #13 Repe 24.06.2017 17:45
Jep, näinhän se on toivottavasti Vaakanaista ei vaan muisteta jälkikäteen vaan ykköskierroksen varauksesta. Nhl kun on eri maailma kuin "suht turvallinen" Sm-liiga. Juhannusta vaan sinnekin!
+5 #14 JTK 24.06.2017 18:00
Ja lisää varauksia meidän kasvateille. Eemeli Räsäsen varasi toisella kierroksella numerolla 59 Toronto Maple Leafs! Onnittelut Eemeli! :)
+11 #15 mihailov 24.06.2017 19:19
Mahtavaa! Vielä muutama kierros, sieltä Petu ja toivottavasti myös Ville kirjauttavat varauksen. Töitä,töitä..mu t kyll nää pojat sen tietää ja taitaa. Upea juhannus jokipoika junnuille joka tapauksessa,naa titaan,naatitaa n
+8 #16 JTK 24.06.2017 20:11
No niin Mihailov, Palmulle tuli varaus! Kuudes kierros numerolla 181!! Vancouver varasi! On tää huikeeta!!
+10 #17 JTK 24.06.2017 20:30
Ei ole enää todellista. Räsäsen Villekin varattiin! Ei käynyt turhaan carolinen agentti täällä katsomassa Villeä.
-10 #18 Repe 24.06.2017 21:08
Lainaus JTK:
Ei ole enää todellista. Räsäsen Villekin varattiin! Ei käynyt turhaan carolinen agentti täällä katsomassa Villeä.


Otahan grogi sen kunniaksi, niin et käy yöllä liikaa kierroksilla;)
+7 #19 JTK 24.06.2017 21:31
Jep! Repe otin jo, mutta se saa jäädä siihen. Huomenna on velvoitteita, mutta mieluisia NHL Draftiin liittyen. Juhlitaan sitten myöhemmin! :)
+7 #20 outsider 25.06.2017 00:21
Neljä varausta mestisorganisaa tiolle on aika kova juttu. Toimisto nukkuu Ruususen-unta ja viettää ansaittua lomaa. Nykypäivänä pitäisi pystyä reagoimaan nopeasti ja ottaa tästä kaikki irti. Ilmaista mainosta ja positiivista imagoa olisi tarjolla, jos sen osaisi hyödyntää.

Valitettavasti tätä ei ole koskaan täällä ymmärretty.
-5 #21 Repe 25.06.2017 11:38
Lainaus outsider:
Neljä varausta mestisorganisaatiolle on aika kova juttu. Toimisto nukkuu Ruususen-unta ja viettää ansaittua lomaa. Nykypäivänä pitäisi pystyä reagoimaan nopeasti ja ottaa tästä kaikki irti. Ilmaista mainosta ja positiivista imagoa olisi tarjolla, jos sen osaisi hyödyntää.

Valitettavasti tätä ei ole koskaan täällä ymmärretty.


Pitää myös ymmartää se että varaukset tuli seurasta huolimatta, näiden taustoista en tiedä, mutta monesti ne pelimiehet/nais et tehdään ohjattujen harjoituksien ulkopuolella. Lahjakkuutta myös pitää olla edes varauksiin pääsemiseen.
+6 #22 JTK 25.06.2017 12:29
Lahjakkuutta tarvitaan, mutta pitää muistaa, että seura missä toiminta on huonoa niin lahjakkuudetkin saadaan hukattua. Onneksi meillä ei näin ole ja Juniori Jokipoikien pelaatuotanto on poikkeuksellise n hyvää Mestistasolla eikä häpeä Liigallekaan varsinkin, kun ottaa lähtököhdat huomioon.

Nää yksilöt mitä saadaan Liigaan tai muualle maailmalle ovat paras palkinto myös junnutyön tekijöille. Joukkueiden menestys tietysti myös on tärkeää, mutta todellinen mittari on pelaajatuotanto .
-7 #23 Repe 25.06.2017 13:47
Näin ollen Jokipojat ovat palanneet hieman "entiseen loistoon" siinä, että pelaajia kasvatetaan muualle, vai mitä Jtk?
+7 #24 JTK 25.06.2017 14:49
Niin, toki pelaajia kasvatetaan omaankin edustusjoukkuee seen, kuten meilläkin monta omaa kasvattia siellä pelaa. Sehän on kaikkien seurojen tarkoitus juniorityön ja edustuksen välillä, että omaa tuotantoa on.

Siinä vaiheessa, kun junnu on "liian hyvä" omaan edustukseen ja saa tarjouksen muualta mihin oma seura ei pysty vastaamaan niin hän lähtee muualle. Niin se menee täällä kuin muuallakin. Niinhän se Liigakin "kasvattaa" pelaajia KHL:ään ja NHL:ään! :)
-7 #25 Repe 25.06.2017 18:01
Jep,tarkoitinki n näitä mitkä lahtevät muualle ja moni jo junnu ikäisenä.
+3 #26 JTK 26.06.2017 08:01
Jep, juniori-ikäisil le huippu pelaajillehan Liigaorganosaat iot tekevätkin tarjouksia. Näissä organisaatioiss a A-nuoret toimivat edustuksen alla ja usein edustus on vahvasti mukana ja tukemassa myös muita kilpaikäluokkia .

Liigaorganisaat iot toimivat ihan eri volyymilla kuin Mestiksen ja siksi on aivan luonnollista, että huippu pelaajat lähtevät Liigaan jo junnuina. Ei tää ole sen ihmeellisempää.

Mutta kyllä Mestiskin voi toimia hyvänä ponnahduslautan a nuorelle pelaajalle. Ei aina kannata kiirehtiä sillä joskus se voi kostautua. On niitäkin nähty. Miesten pelit kehittävät ja Mestiksessäkin voi kehittyä. Räsäsen Ville on tästä hyvä esimerkki. Äijä pelasi eka Mestispelit vasta ja nyt on jo Liiga soppari ja NHL-varaus! Hän pelasi isossa roolissa meidän A:ssa ja Turbo antoi hänelle mahdollisuuden kokeilla Mestistä ja siitähän se lähti.

Karjalaisessa tänään juttua Villestä ja muista meidän varatuista kasvateista. :)
+3 #27 since 1953 26.06.2017 12:44
Mikkelin köykäiset perinteet kiekossa ja siitä kumpuava typeryys on kaikkialla tunnettua, mutta että myös Lappeenrannassa ! Vilkaiskaahan mainittujen seurojen fb-sivuja, niin saatte kunnon naurut
+1 #28 JTK 26.06.2017 15:04
Missä kohtaa niillä fb-sivuilla sai nauraa? :)
#29 Repe 26.06.2017 17:56
Lainaus since 1953:
Mikkelin köykäiset perinteet kiekossa ja siitä kumpuava typeryys on kaikkialla tunnettua, mutta että myös Lappeenrannassa! Vilkaiskaahan mainittujen seurojen fb-sivuja, niin saatte kunnon naurut


No kyllä minä nauran paskaisesti kun kohta jätän tämän palstan, näkeehän tuon tuosta grogi-läpästäni , miten tosikkoja täällä on, näiden "huumoria" on miinus-peukun imeminen ja ovat juuttuneet siihen toimenpiteeseen :)
-4 #30 Repe 26.06.2017 17:57
Jukurit tuotti viime kaudesta aika kivasti voittoa, miten lie Joensuussa?;)
-4 #31 Repe 26.06.2017 17:59
https://jukurit.fi/fi-fi/article/uutiset/jukureille-voitokas-tilinpaatos/1511/
+5 #32 halttunen 26.06.2017 18:58
Lainaus Repe:
Lainaus since 1953:
Mikkelin köykäiset perinteet kiekossa ja siitä kumpuava typeryys on kaikkialla tunnettua, mutta että myös Lappeenrannassa! Vilkaiskaahan mainittujen seurojen fb-sivuja, niin saatte kunnon naurut


No kyllä minä nauran paskaisesti kun kohta jätän tämän palstan, näkeehän tuon tuosta grogi-läpästäni, miten tosikkoja täällä on, näiden "huumoria" on miinus-peukun imeminen ja ovat juuttuneet siihen toimenpiteeseen :)


LUPAAT VAAN!!!!
+5 #33 möly 26.06.2017 19:20
Lainaus Repe:
Lainaus since 1953:
Mikkelin köykäiset perinteet kiekossa ja siitä kumpuava typeryys on kaikkialla tunnettua, mutta että myös Lappeenrannassa! Vilkaiskaahan mainittujen seurojen fb-sivuja, niin saatte kunnon naurut


No kyllä minä nauran paskaisesti kun kohta jätän tämän palstan, näkeehän tuon tuosta grogi-läpästäni, miten tosikkoja täällä on, näiden "huumoria" on miinus-peukun imeminen ja ovat juuttuneet siihen toimenpiteeseen :)

Onko Repe 14v ?
-5 #34 Repe 26.06.2017 20:38
Lainaus möly:
Lainaus Repe:
Lainaus since 1953:
Mikkelin köykäiset perinteet kiekossa ja siitä kumpuava typeryys on kaikkialla tunnettua, mutta että myös Lappeenrannassa! Vilkaiskaahan mainittujen seurojen fb-sivuja, niin saatte kunnon naurut


No kyllä minä nauran paskaisesti kun kohta jätän tämän palstan, näkeehän tuon tuosta grogi-läpästäni, miten tosikkoja täällä on, näiden "huumoria" on miinus-peukun imeminen ja ovat juuttuneet siihen toimenpiteeseen :)

Onko Repe 14v ?


Heh,heh, Halttunen "ehdolla" ensi syksyn esikouluun? ;)
-5 #35 Repe 26.06.2017 20:39
Siis korjaus, Möly?;)
+6 #36 Repe 26.06.2017 20:41
Se oli siinä, palailen ensi keväällä, kun katson miten oma veikkaukseni osuu (Jokipojat ei pudotuspeleihin ).
+8 #37 Teppana85 26.06.2017 21:25
Laitetaan kaksi kohdetta lapulle: Jokipojat playoffeihin ja Repen paluu palstalle ennen ensi kevättä :) Jep.
+1 #38 Repe 26.06.2017 21:29
Lainaus Teppana85:
Laitetaan kaksi kohdetta lapulle: Jokipojat playoffeihin ja Repen paluu palstalle ennen ensi kevättä :) Jep.


Kun nikkini vielä mainitsit, niin molemmat on tosi epävarmoja kohteita:)
+9 #39 Teppana85 26.06.2017 21:32
No toinen meni jo oikein.
+9 #40 jones 26.06.2017 23:20
Nytkö se muuttolento tapahtu?

Viddu, yhdet sille!
-4 #41 Repe 27.06.2017 14:17
Juu, Jones "muka lätkä-tietäjä" niin pitkään härnään täällä, kun kommentinne sivuavat hitusenkaan minua, sitten siirryn parempaan kerhoon (Jatkoaikaan). Otit lisä lasillisen siis vettä lisämaustein?;)
-4 #42 Repe 27.06.2017 14:25
Ensi syksyllä ja viimeistään talvella on kiva lukea "valmentaja vaihtoon" jne viestejä taustalta, enkä osallistu keskusteluun mitenkään:)
+4 #43 halttunen 27.06.2017 16:46
Miehen sanoin,lupaa vaan
+2 #44 JTK 28.06.2017 08:00
Jokipoikien kasvattien "joukkovaraus" on saanut laajalti huomiota valtakunnan eri medioissa STT:n tekemän jutun kautta. Artikkeli om nimeltään: Hurja muutos 10 vuodessa, kiekkoguru (Göran Stubb)kertoo miten Suomi alkoi taas tuottaa huippulahjakkuu ksia NHL:ään.


Jutun yhteydessä haastatellaan Juniori Jokipoikien toiminnanjohtaj aa Jarmo Mustosta. Otsikko on Joensuulainen juniorityö sai varaustilaisuud en jättipotin!! :)
+1 #45 halttunen 28.06.2017 10:12
Kuinkas nuo kasvattajakorvaukset?
Käsittääkseni sieltä olisi tulossa K€ isompi läjä jos vaan juniori Jokipojat keksivät niitä kinuta.
+1 #46 rokkipoika 28.06.2017 11:48
Lainaus halttunen:
Kuinkas nuo kasvattajakorvaukset?
Käsittääkseni sieltä olisi tulossa K€ isompi läjä jos vaan juniori Jokipojat keksivät niitä kinuta.

Moraalisesti näin pitäs käydä, mut tuskin tulee muuta kun lämmintä kättä ja olalle taputuksia"jatk akaahan samaan malliin"
#47 mihailov 28.06.2017 13:48
https://www.finhockey.fi/?x18668=722627

Tuosta löytyy mm. noista kasvattajakorva uksista. Eli kyllähän sieltä jotain olisi tulossa, mutta ei ihan maatakaatavia kuitenkaan. Petu;Uke lähti muistaakseni 14-15 -v. Eemeli 15-v. Ville on kyllä ollut
Jokipojissa koko ajan, paitsi nyt lähti Jukureihin. Ja kyllä Jamppa&kumpp. varmasti noi kinuavat sentilleen :)
-1 #48 jones 28.06.2017 13:55
Vaakanaisesta ei taida enää mitään saada. Kiitos Espoolaisen "suomen parhaan junioriseuran". Nehän jätti maksamatta ainakin Vaakanaiseen liittyvät ja eiköhän kaikki muutkin. K-Kissat oli samassa kohtalossa mutta taisivat saada omansa kun tarttuivat härkää sarvista ja pulppasi velat lehtien palstoille.

Varsinainen paskakasa ja toimintatavat ole muuttunut nytkään, vaan siellä jälleen kiistellään käräjillä todennäköisesti kasvattajakorva uksista jo keskenään.
+1 #49 mihailov 28.06.2017 13:56
Hups.. tuo linkki oli kyllä ikivanha ja puutaheinää, sori. Kauden 2017-18 kilpailusäännöi ssä ,kohta 4.9 on ajan tasalla olevat säännöt. Linkki kilpailusääntöi hin https://www.finhockey.fi/kilpailutoiminta/kilpailusaannot/
+1 #50 mihailov 28.06.2017 14:10
Jos noista mitään tajusin , niin taitaa nhl pelien osalta edellyttää muutaman pelin pelaamista..noo h, kyllähän pojat 23 ikävuoteen mennessä kerkiävät
+1 #51 JTK 28.06.2017 14:23
Mihailov on oikeassa! Jos korvauksia on Juniori Jokipojille jostain tulossa, niin varmasti seura niistä huolehtii ja hoitaa asiat. :)
+4 #52 tilkka 28.06.2017 15:14
Parikka lähti Unkariin. Kuullut et muutama peluri olisi lähtemässä hänen matkaan Jokipojista!
+5 #53 Teppana85 28.06.2017 23:25
Lainaus tilkka:
Parikka lähti Unkariin. Kuullut et muutama peluri olisi lähtemässä hänen matkaan Jokipojista!


Puustinen ja Manninen ainakin.
-1 #54 JTK 29.06.2017 06:53
Tänään Karjalaisessa jälleen juttua Juniori Jokipojista ja varatuista pelaajista. Mukana valmentajien haastettateluja . Hyvä juttu kannattaa lukea! :)
-1 #55 JTK 29.06.2017 07:47
Eilisessä Aamulehdessä on juttua Lekistä. Tarvitsevat kuulema apua, mutta nurin eivät ole menossa. "Satku" on vanhoja velkoja ja lisäksi on muutama tuore maksuhäiriömerk intä.

Huvittaa jälleen tuo urheiluseuroill e tyypillinen selitys: Maksuhäiriöt ovat osin huolimattomuutt a. On se jännä homma, kun seuroilla on usein syynä karhuihin unohdus tai huolimattomuus? Sanottas asiat niin kuin ne on eli ei ole ollut rahaa millä laskua maksaa.
+2 #56 JTK 29.06.2017 08:12
Lainaus halttunen:
Kuinkas nuo kasvattajakorvaukset?
Käsittääkseni sieltä olisi tulossa K€ isompi läjä jos vaan juniori Jokipojat keksivät niitä kinuta.

Ei tarvitse kinuta sillä jääkiekkoliitto hoitaa nuo asiat automaattisesti .
-5 #57 jones 29.06.2017 12:29
Lainaus JTK:
Lainaus halttunen:
Kuinkas nuo kasvattajakorvaukset?
Käsittääkseni sieltä olisi tulossa K€ isompi läjä jos vaan juniori Jokipojat keksivät niitä kinuta.

Ei tarvitse kinuta sillä jääkiekkoliitto hoitaa nuo asiat automaattisesti.


Hoitaa juu, mutta rahat ei välttämättä liiku ja ilmeisesti siihen sanktioita ei ole. Yllätys.

Blues ja Espoo United ei ainakaan näistä korvauksista kettuakaan välitä/välittän yt. Mun mielestä aika äärimmäisen röyhkeää ja halveksittavaa houkutella pelaajia maakunnista ja pyllistää kasvattiseuroille.

Siksi esim. Jokipoikien pitäisi puolustaa etujaan terävämmin jos viiveita tulee. Vaakanainen nyt toiminee esimerkkinä. Tuleva NHL-pelaaja ja Jokipojilta vietiin tikkarikin.
-1 #58 lerski11 29.06.2017 14:08
Nico Friman ja Jaska Ojanperä Hermekseen.
+2 #59 JTK 29.06.2017 17:16
Juuso Akkanen lopettaa pelaajauransa ja siirtyy Juniori Jokipoikien C2-joukkueen vastuuvalmentaj aksi! Hienoa Juuso ja tervetuloa jengiin!

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Kirjaudu

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi artikkeleita



Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    20.03. Jokipojat–K-Vantaa 1–2 ja.

    Joonas Larinmaa

    Larinmaa oli jälleen kerran Jokipoikien näkyvimpiä hyökkääjiä. Haastoi jatkuvasti omalla hyvällä liikkeellään ja kiekonkäsittelyllään vantaalaisia. Viimeisteli Jokipoikien ainoan maalin, kuten monesti aiemminkin, ajamalla röyhkeästi maalin edustalle.

    Jonathan Iilahti

    Ensimmäisen kerran pudotuspeliottelun Jokipoikien maalilla aloittanut Iilahti oli Kiekko-Vantaata vastaan loistava. Ajoittain kiekko hieman poltteli, mutta esitti vastapainoksi myös muutamia huipputorjuntoja.

     

    Matti Koistinen

    Puolustuspään konkari oli mies paikallaan. Vaikka kellotti kenttäpelaajista eniten peliaikaa (33.48), jaksoi Koistinen pelata kovalla tasolla läpi ottelun. Liigaan siirtyvä Joel Olkkonen sai varmasti paljon oppia pelatessaan Koistisen pakkiparina.

    Kokonaistilanne:

    17 tähteä: Samuel Jukuri
    15 tähteä: Joonas Larinmaa
    14 tähteä: Oskari Lehtinen, Tuomas Huhtanen
    11 tähteä: 
    Oula Uski, Joel Olkkonen
    10 tähteä:
     Lauri Huhdanpää 
    8 tähteä: 
    Juho Ratilainen, Juuso Akkanen, Ville Halonen
    7 tähteä: 
    Jesse Paukku
    6 tähteä: Nico Friman, Matti Koistinen
    5 tähteä: Samu Pitkänen
    4 tähteä: Ville Silvast, Jonathan Iilahti
    3 tähteä: Joonas Valkonen, Ville Räsänen, Eppu Rissanen
    2 tähteä: Jere Myllyniemi
    1 tähti: Antti Helanto, Joona Manninen, Lauri Hukkanen

Sarjatilanne

 

Jokipojat top5

 

Maalivahdit

 

Uusimmat blogikirjoitukset