Jere Niemelä matkaa Nokialle

Jere Niemelä matkaa Nokialle
 Kuvaaja: Joona-Pekka Hirvonen

Jokipojissa viime kaudella vähälle peliajalle jäänyt puolustaja Jere Niemelä edustaa jatkossa Suomi-sarjan Nokian Pyryä. 27-vuotias Jokipoikien kasvatti kiekkoili Pyryn paidassa jo kaudella 2013–14, kunnes palasi takaisin Joensuuhun.


Jere Niemelä mahtui Jokipoikien kokoonpanoon viime kaudella vain 13 runkosarjan ottelussa. Tehopisteitä ei syntynyt lainkaan, mutta plusmiinuslukema jäi täpärästi positiivisen puolelle +1:een.

Toiset 13 peliä (tehopisteet 1+2) Niemelä sai tililleen viime kaudella Suomi-sarjan Kiekkokoplan paidasta.

Kommentit   

+6 #1 JTK 20.06.2017 09:29
Aika yllätys kuitenkin, että Jere meni Pyryyn. Veikkailin etukäteen, että Koplassa pelaisi. Toivotaan, että ura ottaa uutta nostetta Nokialta. Eikös Pyryllä ainakin jossain vaiheessa ollut tavoitetteena Mestis? Miten lie nykyisin?
-1 #2 JTK 20.06.2017 11:50
Liigassa jatkuu tällä kaudella kokeiltu valmentajien haastomahdollis uus. Liigassa maalialuetta pienennetään, mutta liiton alaisissa sarjoissa esim. Mestiksessä maalialue pysyy ennellaan.
+5 #3 lerski11 20.06.2017 13:38
Kiitos kaikesta ja tsemppiä jatkoon!
+2 #4 Turre 21.06.2017 14:59
No ei menetetty mitään. Ei Koplassakaan mikään vahvistus.
Hyvä kuti, hidas, jota kompensoi koukuilla ja otti jäähyjä...
-1 #5 JTK 22.06.2017 07:28
Tämän päivän Karjalaisessa juttua juhannuksen NHL-varaustilai suudesta Joensuulaisen jääkiekon ja Jokipoikien kasvattien näkökulmasta.
-3 #6 JTK 23.06.2017 08:27
Blues Juniors olisi haastanut Espoo Unitedin oikeuteen? United ei ole maksanut junioreille yhteistyöstä tulevia sovittuja kuluja noin 100 000 euron edestä. Mestis seuralla pitää olla yhteistyösopimu s junioreiden kanssa, jotta saa lisenssin. United vastaa A-nuorista ja Blues Juniors B-nuorista alaspäin!

Saa nähdä kuinka tuossa vielä käy vai käykö mitenkään? Liitolla pitää olla selkärankaa linjauksissaan ja kaikilla pitää olla samat säännöt. Seuran talous ja kaikki sopimukset tulee olla kunnossa. Liiton ei pitäisi luistaa minkään seuran kohdalla linjauksistaan myöntäessään lisenssin. Sitten kädet ristissä odotellaan, että seurat hoitavat asiat kuntoon.
-3 #7 Teppana85 23.06.2017 09:53
Jos joku asia kuulostaa tällä hetkellä haihattelulta, niin kyllähän se on Espoo Unitedin liigaan pyrkiminen.
+1 #8 JTK 24.06.2017 03:58
Se on siinä! Jokipoikien kasvatti Urho Vaakanainen sai 1. kierroksen varauksen numerolla 18! Varauksen teki Boston Bruins.
+3 #9 Raadollinen 24.06.2017 07:18
Onnea Urho!
Legendaarinen seura ja urheilukaupunki täynnä toinen toistaan legendaarisempi a tarinoita mm Bobby Orr. Toivotaan, että Uke kirjoittaa oman tarinansa.
Onnea vielä kerran myös kaikille Urhon taustajoukoille kovasta mutta loistavasta työstä!
-2 #10 JTK 24.06.2017 10:04
Oli kiva katsoa suorassa lähetyksessä, kun Uken nimi kuulutettiin jo noin aikaisessa vaiheessa. Uken vanhemmet ja tyttöystävä olivat myös paikalla. Varmasti heillekin hieno hetki ja varsinkin isä Harrille.

Kyllä se aika vaan menee nopasti. Vasta Uke veteli pikku junnuna makkarakuvioita harkkahallin jäähän ja nyt tyylikkäänä herrasmiehenä puku päällä äijä astelee kiekkomaailman edessä lavalle ja vetää Boston Bruinsin paidan päälle! Onnea ja kiitos! :)

Hommahan ei vielä ole ohi sillä tänään taas viideltä hommma jatkuu ja saa nähdä tuleeko lisää varauksia Juniori Jokipoikien kiekkokoulun läpi käyneille pelaajille? Eemeli, Petu ja Villekin ovat tyrkyllä, joten jännitetttävää riittää loppuun asti! :)
+1 #11 Repe 24.06.2017 17:01
Laitahan kumminkin Jtk tämän päivän jälkeen jäitä hattuun esim. Vaakanaisen suhteen, Urholla riittää töitä tulevalla kaudella Saipan puolustuksessa: )
-2 #12 JTK 24.06.2017 17:14
Juu Repe kyllä tässä tiedetään missä mennään ja töitä riittää, mutta se on fakta, että ykköskierroksen varaus tuli ja sitä ei voi viedä pois! Aika harvalta kiekkoilijalta sellanen merkintä kuitenkin löytyy ja nyt se löytyy eka kerran Jokipoikien kasvatilta. Hyvää juhannusta sullekin Repe! :)
-2 #13 Repe 24.06.2017 17:45
Jep, näinhän se on toivottavasti Vaakanaista ei vaan muisteta jälkikäteen vaan ykköskierroksen varauksesta. Nhl kun on eri maailma kuin "suht turvallinen" Sm-liiga. Juhannusta vaan sinnekin!
-1 #14 JTK 24.06.2017 18:00
Ja lisää varauksia meidän kasvateille. Eemeli Räsäsen varasi toisella kierroksella numerolla 59 Toronto Maple Leafs! Onnittelut Eemeli! :)
+1 #15 mihailov 24.06.2017 19:19
Mahtavaa! Vielä muutama kierros, sieltä Petu ja toivottavasti myös Ville kirjauttavat varauksen. Töitä,töitä..mu t kyll nää pojat sen tietää ja taitaa. Upea juhannus jokipoika junnuille joka tapauksessa,naa titaan,naatitaa n
#16 JTK 24.06.2017 20:11
No niin Mihailov, Palmulle tuli varaus! Kuudes kierros numerolla 181!! Vancouver varasi! On tää huikeeta!!

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Kirjaudu

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi artikkeleita



Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    20.03. Jokipojat–K-Vantaa 1–2 ja.

    Joonas Larinmaa

    Larinmaa oli jälleen kerran Jokipoikien näkyvimpiä hyökkääjiä. Haastoi jatkuvasti omalla hyvällä liikkeellään ja kiekonkäsittelyllään vantaalaisia. Viimeisteli Jokipoikien ainoan maalin, kuten monesti aiemminkin, ajamalla röyhkeästi maalin edustalle.

    Jonathan Iilahti

    Ensimmäisen kerran pudotuspeliottelun Jokipoikien maalilla aloittanut Iilahti oli Kiekko-Vantaata vastaan loistava. Ajoittain kiekko hieman poltteli, mutta esitti vastapainoksi myös muutamia huipputorjuntoja.

     

    Matti Koistinen

    Puolustuspään konkari oli mies paikallaan. Vaikka kellotti kenttäpelaajista eniten peliaikaa (33.48), jaksoi Koistinen pelata kovalla tasolla läpi ottelun. Liigaan siirtyvä Joel Olkkonen sai varmasti paljon oppia pelatessaan Koistisen pakkiparina.

    Kokonaistilanne:

    17 tähteä: Samuel Jukuri
    15 tähteä: Joonas Larinmaa
    14 tähteä: Oskari Lehtinen, Tuomas Huhtanen
    11 tähteä: 
    Oula Uski, Joel Olkkonen
    10 tähteä:
     Lauri Huhdanpää 
    8 tähteä: 
    Juho Ratilainen, Juuso Akkanen, Ville Halonen
    7 tähteä: 
    Jesse Paukku
    6 tähteä: Nico Friman, Matti Koistinen
    5 tähteä: Samu Pitkänen
    4 tähteä: Ville Silvast, Jonathan Iilahti
    3 tähteä: Joonas Valkonen, Ville Räsänen, Eppu Rissanen
    2 tähteä: Jere Myllyniemi
    1 tähti: Antti Helanto, Joona Manninen, Lauri Hukkanen

Sarjatilanne

 

Jokipojat top5

 

Maalivahdit

 

Uusimmat blogikirjoitukset