Raitanen ja Ollitervo Jokipoikiin

Jokipojat tiedotti tiistaina tehneensä sopimuksen seitsemän pelaajan kanssa. Joukkue saa kokoonpanoonsa kaksi täysin uutta puolustajaa Lassi Raitasen ja Jani Ollitervon liittyessä pakistoon. Jatkosopimuksen puolestaan väsäsivät hyökkääjät Ville Halonen, Lauri Hukkanen ja Teemu Lahtinen. Jokipoikien junioreissa aiempina kausina kiekkoillut Jimi Aavikko palaa takaisin Joensuuhun Lappeenrannasta. Hyökkääjä Roope Hämäläinen puolestaan hakee paikkaa joukkueesta try-outin kautta. Joukkueella on nyt kasassa tulevalle kaudelle yhteensä 20 pelaajasopimusta.

 

Kaikki sopimukset ovat joukkueen mukaan yhden kauden mittaisia, eivätkä sisällä liiga- tai ulkomaan pykälää.

Molemmat nyt kaupunkiin saapuvat puolustajat ovat joensuulaisille uusia kasvoja.

Lassi Raitanen, 22, on Porvoon Huntersin kasvatti, joka pelasi juniorina useamman vuoden myös HIFK:n riveissä. Viimeiset kaksi kautta mies puolusti Kiekko-Vantaassa, ja hän on siis tämän kevään Mestiksen hopeamitalisti.

Viime kauden tehopisteet miehellä olivat runkosarjan osalta 6+12 ja pudotuspeleissä 1+3. 

– Viimeiset kaksi vuotta ovat sujuneet hyvin, eteenpäin mentiin sekä joukkueena että henkilökohtaisesti. Joensuuhun tulen hyvillä fiiliksillä ja aivan puhtaalta pöydältä. Uusi mesta ja uudet kujeet, Raitanen tuumii.

Raitanen on kiekollisesti rohkea ja hyvin liikkuva puolustaja, jolla on vahvuutensa myös ylivoimapelaamisessa.

– Tarkoitus on auttaa joukkuetta kokonaisvaltaisesti kaikessa missä pystyn, ylivoimasta alivoimaan, Raitanen päättää.

25-vuotias Jani Ollitervo on viettänyt kolme edellistä kauttaan KeuPa HT:ssä. Joensuussa hän piipahti toissa talvena kolmen ottelun lainalla Suomi-sarjassa pelanneessa Kiekkokoplassa.

Kuluneella kaudella hän toimi KeuPa HT:n kapteenina, mutta loukkaantumisen takia hän pystyi pelaamaan vain 21 runkosarjaottelua tehopistein 2+5. Pudotuspeleissä mies oli myös mukana tehopistein 0+1.

– Keuruulla tuli vietettyä kolme hyvää vuotta, mutta nyt tuntui siltä, että tarvitaan uusia virikkeitä. Jokipojista oltiin jo aikaisemmin oltu yhteydessä, ja kun kaupunki oli hitusen jo aikaisemmin tuttu, oli perinteiseen kiekkoseuraan hyvä tulla, Ollitervo mainitsee.

Ollitervo on älykäs ja hyvin liikkuva puolustaja, joka pelaa rightin puolelta.

– Ensi kaudella ensisijainen tavoite on saada ehjä vuosi ilman loukkaantumisia, ja sitä kautta uskon, että minusta on apua joukkueelle. Pystyn avaamaan peliä kiekon kanssa, ja myös ylivoimalla minusta on varmasti apua, mies toteaa.

Sekä Raitanen että Ollitervo liittyvät Jokipoikien vahvuuteen lopullisesti elokuussa.

Jimi Aavikko paukutti kovia tehoja Jokipoikien A-nuorten Mestis-joukkueessa, kunnes siirtyi viime kaudeksi SaiPaan. Siellä hänen tehopisteensä olivat A-nuorten SM-liigassa 39 pelissä 7+9.

– Kausi lähti hyvin käyntiin, mutta sen jälkeen pienet loukkaantumiset ja sairastelut hiukan verottivat, Aavikko kertaa viime kauden tapahtumia.

Tervehdyttyään vikkeläjalkainen nuorukainen pääsi kuitenkin kokeilemaan vauhtiaan myös Liigassa, missä hän pelasi loppukaudesta SaiPan riveissä seitsemän ottelun verran.

– Se oli kyllä kauden todellinen kruunu, ja sujui positiivisesti. En jäänyt jalkoihin, vaan ihan hyvin pysyttiin tahdissa mukana, Aavikko kertoo.

– Ensi kaudella on tavoitteena vakiinnuttaa paikka edustusjoukkueen kokoonpanossa, ja tuntuu kyllä todella hyvältä saada tällainen mahdollisuus, Aavikko iloitsee.

Ville Halonen on kuulunut Jokipoikien luottopelaajiin jo useamman vuoden ajan, ja aloittaa nyt seitsemännen perättäisen kautensa edustusjoukkueen hyökkäyksessä. Takuuvarmaa työtä kaudesta toiseen tekevä ”Vili” saalisti viime kaudella tehopisteet 9+15.

Lauri Hukkanen teki viime kaudella paluun Jokipoikiin pelattuaan sitä ennen useamman kauden Kiekkokoplassa. Hukkasen tehopisteet kuluneelta kaudelta olivat 1+3.

Teemu Lahtinen on puolestaan kovaa taklaava isokokoinen hyökkääjä, joka hakee tulevalla kaudella entistä isompaa roolia Mestiksessä. Kuluneella kaudella hän pelasi edustusjoukkueen riveissä 12 ottelua tehopistein 0+2.

Roope Hämäläinen teki toissa kaudella pronssia voittaneessa Jokipojissa runkosarjassa tehopisteet 4+9. Viime kaudella Hämäläinen pelasi yhdeksän Mestis-ottelua, mutta ei yltänyt tehopisteille.

Suurimman osan kaudesta hän vietti Suomi-sarjassa Kiekkokoplassa, ja hakee nyt paikkaa edustusjoukkueesta try-outin kautta.

Jokipoikien päävalmentaja Jouni Varis on uusista tulokkaista iloinen.

– Seurasin keväällä Lassi Raitasen peliä aika tarkkaan, kun tahkosimme puolivälieriä Kiekko-Vantaata vastaan. Hienoa, että mies valitsi Joensuuhun, ja hänestä tulee varmasti olemaan ensi kaudella paljon apua, Varis kommentoi.

– Hän tuo meille kiekollista osaamista, ja kun kysymyksessä on noinkin nuori kaveri, on mielenkiintoista nähdä, mitä hän tekee vuoden päästä.

– Jani Ollitervo on puolestaan viimeisen päälle urheilija, ja rightin puolen puolustajana hän tuo paljon monipuolisuutta myös joukkueen pelaamiseen, Varis tuumii.

– Jimi Aavikon kanssa kun juttelin, niin ainakin asenne tuntuu nuorella miehellä olevan kohdallaan. Hän on äärimmäisen nopea pelaaja, jolla on kova potentiaali. Jos hän ei meillä pelaa joka ilta, hän tuo vauhtia tarvittaessa myös A-nuorten pelaamiseen. Hänellä on hyvä tulevaisuus, Varis päättää.

 

Jokipoikien sopimuspelaajat

Maalivahdit (2 kpl):

Jonathan Iilahti
Timo Niemi

Puolustajat (5 kpl):

Wiljami Kupiainen
Joni Muranen
Jani Ollitervo
Lassi Raitanen
Eppu Rissanen

Hyökkääjät (13 kpl):

Jimi Aavikko
Ville Halonen
Timo Hiltunen
Teemu Holttinen
Lauri Hukkanen
Roope Hämäläinen (try-out)
Teemu Lahtinen
Joonas Larinmaa
Oskari Lehtinen
Samu Pitkänen
Eetu Rissanen
Oula Uski
Miro Väänänen

Kommentit   

+7 #1 lava 16.05.2017 11:18
Noniin! Mielenkiintoisi a kiinnityksiä varsinkin puolustajien osalta. Tässähän alka odottamaan jo vesikielellä tulevaa kautta.. ja viikon päästä kuulma lisää tiedotuksia tulossa
+3 #2 Riffixi 16.05.2017 12:08
Talouden sanelemia sopimuksia. Suuremmat kalat nähdään sitten etelän seuroissa. Roope Hämäläisellä on kesä aikaa laittaa itsensä kuntoon. Oli Koplassa luokaton ja painoa on tullut lisää.....
+8 #3 Teppana85 16.05.2017 12:16
Hyvinhän tuo on joukkue rakentunu tähän asti, pari kovaa pelimiestä sekä hyökkäykseen että puolustukseen vielä kaipaa.
-6 #4 Repe 16.05.2017 13:47
Saipalla ei ollut Aavikolla enää käyttöä,aina kannattaa katsoa asian toinenkin puoli.Kun muistaa myös sen miten huonosti meni Saipalla viime kausi.
#5 VasenPakki 16.05.2017 14:08
Taitaa olla talous kuralla kun tälläsiä soppareita vaan saadaan. Se siitä.
+1 #6 Repe 16.05.2017 14:24
"Ei mopolla moottoritielle" -se sopii Jokipoikiin monessa asiassa.
+1 #7 möly 16.05.2017 14:41
Juu.. Laimeeta on kahvi nyt.. On Jonella kova savotta kun työkalut on tässä.. Jos ei onnistu niin yleisö katoaa ja jne. Miksi ei Jokipoikia tueta?? Nyyh..
#8 Repe 16.05.2017 15:23
Eipä se vaikertamalla parane, osoittaisivat ensin että nämä muutamat "herrat" ei liity Jokipoikien tilanteeseen enää mitenkään.
+1 #9 Teppana85 16.05.2017 15:26
Lainaus Repe:
Eipä se vaikertamalla parane, osoittaisivat ensin että nämä muutamat "herrat" ei liity Jokipoikien tilanteeseen enää mitenkään.


Totta. Parempi kuitenkin pitää asiasta ääntä, jos sillä saisi seuran puolelle edes vähän painetta reagoida.
+5 #10 Riffixi 16.05.2017 15:55
Ja Katajan palkkalistoilla oleva Siitonen itkee Twitterissä,kun joku on tohtinut arvostella hänen lempilastaan tekstaripalstoi lla,
+1 #11 VasenPakki 16.05.2017 16:53
Harmittaa niin pirusti että jokipojat ovat valinneet tällaisen pelaillaan, pelaillaan- periaatteen seuran kehittämiseksi. Tällä tavalla ei saa kumppaneita, ei yleisöä, EI MITÄÄN. Paitsi muutamalle jämä ukolle pelipaikan mestiksestä.... .
+5 #12 aku 16.05.2017 17:05
Voi hyvänen aika sentään mitä vinkumista!! Sama laulu tiedotettinpa tuolta nyt mitä hyvänsä. On noissa tämänpäiväisiss äkin ainakin pari kolme nimeä jotka pystyvät Mestistä pelaamaan ihan hyvällä tasolla. Ja tulihan tuolta jo aikaisemminkin ihan positiivisia uutisia, joukkueen rakentaminen on mielestäni hyvällä tasolla ajankohtaan nähden.
+2 #13 VasenPakki 16.05.2017 17:10
20 pelaajasopimust a on kyllä hyvä määrä ja rakentaminen on sopimusten määrällä mitattuna hyvällä tasolla ajankohtaan nähden. Sopimuspelaajat on vaan heikkoja, toivottavasti olen väärässä, mutta jokipojat taistelee just just pleijaripaikast a tulevalla kaudella....
-1 #14 Repe 16.05.2017 18:03
Lainaus Riffixi:
Ja Katajan palkkalistoilla oleva Siitonen itkee Twitterissä,kun joku on tohtinut arvostella hänen lempilastaan tekstaripalstoilla,


Siitosen kritiikki oikeutettu että arvostellaan Katajaa mestaruudesta huolimatta. Ostojoukkueita riittää Suomessa, eikä näitä mestaruuksia Joensuussa ole saavuttaneet aikuisissa kuin Josba ja kuriositeetti-t ietona Joensuun Uppopalloilijat :)
#15 Repe 16.05.2017 18:04
Katajan lisäksi siis.
+9 #16 Theme_84 16.05.2017 18:19
Eikö Koistiselle ole tarjottu jatkoa?
+7 #17 Teppana85 16.05.2017 18:27
Viikon päästä luvattiin saatavan kuulla iloisia uutisia. Mahtaako olla ykköskorin pelimiehiä vai jotain muuta.
+4 #18 Eastside22 16.05.2017 22:51
Maalivahti peli on kunnossa , mut kenttäpelaajiin tarvitaan vahvistusta , Toivottavasti uus vastuuhenkilö saa luotua niitä vanhoja isoja tukijoita mukaan , onnee matkaan ja kaikki on saatua . Onnittelut katajalle , mut oliko kokoonpanossa kasvattteja ja onko tulossa . Meillä oli puol joukkuetta omankylän äijiä ja kasvatus tuotanto ollu kiitettävää , jalostunu huippu äijiä . Sponssorit herätkää .
+2 #19 lerski11 17.05.2017 15:42
Vanha jokipoika Joonas Koskinen jatkaa Ruotsin 1 Divisioonassa.
-5 #20 Repe 17.05.2017 16:54
Onko tuossa Eastside mitään uutta tuossa sinun lätkäajatteluss a? Jokipoikien maalivahdeilla aika repaleinen kiekkohistoria, ja nyt jo "tiedät" että maalivahtipeli on kunnossa. Ja samaa mantraa jauhat Katajastakin, nautihan pienesti Katajan mestaruudesta, kuinkahan monta omaa kasvattia Jokipojissa olisi jos liigassa pelaisivat?
+7 #21 jones 17.05.2017 21:21
Lainaus Repe:
kuinkahan monta omaa kasvattia Jokipojissa olisi jos liigassa pelaisivat?


Veikkaisin että hyvin paljon enemmän kuin useammassa nykyisessä liigajoukkueessa.

Tuolloin lahjakkuuksien ei tarvitsisi hakea liigapaikkaa muualta.
+7 #22 JTK 17.05.2017 21:28
Niin Repe, jos Liigassa oltais niin täällä "voisi" pelata esim. Mutanen, Elorinne, Väyrynen, Vaakanainen, Palmu, Kuiri, Koponen, Piironen, Paukku ja Räsänen omista kasvateista.

Hienoa, että Jimi tuli takas ja pääsee kokeleimaan kykyjäään Mestiksen puolella. Tela toivottavasti myös lyö itsensä lopullisesti läpi Mestiksessä. Raitanen kuulostaa mielenkiintoise lta ja voi ollakin kova pelimies meille?
+7 #23 jones 17.05.2017 21:55
Lainaus JTK:
Niin Repe, jos Liigassa oltais niin täällä "voisi" pelata esim. Mutanen, Elorinne, Väyrynen, Vaakanainen, Palmu, Kuiri, Koponen, Piironen, Paukku ja Räsänen omista kasvateista.


Maalille Tomi Karhunen tai Janne Juvonen.

Ja supertähdeksi joukkueeseen Miro Aaltonen.

Jokipojat on helvetin kova kasvattaja, mitä ei näköjään moni vieläkään käsitä.
+4 #24 JTK 18.05.2017 06:19
Juvonen on Enon Jetsin kasvatti listoissa, mutta oli junnuna täällä ja samoin Riikolan veljekset, jotka ovat Saipan kasvatteja.

Jones on oikeassa siinä, että moni ei tajua miten kova tasoista junnutyötä täällä tehdään. Kestää Liigavertailun. Kasvatteja on riittänyt omaan edustukseen runsaasti vuosien saatossa ja muuallekin isompiin kuvioihin.

Nykyisin on suuntaus vielä mennyt siihen suuntaan, että junnut lähtevät herkemmin kokeilemaan muuaalle, kun Liigaorganisaat iot ovat houkuttelemassa taloudellisin tarjouksin mitä täällä ei saa. Liigaseuroissa edustus on isossa roolisssa junnupuolellaki n. Ensi kaudeksikin taitaa ainakin viisi B-ikäistä suunnata muualle kokeilemaan rahkeitaan. Tsemppiä matkaan!!!
+6 #25 tilkka 18.05.2017 07:47
Jokipojat kun saisi pidettyä kiinni vielä nämä nimet. Friman, Koistinen, Arousva ja Huhtasen. Sekä haalittua jonkun näistä Sakari Turtiainen, Riku Pitkänen, Joonas Huovinen ja Jussi Viitasen katsotaan osuuko yhtään!!
+3 #26 selästä taklaaja 18.05.2017 13:45
Jokipojat on aina tehnyt hyvää juniorityötä. Siinä rippikouluikäis enä ne junnut yleensä lähtevät muualle jos saavat siihen mahdollisuuden. No, toki monet pelaavat Jokipojissa vielä A-junnuina tai jopa aikuisiälläkin. Muualta tulee myös lupaavia nuoria pelaajia, jotka haluavat mestiksen kovissa peleissä kokemusta ja näin päästä urallaan eteenpäin. Yhteistä näille kaikille taitaa olla kuitenkin se, että jokainen pelaaja joka haluaa urallaan eteenpäin, lähtee heti Jokipojista kunhan saa jostakin muualta pelipaikan? Siis samalta tai korkeammalta sarjatasolta. Tai kenties hieman korvausta pelaamisestaan. Ulkomailla tai sitten Suomessa... Eikä tämä mitenkään voi olla Katajan vika, ei edes Karjalaisen, Kakkosen tai Bromanin.
#27 Repe 18.05.2017 13:45
Lainaus JTK:
Niin Repe, jos Liigassa oltais niin täällä "voisi" pelata esim. Mutanen, Elorinne, Väyrynen, Vaakanainen, Palmu, Kuiri, Koponen, Piironen, Paukku ja Räsänen omista kasvateista.

Hienoa, että Jimi tuli takas ja pääsee kokeleimaan kykyjäään Mestiksen puolella. Tela toivottavasti myös lyö itsensä lopullisesti läpi Mestiksessä. Raitanen kuulostaa mielenkiintoiselta ja voi ollakin kova pelimies meille?


Juu, mutta tulisivatko nykyiset "ulko-Jokipojat " pelaamaan monikaan tänne? Ja kuten olen aiemminkin todennut pitäisi esimerkiksi olla se paljon puhuttu talouskin kunnossa pelillisten esitysten lisäksi sinne Liigaan nousuun.
-1 #28 Repe 18.05.2017 13:47
Ja noista Jtk:n luettelemista pelaajista osan liigakelpoisuus on "siinä ja siinä".
-3 #29 Repe 18.05.2017 13:52
Ja turha kenenkään on heitellä mitään paluumuuttajien nimiä, kun ei tämä Hilppaakaan mitään seuran tavoitteita ilmoita. "Toimintaa kehitetään koko ajan", juu juu;)
+4 #30 selästä taklaaja 18.05.2017 14:02
Noista ensi kauden sopimuksista vielä. Kaikki kunnia sopimuksille ja toivottavasti nuo pelaajat onnistuvat. Varmaan viime kauden pelaajista muutama tulee vielä lisäksi tuohon ja luultavasti pari uutta nimeäkin. Kuluneella kaudella onnistuttiin jotenkuten välttämään karsinnat ja loppukauden esitysten perusteella niistä selviytyminen olisi voinut olla tosi hankala. Nyt ne pelaajat, jotka onnistuivat edes kohtalaisesti, lähtevät muualle. Ei tuo kehitys minusta valitettavasti näytä kovin rohkaisevalta.. ..
+7 #31 Teppana85 18.05.2017 14:11
Sen verranhan tulevaisuuden suunnitelmista on sanottu, että aiotaan olla valmiita reagoimaan mahdollisesti sarjojen auetessa.

Nyt tällä hetkellä on hankala laittaa joukkueeseen rahaa, kun ei ole varmuutta liigan ja liiton kuvioista. Tärkeä olisi kuitenkin saada pelillisesti ja taloudellisesti Jokipojat Mestiksen kärkikastiin.
-1 #32 selästä taklaaja 18.05.2017 14:27
Lainaus Teppana85:
Sen verranhan tulevaisuuden suunnitelmista on sanottu, että aiotaan olla valmiita reagoimaan mahdollisesti sarjojen auetessa.

Nyt tällä hetkellä on hankala laittaa joukkueeseen rahaa, kun ei ole varmuutta liigan ja liiton kuvioista. Tärkeä olisi kuitenkin saada pelillisesti ja taloudellisesti Jokipojat Mestiksen kärkikastiin.

Jaa, ettäkö sitä rahaa olisi? Tuo on tietysti hyvä asia jos tilanne on noin. Noista euroista kannattaa nyt pitää hyvää huolta, ettei vaan joku "sponsori" siirrä niitä omalle tililleen....
+3 #33 lerski11 18.05.2017 16:36
Roberts Jekimovs jatkaa Tanskan pääsarjassa myös tulevalla-kaude lla.
+4 #34 Riffixi 18.05.2017 16:59
Ja Sami blomqvist jatkaa Saksassa....
+3 #35 JTK 19.05.2017 06:32
Luulen, että seuroilla ja toimijoilla on jo ainakin jotain tietoa mitä tulee tapahtumaan sarjojen suhteen, mutta se ei ole vielä julkista tietoa.

Kun olin viime Karjala-turnauk sessa jääkiekkoliiton tilaisuudessa, niin liiton puh.joht. Harri Nummela sanoi, että heillä on työryhmä, joka suunnittelee miten sarjat aukaistaan vuoden 2019 keväällä. Liigastakin on kuulunut samanlaisia juttuja. Saa sitten nähdä mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
+4 #36 rizee 19.05.2017 09:29
Ollitervo 174 cm / 76 kg
Raitanen 175 cm / 81 kg
Kupiainen 177 cm / 73 kg
Muranen 183 cm / 77 kg
Rissanen 186 cm / 90 kg

Mestiksen historian pienikokoisin puolustuskalust o rakentumassa?
+6 #37 Riffixi 19.05.2017 10:21
Tässähän herää väkisinkin kysymys,että onko saman konsernin viestimissä nimimerkeillä intimiteettisuo jaa,jos sen toimittajilla on oikeus päästä portaaliin sisään? Vai mihin perustuu tai mitä tarkoittaa nuo sulkujen sisällä olevat nimikirjaimet (JR)?? Suora lainaus alla...Onkohan Mehtimäkeläisen toimituksen syytä antaa nyt vastine vai viedäänkö asiaa pidemmälle?
3 likes
Reply
Retweet
1
Like
3
Petri Siitonen‏ @SiitonenPetri · May 16
More
Jassoo taas tämä Riffiksi (JR) antaa palaa @mehtimakelaine n sivuilla. Ei maksa @KatajaBasket mulle palkkaa. Voi voi. Iso mies. Vaihda levyä
+4 #38 Teppana85 19.05.2017 10:39
Lainaus JTK:
Luulen, että seuroilla ja toimijoilla on jo ainakin jotain tietoa mitä tulee tapahtumaan sarjojen suhteen, mutta se ei ole vielä julkista tietoa.

Kun olin viime Karjala-turnauksessa jääkiekkoliiton tilaisuudessa, niin liiton puh.joht. Harri Nummela sanoi, että heillä on työryhmä, joka suunnittelee miten sarjat aukaistaan vuoden 2019 keväällä. Liigastakin on kuulunut samanlaisia juttuja. Saa sitten nähdä mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään?


Tietoa varmaan on, vaan siinä se ongelma onkin kun ei ole mitään lukkoon lyötyä.

Jos saa veikata, niin sarjat avataan jotenkin siten, että nykyiset liigaseurat ovat mahdollisimman hyvin suojassa tippumiselta. 10+10 tai 12+12 sarjat olisi varmaan siinäkin suhteessa parhaiten kaikkia tyydyttävä ratkaisu.
+5 #39 jones 19.05.2017 11:28
Lainaus Riffixi:
Tässähän herää väkisinkin kysymys,että onko saman konsernin viestimissä nimimerkeillä intimiteettisuojaa,jos sen toimittajilla on oikeus päästä portaaliin sisään? Vai mihin perustuu tai mitä tarkoittaa nuo sulkujen sisällä olevat nimikirjaimet (JR)?? Suora lainaus alla...Onkohan Mehtimäkeläisen toimituksen syytä antaa nyt vastine vai viedäänkö asiaa pidemmälle?
3 likes
Reply
Retweet
1
Like
3
Petri Siitonen‏ @SiitonenPetri · May 16
More
Jassoo taas tämä Riffiksi (JR) antaa palaa @mehtimakelainen sivuilla. Ei maksa @KatajaBasket mulle palkkaa. Voi voi. Iso mies. Vaihda levyä


Tuohan on mielenkiintoist a, jos vielä nimikirjaimet osui kohdalleen.
+6 #40 jones 19.05.2017 11:41
Piti selata tuon Siitosen twiitti-virtaus läpi ja uudelleen lukea esittely herrasta.

Esittelee tosiaan itsensä Karjalaisen urheilutoimittajaksi.

Twiittien sisältö -> Kataja, Kataja, Kataja, Kataja, Kataja...löytyi sieltä kerran maininta myös Jokipojista. Kun Pikkarainen meni HiFK:iin.

Karjalaisen hovitoimittaja Katajalle.
+6 #41 Riffixi 19.05.2017 13:17
En tietenkään voi kommentoida nimikirjainten oikeellisuutta ja sehän ei ole tässä nyt eksaktia. Vaan se,että koko tämän sivuston uskottavuus ja turvallisuus on nyt kyseenalaistett u. Tämä on iso asia ja tästä vielä varmasti kuullaan. Kukaan ei uskalla nyt kirjoittaa tänne mitää,kun saman konsernin toimittaja lähtee arvuuttelemaan/ tietämään kirjoittajien henkilöllisyytt ä. Tämähän tarkoittaa sitä,että joku tämän mehtimäkeläisen tuottajista ei ole tilanteen tasalla ja vaitiolovelvoll inen...
+4 #42 Repe 19.05.2017 15:11
Aika vanhentunut pohja tämä "keskustelukent tä" on muutenkin. Hilppa teehän pieni miehen työ ja Jokipoikien sivuille selkeä mielipidepalsta , vaikka siellä ehkä vielä semmonen on ikivanhoineeen mielipiteineen: ) Tämän palstan voisi jo kuopata ja haudata ennen Koivistoa;) Irti siis palsta kirjapainoyhtiö stä ja Karjalaisesta.
+2 #43 Repe 19.05.2017 15:15
Jokipojilta ei löytynyt omilta nettisivuiltaan keskustelupalst aa ja Spm:llä vanhaa "matskua" viesteissä:)
+1 #44 Repe 19.05.2017 15:26
Karjalainen rekisteroi myös tunnisteet jos laitat tekstiviestin lehteen, sitä en tiedä että toimiiko noin, jos ei ole tilaaja.
#45 Repe 19.05.2017 15:29
No onhan tuon lehden sivuilla jotain hauskaakin: "Rantakylä ehdolla Suomen parhaaksi kaupunginosaksi " heh,heh:)
#46 jones 19.05.2017 15:40
Lainaus Riffixi:
En tietenkään voi kommentoida nimikirjainten oikeellisuutta ja sehän ei ole tässä nyt eksaktia. Vaan se,että koko tämän sivuston uskottavuus ja turvallisuus on nyt kyseenalaistettu.


Juuri näin, ja haluan kuulla mehtimäkeläisel tä asiaan vastineen.

Taustoja en tiedä, mutta vaikuttaa siltä, että henkilöllisyytt ä on mahdollisesti pengottu jos osataan ottaa kantaa myös kirjoittajan sukupuoleen.

Mehtimäkeläinen kirjaa keskustelun sääntönsä näin:

Yksityishenkilöä koskevien henkilötietojen esittäminen ilman ko. henkilön suostumusta on ehdottomasti kielletty.

Kuis on niiden luovuttamisen laita?
+5 #47 Teppana85 19.05.2017 17:00
Ulkomaalaisvahv istus ja ja kakkosvalmentaj a julkaistaan ensi viikolla, kerrotaan facebookissa!
+4 #48 möly 19.05.2017 17:06
https://www.facebook.com/Jokipojat/?fref=ts

"
Tiistaina on luvassa uusia kuumia uutisia. Joensuuhun saapuu nimittäin ensi kaudeksi pelimies, jonka äidinkieli ei todellakaan ole suomi!

Ihan pelkän eksotiikan takia hän ei kuitenkaan Jokipoikiin liity, vaan kyllä kaveri kiekkoillakin osaa. Ja hyvin.

Tämän ulkomaan eläjän lisäksi tiedotamme kakkosvalmentaj an nimen tulevalle kaudelle. Hän onkin sitten jo huomattavasti tutumpi veikko. Nämä nimet selviävät tiistaina 23.5. klo 11, pysykääpä kartalla! "

Tekeekö Kim Woo-Jae,paluun :)
+4 #49 Riffixi 19.05.2017 17:19
No niin. Ihan kaikkien meidän täällä olevien yksityisyyden suojan kannalta koin tärkeäksi lähestyä tämän yhtiön ylläpitäjää eli Karelia Viestintä Oy tä. Saapa nähdä onko " pukki kaalimaan vartijana", kun on samaa konsernia,jossa tuokin " hakkeri " työskentelee. Emme siis ole turvassa täällä,joten kommentointi on jatkossa mahdottomuus tai sen sävy muuttuu. Siksi olisi hyvä,jos seuralla olisi riippumaton media tai sivu.
Joku tai jotkut tämän sivuston toimittajista on siis tehnyt rikkomuksen.
#50 Riffixi 19.05.2017 17:26
Ja joku Iltapäivälehti saattaa hyvinkin saada pienen skuupin tälläisestä.☺️
+9 #51 jones 19.05.2017 17:56
Ulkkaria toivottiin ja sellainen tulossa. Hienosti kuunneltu, Hilppa!

Kunhan on taitojen puolesta väriläiskä, kuten perinteisiin kuuluu. Tai kankea ja kova kuin Juri Gailik, minkä suurin saavutus oli hurmiollinen myllytys, niin ei kun welcome!

Venäläiset ja Tsekit on tarjonnut paljon viihdettä mehtimäellä. Olisipa virkistävää hiukan värittömään porukkaan.
+6 #52 rizee 19.05.2017 19:38
Lainaus Repe:
Aika vanhentunut pohja tämä "keskustelukenttä" on muutenkin. Hilppa teehän pieni miehen työ ja Jokipoikien sivuille selkeä mielipidepalsta, vaikka siellä ehkä vielä semmonen on ikivanhoineeen mielipiteineen:) Tämän palstan voisi jo kuopata ja haudata ennen Koivistoa;) Irti siis palsta kirjapainoyhtiöstä ja Karjalaisesta.

Ei muuta kun Jatkoajan keskustelupalst alle käyttäjätunnust a tekemään ja runosuoni sykkimään. Siellä on varsin toimiva konsepti. Harmi sinänsä, kun joensuulaisen kiekkoilun fanit eivät sinne ole liiemmin tietään löytäneet.

Nyt heräsi kyllä pitkästä aikaa mielenkiinto Jokipoikia kohtaan, kun tuli tieto tästä ulkomaalaisvahv istuksesta. Kun vaan ei olisi mikään virolainen, korealainen tai muu vastaava. Tulisi edes oikeasta kiekkomaasta... Tai mitäpä sillä oikeastaan väliä, jos osaa pelata.
+1 #53 Repe 19.05.2017 20:53
Juu, Jatkoaikaan voisikin joskus rekisteröityä näkisi herättäisinkö sielläkin välillä närkästystä ehkä jonkun muunkin joukkueen kannattajissa:)
+6 #54 Theme_84 20.05.2017 06:27
Kiekkokoplasta puheen ollen, ketähän pelaajia Turbo saa houkuteltua Koplaan? Takasin Suomi-Sarjaan on kuitenkin tavoite.
+8 #55 JTK 20.05.2017 08:33
Luulisin, että Koplaan tulee niitä oman kylän pelaajia, jotka eivät saa sopparia Jokipoikiin. Aika luonnolliselta ainakin kuulostas?
-7 #56 Repe 20.05.2017 10:33
Lainaus JTK:
Luulisin, että Koplaan tulee niitä oman kylän pelaajia, jotka eivät saa sopparia Jokipoikiin. Aika luonnolliselta ainakin kuulostas?


Ja ehkä myös sellaisia pelaajia joilla ei suurta hinkuakaan pelata Jokipojissa.
+3 #57 lerski11 20.05.2017 11:54
Lainaus Repe:
Lainaus JTK:
Luulisin, että Koplaan tulee niitä oman kylän pelaajia, jotka eivät saa sopparia Jokipoikiin. Aika luonnolliselta ainakin kuulostas?


Ja ehkä myös sellaisia pelaajia joilla ei suurta hinkuakaan pelata Jokipojissa.

Oisko esim. Silvast, Puruskainen ja Niemelä. viime kauden jokipojista.
+5 #58 Ärjysydän 20.05.2017 12:03
Paljon olette saaneet taas mielenkiintoist a asiaa kirjoitettua :)
Ekaksikin on ihan pakko kommentoida tuota kiinnostusta Jokipojissa pelaamiseen... Ihan vain tiedoksi Repe, että kyllä Jokipojat kiinnostaa pelaajia edelleen. Jokipojilla on erittäin hyvä maine (kaikesta konkurssista ja suossa rämpimisestä huolimatta)niin pelaajien kuin muidenkin keskuudessa. Ja tämän voin sanoa ihan omakohtaisella kokemuksella.

Tuosta Karjalaisesta sekä konsernin toimimisesta yksityisyyden suojaan liittyen kirjoititte myös täyttä asiaa. Hieman on ollut kyseenalaista. Ja melkoista salapoliisityöt ä siellä joku kuitenkin tekee Jokipoikienkin eteen (ettei vain suosi Katajaa). Minäkin sain taannoin Karjalaisen twitterini seuraajaksi, ja ihan vain henk.koht syistä.

Mutta odotellaan mielenkiinnolla paljastuksia uusista nimistä ja sitä ennen kannustetaan Leijonat voittoon! :)
+4 #59 JTK 20.05.2017 12:43
Tää mun tapaus ei liity mitenkään Katajaan tai Karjalaiseen, mutta sain viime vuoden puolella eka kerran henk.koht. palautetta kirjoituksistan i yllättäviltä tahoilta. Eli tiedossa oli kuka on nimimerkin takana. Kiekkopiirit ovat pienet ja luulen, että sitä kautta tieto on saatu. Itse luotan tämän sivuston yksityisyyden suojaan.

Ei tapaus minua haittaa, sillä seison kirjoituksieni takana. Itseasiassa tämähän kertoo sen, että näitä juttuja luetaan. Sitä paitsi tapaus poiki hyviä keskusteluja palautetta antaneiden tahojen kanssa ihan kasvotusten tai puhelimitse ja toivotaan, että näin tehdään jatkossakin. Nimerkin takaa piilosta on helppoa huudella, mutta kyllä keskusteluun tulee ihan eri painoarvo ja merkitys, kun ollaan nokikkain.

Mulla muuttunee kuviot piakkoin ja kirjoitteluni tänne vähenee, mutta toki aina välillä pitää jotain heittää kiekosta yleisellä tasolla ja tietysti meidän junnuista laitan tietoa miten pärjäävät! :)
+2 #60 jones 20.05.2017 12:54
Onhan se nyt mielenkiintoist a jos useampikin henkilö on tullut kirjoituksistaa n julki. Ei muakaan haittaa, vaikka nimeni nyt tiedossa olisi tai sitä joku penkoo.

Nimiä toki voi yhdistellä päättelemällä, mutta toivotaan ettei muuta.
+2 #61 Repe 20.05.2017 14:08
Tarkoitin tuolla aiemmalla kommentillani sitä että taidotkaan ei riitä Mestikseen osalla Koplan pelaajista.
+1 #62 Riffixi 20.05.2017 16:25
Noihin em.viesteihin liittyen me täällä kommentoijat emme mielestäni enää voi luottaa sivuston luotettavuuteen ja yksityisyyden suojaan. Mehän emme voi tietää moniko konsernin toimihenkilöist ä pääsee tänne tutkimaan meidän henkilöllisyyde n. Tässähän tapauksessa on tapahtunut kaksi rikettä: toimittaja tai henkilö joka on tiedot vuotanut toiselle toimittajalle,j oka ei edes ole tämän sivuston julkaisijan palveluksessa ja Twitteriin kirjoittanut toimittaja itse,joka on sen julkaissut. Ja ne,joita tämä ei haittaa,voivat sitten kirjoittaa vaikka nimellään. Joka tapauksessa sivusto on kärsinyt pahan kolhun. En siis suosittele kenenkään kirjoittavan enää tämän konsernin viestimiin mitäänsellaista ,josta voi koitua haittaa itselle. Esim. Karjalaisen tekstaripalsta on yksi sellainen. Varmaan pääsevät penkomaan sitäkin.
+1 #63 JTK 20.05.2017 17:12
Ja höpö höpö. Ei tästä arvailusta puutu enää kuin Trumpin ja Putinin salajuoni! :)
#64 Riffixi 20.05.2017 19:07
Sä voit JTK luottaa tämän sivuston suojaan,kuten aiemmin kirjoitit,mutta minulle nyt kävi näin,joten se siitä...
+1 #65 lerski11 20.05.2017 21:00
Onko kellään mitään hajua kuka olisi tulevan kauden kakkosvalmentaj a? Haapakoski? vai menisskö sillee että Akkanen lopettaa pelaamisen ja hyppää valmennushommii n.
+3 #66 hockey 20.05.2017 22:04
Ens viikolla tulee kovia jätkiä jos kaikki menee nappiin.
+3 #67 tilkka 20.05.2017 22:48
Summanen voisi tulla 2 valmentajaksi!! !
+2 #68 Theme_84 21.05.2017 09:36
Luulisin että Teemu Nissinen liittyy Koplaan jos ei saa Jokipoikiin sopparia. Eemeli Sivonen, Ville Silvast ja Jari Lievonen voisivat olla hyvät avut joukkueelle. Kasimir Puruskainen sopisi hyvin ykkössentteriks i.
+3 #69 Peks1 21.05.2017 14:59
Facessa on lisävinkkiä, että tulevan ulkkarin maanmiehiäkään ei ole koskaan Jokipojissa tai JoKP:ssa pelannut. Mitäs kansallisuuksia on ollut aikaisemmin: tsekki, jenkki, kanukki, venäläinen, norjalainen, eteläkorealaine n, latvialainen, virolainen. Onko vielä muita?
+2 #70 tilkka 21.05.2017 15:10
Ruotsalainen pelas kans! Taitaa olla joku Italialainen tai Britanniasta?
+3 #71 JTK 21.05.2017 15:43
Slovakia on myös ollut edustettuna Jokipojissa. Olisko uus vahvistus Unkarista? Siellähän on kovia pelimiehiä. Tai Valko-Venäläine n, joka ainakin lasista nautittuna on hyvää. :)
#72 Repe 21.05.2017 21:06
Ottaisivat vaan semmoisen "vahvistuksen" joka tekee osa-aika töitä tai opiskelee. Sellainen sopii Jokipoikien kukkarolle. Totta puhuen tulee ale-laarista, muuten olisi muualla. Toivottavasti nyt ei taas seurajohto paukuttele henkseleitä tyyliin "ei ulkomaa ja liigapykälää";)
+1 #73 Teppana85 21.05.2017 22:52
Ulkomaalaisvahv istusta kun hommataan, niin pitää olla sitten tulosyksikön pelaaja. Ei mitään järkeä hommata mitään surffailijaa viemään omilta nuorilta peliaikaa. Toivotaan parasta.
+3 #74 jones 22.05.2017 00:19
Tanskasta? Saksa?

Joo, helppo noilla vinkeillä arvailla. :)
+3 #75 aku 22.05.2017 19:45
Olisikohan tuo kuitenkin Ranskasta? Ranskalaisiahan ainakin on tullut ennenkin Mestikseen...Ba skeri päässä voi kyllä tulla kylmä tammikuun pakkasilla:-)
Vaan huomennahan tuo selviää.
#76 Peks1 22.05.2017 20:24
http://www.alhockey.com/team/profile/dragon/

Oisko joku näistä veljistä?
+2 #77 selästä taklaaja 22.05.2017 20:29
Hollannin toiseksi korkeimmalta sarjatasolta tulee. Syntyjään turkkilainen. Kahden passin mies, jos ei kolmenkin. Puolustaja ja Dallasin 6. kierroksen varaus vuodelta -96. On ollut loukkaantuneena viimeiset kolme kautta.... :)
+1 #78 Peks1 22.05.2017 20:39
Ja oisko Matti Näätänen se kakkoskoutsi?
+1 #79 möly 22.05.2017 21:00
Näsähän jo viimekesänä oli täällä Joensuussa..

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Kirjaudu

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi artikkeleita



Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    20.03. Jokipojat–K-Vantaa 1–2 ja.

    Joonas Larinmaa

    Larinmaa oli jälleen kerran Jokipoikien näkyvimpiä hyökkääjiä. Haastoi jatkuvasti omalla hyvällä liikkeellään ja kiekonkäsittelyllään vantaalaisia. Viimeisteli Jokipoikien ainoan maalin, kuten monesti aiemminkin, ajamalla röyhkeästi maalin edustalle.

    Jonathan Iilahti

    Ensimmäisen kerran pudotuspeliottelun Jokipoikien maalilla aloittanut Iilahti oli Kiekko-Vantaata vastaan loistava. Ajoittain kiekko hieman poltteli, mutta esitti vastapainoksi myös muutamia huipputorjuntoja.

     

    Matti Koistinen

    Puolustuspään konkari oli mies paikallaan. Vaikka kellotti kenttäpelaajista eniten peliaikaa (33.48), jaksoi Koistinen pelata kovalla tasolla läpi ottelun. Liigaan siirtyvä Joel Olkkonen sai varmasti paljon oppia pelatessaan Koistisen pakkiparina.

    Kokonaistilanne:

    17 tähteä: Samuel Jukuri
    15 tähteä: Joonas Larinmaa
    14 tähteä: Oskari Lehtinen, Tuomas Huhtanen
    11 tähteä: 
    Oula Uski, Joel Olkkonen
    10 tähteä:
     Lauri Huhdanpää 
    8 tähteä: 
    Juho Ratilainen, Juuso Akkanen, Ville Halonen
    7 tähteä: 
    Jesse Paukku
    6 tähteä: Nico Friman, Matti Koistinen
    5 tähteä: Samu Pitkänen
    4 tähteä: Ville Silvast, Jonathan Iilahti
    3 tähteä: Joonas Valkonen, Ville Räsänen, Eppu Rissanen
    2 tähteä: Jere Myllyniemi
    1 tähti: Antti Helanto, Joona Manninen, Lauri Hukkanen

Sarjatilanne

 

Jokipojat top5

 

Maalivahdit

 

Uusimmat blogikirjoitukset

 
 
 

mehtimakelainen.net © 2015 Karelia Viestintä Oy -kaikki oikeudet pidätetään.