Huhdanpään osoitteeksi Keuruu

Liigaseura Rauman Lukko ja Mestiksessä pelaava Keuruun Pallo ovat tehneet sopimuksen Mestiksessä vuoden tulokkaaksi valitun Lauri Huhdanpään kanssa. Sopimus on muotoa 1+2, josta ensimmäinen vuosi kuuluu KeuPalle ja optiovuodet Lukolle. Jokipoikien sisäisen pistepörssin voittanut Huhdanpää on Tampereen Tapparan kasvatti, joka on pelannut juniorivuosinaan myös Ilveksessä.

 

Liigaseura Rauman Lukko tiedotti perjantaina, että hyökkääjä Lauri Huhdanpää siirtyy Lukon yhteistyöseura KeuPa HT:n riveihin. 22-vuotias Huhdanpää siirtyi viime kaudeksi Jokipoikiin Tapparan A-junioreista.

Jokipoikien paidassa Huhdanpää nakutti runkosarjassa 50 otteluun tehopisteet 7+31=38. Neljässä pudotuspelissä hän merkkautti tililleen kolme syöttöpistettä. Kausi oli Huhdanpäälle ensimmäinen Mestiksessä.

Kommentit   

+3 #1 halttunen 12.05.2017 15:59
Yhteistyö lukon kanssa vei keupaan, kun meillä haaveilla niin muut toimii ja vie kaikki lupaavimmat pelaajat,kiitos muutaman taustavaikuttaj an.
+4 #2 lerski11 12.05.2017 16:20
Kiitos late kaikesta!ja tsemppiä jatkoon.
+2 #3 lerski11 12.05.2017 17:32
Jere Sallinen meni örebrohon kaksi vuotisella sopimuksella.
+4 #4 joke 12.05.2017 17:50
Mielenkiintoist a. JYPillä on myös yhteistyötä Keupan kanssa tulevalla kaudella cause Akatemia lopetti toimintansa pudottuaan mestiksestä.
#5 Repe 12.05.2017 17:51
Lainaus halttunen:
Yhteistyö lukon kanssa vei keupaan, kun meillä haaveilla niin muut toimii ja vie kaikki lupaavimmat pelaajat,kiitos muutaman taustavaikuttajan.


Sen verran sanon vaan ainakin ennen mahdollista talvi;) ja kesätaukoani täältä, että se on päivänselvää ollut pitkään ettei Jokipojat pysty tarjoamaan puitteita pelaajille jotka tähtäävät ylemmäs kuin Mestis-nyhjäily yn.
+5 #6 tilkka 12.05.2017 18:10
Repe! Kyllä Joensuussa pystyttäisiin jos siellä olisi eri miehet kuin nykyiset puuhastelijat! Niin kauan kun nuo on johtoporukoissa jokipojat pelaa keskikastin pelaajilla!!
#7 Repe 12.05.2017 20:46
Varmaan harvoja organisaatioita jääkiekossa Suomessa, missä maksava yleisö/penkkiur heilijat eivät tiedä pätkääkään mitä johdon kuvioissa tapahtuu.
-9 #8 Repe 12.05.2017 20:48
Ainakin edustuskiekko-t asolla
+4 #9 Riffixi 12.05.2017 21:21
Ajatusleikki : mitähän tapahtuisi,jos Jokipoikien ja Katajan organisaatiot vaihdettaisiin päikseen muutamaksi kuukaudeksi? Alkaisi tapahtumaan jokipojissakin.
#10 Repe 12.05.2017 21:35
Lainaus Riffixi:
Ajatusleikki : mitähän tapahtuisi,jos Jokipoikien ja Katajan organisaatiot vaihdettaisiin päikseen muutamaksi kuukaudeksi? Alkaisi tapahtumaan jokipojissakin.


Jep, ja Katajan johto palatessaan, huomaisivat miten sekaisin Katajan asiat olisivat, jenkit lähteneet jne...;)
#11 Repe 12.05.2017 21:37
Rannikkokin olisi nostanut kytkintä "Turkkuseen".
+6 #12 JTK 13.05.2017 08:11
Aina välillä tulee tunne, että edustuksen taustalle ja touhuun on tullut ryhtiä, mutta kyllä putoaminen maanpinnalle tapahtuu yleensä melko nopeasti, kuten nytkin, sen kummemmin yksityiskohtiin menemättä....

No jospa se tästä vielä iloksi muuttuu? Haluan ainakin uskoa niin! :)
+6 #13 Teppana85 13.05.2017 09:40
Lainaus JTK:
Aina välillä tulee tunne, että edustuksen taustalle ja touhuun on tullut ryhtiä, mutta kyllä putoaminen maanpinnalle tapahtuu yleensä melko nopeasti, kuten nytkin, sen kummemmin yksityiskohtiin menemättä....

No jospa se tästä vielä iloksi muuttuu? Haluan ainakin uskoa niin! :)


Tuttu tunne. Meinaatko että siellä on taas sössitty joku asia mistä ei suuri yleisö tiedä?
+5 #14 möly 13.05.2017 10:33
Sitä tässä olen monesti miettinyt että miksi ne muualla osaa ja meillä ei?? Pienemmät paikkakunnatkin vetää paremmin kuin myö.. :(

Paljon on tietysti sitä euron ottajia tässä kylässä..Mutta se euron antaja kattoo minne euronsa antaa :)
+9 #15 möly 13.05.2017 11:55
Vähän kun haukkuu niin jotain tapahtuu aina.. :)

"
Hyvää lauantaita! Moni viettää viikonlopun rakennuspuuhiss a kesämökillä, meillä taas rakennetaan joukkuetta.

Kuvassa oleva kysymysmerkki ammutaan alas tiistaina klo 11. Silloin julkaisemme lisää pelaajasopimuks ia ensi kauden joukkueeseen, ja mukana on jälleen sekä uusia kasvoja että vanhoja tuttuja.

Olokeepa siis kuulolla - Jokipo! "

https://www.facebook.com/Jokipojat/?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf
+9 #16 Riffixi 13.05.2017 13:00
Ai miksi ei olla houkuttelevia?? Koska ei ole rahaa! Piste.
Muut seurat ovat houkuttelevampi a Joensuussa.
Sehän tässä on vähän hassua,kun edustusjoukkuee n peleissä käy ihan kivasti väkeä,mutta sponsorit ei tue tarpeeksi.
Edelleen olen harmissani,kun isot yhtiöt ei lähde mukaan,kuin pienillä summilla.
#17 Repe 13.05.2017 15:09
"Kivasti väkeä", vaikka ne yleisömäärät-ta rinaa aiemmin käyty tälläkin saitilla läpi, ei ne ole olleet todellisia lukuja. Mutta ilmaa on monen muunkin joukkueen yleisömäärissä ympäri Suomea, veikkaan näin.
+4 #18 möly 13.05.2017 18:29
Katajan pelissä nyt 4000 henkeä. ! Mites Jokipojat? Kyllä Joensuussa katsojia olisi meillekin..?
+7 #19 Teppana85 13.05.2017 19:20
Lainaus möly:
Katajan pelissä nyt 4000 henkeä. ! Mites Jokipojat? Kyllä Joensuussa katsojia olisi meillekin..?


Paljonkohan olis porukkaa paikalla, jos Jokipojat pelaisi Suomenmestaruud esta.
-8 #20 Repe 13.05.2017 19:39
Lainaus Teppana85:
Lainaus möly:
Katajan pelissä nyt 4000 henkeä. ! Mites Jokipojat? Kyllä Joensuussa katsojia olisi meillekin..?


Paljonkohan olis porukkaa paikalla, jos Jokipojat pelaisi Suomenmestaruudesta.


Jos Jokipojat pelaa joskus Suomen Mestaruudesta, pelaa varmaan toisella planeetalla;)
+7 #21 Teppana85 13.05.2017 20:03
Lainaus Repe:
Lainaus Teppana85:
Lainaus möly:
Katajan pelissä nyt 4000 henkeä. ! Mites Jokipojat? Kyllä Joensuussa katsojia olisi meillekin..?


Paljonkohan olis porukkaa paikalla, jos Jokipojat pelaisi Suomenmestaruudesta.


Jos Jokipojat pelaa joskus Suomen Mestaruudesta, pelaa varmaan toisella planeetalla;)


Vertasin vaan lajien suosiota yleisellä tasolla.
#22 Repe 13.05.2017 21:31
Ok, jokainenhan tuon vertailun tässä maassa tietää, onnea Kataja mestaruudesta!
-2 #23 Riffixi 13.05.2017 21:41
Jokipojat ei nouse koskaan liigaan. Seuraava suomenmestari on Joma.
#24 Teppana85 13.05.2017 21:55
Lainaus Riffixi:
Jokipojat ei nouse koskaan liigaan. Seuraava suomenmestari on Joma.


Valitettava tosiasia on, että nykymenolla Jippokin on nopeammin pääsarjassa. Muutosta toivotaan.
#25 Repe 14.05.2017 10:36
Joman mahdolliseen mestaruuteen menee vielä useampi vuosi, ja mestaruudet jaetaan myös osin sillä perusteella miten "nuppi" kestää.
+2 #26 JTK 14.05.2017 13:18
Onnea Katajalle hienosta kaudesta ja mestaruudesta!! Taustahenkilöt Miinin ja Törmälä ovat rakentaneet vuosien aikana hienon organisaation ja verkoston sen ympärille. Homma näyttää tältä, kun tehdään oikeita asioita ammattimaisesti . Hyvin hoidetulla ja hyvien tapojen mukaisesti toimivalla seuralla on imua yhteistyökuppan eiden suhteen. Hienoa, että pantteri saatiin Joensuuhun ja huomenna on sitten ansaitut bileet mestaruuden kunniaksi areenalla! HYVÄ KATAJA!! :)
+6 #27 jones 14.05.2017 20:28
Varsinainen ruutitynnyrin sytytyskerho pystysssä täällä taas.

Katajan 4000 katsojaa sm-finaalin ratkaisupelissä ei ole edes kummoinen. Kun Jokipojat pelasi MESTIKSEN finaalin ratkaisupelin niin yleisöä yli 4300.

Muutenkin tasapuolista verrata eri lajien kesken kokonaisuuksia tai sponsoreita sm-sarjassa koripallossa ja jääkiekossa Mestiksessä. Sponsoreilla voi olla myös näkemys sarjasta missä tuettava pelaa... Katajaan verrattuna Jokipojat imee yleisöä hyvin, vaikka on sarjassa mikä ei ketään kiinnosta ja mistä ei pääse kuin alaspäin.

Suurin ongelma on taustat ja niiden osaamattomuus, mistä olen samaa mieltä muiden kanssa.

Ei edes jaksa kirjoittaa aiheesta mitään...
#28 Repe 14.05.2017 20:35
No on 4000 katsojaa hyvä saavutus tälläisellä ikuisella kehitysalueella , missä työttömyys jyllää aina vaan ja liikekeskustaki n vetovoimallaan laskee. Kannattaa jo ottaa hardcore Jokipoika- fanienkin lasit päästä eikä aina samaa mantraa hokea "Joensuu on jääkiekkokaupun ki", ja eikä huomata muita lajeja.
+6 #29 Teppana85 14.05.2017 20:49
Lainaus Repe:
No on 4000 katsojaa hyvä saavutus tälläisellä ikuisella kehitysalueella, missä työttömyys jyllää aina vaan ja liikekeskustakin vetovoimallaan laskee. Kannattaa jo ottaa hardcore Jokipoika- fanienkin lasit päästä eikä aina samaa mantraa hokea "Joensuu on jääkiekkokaupunki", ja eikä huomata muita lajeja.


Joensuu on urheilukaupunki , myös hyvin vahvasti jääkiekkokaupun ki.
-6 #30 Repe 14.05.2017 20:54
Jep, mutta suurin osa jääkiekkofaneis ta ei tule enää ainakaan tässä tilanteessa runkosarjaa seuraamaan Joensuussa.
+4 #31 Peks1 14.05.2017 22:05
Kyllä Motonet on aika näkyvästi Cmorella, joten ei se ainakaan siitä ole kiinni, etteikö Motonet tykkäisi myös lätkästä.
+4 #32 Riffixi 14.05.2017 22:33
Mutta menepä kysymään Bromaneja Jokipoikien tukijaksi. Näyttävät sulle ovea...
+2 #33 möly 15.05.2017 08:45
Olisiko marssijärjestys ponsori eurojen jako: Kataja,Joma,Jok ipojat ja jne..

Sen siitä saa..
+2 #34 Teppana85 15.05.2017 12:51
Huomenna sitten lisää sopimuksia, onko faktaa/veikkauk sia ketä tulossa?
#35 Repe 15.05.2017 14:46
Perustuu tuohon tuo aiempi kommenttini kun muistaakseni aikanaan jommalla kummalla liigakaudella oli yleisökeskiarvo n.4000 katsojaa, niin kato on käynyt. Ja matkaa on paljon niihin vanhoihin divarilukuihink in, jos joku inkuttaa että väärin on verrata liiga-lukuihin: )
#36 Repe 15.05.2017 17:20
Ja te "miinusheikit/m iinat" missä ne vastaväitteet on noihin yleisömääriin? Calling you;)
+6 #37 Peks1 15.05.2017 18:32
1989 - 90 (22) 3799
1991 - 92 (22) 3891
#38 Repe 15.05.2017 19:19
Lainaus Peks1:
1989 - 90 (22) 3799
1991 - 92 (22) 3891


Jep, jäljillä olin:)
+3 #39 jones 15.05.2017 20:31
Ja sarjat ei ole muuttunut n.26-vuodessa.. ..Luoja mikä negatiivisuus taas menossa.

Tuolloin oli sarjat auki ja mielenkiintoise t, mihin Repe vertaa.

Yksi suurin Jokipoikien ongelma on Mestis.Väitän että Jokipojat kiinnostaa edelleen paljonkin kiekkokansaa, mutta Mestis ja sarjajärjestelm ät ei yhtään.
+1 #40 Teppana85 15.05.2017 21:03
Lainaus jones:
Ja sarjat ei ole muuttunut n.26-vuodessa....Luoja mikä negatiivisuus taas menossa.

Tuolloin oli sarjat auki ja mielenkiintoiset, mihin Repe vertaa.

Yksi suurin Jokipoikien ongelma on Mestis.Väitän että Jokipojat kiinnostaa edelleen paljonkin kiekkokansaa, mutta Mestis ja sarjajärjestelmät ei yhtään.


Tuohon voi lisätä vielä Fanseat yms tv-näkyvyyden parantuminen.
+4 #41 Repe 15.05.2017 22:02
Sekö on negatiivisuutta jos vähän lätkähistoriaa kertaa? 90-luvulla vielä monissa mestis-seuroiss a oli pelimiehiäkin joilla näyttöja pelaamisesta ylemmillä sarjatasoilla. Pysyikö aina talous mukana, se olisi taas oma stoorinsa. Nykyään Mestis on vaan joidenkin pelaajien ponnistuslauta ylemmille tasoille, eikä kellään nykyseuralla ole "visiota" nousta minnekkään. Jäänyt vaan karsintojen toivomiseksi, mutta nousuun kun vaaditaan muutakin kuin pelaamalla sinne pääseminen.
+5 #42 mihailov 15.05.2017 22:07
On nuo jääkiekkoliiton sarjauudistukse t aika kankeasti alkamassa...Sut ta tulossa taas.Kävin tsekkaamassa Nuorten smliigan kilpailutoiminn an säännöt 2017-18. Kevään alemmasta loppusarjasta ( 10 joukkuetta, joista mukana myös nuorten mestiksen alkusarjan 2 parasta) 8 parasta jatkaa nuorten smliigassa kaudella 18-19...mutta "Mikäli jollakin kaudella SM-Liigaseuran joukkue on kolmatta perättäistä kertaa alemmassa jatkosarjassa kahden viimeisen joukossa (aikaisintaan kaudella 19-20), putoaa se Nuorten SM-Liigasta." Eli käytännössä liigaseurojen joukkueet ei vieläkään tipu juuri millään. Aikamoisen tyhjänpäiväisek si jää siten tuo koko alempi loppusarja..eli persiilleen menee, eikö ne nyt millään opi, nousut ja tippumiset urheilullisella perusteilla, ei millään keinotekoisilla kabinetti päätöksillä. Sama homma myös aikuisten smliigan osalta,sarjat auki, muutoin mielenkiinto väkisinkin hiipuu koko suomikiekkoon
-2 #43 jones 16.05.2017 00:02
Se olikin liian hyvää ollakseen totta.

Aikamoista paskaa tämä meno kyllä. Tuo mutta jos kohtakin on sama kuin aikaisemmin, tosin pistivät aikaisintaan vuoteen 1 lisää.

En tiedä, jotenkin toivoisi Suomessa lätkän ottavan kunnon syöksyn.

Enkä saa selvää tuosta kilpatoimikunna n säännöstä. Ketkä alemmasta jatkosarjasta jatkaa suoraan sm-liigassa seuraavalla kaudella, jos liigaseurat ei voi tippua? Eli Nuorten liigakin on sitten todellisuudessa suljettu ja Mestiksestä voi jatkossa päästä vain alempaan jatkosarjaan piipahtamaan? Onhan siellä tosin TuTo, mutta ihan paskaa koko viritys.
+2 #44 JTK 16.05.2017 06:13
Kyllä täällä meidän A-nuorissa ainakin sarjauudistus otettiin hyvillä mielin vastaan. Parempi tämä on kuin entinen. Nyt on oikeasti mahkuja vaikka mihin, jos vaan rahkeet riittää. Toki mandaattipaikat kummittelee sarjoissa edelleen, mutta parempaan ollaan menossa. Ja odotellaan rauhassa nyt mitä tapahtuu keväällä 2019? Aukeavatko sarjat vai ei?
#45 jones 16.05.2017 10:06
Lainaus JTK:
Kyllä täällä meidän A-nuorissa ainakin sarjauudistus otettiin hyvillä mielin vastaan. Parempi tämä on kuin entinen. Nyt on oikeasti mahkuja vaikka mihin, jos vaan rahkeet riittää.


Toki näin.

Itseä korpeaa vaan niin suunnattomasti nämä "mandaattipaika t". Vääristää kilpailua, mistä lopulta kaikessa on kyse.

Nuortensarjat on jääkiekkoliiton alaiset. Mikä tarve liitolla on suojella liigaseurojen junnuja? Kiristetty ja uhkailtu?

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Kirjaudu

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi artikkeleita



Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    20.03. Jokipojat–K-Vantaa 1–2 ja.

    Joonas Larinmaa

    Larinmaa oli jälleen kerran Jokipoikien näkyvimpiä hyökkääjiä. Haastoi jatkuvasti omalla hyvällä liikkeellään ja kiekonkäsittelyllään vantaalaisia. Viimeisteli Jokipoikien ainoan maalin, kuten monesti aiemminkin, ajamalla röyhkeästi maalin edustalle.

    Jonathan Iilahti

    Ensimmäisen kerran pudotuspeliottelun Jokipoikien maalilla aloittanut Iilahti oli Kiekko-Vantaata vastaan loistava. Ajoittain kiekko hieman poltteli, mutta esitti vastapainoksi myös muutamia huipputorjuntoja.

     

    Matti Koistinen

    Puolustuspään konkari oli mies paikallaan. Vaikka kellotti kenttäpelaajista eniten peliaikaa (33.48), jaksoi Koistinen pelata kovalla tasolla läpi ottelun. Liigaan siirtyvä Joel Olkkonen sai varmasti paljon oppia pelatessaan Koistisen pakkiparina.

    Kokonaistilanne:

    17 tähteä: Samuel Jukuri
    15 tähteä: Joonas Larinmaa
    14 tähteä: Oskari Lehtinen, Tuomas Huhtanen
    11 tähteä: 
    Oula Uski, Joel Olkkonen
    10 tähteä:
     Lauri Huhdanpää 
    8 tähteä: 
    Juho Ratilainen, Juuso Akkanen, Ville Halonen
    7 tähteä: 
    Jesse Paukku
    6 tähteä: Nico Friman, Matti Koistinen
    5 tähteä: Samu Pitkänen
    4 tähteä: Ville Silvast, Jonathan Iilahti
    3 tähteä: Joonas Valkonen, Ville Räsänen, Eppu Rissanen
    2 tähteä: Jere Myllyniemi
    1 tähti: Antti Helanto, Joona Manninen, Lauri Hukkanen

Sarjatilanne

 

Jokipojat top5

 

Maalivahdit

 

Uusimmat blogikirjoitukset