Timo Niemi palaa Jokipoikiin

Jokipoikien menestyksen ei pitäisi jäädä ensi kaudella ainakaan maalivahtipelistä kiinni. Jo ennestään kiinnitetty Jonathan Iilahti saa nimittäin parikseen vanhan tutun Timo Niemen. Jokipojat julkisti tiistaina kevään ensimmäiset 11 pelaajasopimusta, ja nimiä on papereissa nyt kaikkiaan 13 kappaletta. Toistaiseksi ainoa täysin uusi tuttavuus on Hokista siirtyvä hyökkääjä Timo Hiltunen. Jatkopahviin nimensä ovat raapustaneet muun muassa Joonas Larinmaa ja Oula Uski ja Samu Pitkänen. Kaikki sopimukset ovat kestoltaan yksivuotisia, eivätkä ne sisällä liiga- tai ulkomaanpykäliä.

 

Timo Niemi, 24, on joensuulaisille tuttu mies, sillä hän on torjunut ärjypaidassa kolmena eri kautena. Tuorein visiitti oli yhden ottelun laina toissa kaudella hänen pelattuaan liigaa Vaasan Sportissa.

– Täällä on aina ollut kiva pelata ja varsinkin Jokipoikien paidassa. Uskon siihen, että saadaan hyvä joukkue kasaan ja pystytään menestymään, Niemi kertoo.

Jokipojissa torjutun sensaatiomaisen kevätkauden 2013 jälkeen Niemi on ajautunut melkoiseksi kiekkokiertolaiseksi, mutta nyt tilanne toivottavasti vihdoinkin rauhoittuu.

Päättyneellä kaudella Niemi aloitti torjuntatyöt Allsvenskanin Mora IK:ssa ja siirtyi sitten Heinolan Peliittoihin, jossa hän pelasi loppukauden Mestistä.

Niemi torjui Peliittojen maalilla runkosarjassa 14 ottelussa. Hänen torjuntaprosenttinsa oli 92,96 eli selvästi parempi kuin yhdelläkään Jokipoikien vahdeista viime kaudella. Pudotuspeleissä kiekot pysähtyivät 91,45 prosentin varmuudella.

– Eihän se ole koskaan kiva vaihtaa kesken kauden joukkuetta. Silleen jäi huono maku, mutta loppukaudesta sai sentään pikkuisen taas hommaa raiteilleen, Timo Niemi näkee.

– Meillä on nyt kaksi maalivahtia, jotka kirittävät toinen toistaan ja antavat meille mahdollisuuden voittaa illasta toiseen, Jokipoikien päävalmentaja Jouni Varis toteaa.

 

Hiltusella paljon potentiaalia

 

Hyökkäykseensä Jokipojat saa kokonaan uuden tuttavuuden, kun 24-vuotias Timo Hiltunen vaihtaa Kajaanista Joensuuhun. Oikealta ampuva KalPan kasvatti on iskenyt parhaalla kaudellaan Mestiksen runkosarjassa tehot 19+17.

Päättynyt kausi oli kuitenkin Jukureista Hokkiin vaihtaneelle Hiltuselle jonkinasteinen pettymys. Vielä harjoituspeleissä tulosta syntyi erinomaisesti, mutta tosipelien alkaessa homma meno hidastui – ihan niin kuin koko Hokin joukkueella. Hiltunen keräsi lopulta tehopisteet 10+12 ja plusmiinukseen pakkaslukemat -13.

– Hyvä fiilis on tulla Joensuuhun. Tämä on hyvä paikka kehittyä pelaajana, ja täällä on ollut aina mukava pelata, Hiltunen sanoo.

Uusvanha tulokas Jokipoikien hyökkäykseen on vuorostaan Eetu Rissanen, 25. Toissa kaudella mukavat parisenkymmentä pistettä Jokipojille nakutellut pienikokoinen Rissanen pelasi viime talven Suomi-sarjaa Kiekkokoplassa. Syksyllä alkava Mestis-kausi on nurmekselaislähtöiselle miehelle uran toinen.

 

Tärkeitä jatkosopimuksia

 

Jokipoikien viime kauden avainhyökkääjistä nimensä sopimuspaperiin laittoivat jo tässä vaiheessa Joonas Larinmaa (runkosarjan tehot 15+17), Oula Uski (8+18) ja Oskari Lehtinen (10+14).

Kesken kauden Itävallasta Joensuuhun palannut Samu Pitkänen (3+9) ja päättyneellä kaudella pieneen rooliin jäänyt Teemu Holttinen (0+3) jatkavat myös Jokipojissa ensi kaudellakin.

Pakistosta vain kahden viime kauden pelaajan jatkaminen on toistaiseksi varmaa. Kesken kauden mukaan tulleella Eppu Rissasella oli jo ennestään sopimus kaudesta 2017–18, ja nyt myös Joni Muranen allekirjoitti sopimuksen.

Lisäksi Jokipojat nostaa kaksi pelaajaa A-junioreista edustusjoukkueen rinkiin. He ovat puolustaja Wiljami Kupiainen, 20, ja hyökkääjä Miro Väänänen, 18. Väänänen iski Jokipojille viime kaudella nuorten Mestiksen runkosarjassa tehot 22+29 ja Kupiainen 11+25.

– Nyt julkaistut sopimukset ovat hyvä alku joukkueen kokoamiseen. Kaikki uudet sopimukset ovat yksivuotisia, eivätkä ne sisällä liiga- tai ulkomaan pykälää, Jouni Variksen kanssa joukkuetta koonnut Mika Martikainen toteaa.

– Puolustajien osalta neuvotteluja on käyty useaan suuntaan, ja asiat edistyvät lähiviikkojen aikana.

Tällä hetkellä Jouni Variksen lisäksi valmennusryhmään kuuluu fysiikkavalmentaja Pasi Kinnunen, ja muu valmennusryhmä täydentyy kuluvien viikkojen aikana.

Jokipojissa valmennusryhmässä tulee olemaan 3–4 valmentajaa. Seurassa tullaan panostamaan laadukkaaseen ja suunnitelmalliseen valmennukseen, joka on pelaajalähtöistä ja huomioi jokaisen pelaajan henkilökohtaiset kehityskohdat.

Joukkue aloittaa harjoittelun 2. toukokuuta.

– Pääsääntöisesti harjoituksia on viisi kertaa viikossa ja lisäksi aamu- sekä huoltavat harjoitukset viikonloppuisin. Näin yhdelle pelaajalle tulee noin 20 tuntia harjoittelua viikossa, Jouni Varis kertoo.

 

Viime kausi taloudellisesti ok

 

Jokipojat jäi päättyneellä kaudella Mestiksen runkosarjassa kuudenneksi. Kiekko-Vantaa passitti ärjypaidat kesälomalle puolivälierissä suoraan voitoin 4–0.

Vaikka kausi oli urheilullisesti pettymys, se ei seuran mukaan ollut silti taloudellisesti tappiollinen. Tarkemmat luvut valmistuvat myöhemmin kevään aikana.

– Pelaajabudjetti tulee olemaan edelleen tiukka, mutta kuitenkin suhteellisen kilpailukykyinen muihin Mestis-seuroihin nähden.

Jokipoikien taustayhtiö Mehtimäki Oy on palkannut seuraan myyntipäällikön.

Tehtävässä aloittaa medianomi (AMK) Tuomo Hiltunen. Hiltusen työnkuvaan kuuluvat myös ottelutapahtuman ja mediapuolen kehittäminen.

Tämä on iso askel jälleen eteenpäin, toteaa hallituksen puheenjohtaja Jarkko Immonen.

 

Jokipoikien sopimuspelaajat

Maalivahdit (2 kpl):

Jonathan Iilahti
Timo Niemi

Puolustajat (3 kpl):

Wiljami Kupiainen
Joni Muranen
Eppu Rissanen

Hyökkääjät (8 kpl):

Timo Hiltunen
Teemu Holttinen
Joonas Larinmaa
Oskari Lehtinen
Samu Pitkänen
Eetu Rissanen
Oula Uski
Miro Väänänen

Kommentit   

-10 #1 VasenPakki 26.04.2017 11:19
Kiva lähteä taistelemaan sijoista 6-10......
+5 #2 hockey 26.04.2017 11:26
No niin semmoista tuli ja sitten vielä ootellaan seuraavia täsmä hankintojen julkaisua. Väittäisin että maalivahdit sarjan eliittiä.Tästä on hyvä jatkaa.
+4 #3 Ärjysydän 26.04.2017 11:40
Odotellaan mielenkiinnolla lisää sopimusjulkaisu ja, joten ei vielä kirvestä kaivoon heitetä (toivottavasti) ! Hyökkäyspuoli sekä maalivahtiosast o näyttää jo hyvältä, pakisto ei kylläkään. Wiljamille tervetuloa joukkoon, potentiaalia näyttää osaamistaan varmasti löytyy! Mutta mutta... Ihan oikeasti: Muranen ja Rissanen??? Huh huh, Missä on Koistinen, Akkanen ja Arousva?
+5 #4 Peks1 26.04.2017 11:47
Kyllä tässä on hyviä suunnitelmallis elta vaikuttavia elementtejä. Nyt julkaistuilla ei ole liiga- tai ulkomaanpykäliä . Fiksua varmistaa se, että on joku varma runko olemassa. Timo Niemi herättää luottamusta. Fysiikkavalment aja vaikuttaa hyvältä. Herra armahtaa, Kinnunen ei. Uusi myyntipäällikkö ei ole vielä ehtinyt aloittaa, joten voi toivoa, että sponsorilistaan tulisi vielä lisää nimiä jatkossa. Lisäksi hyvältä kuulosti, että myyntipäällikön tehtävänkuvaan kuuluu mm. ottelutapahtumi en kehittäminen. Pakkeja sitten lähiviikkoina lisää.
+4 #5 jones 26.04.2017 12:00
Helvetin kovat sopparit!

JA HUOM! EI ENÄÄ LIIGA EIKÄ ULKOMAANPYKÄLIÄ !!! Jotain on opittu ja tästä kritisoin aikaisemmin. Ainutlaatuista Mestiksessä.

Nyt vain buustia touhuun lisää että kehittyminen jatkuu kohti Liigaa. Muuta tavoitetta ei voi olla pitkälläjänteel lä. Näistä tavoitteista olisi mielellään kuullut lisää ja pakkohan niistä on joskus kertoa, että saadaan yleisöä taakse.

Talousuutiset on myös huikeita. Oliko tämä jo kolmas onnistuminen putkeen? Isoja askelia nämä.
-2 #6 rokkipoika 26.04.2017 12:05
Lainaus VasenPakki:
Kiva lähteä taistelemaan sijoista 6-10......

Meinaatko, että kolmella pakilla päästäs noille sijoille?
+2 #7 JTK 26.04.2017 12:05
Timo Niemen puhtaasti arvasin. Nyt on ihan hyvät veskarit! Muista olikin jo käryä paitsi Timo Hiltunen tuli itselle puskista.

Fysiikkakoutsin Pasi Kinnusen tunnen hyvin ja siinä on mies paikallaan, mutta uusi myyntipäällikkö Hiltunen on täysin vieras. Toivottavasti pärjää työssään vaikkei olekaan kiekkotaustaa. Pääasia on, että kauppa käy.

Edustuksen uusi toimisto on tiedepuistolla se selvisi, mutta eipä juuri muuta. Ei tullut mitään tietoja niistä kaipaamistani tulevaisuuden suunnitelmista. Harmi! No jospa niistä tulee tietoa, kun julkaisevat kuinka paljon seura teki tulosta menneellä kaudella. Plussalle meni se on pääasia.
+3 #8 JTK 26.04.2017 12:14
Juniori Jokipoikien päättäjäisissä A-nuorten parhaana pakkina palkittu Wiltsu ja parhaana hyökkääjänä palkittu Miro ovat hyvät nostot edustukseen. Molemmat ovat taitavia ja nyt miesten peleistä tulee kovuutta lisää.

Jatkajista Larinmaa on meiluisin ja nyt, kun Samukin aloittaa suoraan täällä niin luulen, että nousee entiselle tasolle. :)
+3 #9 Ärjysydän 26.04.2017 12:23
Lainaus rokkipoika:
Lainaus VasenPakki:
Kiva lähteä taistelemaan sijoista 6-10......

Meinaatko, että kolmella pakilla päästäs noille sijoille?

Pakkiparia Koistinen ja Olkkonen jo nyt ikävä.
+4 #10 Eastside22 26.04.2017 12:49
Lainaus Ärjysydän:
Lainaus rokkipoika:
Lainaus VasenPakki:
Kiva lähteä taistelemaan sijoista 6-10......

Meinaatko, että kolmella pakilla päästäs noille sijoille?

Pakkiparia Koistinen ja Olkkonen jo nyt ikävä.

Pellisen Ossia myös ja onhan näitä muitakin....
+6 #11 jones 26.04.2017 13:18
Täällä kommentoi ilmeisesti pelkästään ihastuspohjalta fanit muttei pelillisesti katsottuna?

Jokipoikien heikkous kuluneella kaudella oli pakisto, joka ei ollut lähellekään tasapainossa. Tarvitaan lisää hyvin avaavia, kiekollisia liikkuvia pakkeja. Näille kaveriksi ilkeyttä ja kovuutta.

Martikainen ja kumppanit ilmeisesti havainneet saman ja pakisto räjäytetään uusiksi. Aiheesta.
#12 Ärjysydän 26.04.2017 13:30
Lainaus jones:
Täällä kommentoi ilmeisesti pelkästään ihastuspohjalta fanit muttei pelillisesti katsottuna?

Jokipoikien heikkous kuluneella kaudella oli pakisto, joka ei ollut lähellekään tasapainossa. Tarvitaan lisää hyvin avaavia, kiekollisia liikkuvia pakkeja. Näille kaveriksi ilkeyttä ja kovuutta.

Martikainen ja kumppanit ilmeisesti havainneet saman ja pakisto räjäytetään uusiksi. Aiheesta.

Fani, muttei ihastuspohjalta ollenkaan, päinvastoin, kommentoi edelleen. Kiekollisesti taitavia pakkeja (jotka hallitsee yv/av) on ollut Jokipoikien historiassa harvassa. Peruspakkeja kyllä löytyy pilvin pimein. Ja valitettavasti ne ei menestystä Jokipojille tuo. Siksipä tuota osaavaa kaksikkoa Koistinen-Olkko nen kaipailen.Ja kuluneella kaudella suurin heikkous oli hyökkäyspäässä. Lämäreitä maaleja kohti osaa jokainen, maalinteko on sitten ihan oma lajinsa... Miten moni hyökkääjissä siinä onnistui?
+6 #13 selästä taklaaja 26.04.2017 13:33
Ihan hyviä sopimuksia minun mielestä näin aluksi. Larinmaan ja Lehtisen jatkaminen myönteistä. Kokeneista hyökkääjistä Pellinen ja Huhtanen olivat myös onnistujia vaikka Ossin kausi olikin lyhyt. Huhtanen odotetusti tähyää liigaan tai ainakin mestiksessä paremmille palkoille. Tämä kaksikko olisi mielestäni mestiksessä edelleen kovia. Niemi hyvä hankinta. Pakeista sen verran, että kun Olkkonen ja Räsänen lähtivät niin ehkäpä vain Arousva olisi pelaaja jonka jatkoa toivoisin....ei siellä oikein ollut niitä onnistujia tällä kaudella. Kuulostellaan ja katsellaan mitä tulee seuraavaksi. Tuo liiga/ulkomaala ispykälä on hyvä, mutta euroillahan sekin taitaa olla helppo purkaa....
+3 #14 jones 26.04.2017 13:36
Lainaus selästä taklaaja:
Tuo liiga/ulkomaalaispykälä on hyvä, mutta euroillahan sekin taitaa olla helppo purkaa....


Ilman noita pykäliä myyjä määrittää hinnan.

Eipähän enää ainakaan ilmaiseksi kukaan liiku.
#15 selästä taklaaja 26.04.2017 14:00
Lainaus jones:
Lainaus selästä taklaaja:
Tuo liiga/ulkomaalaispykälä on hyvä, mutta euroillahan sekin taitaa olla helppo purkaa....


Ilman noita pykäliä myyjä määrittää hinnan.

Eipähän enää ainakaan ilmaiseksi kukaan liiku.

Joo, kiitoksia tiedosta. Itse en ole ollut aivan satavarma noista pykälistä. Yksivuotisia sopimuksia ja rahaa tarvitaan jos pelaaja siirtyy kesken kauden muualle. Se on hyvä asia. Toki nuo summat ovat varmasti tällä tasolla aika pieniä.
-4 #16 Riffixi 26.04.2017 14:16
Just joo....jos haluat,että omissa soi,niin ota Timo Hiltunen. Ei minkäänlaista kahden suunnan pelaamista. Toinen " Huhdanpää"...
Timo Niemi. Kaksi tv ottelua nähneenä aina menee pari helppoa. Toivottavasti nyt malttaa asettua ja kehittyy.
Jos olisin scoutti,niin katsoisin suomi sarjan pisterohmut läpi. Ne saa halvallakin ja halua kehittyä. Tai sitten,niinkuin sapko tekee eli etsii A liigasta talentteja....
-4 #17 Riffixi 26.04.2017 14:40
Sama vanha " hälläväliälehdi stö" linja jatkuu edelleen....lie kö siellä ollut edes lehdistö paikalla. Saati pelaajia,jotka pukevat pelipaidan päälle kuvauksia varten,kuten muualla....
Ainakin karjalaisen nettilehdessä " asia vain todettiin."
+4 #18 JTK 26.04.2017 15:00
Vaikka pelaajalla on Liigasopimus niin hänen lähdöstä seura saa rahaa. Kuten esim. Jessestä, kun hän lähti Sportiin.

Karjalaisen toimittaja oli paikalla tilaisuudessa ja huomenna on lehdessä juttu. Pelaajista paikalla olivat muistaakseni Samu, Oula, Miro ja Timot.
+4 #19 JTK 26.04.2017 15:11
Lepaus Sapkosta Ilvekseen.
+5 #20 Ärjysydän 26.04.2017 15:21
Lainaus JTK:
Vaikka pelaajalla on Liigasopimus niin hänen lähdöstä seura saa rahaa. Kuten esim. Jessestä, kun hän lähti Sportiin.

Karjalaisen toimittaja oli paikalla tilaisuudessa ja huomenna on lehdessä juttu. Pelaajista paikalla olivat muistaakseni Samu, Oula, Miro ja Timot.

Juuri näin. Seura saa tosiaan rahaa lähtiöistä liigaan Jesse, Olkkonen jne. Tietty määrä otteluita liigassa tai ulkomailla myös poikii rahaa kasvattajaseura lle.
+6 #21 JTK 26.04.2017 15:26
Olkkonenhan oli jo entuudestaan HPK:n mies ja vain lainalla meillä. Maajoukkue komennuksista tulee myös rahaa kasvattajaseura lle.
+3 #22 Teppana85 26.04.2017 15:29
Ihan mukavia sopimuksia tässä vaiheessa. Kovempiakin nimiä varmasti vielä tulee, mutta hyvä lähteä nyt näistä :)
-2 #23 lerski11 26.04.2017 15:48
Toni Henttonen jatkaa Sapkossa.
+2 #24 lerski11 26.04.2017 17:04
Joskus yhden kauden jokipoikien A:junnuissa pelannut Kalle Moisio meni peliittoihin.
+1 #25 Repe 26.04.2017 18:49
Kaksi viime vuosien kiertolaista maalivahtina, ensi kausi näytön paikka heilläkin.
+1 #26 Repe 26.04.2017 18:51
Ja nyt kun täällä hoetaan "ei liiga ja ulkomaanpykäliä " se kertoo osaltaan pelaajien laadusta, sori vaan.
-1 #27 Repe 26.04.2017 18:53
Ainakin tämänhetkisestä laadusta.
-1 #28 jones 26.04.2017 19:08
Lainaus Repe:
Ja nyt kun täällä hoetaan "ei liiga ja ulkomaanpykäliä" se kertoo osaltaan pelaajien laadusta, sori vaan.


Tai halusta sitoutua Jokipoikiin, että sori siitä herra negatiivisuus. :)
+2 #29 Ärjysydän 26.04.2017 19:48
Lainaus jones:
Lainaus Repe:
Ja nyt kun täällä hoetaan "ei liiga ja ulkomaanpykäliä" se kertoo osaltaan pelaajien laadusta, sori vaan.


Tai halusta sitoutua Jokipoikiin, että sori siitä herra negatiivisuus. :)

No johan Jones vitsin heitit. Luuletko tosiaan että kukaan itseään kunnioittava mestis-pelaaja solmii minkäänlaista sopparia ilman liiga tai ulkomaanpykälää ihan vain siksi että "sitoutuu" Jokipoikiin??? Repe ihan oikeassa: Kertoo palaajan laadusta jos joku reppana näin tekee! Heräähän jo tähän päivään!
+2 #30 Eastside22 26.04.2017 22:13
Hilpalla ja kumppaneilla on vankka luottamus Hiltuseen . Annetaan hälle työrauha ja toivotaan että syksyllä hallinseinässä komeilee joku ison paikallisen vaikuttajan nimi . Pelaaja puolihan on täysin kesken , paitsi maalivahtien osalta , joka on hyvässä kuosissa . Kyllä äijät toimistolla tekevät varmasti kaikkensa , budjetin rajoissa . Jos vähänkin ylimäärästä niin pakkipuolta on vahvistettava , katellaan mitä aika tuo tullessaan !!
+4 #31 Riffixi 26.04.2017 23:01
Oikeastaan näistä on turha edes keskustella ....Jokipoikien pelaajabudjetti a ei kasvateta ja sillä ei saa isoja kaloja. Nykyään on keskieuroopan sarjat,jotka tarjoavat sentään edes vähän parempaa palkaa ja vastuuta.
Jos myyntimiehet ei saa noita Joensuun isoja yrityksiä,mukaa n,niin mikään ei muutu....
Antakaa myyjälle "erikosbonus" jos saa esim. Bromanit aidosti mukaan....
+5 #32 JTK 27.04.2017 07:13
Karjalaisen toimittaja oli tehnyt hyvän jutun Jokipojista lehteen. Jutussa käy ilmi niitä kaipaamiani seuran tavoitteita tulevaisuuden suhteen. Siellä on paljon hyviä asioita esim. vakiinnuttamine n Mestiksen kärjessä ja ajatuksia tulevista sarjasysteemeis tä ja paljon muutakin. Kannattaa ehdottomasti lukea.

Keinot eivät toki käy ilmi millä nämä kaikki tavoitteet saaavutetaan, mutta ei kaikkia ykstyiskohtia tarvitsekaan kertoa. Toki tämä Hiltusen palkkaaminen on yksi niistä ja hallitukseen tulee myös muutoksia myöhemmin. Nämä seikat esim. ja muukin kertoo siitä, että ainakin kehitystä haetaan, mutta maltilla.

Ei ole helppoa nostaa toimintaa seuraaville tasoille ja vahvistuksia hallitukseen, omistajiin ja ylipäätään toimintaan varmasti kaivataan.

Yhteistyöstä junnujen kanssa oli juttua. Sitä voikin kehittää ja monipuolistaa. Toivotaan, että edustus huomioi hyvän junnutyön kuten pitää sekä ymmärtää myös sen arvon ja mahdollisuudet. :)
-4 #33 ponssori 27.04.2017 09:19
Hyvältä vaikuttaa tuo seuran tulevaisuuden visio. Hommia on paljon ja taustalle saatava lisää porukkaa ja voimaa. Harmi , että on muutama paikallinen yritys , jotka eivät lähde mukaan tukemaan paikallista toimintaa , vaikka muuten riittää kiinnostusta mainostaa ja näkyä melkein joka paikassa . Kauna on syvällä joidenkin henkilöiden päässä , vaikka nykyseuralla ei ole mitään tekemistä asioiden kanssa , jotka tapahtuivat aikoja sitten.
Tuosta joukkueesta sen verran , että jatkossa on tarkoitus panostaa pelaajien liikkuvuuteen ( johon suuntaan nykykiekko on mennyt esim Sapko ja Kalpa ) ja siksi tiettyjä muutoksia on tulossa pelaajistoon. Joitakin entisiä pelaajia ei varmaan tulla näkemään Variksen joukkueessa.
#34 JTK 27.04.2017 11:44
Huomenna ja ylihuomenna Juniori Jokipojat järjestää A- ja B-nuorten try out tapahtuman.
-1 #35 jones 27.04.2017 12:00
Mitä siinä Karjalaisessa oli? Kun lehteä ei tule, niin tehkää pieni tiivistelmä.

Mitä ajatuksia sarjajärjestelm istä ja niitä tulevaisuuden tavoitteita? Oliko hallituksesta ja omistajista mitään? Halliremppa?
+1 #36 JTK 27.04.2017 13:11
Etkö ponssori näe todellakaan mitään yhtettä nykyseuran ja vanhojen asioiden välillä, kun taustalla on samoja tekijöitä?
+2 #37 Repe 27.04.2017 14:30
Lainaus jones:
Mitä siinä Karjalaisessa oli? Kun lehteä ei tule, niin tehkää pieni tiivistelmä.

Mitä ajatuksia sarjajärjestelmistä ja niitä tulevaisuuden tavoitteita? Oliko hallituksesta ja omistajista mitään? Halliremppa?


Eilen lehteä lukeneena, "liiba laabaa" sarjajärjestelm istä, kun ei tietoa ole kellään niistä, omistuspohjaa ei ollenkaan käsitelty, joitain hallitusmuutoks ia. Hallirempasta ei yhtään mitään. Täsmentäkää te jolla se lehti vielä tallessa, mulla se jo heitetty roskiin.
+2 #38 Repe 27.04.2017 14:32
Ja A ja B-juniorivalmen tajat tulevat tällä kaudella olemaan päätoimisia.
+4 #39 Repe 27.04.2017 14:37
Siis tänäänhän se juttu oli lehdessä, laitan kohta koosteen:)
+3 #40 jones 27.04.2017 14:38
Kiitoksia, Repe!
+3 #41 möly 27.04.2017 14:41
Lainaus Repe:
Siis tänäänhän se juttu oli lehdessä, laitan kohta koosteen:)


kiitos.
+4 #42 Repe 27.04.2017 14:44
Yli 10000 euroa plussaa tästä kaudesta(arvio) Hallitukseen saattaa tulla muutoksia. "Meidän pitää tehdä omaa työtä ja kehittyä. "Sitten, kun jotain tapahtuu, niin ollaan valmiita, sanoo Immonen ja korostaa viestiään määrätietoisin käsimerkein. (Liittyen sarjojen aukaisemiseen) Siinäpä lisää tietoa tiedonjanoisill e:)
+2 #43 JTK 27.04.2017 15:08
Uudesta hallista ja kilpahallin remontista varmaankin tiedottaa kaupunki aikanaan, mutta ei toinna hätäillä, sillä asiat etenee, mutta toki se vie aikansa.

Tulevista sarjajärjestelm istä on varmasti tietoa enemmän kuin mitä annetaan ymmärtää, mutta niistäkin tiedotetaan sitten, kun kaikki tulevat muutokset ovat varmistuneet. Eiköhän sen tiedota sitten aikanaan jääkiekkoliitto . Alkuperäisten suunnitelmien mukaan muutoksien pitäs tulla keväällä 2019.
+3 #44 Repe 27.04.2017 15:39
Tuskin sitä tietoa paljoa on Mestis-seuroill a, liigajoukkueill a ehkä enemmän. Liittyen noihin sarjajärjestelm ien muutoksiin. Mistäs tuli muuten rahoitus noihin päätoimisiin A ja B-juniorivalmen tajiin? Perinnöstä? Kysyin kuitenkin, vaikka ehkä en saa vastausta:)
+3 #45 jones 27.04.2017 15:42
Lainaus Repe:
Yli 10000 euroa plussaa tästä kaudesta(arvio)


Jos näin niin pidän tuota mainiona saavutuksena.

Yleisömäärät oli surkeat, kun otetaan huomioon että niitä kaunisteltiin liiton käskystä sen 200 katsojaa plussalle? Odotin taloudellista romahdusta.

Jotain on siis tehty oikein.

Hienoa on tuossa tiivistelmässä se, että pyritään olla kypsiä kun sarjajärjestelm ien muutokset tulee.

Lausunto olisi voinut olla pahimmillaan "Joensuun paikka on Mestis, kasvatellaan pelaajia liigaan ja muuhun ei ole rahkeita" kuten lausuttiin aikoinaan ja vietiin katsojilta kaikki unelmat.
+3 #46 Repe 27.04.2017 16:32
Kyllä monella katsojalla ne liiga-unelmat ovat karisseet jo pidemmän aikaan, ainakin meillä "konkareilla" jotka muistavat "vielä";) joensuulaista kiekkoilua 80-luvulta asti. Eikä nuo uudet johdon lausunnot sitä tällä hetkellä muuksi muuta. Pitäisi saada "lihaa" sanojen päälle silloin seuran uskottavuus yleisellä tasolla paranisi, liittyen tuohon edustusjoukkuee n toimintaan.
-1 #47 lerski11 27.04.2017 20:10
Roope Ranta ei jatka viime kauden joukkueessa oisko jokipoikiin vai onko liian kallis?
+2 #48 Repe 27.04.2017 21:09
Ei Roopea,piste.:)
#49 selästä taklaaja 28.04.2017 13:24
Lainaus Repe:
Ei Roopea,piste.:)

Ei liene pelkoa siitä, että tämä pelaaja tulee Jokipoikiin.Oli si mielestäni kyllä ehdottomasti vahvistus...

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Kirjaudu

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi artikkeleita



Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    20.03. Jokipojat–K-Vantaa 1–2 ja.

    Joonas Larinmaa

    Larinmaa oli jälleen kerran Jokipoikien näkyvimpiä hyökkääjiä. Haastoi jatkuvasti omalla hyvällä liikkeellään ja kiekonkäsittelyllään vantaalaisia. Viimeisteli Jokipoikien ainoan maalin, kuten monesti aiemminkin, ajamalla röyhkeästi maalin edustalle.

    Jonathan Iilahti

    Ensimmäisen kerran pudotuspeliottelun Jokipoikien maalilla aloittanut Iilahti oli Kiekko-Vantaata vastaan loistava. Ajoittain kiekko hieman poltteli, mutta esitti vastapainoksi myös muutamia huipputorjuntoja.

     

    Matti Koistinen

    Puolustuspään konkari oli mies paikallaan. Vaikka kellotti kenttäpelaajista eniten peliaikaa (33.48), jaksoi Koistinen pelata kovalla tasolla läpi ottelun. Liigaan siirtyvä Joel Olkkonen sai varmasti paljon oppia pelatessaan Koistisen pakkiparina.

    Kokonaistilanne:

    17 tähteä: Samuel Jukuri
    15 tähteä: Joonas Larinmaa
    14 tähteä: Oskari Lehtinen, Tuomas Huhtanen
    11 tähteä: 
    Oula Uski, Joel Olkkonen
    10 tähteä:
     Lauri Huhdanpää 
    8 tähteä: 
    Juho Ratilainen, Juuso Akkanen, Ville Halonen
    7 tähteä: 
    Jesse Paukku
    6 tähteä: Nico Friman, Matti Koistinen
    5 tähteä: Samu Pitkänen
    4 tähteä: Ville Silvast, Jonathan Iilahti
    3 tähteä: Joonas Valkonen, Ville Räsänen, Eppu Rissanen
    2 tähteä: Jere Myllyniemi
    1 tähti: Antti Helanto, Joona Manninen, Lauri Hukkanen

Sarjatilanne

 

Jokipojat top5

 

Maalivahdit

 

Uusimmat blogikirjoitukset