Samuel Jukuri suuntaa Kokkolaan

Jokipojissa kaksi edelliskautta torjunut maalivahti Samuel Jukuri suuntaa Kokkolan Hermeksen riveihin. Mestiksessä viidenneksi sijoittunut Hermes kertoi perjantaina tehneensä Jukurin kanssa sopimuksen ensi kaudesta.


Samuel Jukuri torjui päättyneellä kaudella Jokipojissa 30 runkosarjan ottelussa. Hän oli torjuntaprosentilla (91,55) mitattuna Mestiksen kuudenneksi paras maalivahti. Pudotuspeleissä sen sijaan Jukurin torjuntaprosentiksi jäi heikko 86,30.

Kiimingistä kotoisin oleva Jukuri siirtyi Jokipoikiin kaudeksi 2015–16 Oulun Kärppien A-nuorista. Läpimurtokauden pelannut nuorukainen oli tuolloin torjunut miesten tasolla aiemmin vain muutaman ottelun lainalla Kajaanin Hokissa. Kausi päättyi kuitenkin lopulta ikävään loukkaantumiseen.

Jukurin lähtöä ei voi pitää suurena yllätyksenä, sillä Jokipojilla on jo olemassa oleva sopimus ensi kaudesta maalivahti Jonathan Iilahden kanssa. Hän liittyi joukkueen vahvuuteen helmikuussa juuri ennen siirtoajan umpeutumista.

Hermes nappasi Jokipojista kovan maalivahdin jo toisena keväänä perättäin. Vuosi sitten Joensuusta Kokkolaan vaihtoi Mikael Edelmann, joka ei kuitenkaan jatka enää ensi kaudella Hermeksessä.

Jokipojat on luvannut tiedottaa ensi kauden pelaajasopimusasioista keskiviikkona 26. huhtikuuta kello 11.

Kommentit   

+2 #1 Riffixi 21.04.2017 17:39
Ei haittaa....ei mennyt hirveesti eteenpäin viime kaudella. Toivottavasti saa sitä puutteellista liikkumista kuntoon Kokkolassa.
+4 #2 lerski11 21.04.2017 17:58
Kiitos kaikesta ja tsemppiä jatkoon!
+1 #3 lerski11 21.04.2017 18:34
Tomi Iso-Mustajärvi siirtyy ketterästä hokkiin.
-1 #4 Theme_84 21.04.2017 18:46
Ei haittaa. Iilahti on ens kauden ykkönen
+4 #5 hockey 21.04.2017 18:56
Lainaus Theme_84:
Ei haittaa. Iilahti on ens kauden ykkönen

Noh aika näyttää,mutta en olis ollenkaan niin varma.
+3 #6 Teppana85 21.04.2017 19:05
Juuri saamamme todennäköisyysl askelman mukaan Jonathan Iilahti siirtyy Hermekseen ensi kauden jälkeen.
+2 #7 tilkka 21.04.2017 20:00
Oisko Ede ja esa tulossa takas jokipoon?
+2 #8 hockey 21.04.2017 21:04
Lainaus tilkka:
Oisko Ede ja esa tulossa takas jokipoon?

Ei ole ede on laadukkaanpaa tarjolla.
#9 JTK 21.04.2017 22:08
Tsemppiä Jukurille tulevaan kauteen. Vaikea on saada ykkösveskarin paikkaa Hermeksestä, mutta toivotaan, että onnistuu. Hyvä aihiohan Jukuri on, mutta seuraava steppi vaatii, että henkinen puoli saadaan kuntoon niin äijä pysyy mukana.
#10 jokipofani 21.04.2017 22:22
Lainaus hockey:
Lainaus tilkka:
Oisko Ede ja esa tulossa takas jokipoon?

Ei ole ede on laadukkaanpaa tarjolla.

Oisko Myllyniemen Jere?
+2 #11 jokipofani 21.04.2017 22:23
Ossi Pellinen pelaa Karhu HT:ssa suomi sarjaa ensivuonna. Porin suunnalle lähtee ainakin. :(
#12 JTK 21.04.2017 22:43
Oliskohan Lehikoisen Esa tulossa takas? Toki voi olla, että vielä koittaa tienatakin kiekolla jossain ulkomailla.

Jyp ja HIFK järjestivät tänään raikkaat maalitalkoot ja onneksi Jyp vei pronssin Helsinkiläisten nenän edestä. Peli päättyi 6-5 jatkoerässä. :)
+2 #13 tilkka 21.04.2017 23:08
Se on Norja tai Hovinen?
+1 #14 lerski11 21.04.2017 23:36
Pakko sanoa että maalille tullee Rämön Mikko tuli tieto että ei jatka menneen kauden joukkueessa.
+1 #15 hockey 21.04.2017 23:44
No ei osu kohdille mutta tiedotus tulee ens viikolla mutta saa arvata.
#16 jokipofani 21.04.2017 23:54
Lainaus hockey:
No ei osu kohdille mutta tiedotus tulee ens viikolla mutta saa arvata.

Mutta jos joku arvaa oikein nii sanotko?
Ja oothan varma että nyt tiedät kuka tulossa?
-1 #17 hockey 22.04.2017 00:41
Lainaus jokipofani:
Lainaus hockey:
No ei osu kohdille mutta tiedotus tulee ens viikolla mutta saa arvata.

Mutta jos joku arvaa oikein nii sanotko?
Ja oothan varma että nyt tiedät kuka tulossa?

Sata varma.
+2 #18 Teppana85 22.04.2017 00:48
Pessimismi on perseestä, mutten jaksa uskoa että yhtään vähääkään meritoituneempa a pelimiestä on muualta päin tulossa. "huhdanpäillä" mennään.
#19 Riffixi 22.04.2017 09:35
Hola!

Olin osaksi työnikin vuoksi Savonlinnassa ja mestaruusjuhlah umun keskellä. Tuli puhetta Jokipojista (ihan selvinpäin),nii n yleinen kanta siellä on,että täällä puuhastellaan liian pienellä porukalla ja suurimmat kalat vie Joma ja Kataja. Jokipojat ei voi asialle mitään.Savonlin nassa pelaajat sanoi,että heistä pidetään erittäin hyvää huolta ja kaupungin yritykset ovat hyvin heidän takanaan.
+3 #20 JTK 22.04.2017 09:50
Lainaus Riffixi:
Hola!

Olin osaksi työnikin vuoksi Savonlinnassa ja mestaruusjuhlahumun keskellä. Tuli puhetta Jokipojista (ihan selvinpäin),niin yleinen kanta siellä on,että täällä puuhastellaan liian pienellä porukalla ja suurimmat kalat vie Joma ja Kataja. Jokipojat ei voi asialle mitään.Savonlinnassa pelaajat sanoi,että heistä pidetään erittäin hyvää huolta ja kaupungin yritykset ovat hyvin heidän takanaan.

Niin sehän on nähty ja tiedetty aina, että isoimmat kalat jäävät houkutteleviin ja parhaimpiin uistimiin missä on terävät koukut. Myös kalastustaidoil la on väliä. :)
+1 #21 Teppana85 22.04.2017 10:55
Lainaus JTK:
Lainaus Riffixi:
Hola!

Olin osaksi työnikin vuoksi Savonlinnassa ja mestaruusjuhlahumun keskellä. Tuli puhetta Jokipojista (ihan selvinpäin),niin yleinen kanta siellä on,että täällä puuhastellaan liian pienellä porukalla ja suurimmat kalat vie Joma ja Kataja. Jokipojat ei voi asialle mitään.Savonlinnassa pelaajat sanoi,että heistä pidetään erittäin hyvää huolta ja kaupungin yritykset ovat hyvin heidän takanaan.

Niin sehän on nähty ja tiedetty aina, että isoimmat kalat jäävät houkutteleviin ja parhaimpiin uistimiin missä on terävät koukut. Myös kalastustaidoilla on väliä. :)


Nämä asiat pitäisi saada ehdottomasti täälläkin kuntoon ja äkkiä.
+1 #22 Riffixi 22.04.2017 12:43
Niin, jokipojat ja jääkiekko on lähtemättömästi joensuulaisten sydämissä ja harrastajamäärä t pilvissä. Edustus on kulkenut jo onnensa ohi. Joku täällä urputti,että onhan nämä joensuulaiset suuryritykset tukemassa edustusta,mutta jos nää muut saa ihan eri summia ja jääkiekko saa murusia,niin mitä sillä on mihinkään merkitystä?
Eräskin joensuulainen varaosakuningas mainostaa muiden mestisjoukkueid en perseestä,mutta oman kaupungin seura saa sitäkään. Hommatkaa nyt sinne myyntiin ammattilaisia,j otka tekevät tulosta.
Helpommin sanottu,kuin tehty.
+2 #23 möly 22.04.2017 13:51
Mutta onko Savonlinnassa muuta kun SaPKo? Joensuussa on liikaakin saman 'leivän' kimpussa. Kysymys kaikille​: Onko mielestäsi Joensuu enää kiekko kaupunki?
+4 #24 selästä taklaaja 22.04.2017 14:18
Aivan naurettavaa kun joku kritisoi joensuulaisia yrittäjiä siitä, että minne ne rahansa laittavat.
Sponsori tukee sitä minkä se tuntee olevan tukensa arvoinen. Joensuulaiset suuryritykset tukevat juuri niitä urheiluseuroja joissa ne näkevät saavansa rahoilleen eniten vastinetta. Jokipojilla on ollut vuosikymmeniä "etsikkoaikansa " tässä suhteessa, mutta ajat ovat muuttuneet. Nyt on katsomossa 500-700 katsojaa ja ei olla edes taistelemassa mestiksen kärkipaikoista. Ja kun yhtiön päättäjinä ovat edelleen samat henkilöt jotka johdattivat yhtiön konkurssiin niin ei tämä kehitys mielestäni ole mikään ihme.
Ja kun aiemmin mainitsin muutaman onnistujan tällä kaudella niin odotetusti nyt jo muutama on löytänyt uuden osoitteen. Ainakin Huhtanen, Lehtinen ja Larinmaa varmaan vielä sen löytävät.. Tsemppiä Jokipojille ja toivottavasti ensi kaudella on hyvä joukkue mestiksessä
+2 #25 JTK 22.04.2017 14:29
Kaikki murusetkin pitää ottaa vastaan sillä sen verran tällä hetkellä tulee. Se on totta, että meillä eri lajit kilpailee pääosin samoista tukijoista ja monet ovatkin kaikissa lajeissa mukana. Päätöstä mihinkä kukin heistä sijoittaa ja minkä verran niin sitä pitää kunnioittaa.

Tässä kohtaa tuleekin esiin seurojen ammattitaito markkinoinnissa ja miten erotut eduksi muista. Pitää muistaa myös, että meillä kiekko antaa tasoitusta pesikselle ja korikselle jo sarjatasonkin puolesta ja sitä kautta näkyvyydessä ja markkina-arvoss a. Voin kokemuksesta sanoa, että on paljon helpompi mennä kyselee kumppaneita, jos tapahtumalla tai lajilla on SM-arvo! Juniori toiminta on sitten erikseen.

Onneksi kiekko on kuitenkin edelleen sen verran suosittua, että kakkostasollaki n se haastaa ylempänä olevia muita lajeja. Kyllähän kiekko,jos mikä on yleisölaji Suomessa ja Joensuussakin kaikesta huolimatta. :)
+1 #26 rizee 22.04.2017 14:42
Millon turvakaukalo? Eikös se 2018 pitänyt olla?
+4 #27 jones 22.04.2017 16:04
Kovasti SaPKoa täällä kehutaan.

Mitä itse muistelen, niin kassat sielläkin pakkasella. Esim kausi 2015-2016 -57 000€

Joten, etteenpäin.
+1 #28 JTK 22.04.2017 16:30
Pakkasella on moni seura eikä Sapko ainakaan konkkaa tehnyt.

Kohta mennään taas, kun Suomi kohtaa Venäjän ja Tappara Kalpan. Suomen matsi alkaa just areenassa ja Kalpan kohta telkussa. Pitää koittaa katsoa kumpaakin. Toivotaan taas, että Suomi ja Kalpa vie pelit!

Uke on edellen ykkösessä ja Eemeli kakkosessa. Äijille tsemppiä ja onnistumisia!
+1 #29 Riffixi 22.04.2017 16:51
Ei tässä mitään sponsoreita arvostella,vaan tapaa miten tähän tilanteeseen on tultu.
Seuralla pitää olla kompetenssia ja rekrytointihalukkuutta.
Ei ne hallituksen ukot mitään myyntimiehiä ole...
+1 #30 JTK 22.04.2017 18:02
Kaksi erää pelattu Slovakiassa ja Suomi johtaa 1-0 ja Tappara meni just 1-0 johtoon.
-1 #31 tilkka 22.04.2017 18:38
Seppäsen Teemu olisko se molari?
+1 #32 JTK 22.04.2017 18:50
Suomi-Venäjä 1-1 ja nyt mennään 10min jatkoajalle. Suomi aloittaa vajaalla.
+1 #33 JTK 22.04.2017 19:00
Jes!!! Suomi voitti 2-1!!!
-4 #34 Riffixi 22.04.2017 21:02
Vinkki johdolle: Teemu seppänen ja Marko Virtala . Molemmat meille siitä samasta tanskalaisesta seurasta☺️
+1 #35 lerski11 23.04.2017 00:13
Vanha jokipoika Otto Cichoracki jatkaa huntersissa.
+3 #36 JiiKoo 23.04.2017 00:15
Kunhan Huhtanen jatkaa ja Puustinen ei niin kaikki on hyvin. Seuraikoni tai ei, niin korkeintaan neloskentän rooli Puustiselle.
+2 #37 Theme_84 23.04.2017 06:24
Luulisin että Koistinen ja Larinmaa jatkosopimuksii n keskiviikkona. Esa Lehikoinen voisi olla hyvä apu takalinjoille.
+3 #38 selästä taklaaja 23.04.2017 11:53
Tottakai tuohon markkina-arvoon vaikuttaa sarjataso kuten JTK edellä kirjoitti. Kilpailu on kovaa ja jääkiekko on edelleenkin suosittua Joensuussa. Se,että Jokipojat on itse toiminnallaan menettänyt tuon "johtavan markkina-aseman sa" niin ei kuitenkaan ole muiden vika. Ei meidän kenenkään pidä siitä syyttää niitä seuroja, jotka ovat siinä onnistuneet Jokipoikia paremmin...
+4 #39 Peks1 23.04.2017 13:38
Olenko sokea, vai ihan kuin Lvi-Myllerin nimi ois kadonnut Jokipoikien sivujen yhteistyökumppa neiden luettelosta. Eikös se vielä talvella ollut siellä?
+2 #40 since 1953 23.04.2017 14:34
Lainaus Peks1:
Olenko sokea, vai ihan kuin Lvi-Myllerin nimi ois kadonnut Jokipoikien sivujen yhteistyökumppaneiden luettelosta. Eikös se vielä talvella ollut siellä?


Oikea havainto. Liittynee uusiin sponsoreihin. Saataisiinko lisätietoa viikolla tiedotustilaisu udessa?
+1 #41 lerski11 23.04.2017 15:32
Roki on tehnyt vuoden mittaiset sopimukset Paavo Hölsän, Henri Joki Erkkilän, Tommi Siliämaan ja Teemu Korpelan kanssa.
+2 #42 Repe 23.04.2017 15:54
Muuttuu sitten Lvi-Myller Areenan nimi, eikös se ole tuon niminen tällä hetkellä? :)
#43 Repe 23.04.2017 15:56
Jep, on
+2 #44 JTK 23.04.2017 15:59
Tänään saadaan historiankirjoi hin uusi Jokipoikien kasvatti Eemeli Räsänen joka on joko maailmanmestari tai sitten vähintään MM-hopeamitalis ti. Vaakanaisen Urholla on 18-vuotiaiden mestaruus jo viime vuodelta. Toivotaan, että Suomi ja äijät ottaa kultaa tänään!! :)
+1 #45 since 1953 23.04.2017 22:02
Lainaus JTK:
Tänään saadaan historiankirjoihin uusi Jokipoikien kasvatti Eemeli Räsänen joka on joko maailmanmestari tai sitten vähintään MM-hopeamitalisti. Vaakanaisen Urholla on 18-vuotiaiden mestaruus jo viime vuodelta. Toivotaan, että Suomi ja äijät ottaa kultaa tänään!! :)


Nyt kyllä USA antaa oppia modernista nykykiekosta. Kylläpä saa Suomen näyttämään hitaalta ja kankealta! Lisäksi suomalaiset tekevät peräjälkeen huonoja ratkaisuja esim. ylivoimissa. Ja onhan tuo Ikosen itsekkyys kyllä ihan omaa luokkaansa...
-1 #46 JTK 24.04.2017 06:53
Jenkit olivat paljon parempia joka osa-alueella. Mutta totuuden nimissä ei Jenkitkään niin ihmeellinen ollut vaan Suomi sai näyttämään heidät paremmalta kuin mitä olivatkaan. Täysin voitettavissa oleva joukkue, mutta homma ratkaistiin eilen korvien välissä henkisellä puolella ja Jenkit ansaitsi mestaruuden. Kun ei ole henkinenpuoli kunnossa niin peli on hidasta ja tehdään huonoja ratkaisuja ja helpot syötötkään saatika niiden vastaanotot eivät onnistu. Tuo joukkue pystyy pelilisesti paljon paarempaan, se on nähty näissäkin kisoissa. Harmittaa aina hävitä huonolla pelillä.

Jokipoikien kasvatit Uke ja Eemeli saavat kuitenkin hopeaa kaulaan ja Ukea odottaa kotona myös SM-pronssi. Hienoa, että myös Eemeli pääsi maalin makuun vika matsissa!!

Nyt jätkät vain sitten odottelemaan kesän varaustilaisuut ta. Eiköhän kummatkin sieltä varauksen saa?
#47 lerski11 24.04.2017 14:47
Niklas Sundfors ja Christoffer Seppelin jatkaa hokissa myös ensi kaudella.
#48 lerski11 24.04.2017 14:49
Viime kaudella sapkossa lainalla ollut Markus Kojo teki yhdenvuoden sopimuksen saipan kanssa.
+1 #49 Repe 24.04.2017 18:00
Yhdysvaltojen "juniorimylly" on ihan omaa luokkaansa maailmassa, näin väitän. Asenne ja taidot ihan omaa luokkaansa, näkihän tuon eilenkin kun Suomi unohti moneen kertaan oman maaliedustan. Turha selitellä millään Suomen huonolla pelillä häviötä, se "hyvä pelikään ei olisi riittänyt.
+3 #50 JTK 25.04.2017 08:23
Tuosta LVI-Mylleristä niin eikös sopimus LVI-Myller Areenan nimen osalta ollut kolmivuotinen? Eli nythän se on katkolla.
+3 #51 JTK 25.04.2017 08:49
Voisko uusi veskari olla Timo Niemi vai onko hänellä jo soppari jonnekin?
+3 #52 Teppana85 25.04.2017 10:51
Lainaus JTK:
Voisko uusi veskari olla Timo Niemi vai onko hänellä jo soppari jonnekin?


Vai onko toinen maalivahti tulossa kenties "seuran sisältä"? Miten lie Ratilaisen tilanne esim.
+2 #53 since 1953 25.04.2017 10:59
Lainaus JTK:
Tuosta LVI-Mylleristä niin eikös sopimus LVI-Myller Areenan nimen osalta ollut kolmivuotinen? Eli nythän se on katkolla.


Ainakin kyseisen yrityksen kyltit on poistettu hallin ulkoseinistä. Toivottavasti saisivat uuden sponssin nimen myynnillä.
+1 #54 JTK 25.04.2017 12:38
Niin kolme vuotta sittenhän Juniori Jokipojat hankki viideksi vuodeksi nimeämisoikeude n kilpahalliin, mutta luovutti sen sitten edarille. Just tarkastin vanhoista Karjalaisen uutisista. Eli pari vuotta sitä on vielä jäljellä. Saa nähdä mikä on "Areenan" uusi nimi, jos kerran Myller ei jatka.
+2 #55 Teppana85 25.04.2017 12:57
Lainaus JTK:
Niin kolme vuotta sittenhän Juniori Jokipojat hankki viideksi vuodeksi nimeämisoikeuden kilpahalliin, mutta luovutti sen sitten edarille. Just tarkastin vanhoista Karjalaisen uutisista. Eli pari vuotta sitä on vielä jäljellä. Saa nähdä mikä on "Areenan" uusi nimi, jos kerran Myller ei jatka.


Melkein toivoisi, että olisi joku isomman luokan yhtiö, tuoden samalla mukavan summan seuran kassaan.
+1 #56 JTK 25.04.2017 14:04
Miro-Pekka Saarelainen HIFK:stä Lukkoon. Ilmeisesti pelaa myös Keupassa. Oli tällä kaudella lainassa K-Vantaassa, Rokissa ja KooKoossa. Keupan Konsta Mesikämmen siirtyy myös Lukkoon.
#57 Repe 25.04.2017 14:11
Markkinointi nimeksikin riittäisi pelkästään Joensuun jäähalli:) Kun ei ole visioita nousta Liigaan kuten ei muillakaan nyky Mestis-jengeill ä riittää ihan perusnimi ilman mitään "kökkönimiä".
+3 #58 Teppana85 25.04.2017 14:55
Lainaus Repe:
Markkinointi nimeksikin riittäisi pelkästään Joensuun jäähalli:) Kun ei ole visioita nousta Liigaan kuten ei muillakaan nyky Mestis-jengeillä riittää ihan perusnimi ilman mitään "kökkönimiä".


Ei nyt kyllä taida liittyä tuo liiga-asia näihin juttuihin varsinaisesti.
+1 #59 tilkka 25.04.2017 15:54
Jokipojat on palkannut myynti ja yritysmyyntiin Tuomo Hiltusen? Kukas tää on?
+2 #60 JTK 25.04.2017 16:20
Sen tiedän, että uusi markkinointi kaveri on valittu jo joku aika sitten. Varmaankin hän on sitten tämä myyntipäällikkö Hiltunen, joka aloittaa hommat toukokuun alussa. No eiköhän hän vielä tutuksi tule. Toivotaan, että hän on pätevä ja tuo mukanaan uudistuksia markkinointiin sekä muuhunkin toimintaan ja tietysti tienaa seuralle pelimerkkejä. Tsemppiä talkoisiin! :)
#61 Repe 25.04.2017 17:15
Lainaus Teppana85:
Lainaus Repe:
Markkinointi nimeksikin riittäisi pelkästään Joensuun jäähalli:) Kun ei ole visioita nousta Liigaan kuten ei muillakaan nyky Mestis-jengeillä riittää ihan perusnimi ilman mitään "kökkönimiä".


Ei nyt kyllä taida liittyä tuo liiga-asia näihin juttuihin varsinaisesti.


Ei tosiaan liity, mutta sponsoreilta (ehkä) saa rahaa ilman että tällä seudulla nimitetään halli jollain nimihirviöllä tälle tasolle.
#62 selästä taklaaja 25.04.2017 17:44
Lainaus JTK:
Miro-Pekka Saarelainen HIFK:stä Lukkoon. Ilmeisesti pelaa myös Keupassa. Oli tällä kaudella lainassa K-Vantaassa, Rokissa ja KooKoossa. Keupan Konsta Mesikämmen siirtyy myös Lukkoon.

Kuopiossa olivat tietävinään, että Tapparan Otso Mesikämmen siirtyisi Kalpaan.Voepiha n se siirtyvä vaen voepihan se olla siitymätähi.... .
+2 #63 Repe 25.04.2017 20:38
Kyllähän Kuopiossa ainakin nykyään tiedetään miten pyöritetään edustuskiekkoil ua huipputasolla, käypä finaalisarjassa miten tahansa.
+1 #64 Repe 25.04.2017 20:39
Ja vaihtaakaahan tuo kellonaika jo viesteissa kohdilleen, olisi jääkiekkokulttu ria sekin;)
+1 #65 rizee 26.04.2017 08:54
Sen verran kovaa on seura tiedottanut facebookissa ja muualla tuosta tiedotustilaisu udesta, että itsellä odotukset ovat melko korkealla. Ei varmaan kannattaisi...
+1 #66 JTK 26.04.2017 09:44
Pelaajasopparei sta osan jo tiedän, mutta saa nähdä tuleeko joitain mukavia yllätyksiä? Itse odotan eniten mitkä ovat seuran tulevaisuuden suunnitelmat. Mennäänkö edelleen vuosi kerrallaan vai onko tähtäin jossain 2-5 vuoden päässä?

Onko mitä uutta tulossa urheilullisella puolella esim. yhteistyötä Liiga-seuran kanssa ja onko mitä uutta markkinoinnissa tai ottelutapahtumi ssa? Ja tietysti tämä uusi myyntipäällikkö Hiltunen kiinnostaa nähdä onko millainen persoona ja mitä hän tuo mukanaan tullessaan seuraan. :)
#67 möly 26.04.2017 10:16
Timo Hiltunen..?
#68 Teppana85 26.04.2017 10:17
Veikkaan jatkajina ainakin Puruskainen, Halonen, Muranen ja parit Teemut, pari viimekauden a-junnua + Koplasta tulija(t). Sitten vielä jokunen nousukas ulkopaikkakunta lainen. Kohtahan tuon näkee :)
#69 rizee 26.04.2017 10:18
Lainaus möly:
Timo Hiltunen..?

Tuomo.
#70 möly 26.04.2017 10:24
Lainaus rizee:
Lainaus möly:
Timo Hiltunen..?

Tuomo.


Tarkoitan pelajaa.. Eikös hokissa ollut Ko.pelaaja..?

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Kirjaudu

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi artikkeleita



Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    20.03. Jokipojat–K-Vantaa 1–2 ja.

    Joonas Larinmaa

    Larinmaa oli jälleen kerran Jokipoikien näkyvimpiä hyökkääjiä. Haastoi jatkuvasti omalla hyvällä liikkeellään ja kiekonkäsittelyllään vantaalaisia. Viimeisteli Jokipoikien ainoan maalin, kuten monesti aiemminkin, ajamalla röyhkeästi maalin edustalle.

    Jonathan Iilahti

    Ensimmäisen kerran pudotuspeliottelun Jokipoikien maalilla aloittanut Iilahti oli Kiekko-Vantaata vastaan loistava. Ajoittain kiekko hieman poltteli, mutta esitti vastapainoksi myös muutamia huipputorjuntoja.

     

    Matti Koistinen

    Puolustuspään konkari oli mies paikallaan. Vaikka kellotti kenttäpelaajista eniten peliaikaa (33.48), jaksoi Koistinen pelata kovalla tasolla läpi ottelun. Liigaan siirtyvä Joel Olkkonen sai varmasti paljon oppia pelatessaan Koistisen pakkiparina.

    Kokonaistilanne:

    17 tähteä: Samuel Jukuri
    15 tähteä: Joonas Larinmaa
    14 tähteä: Oskari Lehtinen, Tuomas Huhtanen
    11 tähteä: 
    Oula Uski, Joel Olkkonen
    10 tähteä:
     Lauri Huhdanpää 
    8 tähteä: 
    Juho Ratilainen, Juuso Akkanen, Ville Halonen
    7 tähteä: 
    Jesse Paukku
    6 tähteä: Nico Friman, Matti Koistinen
    5 tähteä: Samu Pitkänen
    4 tähteä: Ville Silvast, Jonathan Iilahti
    3 tähteä: Joonas Valkonen, Ville Räsänen, Eppu Rissanen
    2 tähteä: Jere Myllyniemi
    1 tähti: Antti Helanto, Joona Manninen, Lauri Hukkanen

Sarjatilanne

 

Jokipojat top5

 

Maalivahdit

 

Uusimmat blogikirjoitukset