Ville Räsänen vaihtaa Jukureihin

Jokipoikien puolustajalupaus Ville Räsänen, 18, siirtyy liigaseura Mikkelin Jukureiden riveihin. Jukurit tiedotti perjantaina tehneensä Räsäsen kanssa 1+1 vuoden sopimuksen.


Ville Räsänen nousi Jokipoikien edustusjoukkueen kokoonpanoon kesken päättyneen kauden A-junioreista, ja tammikuussa Jokipojat solmi hänen kanssaan kevääseen 2018 asti kestävän sopimuksen.

Ennakkoluulottomasti esiintynyt 187-senttinen puolustaja oli lopulta yksi pakiston runkomiehiä. Räsänen keräsi Mestiksen runkosarjan 21 ottelussa tehopisteet 1+5 ja vielä pudotuspelien kolmessa kamppailussa 0+1 päälle.

– Hienoa, että Ville valitsi meidät seurana ja Jukurit suurena heimona. Hän lähtee nyt ottamaan ensimmäisiä askeliaan ammattilaisurallaan. Kyseessä on nuori lahjakkuus, jonka nuolet osoittavat samaan suuntaan kuin Jukureilla, Jukurien päävalmentaja Risto Dufva sanoo mikkeliläisseuran verkkosivuilla.

– Todella hyvillä fiiliksillä tulen Jukureihin ja Mikkeliin. Tavoite ja tarkoitus on ottaa paikka pelaavassa kokoonpanossa ensi kaudella. Tuon viikinkiheimoon kiekollisen puolustajan osaamista, Räsänen lupaa.

Ville Räsäsen lahjakkuus on huomattu myös Joensuun ja Mikkelin ulkopuolella: puolustaja on nimetty Suomen U20-maajoukkueen kokoonpanoon huhtikuun alun Slovakian-turnauksessa.

Kommentit   

 
+2 #1 möly 31.03.2017 12:51
Pelaako Ville...jokipoi kien A-karsinta pelejä? Entäs jos A..nousee sm-liigaan pelaako Ville Jukureiden A-sm porukassa jos ja kun ei resurssit riitä miesten peleihin..?
 
 
+3 #2 JTK 31.03.2017 13:09
Ville ei ole enää muutamaan peliin pelannut meidän A-nuorissa. Nyt hän on jo matkalla kohti maajoukkue leiritystä ja turnausta joka pelataan Slovakiassa 2. -6.4. Mukana on myös toinen Jokipoikien kasvatti nykyisin Kärpissä pelaava Niko Kuiri! Hyvin on kyllä viime vuosina meidän kasvatteja vilistänyt eri ikäluokkien maajoukkuiessa.

Ville, jos ottaa samanlaisia loikkia etiäpäin kuten viime vuosina niin sattaa vetää jo Liigassakin useampia pelejä.
 
 
+6 #3 Teppana85 31.03.2017 13:35
Onnea ja menestystä Villelle! On se vaan sääli ettei meillä ole edustusta liigassa, niin paljon lupaavia pelimiehiä lähtenyt mestistä isompiin ympyröihin.
 
 
#4 Peks1 31.03.2017 14:04
Onnea matkaan Villelle! Mistä korvaaja? Oisko Torn tulossa edariin?
 
 
+2 #5 JTK 31.03.2017 16:42
A:n pakeista kannattaa nostaa esiin ainakin Kupiainen, joka on todella hyvä lajitaidoiltaan ja tehojakin tekee mukavasti. Mielenkiintoine n pakki on myös paluun rapakon takaa tehnyt Jonne Wälkky.

A:n hyökkääjistä Väänänen ja Lankinen ainakin täytyy nostaa esiin ja ehkäpä joku muukin? Pitää muistaa myös, että osa äijistä saattaa suunnata muualle? Ja eihän sitä koskaan tiedä tuleeko jostain päin paluumuuttajia?
 
 
+4 #6 Theme_84 31.03.2017 17:34
Jokipoikien facebook sivulla uutisoitiin Räsäsen siirtymisestä Jukureihin ja siellä joku jukureiden fani puhui että hänestä olisi hyvä jos Jokipojista tulisi Jukureiden farmijoukkue... Ei käy päinsä. Sen tietää mitä se on.. parhaat jokipoikien pelaajat siirtyisivät jukureihin tarvittaessa.
 
 
+7 #7 JTK 31.03.2017 17:55
Jokipoikien kohdalla ei kannata puhua mistään farmista missä ukkoa tulee ja menee ovista joka suuntaan kuten esim. Peliitoilla. Ne ovat fanien höpötyksiä.

Meillä paljon omia pelaajia emmekä sinänsä ole kenenkään toisen seuran armoilla, mutta oiken tehtynä yhteistyö jonkin Liigajengin kanssa voi auttaa meitä paljon hankalissa tilanteissa kuten, jos on äijiä paljon yhtäaikaa telakalla. Enimmäkseen pelaajat liikkuvat ylhäältä alaspäin.

Sitä paitsi, jos pelaaja on "ylihyvä" sille sarjatasolle missä pelaa lähtee hän joka tapauksessa muualle olipa farmia/yhteityö tä taikka sitten ei. Näin se vaan menee turha sitä on murehtia.
 
 
+3 #8 jones 31.03.2017 18:05
Lainaus Theme_84:
jukureiden fani puhui että hänestä olisi hyvä jos Jokipojista tulisi Jukureiden farmijoukkue...


Tässäpä olisi näppärä aasinsilta paikata onneton juniorityönsä.

Loppuisi kyllä Jokipoikien seuraaminen tyystin. Toivotaan että seurajohto tietää mitä tekee, kun aletaan vetelemään tulevaisuuden suuntaviivoja. Nyt ollaan jo mielenkiinnon kanssa veitsenterällä ja uskallan sanoa etten ole yksin. Väärät päätökset voi johtaa katastroofiin ja totaaliseen yleisökatoon.
 
 
+2 #9 hockey 31.03.2017 19:32
Ollaan kasamassa huippu joukkuetta. Atsaus on kovaa luokkaa kahteen kentälliseen ainakin.
 
 
+4 #10 jones 31.03.2017 20:16
Jokipoikien tiedotteessa ja facebookissa mainitaan aika korostetusti; Jukurit osti sopimuksen ulos.

Eikö ollut liigapykälää sopparissa? Jos oli, niin sidotaanko niihin joku siirtosumma? Vai jos on liigapykälä niin pelaaja saa siirtyä ilman korvauksia?

Meinaan onko tässä nyt herätty siihen, että ei ihan ilmaiseksi niitä pelaajia kasvateltas enää?
 
 
+5 #11 JTK 31.03.2017 20:29
Vaikka pykälä on, niin käsittääkseni sopimus ostetaan ulos. Hinta määrittynee sopparin arvon mukaan? Luulen, että tänä päivänä Mestis- sopparit eivät ole kummoisia ainakaan suurimmalla osalla pelaajista, jos keskiansiot olivat viime kaudella n. 5000 euroa kausi. Liigaseuroille pikkurahoja.
 
 
+4 #12 Lptl 31.03.2017 20:50
Nyt näyttää vahvasti siltä että Jyp-akatemian taru on lopussa. En itke verta jos näin käy.
 
 
+5 #13 jones 31.03.2017 20:56
Lainaus Lptl:
Nyt näyttää vahvasti siltä että Jyp-akatemian taru on lopussa. En itke verta jos näin käy.


Voisi ohkaset ottaa tälle. Eiköhän Jyp raiskaa Keupan seuraavaksi.

Iso on tasoero Mestiksen hännän ja Suomi-Sarjan kärjen välillä. Suvereeni Suomi-Sarjan voittaja on lapanen karsintasarjassa.

Tasoerot kasvaa ja se ei ole hyvä.
 
 
+6 #14 since 1953 31.03.2017 21:00
Hienoa, että junnut kelpaavat isompiin ympyröihin. Se, että näin joutuu toteamaan Mikkelin kaltaisen pikkukaupungin joukkueenkin kohdalla kertoo kaiken Jokipojista seurana tässä ajassa. No, ehkä esim. 10 vuoden kuluttua Joensuussakin on kääritty hihat ja ryhdytty hommiin edustuksenkin saralla, että lupaaville junnuille olisi edes jonkinlainen vaihtoehto kotikaupungin "ylpeyden" riveissä pelaaminen. Sitä odotellessa kasvatellaan, kasvatellaan ja kasvatellaan pääasiassa muille...
 
 
-4 #15 Eastside22 31.03.2017 21:03
Ville kun hyppäs laatikkoon , näytti koko kauden ajan mikä on miehiäään , onnee matkaan . Meistä ei tuu ikinä mikkelin h....a!!!!!
 
 
-3 #16 Eastside22 31.03.2017 21:03
Ville kun hyppäs laatikkoon , näytti koko kauden ajan mikä on miehiäään , onnee matkaan . Meistä ei tuu ikinä mikkelin h....a!!!!!
 
 
+3 #17 Repe 31.03.2017 22:08
Lainaus Eastside22:
Ville kun hyppäs laatikkoon , näytti koko kauden ajan mikä on miehiäään , onnee matkaan . Meistä ei tuu ikinä mikkelin h....a!!!!!


Kokeneena penkkiurheilija na sinulta odottaisi toisenlaista kielenkäyttöä. Kunnioita oikealla tavalla muita seuroja, kun olet kumminkin näkyvä hahmo Jokipoikien kannattajissa.
 
 
+4 #18 Eastside22 31.03.2017 22:48
Sepä siitä , mulle riittää ja en tule enää jatkamaan .
 
 
#19 Lptl 31.03.2017 23:13
Lainaus Eastside22:
Sepä siitä , mulle riittää ja en tule enää jatkamaan .


Peleissä käyntiä? Elä elä semmoista tee.
 
 
+3 #20 JTK 01.04.2017 08:24
Taas joutuivat Imatralla pettymään, kun Ketterä ei nouse Mestikseen. Myös Saipassa ollaan varmasti pettyneitä tähän. Nyt kannattas olla yhteyksissä Saipan suuntaan ja kysellä yhteistyön perään. Siellähän pelasi tällä kaudella kolme meidän kasvattia. Saatas välillä tarvittaessa apuja tännekin päin. :)

Tästä se lähtee taas hieno lätkäpäivä käyntiin. Ensin jännätään ja kannustetaan meidän poikia finaalimatsissa ja sen päälle jännitetään telkusta Tamperaan game seveniä. Toivotaan, että Ilves laittaisi Tapparan lomille niin tulis piristävää vaihtelua. :)

Tsemppiä äijille päivän matsiin! Jokipooo!!!
 
 
+1 #21 Repe 01.04.2017 09:39
Ja televisiosta tulee myös kakkoselta mestispeli Tuto-Vantaa, jossa mielenkiintoist a seurata Nummelinin otteita.
 
 
+3 #22 since 1953 01.04.2017 15:25
Päivän peli hävittiin pään sisällä. Lukemattomia epäonnistuneita syöttöjä, haltuunottoja ja laukauksia. Jäätymisiä ratkaisupaikoil la. Ei auta kuin valmistautua seuraavaan paremmin ja hakea voitto Turusta. Ei Tutoa noin helpolla saa Liigaan päästää.
 
 
+3 #23 möly 01.04.2017 15:33
Oli kyllä a-poikien peli hataraa kulmissa pörräämistä. TuTo oli fyysisempi porukka.. näin siinä käy..
 
 
+5 #24 jiikoo12345 01.04.2017 16:00
Pitkä päätyyn, pitkä päätyyn. Siinökö pelikirja loppuotteluun? lisäksi ei mitään muuta kuin yksinyrittämist ä. Tutolla oli 2 maalipaikkaa josta molemmat sisään. eräs katsoja epäili joukkueen yhteishenkeä. Jotenkin tuntuu että tässä on paljonkin perää verrattuna tuton jäätävän hienoa viisikkopeliä seuratessa.
 
 
+3 #25 JTK 01.04.2017 16:19
Yhteishenki joukkueessa on hyvä, sitä ei tarvitse epäillä. Kaksi virhettä hyökkäys sinisellä ja Tuto kaytti paikat tehokkaasti. 0-2 voitto heille ansaitusti.

Meillä oli paljon enemmäm maalipaikkoja kuin Tutolla vaikka äijät eivät olleet lähellekään omaa tasoa. En ole nähnyt äijiltä ennen noin paljon huolimattomuus virheitä ja piippuun jääneitä kuteja kuin tänään. Samoin syöttöpeli ei ollut normi tasolla ja siksi meni yksin puskemiseksi usein. Jotenkin tuli tunne, että äijät jännitti ja siltä juuri pelaaminen tänään näytti. Latausta ja taklauksia on normaalisti enemmän meidän peleissä.

No huomenna on taas uusi mahdollisuus. Ei ole Turusta helppoa voittoa kairata, mutta lähelle normisuoritusta , jos äijät pystyvät niin Tuto on kaadettavissa. Ei Tuto kummanen ollut vaikka voitti. Toivottavasti meidän paras pistemies Väänänen pystyy pelaaman huomenna. Hän sai osumaa kiekosta blokatessaan eikä häntä sen jälkeen enää kentällä näkynyt. Tsemppiä äijät!!
 
 
+2 #26 JTK 01.04.2017 16:27
Ai niin yleisöä oli kivasti 453 ja rumpuryhmä meni hienosti Tuton pelaajien ihon alle. Saivat aikaiseksi rakentavaa vuorokeskustelu a. :) Huomenna jännätään taas, mutta nyt keskitytään ja toivotaan, että Ilves raatelee Tapparan. Voi olla taas kerran mahtava kokemus, kun täysi halli pauhaa! Tunnelma tulee kotisohvalle asti!
 
 
+1 #27 Repe 01.04.2017 16:51
"Taputeltu" sarja a-nuorilla, jos liikaa osa joukkueesta jännittää pelejä, niin ei ole nousun paikka siltäkään osalta. Vähän Tuton kotietua vähentää kun peli on huomenna, mutta tuskinpa näkyy tulostaululla. Inhorealistista , mutta tämmösen ennusteen heitän tällä kertaa.
 
 
+3 #28 Teppana85 01.04.2017 17:03
K-Vantaa taitaa tehdä temput Tovereille välierissä.
 
 
+2 #29 Vanha SaPKolainen 01.04.2017 23:54
Lainaus Theme_84:
Jokipoikien facebook sivulla uutisoitiin Räsäsen siirtymisestä Jukureihin ja siellä joku jukureiden fani puhui että hänestä olisi hyvä jos Jokipojista tulisi Jukureiden farmijoukkue...Ei käy päinsä. Sen tietää mitä se on.. parhaat jokipoikien pelaajat siirtyisivät jukureihin tarvittaessa.


Nämä jotkut jukurifanit kärttäävät koko ajan SaPKo:iakin farmikseen, vaikka joukkuen johto vastasi jo kieltävästi kauden alussa Risto Dufvan maanitteluihin. Älkää missään olosuhteissa ruvetko Jukureiden juoksupojaksi. Kuvittelevat olevansa kulmakunnan ikuinen ykkösjoukkue.
 
 
+3 #30 JTK 02.04.2017 09:52
A:n eilisestä pelistä hyvä juttu Karjalaisessa. Kyseinen toimittaja tietää selvästi lajista. Saisi tehdä jatkossa edarinkin peleistä otteluraportit.

Kumpikin koutsi olivat myös selvästi olleet samassa pelissä ja vastaukset olivat tyhjentäviä. Usein, kun kuuntelee Mestis-koutsien tilityksiä pelien jälkeen niin tuntuu, että asioita kaunistellaan ja ovatko he ylipäätään olleet mukana samassa pelissä minkä on juuri saanut omin silmin nähdä.

Tsemppiä äijille päivän matsiin. Ei tää selkä seinää vasten tilanne uutta ole, sillä tässä on nyt oltu jo kolme kertaa aikaisemminkin vähälle aikaa. Nyt vain turha jännitys pois ja normaali oma peli käyntiin niin mahdollisuudet ovat hyvät! JOKIPOOO!!!
 
 
+3 #31 since 1953 02.04.2017 10:09
Lainaus JTK:
A:n eilisestä pelistä hyvä juttu Karjalaisessa. Kyseinen toimittaja tietää selvästi lajista. Saisi tehdä jatkossa edarinkin peleistä otteluraportit.

Kumpikin koutsi olivat myös selvästi olleet samassa pelissä ja vastaukset olivat tyhjentäviä. Usein, kun kuuntelee Mestis-koutsien tilityksiä pelien jälkeen niin tuntuu, että asioita kaunistellaan ja ovatko he ylipäätään olleet mukana samassa pelissä minkä on juuri saanut omin silmin nähdä.

Tsemppiä äijille päivän matsiin. Ei tää selkä seinää vasten tilanne uutta ole, sillä tässä on nyt oltu jo kolme kertaa aikaisemminkin vähälle aikaa. Nyt vain turha jännitys pois ja normaali oma peli käyntiin niin mahdollisuudet ovat hyvät! JOKIPOOO!!!


Perkele näitä kankeita sormia. Piti peukuttaa +, eikä -. Kirjoitus oli hyvä!
 
 
-2 #32 Peks1 02.04.2017 12:30
Kyllä Jokipo voittaa Tuton. Kasetti vaan kasaan, siitä se lähtee.
 
 
+1 #33 jones 02.04.2017 13:18
Tänään voitto, niin olisi namutilanne tuoda ratkaisupeli mehtimäelle. Se olisi 1000 katsojaa lähellä.

Hoitakaahan homma.
 
 
+3 #34 möly 02.04.2017 15:46
Siitä seuraamaan https://www.youtube.com/user/TuToMestis/live
 
 
+3 #35 jones 02.04.2017 16:24
Ei pääse naperot maalipaikoille. Kulmissa pörrää ja yksinäisiä helppoja kuteja.
 
 
+3 #36 jones 02.04.2017 16:30
Ihan hyvä jakso ja tolpassa taisi käydä. TuTo puolustaa viisikkona ihailtavasti. Paketti niin sanotusti kasassa.
 
 
+1 #37 jones 02.04.2017 16:36
Se tuoksu maalille ja tulihan se! 2-1

Jospa nyt aukeaa kunnolla?
 
 
+2 #38 jones 02.04.2017 16:44
Se oli siinä. Ensi syksyyn!
 
 
+1 #39 möly 02.04.2017 16:49
Karseita virheitä.. A taitaa olla samoja ongelmia kun edustuksella.. pakit ei painetta kestä..
 
 
+2 #40 Repe 02.04.2017 16:53
3-1 siis 40 min , seuraava maali jos tulee sanelee oman osansa, ja matsi tosiaan näkyy Mölyn linkistä.
 
 
#41 Repe 02.04.2017 16:56
Jos Tuto tekee esim. 4-1, niin maalivahtia vaan pois Jokipojilta, kun ei menetettävää enää ole siinä tilanteessa, kuuleeko Fisk? ;)
 
 
+5 #42 JTK 02.04.2017 18:30
TUTO Hockeylle onnittelut mestaruudesta! Voittivat kaikki pudotuspelivaih eet suoraan kahdessa ottelussa, joten ei jää jossiteltavaa. Toivotaan, että he pystyvät laittamaan Liigassa kampoihin muille. Turussa saadaan ensi kaudella aikaiseksi kunnon painit, kun TPS ja TUTO kohtaavat toisensa.:)

Meidän viime kauden avainpelaajista osa lähti muualle, mutta hienosti nousi taas uusia äijiä tilalle isoon rooliin. Rikulta hieno nousu kovantyön kautta ykkösmokeksi, Villen nousu rytinällä miestenpeleihin ja soppari Jukureihin. Paluumuuttaja Miro oli myös huikea ja monet muut Wiltsu, Atte, Harri jne....

Iso KIITOS hienosta kaudesta koko joukkueelle toimihenkilöist ä aina itse pelimanneihin. Ja vanhemmille myös. Hieno oli olla taas mukana ja ensi kaudella mennään jälleen. Välillä kuitenkin huilataan ja pistetään saunat päälle ja oluet kylmään! Hallilla näkyillään. Onnittelut Mestiksen hopeasta! Turvallista kotimatkaa! Kiitos Nuoret Ärjyt!!!
 
 
+1 #43 Teppana85 03.04.2017 13:06
Kuultaisiinkoha n kohta tuoreista pelaajasopimuks ista?
 
 
#44 Theme_84 03.04.2017 17:36
Lainaus Vanha SaPKolainen:
Lainaus Theme_84:
Jokipoikien facebook sivulla uutisoitiin Räsäsen siirtymisestä Jukureihin ja siellä joku jukureiden fani puhui että hänestä olisi hyvä jos Jokipojista tulisi Jukureiden farmijoukkue...Ei käy päinsä. Sen tietää mitä se on.. parhaat jokipoikien pelaajat siirtyisivät jukureihin tarvittaessa.


Nämä jotkut jukurifanit kärttäävät koko ajan SaPKo:iakin farmikseen, vaikka joukkuen johto vastasi jo kieltävästi kauden alussa Risto Dufvan maanitteluihin. Älkää missään olosuhteissa ruvetko Jukureiden juoksupojaksi. Kuvittelevat olevansa kulmakunnan ikuinen ykkösjoukkue.



Toivottavasti seurajohto ei suostu mihinkään farmisopimuksee n...
 
 
+2 #45 JTK 03.04.2017 19:57
Uskokaa jo ei Jokipojista tule farmia, jos joku fani jossain tämmöstä höpöttää. Ei toinna murehtia turhia. Seurat millä ei ole omia pelaajia tarpeeksi, että pystyvät pelamaan Mestistä voivat olla puhtaasti farmeja, mutta meillä on paljon omia kasvatteja sekä vahvistuksia sopivassa suhteessa, niin ei mitään pelkoa farmista.

Eri asia on sitten järkevä molempia osapuolia hyödyttävä yhteistyä jonkin Liigaporukan kanssa. Siitä olis hyötyä meille monella eri tapaa monella osa-alueella. Mutta tästä on jo jauhettu niin ei tästä nyt enempää.

Mitä tuossa olen seurannut tänään pikkasen molempia Mestipelejä niin on vaikea nähdä estettä Sapkon mestaruudelle. Pelaavat sen verran hienoa lätkää vaikka äijiä on pudonnut pois rosterista. Toki ottelusarjat ovat vielä kesken, mutta Sapko näyttää kyllä pirun vahvalta.
 
 
+4 #46 endofseason 03.04.2017 20:09
Mitkä ovat ne pointit joilla jokipojat myy itseään uusille vahvistuksille? Fakta on, että tilanne on enemmän kuin haastava. Ei ole valmentajaa jolla olisi vetovoimaa, ei ole enää nousun, tai pronssin tuomaa hypeä. On vain iso, tyhjä halli ja kaupunki kaukana kaikesta. Lähtökohta tulevaisuuteen on katastrofaaline n, kun lisätään ettei ole rahaakaan koviin hankintoihin.
 
 
+5 #47 möly 03.04.2017 20:31
Lainaus endofseason:
Mitkä ovat ne pointit joilla jokipojat myy itseään uusille vahvistuksille? Fakta on, että tilanne on enemmän kuin haastava. Ei ole valmentajaa jolla olisi vetovoimaa, ei ole enää nousun, tai pronssin tuomaa hypeä. On vain iso, tyhjä halli ja kaupunki kaukana kaikesta. Lähtökohta tulevaisuuteen on katastrofaalinen, kun lisätään ettei ole rahaakaan koviin hankintoihin.



Täyttä asiaa !!
 
 
+5 #48 JTK 03.04.2017 21:28
Jos täällä halutaan mennä "rajusti" etiäpäin niin seuran tulisi luoda uskottava projekti ja laittaa se pikin miten käyntiin silmällä pitäen muutamien vuosien päästä aukeavia sarjoja ja uudistettuja puitteita. Seuran pitäisi satsata ja palkata uskottava ja osaava kaveri vetämään projektia joka saa paikalliset talousvaikuttaj at mukaan yhteiseen projektiin ja sitoutumaan siihen. esim. Mikkelin malliin.

Meillä on Mestis seuraksi todella hyvä pelaajatuotanto . Siitä täytyy pitää jatkossakin kiinni ja edustuksella tulisi olla jotain kättä pidempää ettei huiput lähde jo aikaisessa vaiheessa muualle.

Pitää muistaa, että monien seurojen vahvistukset tulevat juuri liigayhteistyön kautta ja ovatpa vielä edullinen ratkaisu. Jos, me tekisimme yhteistyötä niin luulisin, että muualta tulevien pelaajien mielenkiinto lisääntyisi meidän seuraa kohtaan ja omien junnujen myös. Lisäksi saisimme pelaajia myös suoraan yhteistyön kautta.

No täältä on helppoa huudella! :)
 
 
+2 #49 Teppana85 03.04.2017 22:00
Se on juuri näin, kuten JTK kirjoitti.
 
 
-1 #50 Repe 04.04.2017 18:10
Sori vaan jotkut "Hilppa"-fanit, mutta monesti hänenkin jutut ovat "sanahelinää", "toimintaa edelleen kehitetään", ei oikein aukea tuo lause suurelle yleisölle.
 
 
+2 #51 Teppana85 04.04.2017 21:09
Lainaus Repe:
Sori vaan jotkut "Hilppa"-fanit, mutta monesti hänenkin jutut ovat "sanahelinää", "toimintaa edelleen kehitetään", ei oikein aukea tuo lause suurelle yleisölle.


Pitää myös huomioida, että Hilpalla on aika rajalliset resurssit omissa käsissään. Toiminnan kehittäminen on minun mielestä kiinni hyvin pitkälti siitä, mitä seuran todelliset nykyiset omistajat ovat valmiita asioille tekemään.
 
 
+4 #52 mihailov 04.04.2017 22:46
Samuel Jukuri näköjään pelannut Slovakian turnauksessat Salzburgin joukkueen maalilla SuomenU20 joukkuetta vastaan , jossa mukana exjokipojat Niko Kuiri ja Ville Räsänen. Meinaako Itävaltaan siirtyä..
 
 
+5 #53 JTK 05.04.2017 07:49
Salzburg muuten voitti tuon ottelun 5-2. Aikaisemman ottelun Tshekkiä vastaan se hävisi 1-5. Suomi puolestaan voitti eka matsinsa Venäjää vastaan 3-1. Salzbugin joukkueessa pelaa pari muutakin Suomalaista.
 
 
+6 #54 JTK 05.04.2017 14:17
Tänään Karjalaisessa hieno juttu Miro Aaltosesta! Kannattaa lukasta! :)
 
 
+2 #55 Ärjysydän 06.04.2017 13:36
Jatkoaika.comin sivuilla Jokipoikien pelaaja-arviot menneeltä kaudelta. Käykäähän lukasemassa... :)
 
 
+2 #56 selästä taklaaja 06.04.2017 15:02
Lainaus Ärjysydän:
Jatkoaika.comin sivuilla Jokipoikien pelaaja-arviot menneeltä kaudelta. Käykäähän lukasemassa... :)

Olenpa kerrankin samaa mieltä noista arvioista..
 
 
#57 JTK 07.04.2017 11:50
U20-maajoukkue hävisi Tsekille 1-3. Ville Räsänen iski Suomen maalin!!! :)
 
 
+3 #58 Eastside22 07.04.2017 20:47
Näin kauden päättyessä Susirajan Punamustat kiittää kaikkia yhteistyö kumppaneitaan tuestanne . Ens vuonna uusiks , vai mitä .
 
 
+3 #59 Teppana85 08.04.2017 09:24
Ossi Pellinen huhujen mukaan lähdössä takaisin Poriin.
 
 
+1 #60 lerski11 08.04.2017 11:19
Eli suomi-sarjassa pelaava karhu ht on sitte joukkue missä pelaa.
 
 
#61 Riffixi 09.04.2017 19:44
Huhu.....Pike SaiPaan!
 
 
-2 #62 Repe 09.04.2017 22:10
Sielläpä heille, jotka kerkiävät katsoa sen jopa suorana: https://saipa.fi/fi-fi/article/slider/saipa-julkistaa-kauden-2017-2018-paavalmentajan-maanantaina/5510/
 
 
-2 #63 JTK 10.04.2017 06:38
Jos, kerran Pike menee Saipaan, niin toimistolla luuri käteen ja yhteistyö käyntiin Sputnikkien kanssa. Toki voihan jotain viritystä jo ollakin sillä Pikellä ja edustuksen taustaväellä ovat hyvät suhteet edelleen. Tälläkin kaudella siellä pelasi kolme meidän kasvattia.

Ainakin pari meidän A-junnua olis nousemassa edustuksen rinkiin. :)
 
 
+3 #64 JTK 10.04.2017 11:13
Eipä pitänyt huhu kutiaan. Uusi koutsi ei ole Pike vaan Lehterä. Saa nähdä meneekö Pike sitten Hifkiin Selinin kaveriksi.
 
 
+2 #65 Repe 10.04.2017 14:45
Taitaa riittää Pike-spekuloint eihin jo se jos näkee häntä kahvilla jossain päin Suomea;)
 
 
+1 #66 JTK 10.04.2017 16:30
Käsittääkseni Pike oli oikeasti yksi vaihtoehdoista Saipan koutsiksi, mutta soppari tuli nyt maaliin asti Lehterän kohdalla.

Liigassa näyttäs tällä hetkellä olevan aika kova rumba päällä pelaajamarkkino illa. Äijää tulee ja menee eri seurojen välillä.
 
 
+2 #67 Repe 11.04.2017 14:50
Olisihan se kieltämättä ollut mukava nähdä Pikkarainen ykkösvalmentaja na Liigassa, olisi ollut kerrankin "tosipaikka" liittyen valmentajakykyi hinsä.
 
 
#68 JTK 11.04.2017 15:19
Jokipojissa aikoinaan kaksi kautta pelannut Markku Flinck siirtyy Ilveksestä Jukureihin.
 
 
-2 #69 Repe 11.04.2017 15:33
"Raataja" Flinck saattaa hyvin istua Jukurien pelityyliin.
 
 
+3 #70 Repe 11.04.2017 15:39
Sitäpä ei moni tiedäkään että esim.Juhani Tamminen ja Lauri Mononen oli 1972 Toronton harjoitusleiril lä:) Tuli vaan mieleen kun Miro Aaltonen menee nyt sinne.
 
 
+3 #71 JTK 11.04.2017 18:43
Viime viikolla juttelin Kynän kanssa niin hän sanoi, että Sport tulee nuorentumaan. Nyt Sport julkaisikin soppareita niin näyttää todellakin, että nuoria tulee. Joni Tuulola, Antti Kalapudas ja "hiukan" vanhempia Niklas Nevalainen, Sami Salminen ja Oskari Manninen ovat nyt julkaistut pelaajat.

Hermeksessä loistanut Appelgren siirtyy puolestaan Ässiin.
 
 
+2 #72 lerski11 11.04.2017 20:01
vanhat jokipo pelaajat Elmeri kotro ja Roope lantta jatkaa titaaneissa.
 
 
+3 #73 Teppana85 11.04.2017 21:06
Jokipojat sais pyrkiä pitämään jollain ilveellä Tuomas Huhtasen riveissään.
 
 
+2 #74 Repe 11.04.2017 21:07
Ihan vaan veikkauksena Sportin ensi kaudesta että Valtosen "palli heiluu" ja tekee tiukkaa päästä edes "säälipleijarei hin".
 
 
+1 #75 JTK 13.04.2017 10:49
Eilen tuli seurattua Liigan lisäksi Sapkon ja K-Vantaan välistä finaalisarjan aloitusta, joka oli kyllä todella viihdyttävää Mestiskiekkoa parhaimmillaan. Sapko oli taas todella hyvä, mutta niin oli K-Vantaakin. Olis mukavaa nähdä joskus tulevaisuudessa , että täälläkin saatas tekeminen tuolle tasolle ja pystyttäis pelaaman tuollaisia pelejä. Aika näyttää...

Vaasassa oli tullut takapakkia, kun nyky suunnitelman mukainen hallin laajennus pantiin jäihin. Suunnitelmissa pysyy kuitenkin hallin peruskorjaus. Taitaa olla rahat tiukilla silläkin puolen Suomea?
 
 
#76 JTK 13.04.2017 11:18
Tänään muuten alkavat 18-vuotiaiden MM-kisat Slovakiassa. Suomi kohtaa avuksessaan tänään Juuri Slovakian. Suomi ei ole vielä leimannut kaikkien pelaajien passeja, kun odottelevat mahdollisia lisävahvistuksi a. Heistä yksi on Vaakanainen, joka pelaa vielä Liigan playareissa.
 
 
+2 #77 Repe 13.04.2017 16:43
Kalpa finaaliin ja Vaakanainen kisoihin,sitä ajatusta kai kannattaa Kalpa-vihaajatk in?:)
 
 
+4 #78 Teppana85 13.04.2017 17:57
Omat sympatiat Kalpan puolella liigan pleijareissa. Antaa pienemmänkin välillä voittaa :)
 
 
+2 #79 Theme_84 14.04.2017 07:42
Ehottomasti Huhtaselle jatkosopimus ja pian
 
 
+1 #80 JTK 14.04.2017 21:11
Itsellä on kaksijakoiset fiilikset Kalpasta ja Jypistä. Sympatiat on mullakin Kalpan puolella, mutta Jypissä pelaa mun hyvä tuttu Uke niin siksi toivon hänen ja Jypin menevän finaaliin. No onpahan se kumpi tahansa joukkueista niin toivon, että se voittaa Tapparan ja mestaruuden.

Sapko jatkoi tänään vakuuttavaa menoa kohti mestaruutta voittamalla lohipaidat 1-6 vieraissa.
 
 
+3 #81 Vanha SaPKolainen 16.04.2017 09:30
Lainaus JTK:


Sapko jatkoi tänään vakuuttavaa menoa kohti mestaruutta voittamalla lohipaidat 1-6 vieraissa.


Nyt on jo mestaruus katkolla TV-pelissä maanantaina. Maalikooste eiliseltä:

https://vimeo.com/213367983
 
 
+4 #82 JTK 16.04.2017 09:55
Sapko on pelannut koko kauden hyvää kiekkoa ja toivottavasti homma ratkeaa jo huomenna.

Nyt se Kalpa sitten meni finaaleihin ja kaikki tsemppi heille, että onnistuvat haastamaan Tapparan rutinoituneen huippu ryhmän ja voittavat mestaruuden.

Voittaapahan kumpi tahansa niin kesällä nähdään Kanada-malja Joensuussa. Meidän kasvateista Elorinne pelaa Tapparassa ja Mutanen Kalpassa. Lisäksi Riikola pelaa Kalpassa, joka on Saipan kasvatti, mutta hän on syntynyt Joensuussa ja aloittanut kiekon täällä.

Eilen muuten pelasi Jokipoikien kasvatti Eemeli Räsänen 18-vuotiaiden MM-kisoissa Sveitsiä vastaan. Kaksi metrisen puolustajan joukkue Kingston Frontenacs putosi OHL:n playareissa, joten Eemeli liittyi maajoukkueen vahvuuteen.
 
 
+1 #83 Repe 16.04.2017 15:10
Lainaus Vanha SaPKolainen:
Lainaus JTK:


Sapko jatkoi tänään vakuuttavaa menoa kohti mestaruutta voittamalla lohipaidat 1-6 vieraissa.


Nyt on jo mestaruus katkolla TV-pelissä maanantaina. Maalikooste eiliseltä:

https://vimeo.com/213367983


Ja halli oli varmaan tupaten täynnä, yleisömäärästä päätellen?:)
 
 
+1 #84 JTK 16.04.2017 15:47
Äsken vaihdettiin kuulumisia Uken kanssa niin äijä on jo kohta paikanpäällä Slovakian MM-kisoissa ja pelannee illan matsissa Latviaa vastaan. On muuten pirun nopeaa toimintaa. Räsänenkin, jos on rosterissa niin tänään pelaa kaksi Jokipoikien kasvattia! HYVÄ SUOMI! :)
 
 
+1 #85 Vanha SaPKolainen 16.04.2017 16:10
Lainaus Repe:
Lainaus Vanha SaPKolainen:
Lainaus JTK:


Sapko jatkoi tänään vakuuttavaa menoa kohti mestaruutta voittamalla lohipaidat 1-6 vieraissa.


Nyt on jo mestaruus katkolla TV-pelissä maanantaina. Maalikooste eiliseltä:

https://vimeo.com/213367983


Ja halli oli varmaan tupaten täynnä, yleisömäärästä päätellen?:)


Joo. 40 vuotta vanhan hallin kapasiteetti on nykyään 2800 ja paikalla oli 2532 katsojaa, mutta kyllä se aivan täydeltä näytti ja tuntui ja kerrankin oli meteliä.
 
 
+5 #86 JTK 17.04.2017 10:21
Hyvä sisääntulo Ukelta(1+1) MM-kisoihin vaikka lähes suoraan tuli game sevenistä parin tunnin yöunilla. Eemeli pelasi myös ihan ok.

Suomi on voittanut tähän asti kaikki matsit, mutta seuraavana tulee todellinen mittari Kanada vastaan. Siitä matsista nähdään missä mennään. Eilen Suomen peli oli aikalailla kuskaamista ja osa äijistä yritti sooloilla ihan liikaa. Vesalainen esim. yritti kolmesta äijästä läpi ja menetti kiekon hyökkäyssinisel lä ja kohta jo soi omissa. Kuskailu ja puskeminen ei auta Kanadaa vastaan.

No seuraavaksi jännitetään pistääkö Sapko sarjan poikki ja pistäähän se! Siitä lähdetään! :)
 
 
+1 #87 since 1953 17.04.2017 20:04
Voi, voi tuota divarin tasoa. Vai pitäisikö sanoa tasottomuutta. Varsinainen mainosikkuna sarjalle tuo tv-peli...
 
 
+3 #88 lerski11 17.04.2017 21:01
Onneksi olkoon Sapko ja vanha jokipoika Elmeri Laamanen.
 
 
+2 #89 Vanha SaPKolainen 17.04.2017 21:17
Lainaus lerski11:
Onneksi olkoon Sapko ja vanha jokipoika Elmeri Laamanen.


Kiitos onnitteluista! Tiukalle meni.
 
 
+3 #90 Vanha SaPKolainen 17.04.2017 21:20
Lainaus since 1953:
Voi, voi tuota divarin tasoa. Vai pitäisikö sanoa tasottomuutta. Varsinainen mainosikkuna sarjalle tuo tv-peli...


Katkaisupelit eivät yleensä ole tasokkaita. Mutta jos olet katsonut pudotuspelejä. ovat ne olleet todella kovavauhtisia ja tasokkaita.
 
 
+3 #91 Eastside22 17.04.2017 23:18
Kaikella kunnioituksena Sapkolle , ansaittu mestaruus . Räsänen hyvä valmentaja ja sai koottuu voittajat .
 
 
+3 #92 JTK 18.04.2017 08:11
Onnittelut Sapkolle mestaruudesta. Joukkue voitti runkosarjan ja kaikki playarivaiheet puhtaasti niin eipä jää jossiteltavaa. Ylivoimainen mestari!! :)

Vika peli oli tasoltaan huonoin näkemistäni finaalipeleistä , mutta muut olivat ihan ok. Mestiksen taso on pudonnut yleisesti. Sen tietävät kaikki lajia seuraavat eikä siinä auta liiton herrojen asiaa kaunistella tv:ssä. Tekisvät asian eteen jotain. Sarjat auki ja joukkueita vähemmän sarjoihin niin taso nousee.

Oli jännä seurata tv:stä miten liiton Nurminen kiemurteli vastauksissaan kysymykseen sarjojen aukaisemisesta. Luulis tieto olevan jo seuroillakin, jos esim. 2019 sarjat aukeaa, kuten on annettu ymmärtää monessa kohtaa liiton puolelta kenttätasolla. Nyt pitäs jonkun seuroista kertoa missä mennään, jos liitto ei sitä tee. Kyllä seurolla pitää olla jo joku tieto tilanteesta, mutta voihan se olla, että kabinetin ulkopuolelle sitä ei saa kertoa?
 
 
+5 #93 JTK 18.04.2017 10:25
Kärpät julkisti tänään 14 pelaajasopparia ja mukana on meidän kasvatti Niko Kuiri, joka teki kaksivuotisen sopparin. Hän pelasi tällä kaudella ensimmäiset neljä peliä jo Liigan puolella, mutta muuten pelasi Kärpissä Nuorten SM-Liigaa 45 ottelua tehoilla 15+17=32. Playareissa vielä 8 ottelua tehoilla 4+1=5.
 
 
+2 #94 JTK 18.04.2017 13:09
Kaudelle 2017-18 Nuorten SM-liiga ja Nuorten Mestis sarjajärjestelm ät uusiutuvat.

Nuorten SM-liigassa pelataan 18 joukkueen kaksinkertainen sarja. Tämän jälkeen 10 parasta jatkaa Nuorten SM-liigaa ja loput kahdeksan jatkaa SM-alemmassa jatkosarjassa.

Mestiksessä pelataan 16 joukkueen kaksinkertainen sarja, jonka jälkeen kaksi parasta joukkuetta nousee Nuorten SM-alempaan jatkosarjaan, jossa on yhteensä siis 10 joukkuetta. Jatkosarja pelataan kaksinkertaisen a ja voittaja pääsee villi-kortti kierrokselle Liigassa seitsemänneksi sijoittautunutt a vastaan. Kierros pelataan paras kolmesta systeemillä ja otteluparin voittaja menee Liigan puolivälieriin.
 
 
+2 #95 jones 18.04.2017 15:00
Lainaus JTK:
Kaudelle 2017-18 Nuorten SM-liiga ja Nuorten Mestis sarjajärjestelmät uusiutuvat.


Jännä kun ei kukaan reagoi. Tuo uudistushan on merkittävä ja jopa vaikuttaa hyvältä! Vai miten tulkitset JTK?

Juuri tällaisia mielenkiintoa lisääviä parannuksia kaivataan läpikotasin.

Ja tämähän meinaisi sitä, että jopa liigaorganisaation junnut tulee alas:

Lainaa:
Nuorten SM-alemman jatkosarjan voittaja pääseee villi kortti -kierrokselle. Kahdeksan parasta jatkavat Nuorten SM-Liigan alkusarjaan kaudelle 18-19. Kaksi viimeistä jatkaa Nuorten Mestikseen kaudelle 18-19.
Nämä voi olla ensiaskeleet, että sarjajärjestelm iä muutetaan myös pääsarjoissa.
 
 
+2 #96 JTK 18.04.2017 15:15
Hyvältä vaikuttaa. B-nuorissa pelaamistapa on ollutkin tälläinen.

Tänään 18-vuotiaiden MM-kisat jatkuu, kun Suomi kohtaa Kanadan. Matsi näkyy YLE areenasta kello 16:25 ja TV2:lta kello 18:00. Uke pelaa ykkös ja Eemeli kakkos pakkiparissa.

Sapkon jatkoi yön yli juhliaan ja MTV3:n sivuilta voi kuunnella klipistä veskari Juhana Ahon laulamana You raise me up biisin. Hyvin muuten vetää! Sapkon pelaaja Anton Fonsen soitti Radio Novan aamulähetykseen aikaisin aamulla ja pyysi, että Aho saisi laulaa suorassa lähetyksessä ja niinhän siinä kävi! :)
 
 
+3 #97 jones 18.04.2017 15:21
Nuorten Liigassa ja Mestiksessä kaikki pelaa Suomen Mestaruudesta sekä samalla suorasta Liigapaikasta.

Tuota helvetti seuraa mielellään! Toivotaan laadukasta nuorten joukkuetta Jokipojille ja mielenkiintoist a uutta kautta.

Tulipas hyvämieli kun kerrankin ajatellaan kokonaisuutta.
 
 
+5 #98 Eastside22 18.04.2017 21:03
Junnut esittäny kisoissa raikasta lätkää , lohkovoitto ja kanada nurin . Nyt alkaa todellinen kantin mittaaminen , mut luotto on kova !!
 
 
+3 #99 JTK 18.04.2017 21:35
Jyp ja Keupa HT solmivat yhteistyösoppar in eli Jyp-akatemian toiminta loppuu. Jyväskylässä olivat jo viime kesänä ruvenneet puntaroimaan Akatemian toimintaa.

Nyt solmitulla sopparilla on tarkoitus luoda uudenlainen keskisuomalaine n pelaajapolku. Kuulostaa hyvältä keskisuomen junnuja ajatellen.

Hyvä lätkäilta tänään sillä Suomi voitti Kanadan ja Kalpa Tapparan. Suomi oli toka erässä todella hyvä ja peli päättyi lopulta 6-3. Tosin välillä, kun eka erässä Kanada pisti puita uuniin niin vaikea oli Suomen poikien pysyä perässä. Onneksi Kanadalta tais loppua bensa ja Suomi ansaitsi voiton! Uke kirjautti yhden syötön.
 
 
+1 #100 Repe 18.04.2017 22:19
Kiitos myös Jyp-Akatemialle ja hyvästi! Ei ollut huumoria:) Tapparan valmentaja jaksoi arvostella tuomareita, seli seli:)
 
 
+1 #101 lerski11 18.04.2017 23:46
Keupan viime kauden mokke Roope Urpolahti on menossa sapkoon.
 
 
+1 #102 JTK 19.04.2017 07:39
Keupa ja Lukko jatkanevat myös yhteistyötä vaikka Jyp nyt tulikin kuvioihin mukaan. Keupa tulee pelaamaan osan kotipeleistään Jyväskylässä.

Hokki saa paluumuuttajan KooKoosta, kun Mika Koivisto palaa Kajaaniin. Hokilla on nyt 12 pelaajasopimust a.
 
 
#103 JTK 19.04.2017 09:34
Janne Juvonen jatkaa Pelsujen maalilla. Sopimus on yksivuotinen ja siinä on NHL-pykälä mikä mahdollistaa Jannen siirtymisen rapakon taakse 15.7. asti. Hyvä Janne! :)
 
 
+4 #104 Riffixi 19.04.2017 11:26
Olen nyt ollut täällä Savonlinnassa pari päivää työmatkalla. Kahviloissa sapko leivoksia,parve kkeilla ja yrityksissä roikkuu sapko lippuja ja pelipaitoja. Valmentajat huonossa hapessa täällä hotellilla ja mekkala melkoinen. Torijuhlat lauantaina..... mites oli Joensuussa kun seura voitti mestaruuden v. 2010??
 
 
+2 #105 tilkka 19.04.2017 12:26
Milloin sopimuksia tulee julkaistaan?
 
 
+1 #106 JTK 19.04.2017 12:57
Huhtikuun vika viikolla eikös joukkueella ala yhteinen valmistautumine n tulevaan kauteen ja tilikausi päättyy huhtikuun lopussa, niin eiköhän silloin viimeistään jotain kuulla? Hilppahan lupas tarkempaa tiedotetta kevään aikana. Toivottavasti kuitenkin pian! :)
 
 
#107 halttunen 19.04.2017 12:59
Lainaus JTK:
Kaudelle 2017-18 Nuorten SM-liiga ja Nuorten Mestis sarjajärjestelmät uusiutuvat.

Nuorten SM-liigassa pelataan 18 joukkueen kaksinkertainen sarja. Tämän jälkeen 10 parasta jatkaa Nuorten SM-liigaa ja loput kahdeksan jatkaa SM-alemmassa jatkosarjassa.

Mestiksessä pelataan 16 joukkueen kaksinkertainen sarja, jonka jälkeen kaksi parasta joukkuetta nousee Nuorten SM-alempaan jatkosarjaan, jossa on yhteensä siis 10 joukkuetta. Jatkosarja pelataan kaksinkertaisena ja voittaja pääsee villi-kortti kierrokselle Liigassa seitsemänneksi sijoittautunutta vastaan. Kierros pelataan paras kolmesta systeemillä ja otteluparin voittaja menee Liigan puolivälieriin.

Mutta mitä tekee ne loput 14 Mestis joukkuetta?
Pelailee muuten vaan ,kun Mestiksen mestaruudestaka an ei voi oikein pelata ,koska 2 parasta Mestis porukkaa on jo porrasta ylempänä.
 
 
-1 #108 Repe 19.04.2017 15:00
Alemmasta loppusarjastaki n loogisesti ajateltuna putoaa Mestikseen tai takaisin sinne. A-junioritasoll akin siis.
 
 
-2 #109 Repe 19.04.2017 15:02
Tai tiedä noita nykysarja-syste emejä:)
 
 
+3 #110 lerski11 19.04.2017 15:55
Sapkon Jonatan Tanus ja Casimir Jurcens meenee liigaan Tanus saipaan ja Casimir pelicansiin.
 
 
+2 #111 JTK 19.04.2017 16:47
Halttuselle vastaus: Sijoille 3.-12. sijoittuneet joukkueet jatkavat Mestistä, jossa lopulta pelataan kahdeksan joukkueen pudotuspelit. Sijoille 13.-16. sijoittuneet joukkueet puolestaan jatkavat Suomi-sarjassa, josta neljä parasta (huomioiden Nuorten Mestis mandaattipaikat ) pääsevät Nuorten Mestkisen alkusarjaan kaudeksi 2018-19.

Jääkiekkoliiton sivuilta löytyy kohdasta: Nuorten sarjajärjestelm ät 17-18 julkaistu, tarkemmat selvitykset.
 
 
+1 #112 Theme_84 19.04.2017 18:31
Lainaus lerski11:
Sapkon Jonatan Tanus ja Casimir Jurcens meenee liigaan Tanus saipaan ja Casimir pelicansiin.


Ensi viikolla Sapko julistaa sopimuksia, toivottavasti Huhtanen ei ole siinä jutussa mukana.
 
 
+2 #113 Lptl 19.04.2017 20:41
Lainaus Riffixi:
Olen nyt ollut täällä Savonlinnassa pari päivää työmatkalla. Kahviloissa sapko leivoksia,parvekkeilla ja yrityksissä roikkuu sapko lippuja ja pelipaitoja. Valmentajat huonossa hapessa täällä hotellilla ja mekkala melkoinen. Torijuhlat lauantaina.....mites oli Joensuussa kun seura voitti mestaruuden v. 2010??


Olihan täällä viime vuonna ampumahiihtolei vokset!
 
 
-2 #114 Repe 19.04.2017 20:59
Tuskin Joensuussa roikkuu Kataja-lippuja vastaavassa tilanteessa parvekkeilla, muutamassa urheiluliikkees sä ehkä:) Jos nyt Kataja ensin pääsisi sinne finaaliin.
 
 
#115 JTK 19.04.2017 21:06
Eikös Katajan mestaruuden kunniaksi järjestetty
vuonna 2015 ainakin jonkinlaiset juhlat torilla?

Hienoa, että Savonlinnassa osataan ottaa riemu irti mestaruudesta!! !
 
 
+1 #116 Riffixi 19.04.2017 21:32
Ampumahiihto ja kataja.???

Kirjoitin,että " mites oli Joensuussa kun seura voitti 2010 mestaruuden"?

Siis kun Jokipojat voitti Mestiksen mestaruuden....
 
 
+4 #117 JTK 19.04.2017 22:02
En ainakaan muista, että ihmeemmin olis ollut mitään yleisiä juhlia, mutta tietysti joukkue juhli perinteisin menoin! Joukkuehan pelasi vielä Liigakarsinnat Ilvestä vastaan mestaruuden jälkeen ja se varmaan sotki juhlimista omalta osaltaan. Sen verran bileitä kuitenkin oli, että lööppejäkin saivat aikaiseksi. :)
 
 
+4 #118 Peks1 19.04.2017 22:17
Silloin ei ehkä ollut varaa järjestää torijuhlia. Föönin kirjassa lukee: "Mestaruus oli tullut sopimusten myötä kalliiksi. Seura joutui maksamaan enemmän kuin rahaa tuli sisään. " Ja lopun tiedämme. Mutta, mutta, eteenpäin ja sopimusuutisia tässä on odoteltu jo monta viikkoa....
 
 
+2 #119 Peks1 19.04.2017 22:25
Toivottavasti Sapko ei ole mennyt etukäteen lupaamaan mitään hölmöjä mestaruusbonuks ia. Jos Tuppurainen tekee virheen, Tappuraisen ei pitäisi toistaa samoja mokia.
 
 
+2 #120 JTK 20.04.2017 09:47
Lainaus Peks1:
Toivottavasti Sapko ei ole mennyt etukäteen lupaamaan mitään hölmöjä mestaruusbonuksia. Jos Tuppurainen tekee virheen, Tappuraisen ei pitäisi toistaa samoja mokia.

Turhaan hätäilit Peksi sillä näyttää Sapkolla rahaa olevan, kun lauantaina järjestävät torijuhlat kestoltaan n. kolme tuntia! Tosiasiassa yleensä mestaruuden voittaneen seuran kaupunki ja muut yhteistyökumppa nit ovat mukana tukemassa juhlia eikä juhlat ole kiinni seuran taloudesta.

Toivottavasti on hyvä keli juhlien aikaan ja tulee paljon porukkaa. Joukkue on ansainnut juhlansa. Laumassa on voimaa kuten Sapkon motto on!
 
 
+2 #121 JTK 20.04.2017 17:42
Huh kyllä teki Suomen junnut itelleen vaikean pelin. Johtivat toka erän alussa jo 5-1, mutta pikkuhiljaa Tshekki tuli takaa rinnalle tasoihin. Mitä lähemmäksi Tshekki pääsi sitä enemmän meidän pojilla meni löysät housuun.

Oikeastaan kaikki äijät olivat jossain kohtaa täysin kipsissä ja pelirohkeus katosi tyystin ja Tshekki vei peliä. Onneksi jatkoajalla kuitenkin tuli 6-5 voitto ja pelit jatkuu. Nyt kyllä kävi munkki! Uke teki 1+1. Lähetys pelistä päättyi osuvasti, kun Tuulola sanoi, että nyt siirrytään pikku kakkosen pariin. :)

Seuraavaksi toivotaan, että Kalpalla myös käy munkki ja Tappara saa kyytiä!
 
 
+1 #122 Repe 20.04.2017 18:16
Uken tehopisteet(töm yys) kyllä pystyy jokainen aina tarkistamaan, Jtk:llä varmaan sydän löi yhden ylimääräisen lyönnin kun Vaakanainen lopussa sähläsi kiekon kanssa. Tyypillinen junnupeli, ettei järki pysy mukana tekemisen kanssa.
 
 
+2 #123 hockey 20.04.2017 19:40
Hyviä uutisia tulossa pelaaja rintamalta.
 
 
+5 #124 JTK 20.04.2017 20:23
Juu Repe kyllä säikäytti ja parissa muussakin kohtaa. Eemelillä teki tänään tiukkaa pysyä liikkeessä mukana, mutta niin monella muullakin ja peliä täytyy paljon parantaa jatkoa ajatellan. Aina laitan tänne tietoa, kun joku Jokipoikien kasvatti onnistuu MM-tasolla tai jossain muuallakin. Myös, jos jotain muuta merkittävää esim. hyviä soppareita tekevät.

Siitäpä tulikin mieleen, että Palmun joukkue pelaa Läntisen konferenssin finaalissa OHL:ssä. Ottelusarjan voittaja menee varsinaiseen finaaliin. Palmu teki runkosarjassa jo hirmuset tehot ja hyvä tahti on jatkunut myös playareissa. Tsemppiä rapakon taakse!

Hockeyn lupaamat uutiset on mielenkiintoist a kuulla. Pari äijää ainakin A:sta edariin ja mitähän muuta? Odotellaan virallista tiedotetta...
 
 
+1 #125 lerski11 20.04.2017 20:47
Lainaus hockey:
Hyviä uutisia tulossa pelaaja rintamalta.
Onko päivästä tietoo?
 
 
+5 #126 JTK 20.04.2017 21:03
Sehän meni kuten pitikin eli Kalpa voitti taas! Jokipojat-taust aisista varsinkin Sami Mutanen (0+1) veti huikean pelin. Raataa aivan pirusti joukkueen eteen.

Sanonta pojat pelaa syksyllä ja miehet keväällä piti paikkansa tänäänkin sillä oli sen verran fyysistä ja viihdyttävää peliä!
 
 
+3 #127 Vanha SaPKolainen 21.04.2017 08:39
Lainaus JTK:
Lainaus Peks1:
Toivottavasti Sapko ei ole mennyt etukäteen lupaamaan mitään hölmöjä mestaruusbonuksia. Jos Tuppurainen tekee virheen, Tappuraisen ei pitäisi toistaa samoja mokia.

Turhaan hätäilit Peksi sillä näyttää Sapkolla rahaa olevan, kun lauantaina järjestävät torijuhlat kestoltaan n. kolme tuntia! Tosiasiassa yleensä mestaruuden voittaneen seuran kaupunki ja muut yhteistyökumppanit ovat mukana tukemassa juhlia eikä juhlat ole kiinni seuran taloudesta.

Toivottavasti on hyvä keli juhlien aikaan ja tulee paljon porukkaa. Joukkue on ansainnut juhlansa. Laumassa on voimaa kuten Sapkon motto on!


Jaan vielä SaPKo-kannattaj ille vihdoinkin tulleen ilon myös teille:

https://www.youtube.com/watch?v=O5eU5fH4lCE
 
 
+2 #128 Toimitus 21.04.2017 11:46
Keskiviikkona 26.4. kello 11 on luvassa tietoa Jokipoikien ensi kauden pelaajasopimuks ista.
 
 
+3 #129 JTK 21.04.2017 11:48
Hieno videopätkä! Iloista meininkiä.

Ensi keskiviikkona kello 11:00 tulee tiedotetta Jokipoikien sopimuspelaajis ta.
 
 
+3 #130 Teppana85 21.04.2017 16:51
Eetu Rissanen + ehkä joku toinenkin Koplasta ärjypaitaan?
 
 
+3 #131 hockey 21.04.2017 17:16
Jukuri Hermekseen Leevi Laakso aisaparina
Sen voin sanoa että tässä pelipaikassa häviävät Jokipojille.
 

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Kirjaudu

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi artikkeleita



Rekisteröi uusi tunnus lähettämällä viesti palaute-lomakkeen kautta.

Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    20.03. Jokipojat–K-Vantaa 1–2 ja.

    Joonas Larinmaa

    Larinmaa oli jälleen kerran Jokipoikien näkyvimpiä hyökkääjiä. Haastoi jatkuvasti omalla hyvällä liikkeellään ja kiekonkäsittelyllään vantaalaisia. Viimeisteli Jokipoikien ainoan maalin, kuten monesti aiemminkin, ajamalla röyhkeästi maalin edustalle.

    Jonathan Iilahti

    Ensimmäisen kerran pudotuspeliottelun Jokipoikien maalilla aloittanut Iilahti oli Kiekko-Vantaata vastaan loistava. Ajoittain kiekko hieman poltteli, mutta esitti vastapainoksi myös muutamia huipputorjuntoja.

     

    Matti Koistinen

    Puolustuspään konkari oli mies paikallaan. Vaikka kellotti kenttäpelaajista eniten peliaikaa (33.48), jaksoi Koistinen pelata kovalla tasolla läpi ottelun. Liigaan siirtyvä Joel Olkkonen sai varmasti paljon oppia pelatessaan Koistisen pakkiparina.

    Kokonaistilanne:

    17 tähteä: Samuel Jukuri
    15 tähteä: Joonas Larinmaa
    14 tähteä: Oskari Lehtinen, Tuomas Huhtanen
    11 tähteä: 
    Oula Uski, Joel Olkkonen
    10 tähteä:
     Lauri Huhdanpää 
    8 tähteä: 
    Juho Ratilainen, Juuso Akkanen, Ville Halonen
    7 tähteä: 
    Jesse Paukku
    6 tähteä: Nico Friman, Matti Koistinen
    5 tähteä: Samu Pitkänen
    4 tähteä: Ville Silvast, Jonathan Iilahti
    3 tähteä: Joonas Valkonen, Ville Räsänen, Eppu Rissanen
    2 tähteä: Jere Myllyniemi
    1 tähti: Antti Helanto, Joona Manninen, Lauri Hukkanen

Sarjatilanne

 

Jokipojat top5

 

Maalivahdit

 

Uusimmat blogikirjoitukset