Jukuri Heilin tähtikisan voittoon

Jukuri Heilin tähtikisan voittoon

Jokipoikien maalivahti Samuel Jukuri voitti Mehtimäkeläisessä järjestetyn kaupunkilehti Karjalan Heilin tähtikisan kerättyään yhteensä 17 tähteä. Kakkoseksi tuli 15 tähteä saalistanut hyökkääjä Joonas Larinmaa. Mehtimäkeläisen toimitus jakoi Jokipoikien kauden jokaisessa runkosarjan ja pudotuspelien kotiottelussa tähdet kolmelle parhaalle pelaajalle. Tällä kertaa kisassa päätettiin palkita kaksi parasta: Jukuri saa palkinnokseen 100 euron lahjakortin ja Larinmaa 50 euron lahjakortin paikalliseen urheilukauppaan.

 

Alkukaudesta Heilin tähtikisan kärjessä ehtivät olla ainakin maalivahti Juho Ratilainen sekä hyökkääjät Oula Uski ja Lauri Huhdanpää. Runkosarjassa kiekot hyvällä 91,56 prosentin varmuudella pysäyttänyt Samuel Jukuri nousi kuitenkin piikkipaikalle tammikuussa eikä siitä enää sen jälkeen luopunut.

Runkosarjassa tehot 15+17 saalistanut ja pudotuspeleissä vielä päälle kolme maalia iskenyt Joonas Larinmaa vuorostaan nousi edes kakkospaikalle vasta kauden viimeisessä ottelussa. Jukurin tavoin hän oli myös runkosarjassa pitkään sivussa loukkaantumisen vuoksi.

Mehtimäkeläisen toimitus jakoi Heilin tähdet päättyneen kauden aikana jokaisessa Jokipoikien kotiottelussa. Niitä oli runkosarjassa yhteensä 25 kappaletta ja pudotuspeleissä vielä kaksi.

Jokipoikien parhaaksi arvioitu pelaaja sai aina raadilta kolme tähteä, kakkonen kaksi ja kolmanneksi paras yhden. Yhteensä tähtiä jaettiin siis 162 kappaletta. Arvioissa pyrittiin huomioimaan pelaajien kokonaisvaltaista suoriutumista – ei siis vain sitä, mikä näkyy tilastoissa tehopisteiden tai maalivahtien torjuntojen muodossa.

Pelattujen otteluiden määrän nähden huomionarvoinen on erityisesti Tuomas Huhtasen suoritus. Vasta tammikuun alussa Jokipoikien vahvuuteen liittynyt hyökkääjä sijoittui jaetulle kolmossijalle 14 tähdellään, vaikka hän pelasi Jokipojissa vain 19 ottelua. Hurjalla asenteella ja kovaa pelannut Huhtanen oli pääsääntöisesti joukkueen parhaimmistoa, vaikka tehopisteitä syntyikin vain 7+2.

Toisaalta muistettava on myös se, että tähtikisassa painoarvoa oli vain kotipelien onnistumisilla. Kauden aikana tähdille pääsi yhteensä 23 pelaajaa, mutta tehot 8+8 kerännyt Heikki Puustinen ei kerännyt yhtään tähteä. Syystä tai toisesta "Puden" onnistumiset osuivat järjestään vieraspeleihin. Kotiotteluissa koko kauden saldo oli vain 1+3, ja vaikka tähtiarvioissa ei pelkkiä tehopisteitä tuijotettukaan, harvemmin kukaan hyökkääjä kiikaritehoilla tähdille pääsi.

 

Heilin tähtikisan lopputilanne

17 tähteä: Samuel Jukuri
15 tähteä: Joonas Larinmaa
14 tähteä: Oskari Lehtinen ja Tuomas Huhtanen
11 tähteä: 
Oula Uski ja Joel Olkkonen
10 tähteä:
 Lauri Huhdanpää 
8 tähteä: 
Juho Ratilainen, Juuso Akkanen ja Ville Halonen
7 tähteä: 
Jesse Paukku
6 tähteä: Nico Friman ja Matti Koistinen
5 tähteä: Samu Pitkänen
4 tähteä: Ville Silvast ja Jonathan Iilahti
3 tähteä: Joonas Valkonen, Ville Räsänen ja Eppu Rissanen
2 tähteä: Jere Myllyniemi
1 tähti: Antti Helanto, Joona Manninen ja Lauri Hukkanen

Kommentit   

+3 #1 komposiitti 2 22.03.2017 14:59
Jesse meni Sportiin ja nyt Kynä. Löytyiskö sieltä Turbollekin joku rooli ?
+5 #2 JTK 22.03.2017 15:15
Sportissa oli tällä kaudella myös Jokipojista tutut pelaajat Vauhkonen, Körkkö ja Karvinen sekä fysiikkakoutsi Yrttiaho. Vielähän sinne Joensuulaisia mahtuu! :)

Onnittelut Jukurille tähtikisan voitosta!!
+2 #3 Peks1 22.03.2017 21:26
Onnea Jukurille ja Jokipojathan lupasi viime viikolla Facessa sen videohaastattel un Jukurista vielä tähän kauden päätteeksi.
+4 #4 Riffixi 22.03.2017 21:33
Lukekaapa Jatkoajasta Jokipojista juttua " kolme syytä notkahduksen"

Itseäni kiinnostaisi enemmän noiden kokeneiden pelaajien haastattelut. Heillä on näkemystä miksi kävi niinkuin kävi.
Ja Iilahti tuli uutena eikä hänestä tiedä kukaan mitään. Pelejä vähän ja syitä siihen...
-4 #5 jiikoo12345 23.03.2017 03:06
150 euron mainos.
+5 #6 Theme_84 23.03.2017 07:32
Iilahden haastattelu olisi hyvä :)
+5 #7 JTK 23.03.2017 07:55
Tänään hallille kannustamaan A-nuoria!! Vastassa on Vierumäki United ja tulos tai ulos on pelissä panoksena. Ottelu alkaa kello 18:00. Tänään ratkeaa myös ottelupari K-Vantaa-Hermes . Tuto pudotti jo jatkosta Blues Ak:n ja K-Kissat pudotti Ketterän.
+6 #8 Teppana85 23.03.2017 11:40
Kiva olis tosiaan vielä jotain haastatteluja saada, Iilahti kiinnostaisi etunenässä.

Nyt kun on omalta osalta mestiskausi paketissa, niin suurinta mielenkiintoa herättää nämä karsinnat sivusilmällä seurattuna, nouseeko Ketterä, mikä mestisjengi tippuu?
+5 #9 ponssori 23.03.2017 15:01
Toivotaan , että seurassa tehdään oikeat analyysit kauden tapahtumista. Liian paljon pelaajia jotka alisuorittivat ja aika monen pelaajan taso ei vaan riitä. Toivottavasti ensi kaudella panostetaan enemmän laatuun kuin määrään. Muutenkin seuran pitäisi terästää toimintaa . Seuralla pitäisi olla joku tavoite , eikä vain pelailla Mestistä ja tavoitella kotietua pleijareihin. Rohkeutta tavoitteiden asetteluun ja lisää väkeä seuran taustalle. Ei Joensuussa kiinnosta , jos tavoitteena on vain olla pieni ja kaunis Mestis-seura. Ilman tavoitetta toiminta pysyykin tällä tasolla . Ei löydy sellaista taikuria , joka tällä asetelmalla kääntää tuon toiminnan reilusti kasvu-uralle.
+4 #10 Peks1 23.03.2017 15:49
Samaa mieltä ponssorin kanssa. Omistuspohjaa pitää laajentaa, jotta on laajat näkemykset ja laajat verkostot. Pitää olla pitkäaikaistavo itteita, joiden mukana fanitkin voivat elää, olla mukana ja haaveilla tavoitteiden toteutumisesta.
+3 #11 JTK 23.03.2017 21:06
Huh tiukille meni, mutta lopulta onneksi A-nuoret voitti Vierumäen jatkoajalla 4-3. Kupiainen (1+1) iski ratkaisun. Vähän ennen loppua oltiin vielä häviöllä, mutta ilman veskaria pelatessa Lahtinen iski pelin tasoihin. Väänänen iski tehot (1+3) ja Lindroos torjui 35 kertaa. Yleisöä oli jo yli 300 ja tunnelma oli hyvä rumpujen säestämänä.

Itse peli ei ollut tasoltaan kummanen, mutta onneksi tyylipisteitä ei jaeta. Tuomarit sekoilivat tänään urakalla, mutta kerrankin siitä oli "vähän" hyötyäkin! Paljon pitää parantaa kuitenkin seuraaviin peleihin. Seuraavaksi pelataan sitten lauantaina K-Kissoja vastaan. Katsotaan kuinka siinä otteluparissa käy?
#12 lerski11 23.03.2017 22:02
Paljon liput a:n peleihin? Minkä ikäisten pitää maksaa?
+4 #13 JTK 24.03.2017 07:34
Pitäs muistaa kysyä joskus noista lipuista. Käsittääkseni eläkeläis- ja opiskelijaliput ovat 2 ja muut 4 euroa. Ottelusarja alkaa lauantaina vieraissa ja sunnuntaina pelataan Mehtimäellä kello 16:00. Välierien toinen pari on K-Vantaa-TUTO.
-5 #14 Repe 24.03.2017 10:40
Lainaus JTK:
Pitäs muistaa kysyä joskus noista lipuista. Käsittääkseni eläkeläis- ja opiskelijaliput ovat 2 ja muut 4 euroa. Ottelusarja alkaa lauantaina vieraissa ja sunnuntaina pelataan Mehtimäellä kello 16:00. Välierien toinen pari on K-Vantaa-TUTO.


Sehän se olisi ripaus "uutta kulttuuria" että ottelusarjaan olisi vapaa pääsy Joensuussa, kun kyseessä ei ole liigapelit.
+6 #15 JTK 24.03.2017 13:12
Täytyy muistaa, että A-nuoret maksavat kk-maksua pelaamisestaan. Maksu pysyy kohtuullisena kiitos useiden yhteistyökumppa nien ja henkilöiden, jotka tekevät valtavat määrät töitä talkoilla joukkueen ja pelaajien eteen. Toivon Repe, että sinäkin tulet kannustamaan sekä tukemaan A-nuoria sunnuntaina ostamalla halvan lipun matsiin!
-6 #16 Repe 24.03.2017 13:16
Onhan se noinkin, mutta ilmaisella sisäänpääsyllä voisi tulla vähintään 75-100 ihmistä enemmän halliin, joista osa käyttäisi myös kioskipalveluja .
+6 #17 JTK 24.03.2017 13:44
Hei Repe ihan oikeesti? Nyt puhutaan maksimissaan 4 euron lipusta ja junnujen tukemisesta!!

Jos ei ole mahdollista ostaa 4 euron lippua niin tuskinpa olis mahkuja käydä kioskissakaan? Toki tänä päivänä rahat on itse kelläkin vähissä, mutta kuulostaa tekosyyltä, jos haluaa mennä peliin, mutta ei pysty lähtemään peliin 4 euron lipun takia.

Mutta, eihän sitä tiedä vaikka tuliskin vielä ilmaispeli. Muistaakseni joskus sellanen järjestettiin loppuvaiheessa kautta. :)
-7 #18 Repe 24.03.2017 13:53
En kommentoi enempää, osoitus siitä että ei Joensuussa ole lätkäkulttuuria edes yhden ilmaispelin järjestämiseen a-junioreissa. Aikanaan oli kaikki divaripelit kyseisissä junioreissa ilmaisia.
+9 #19 halttunen 24.03.2017 14:07
Jokipoikain kausikortilla pääsee myös A:n peleihin ,jos tätä optiota käyttää on moraalinen velvollisuus ostaa vähintäänkin 2 makkaraa ja kahvi.
+7 #20 möly 24.03.2017 14:39
4€ sisään?? Hmmmm..? Saako 4€ tupakkatopan? Esim.. se on jännää miten ihmisen mieli tekee kepposet kun ajatellaan rahaa. Kuka hullu maksaa sukista 7€... Mutta yksi iso olut kiitos 5-7€ :) eihän 4€ ole kuin parkkimaksu keskustassa. Eikun kättä taskuun ja peliin..
+5 #21 Riffixi 24.03.2017 18:06
Raimo Summanen on ped.....täysi idiootti. Eikä saanut edes potkuja.
+3 #22 JTK 24.03.2017 19:25
Sitähän tuossa ihmeteltiin silloin, kun Raato palkattiin Espooseen, että aikamoinen riski. No nyt niittävät sitä mitä kylvivät. Seuran maine ei ainakaan parantunut ja sakkoja tuli 4000 euroa!

Samaa ihmeteltiin jo ennen kauden alkua, kun Kärpät palkkasi vanhanliiton Suikkasen. Hän on toki herrasmies Raatoon nähden. Jotkut pelaajat, mitä Kärpät havittelivat jäivät tulematta, kun kuulivat kuka valmentaa. Kärpät maksaa hänelle palkkaa ensi kaudestakin vaikka potkut tuli ja tietysti myös uudelle koutsille. En ihmmettelis vaikka Kärpät kyykkäisi jonkin verran tulevina kausina kuten tälläkin kaudella. Nyt varsinkin, kun Junnokin lähti.
+3 #23 Partsi 16 24.03.2017 21:20
Se ois Mestiksen välieräjoukkuee t selvillä. Pareina Sapko-Espoo ja Tuto-K-Vantaa. Jotenkin on sellainen tutina että finaali on pääkaupunkiseud ulla Vantaan ja Espoon välillä. Mene ja tiedä??
+2 #24 JTK 25.03.2017 08:01
Ennen kauden alkua veikkasin Sapkoa, TUTOa ja Hokkia kärkeen. Hokki kyykkäsi, mutta mestariksi veikkaan ja toivon Sapkoa. Sapko on parhaiten valmennettu porukka Mestiksessä. Hyvin ovat pelaajat omaksuneet Räsäsen pelitavan ja noudattaneet sitä koko kauden.

A-nuoret tekevät juuri lähtöä hallilta kohti Pirkkolaa. Tsemppiä joukkueelle ja voitto kotiin!! :)
+1 #25 Peks1 25.03.2017 09:46
Vuosi sitten kävin Riian Dynamon pelissä. Paljon suomalaisia oli katsomossa ja siellä sitten pelin jälkeen päädyin kaljalle porukkaan, jossa oli Kissojen valmentaja. Hän sanoi, että vieläkin harmittaa kun eräänä vuonna Jokipojat voitti, koska heillä oli Uski ja Paukku. Tsemppiä A:lle, jatkakaa perinteitä ja aiheuttakaa Kissojen valmentajille taas harmaita hiuksia.
+1 #26 Peks1 25.03.2017 10:00
https://www.youtube.com/watch?v=LsoAL1RMVAk

Jukurin haastattelu.
-1 #27 Repe 25.03.2017 11:09
Miinuspeukkuja vaan imetään, mitäs kuuluu nyt niille junnu-perintöra hoille? Luulisi niistäkin yleisesti tiedotettavan "suurellekin yleisölle", vastaukseksi taas tulee varmaan tälle palstalle Jtk:n "liiba laabaa". Palailen syksyllä asiaan, tuskin tarvitsee ennemmin;)
#28 JTK 25.03.2017 12:17
Lainaus Repe:
Miinuspeukkuja vaan imetään, mitäs kuuluu nyt niille junnu-perintörahoille? Luulisi niistäkin yleisesti tiedotettavan "suurellekin yleisölle", vastaukseksi taas tulee varmaan tälle palstalle Jtk:n "liiba laabaa". Palailen syksyllä asiaan, tuskin tarvitsee ennemmin;)

Ei ole Repe mun tehtävä tiedotella näistä asioista, mutta älä hättäile, sillä kyllä asiat vielä selviää ja ihan virallisia teitä pitkin. ;)

Pikkulinnut lauloivat, että Mikkelin Jukurit saa joukkueeseen Joensuulaista väriä, mutta antaa tämänkin uutisen tulla virallista tietä pitkin...
+2 #29 lerski11 25.03.2017 12:37
Samuel Jukuri jukureihin rajaniemen pariks??
+3 #30 JTK 25.03.2017 12:55
Mestis karsinnat on jännässä vaiheessa. Rupeaa näyttämään siltä, että Hokki alkaa olla jo karussa ja säilyttää sarjapaikkansa, mutta IPK ja JYP-akatemia eivät voi olla vielä varmoja jatkostaan Mestiksessä.

Kopla jatkaa tänään Suomi-sarja karsintaa, kun vieraaksi saapuu TIHC Torniosta. Toivotaan, että Kopla klaaraa pelin. Tsemppiä matsiin!!
+1 #31 Teppana85 25.03.2017 12:58
Huhuja tuntuu aina olevan lähtijöistä, vaan onkos huhuja jatkajista tai uusista pelaajista?
+2 #32 Repe 25.03.2017 16:59
Lainaus Teppana85:
Huhuja tuntuu aina olevan lähtijöistä, vaan onkos huhuja jatkajista tai uusista pelaajista?



Tunnetusti joki virtaa Joensuussa vapaana, ennenkuin tietoa tulee uusista pelaajista.
+2 #33 Repe 25.03.2017 17:14
K-kissat-Jokipo jat 0-1 17 min
#34 Repe 25.03.2017 17:19
Kopla-Tihc 3-3 40 min.
+2 #35 JTK 25.03.2017 17:58
Tulee jännä vika erä Pirkkolassa sillä peli on 2-2. Eka erä meni meilla 0-1 ja meidän maalin teki Hyttinen. Toka erässä K-Kissat kerkes mennä jo välillä 2-1 johtoon, mutta Pellikka löi pelin tasoihin. Torjuntojen valossa ainakin Kissat on ollut hallitsevampi. Heillä on vasta 10 torjuntaa, kun meidän Lindroosilla on jo 33 torjuntaa!
#36 Repe 25.03.2017 18:08
Kopla-Tihc 3-4 ja
#37 Repe 25.03.2017 18:10
Jatkuvassa paineessa jos maalivahti on, vaikea kairata voitto Helsingistä.
+4 #38 jiikoo12345 25.03.2017 18:15
Lainaus Repe:
Kopla-Tihc 3-4 ja


Tämän takia en käy Koplan otteluissa. Johdetaan 3-0 ja sitten hävitään 3-4!
+2 #39 JTK 25.03.2017 18:41
K-Kissat voitti 3-2. Jätkät lähtevät nyt kohti Mikkeliä minne jäävät yöksi. Huomenna tulevat sitten hallille ja peli alkaa kello 16:45. Isännillä oli vain 19 torjuntaa ja meillä 42. On tainnut olla aikamoista pyöritystä?
+3 #40 tilkka 25.03.2017 21:25
kyllä A-junnut joutui aika pyöritykseen ja onneksi Lindroos kesti maalilla ettei tullut pahempia lukuja! Onko tämä Lindroos sen Jokipoikien entisen toimitusjohtaja n poika? Kiinnitys ensikaudeksi edustuksen rinkiin ja pian! Pirkkolassa huhuilivat et Larinmaa ja Jukuri, sekä Friman muuttaisivat muualle?
+1 #41 lerski11 25.03.2017 22:19
Pirkkolassa huhuilivat et Larinmaa ja Jukuri, sekä Friman muuttaisivat muualle?
Miten ne siellä muka mitään tietää.
+2 #42 Eastside22 26.03.2017 01:19
A-Junnuille tsemppii , vedetään lopuun asti . TAISTELE JOKIPOOO!!!!
+4 #43 JTK 26.03.2017 09:31
Korjaus: A:n ottelu alkaa tänään kello 16:OO! Laitoin aikaisemmin väärää tietoa, sori.

Larinmaakin, jos lähtee niin harmi. Saa nähdä mistä Jukuri löytää paikan? Ei saata valttämättä olla helppo rasti?
+5 #44 selästä taklaaja 26.03.2017 12:16
Mielestäni kauden onnistujiksi voidaan nimetä muutamia: Jukuri, Lehtinen, Larinmaa, Räsänen, Olkkonen, Huhtanen....Usk i, Huhdanpää ja Friman ehkä, mutta pienellä varauksella. Nämä omat nuoret lähinnä neloskentän pelaajat ansaitsevat maininnan hyvästä yrittämisestä, mutta ei heistä vielä ollut kovin suureen rooliin. Toivottavasti ensi kaudella. Ja iloitkaamme nyt siitä yhdestä 3-2 voitosta Jypistä silloin runkosarjan viime kierroksilla. Muutoin olisi voinut sarjapaikka vaihtua. Ei nimittäin tuo karsinta ole ollut kenellekään mestisjoukkueel le läpihuutojuttu.
+5 #45 selästä taklaaja 26.03.2017 12:23
Ja jatkoksi ennakoin kabinettipäätös tä kauden loputtua: Espoo nostetaan liigaan ja mestiksen karsinnassa kolmanneksi jäänyt Jyp Akatemia täydentää tulevalla kaudella mestistä 12. joukkueena... :D :D
+5 #46 Teppana85 26.03.2017 13:04
Minun veikkaus on, että Jukuri pelaa ensi kaudella mestistä joukkueessa, jossa tarjolla selkeä ykkösvahdin paikka.
Karsinnoissa taitaa jäädä edelleenkin Ketterän nousu haaveeksi, toivottavasti Jyp-A jää myös rannalle, Iisalmi ansaitsisi Hokin lisäksi sarjapaikkansa.
+3 #47 JTK 26.03.2017 14:44
Kävin äsken jututtaa hallilla A:n jätkiä. Hyvä oli tunnelma jä äijät taistelutahtoa täynnä. Toivottavasti saavat sen esiin kunnolla kaukalossa, sillä vastus on kova! Peräkanaa olivat tehneet reissua Kissojen kanssa eilisestä tähan päivään tänne Mehtimäelle.

Räsänen puuttuu tänäänkin kokoonpanosta. Hän loukkaantui vika pelissä Vierumäkeä vastaan. Riku jatkaa maalilla. Tsemppiä Jokipoooo!!!
+5 #48 selästä taklaaja 26.03.2017 17:58
No voihan kehno. Kopla taitaa tippua ....
+1 #49 Repe 26.03.2017 18:23
Lainaus selästä taklaaja:
No voihan kehno. Kopla taitaa tippua ....


Jep, 5-4 hävisi, ei tainnut Koplan puolustus monesti olla Suomi-sarjataso a, mitä nyt otteluvälähdyks iä silloin tällöin olen katsonut.
+1 #50 Partsi 16 26.03.2017 18:23
Kopla lähti 2.divariin. Ratkaisu pelissä 5-4 turpaan tuli. Oliko Koplan tarina tässä???
+6 #51 Teppana85 26.03.2017 18:29
Koplalta rosteriin nähden melkoinen alisuoritus. Jokipojat A sentään hoiti hommansa tänään kotiin.
+3 #52 JTK 26.03.2017 18:45
A-nuoret voitti 5-1. Väänänen ja Tuovinen iskivät nopeassa tahdissa taululle 2-0. Tämän jälkeen Kissat otti aikalisän ja pelin painopiste siirtyi jäähyjen myötä meidän päätyyn, mutta silti me siirryyttin 3-0 johtoon Väänäsen toisella maalilla.

Toka erässä ei nähty maaleja, mutta jäähyjä sitäkin enempi. Meidän paras pistemies Väänänen lensi suihkuun.

Vika erässä Kissat kavensi 3-1 rankilla, mutta meiltä Kettunen ja Hyttinen iskivät maalin mieheen, joten matsi päätyi 5-1. Kupiainen teki 0+3 ja Lindroos eli Riku oli jälleen mahtava torjuen 32 kertaa.

K-vantaa hävis Tutolle ja tippui jatkosta, joten ensi kaudella Nuorten SM-Liigassa nähdään uusi joukkue. Jokipojat pelaa tiistaina vieraissa ja saa nähdä meneekö äijät finaaliin? Siitä tietenkin lähdetään.
+3 #53 Eastside22 26.03.2017 22:05
Lainaus Partsi 16:
Kopla lähti 2.divariin. Ratkaisu pelissä 5-4 turpaan tuli. Oliko Koplan tarina tässä???

En oo yleisesti seurannu koplan asioita , mut tää viimeaikojen romahtaminen on pistäny silmään .
+3 #54 JTK 27.03.2017 06:35
Lainaus lerski11:
Pirkkolassa huhuilivat et Larinmaa ja Jukuri, sekä Friman muuttaisivat muualle?

Miten ne siellä muka mitään tietää.
Ei mikään yllätys vaikka olisikin tietoa, sillä kiekkopiirit ovat pienet tässä maassa. Usein kuulee jo reilusti etukäteen kuka menee minnekin, mutta minusta oikea tapa näiden julkaisuun on seurojen/pelaaj ien viralliset tiedotteet.

Huvittaa joskus lukea tai kuunnella huhuja ja arvailuja kuka menee minnekin, kun totuus on aika usein kuitenkin jotain muuta. Mukavaa viihdettä kiekkokauden jälkeenkin nää "pelaajamarkkin at". :)
-2 #55 Peks1 27.03.2017 10:21
Tämä on tylsintä aikaa vuodesta kannattajalle, kun pelit ovat ohi ja soppareista ei tietoakaan. Viime vuonna Jokipojat julkisti soppareita toukokuun alussa ja sitten vielä tipoittain kesäkuussa ja elokuussa - tuosta tarkistin taaksepäin uutisia selaamalla.

Toki onneksi A vielä pelaa ja voi heitä jännätä.
+1 #56 JTK 27.03.2017 10:50
Sapko on näköjäään julkaissut muutama päivä sitten kolme uutta sopparia. Pakki Jimi Kuronen tulee Lekistä ja hyökkääjät Jaakko Lantta Peliitoista sekä Henri Keskilohko Keupasta. Sapkolla on nyt sopparit 14:sta pelaajan kanssa.
+1 #57 lerski11 27.03.2017 18:05
Tuo Riku Lindroos on kyllä hyvä mokke! kiekot tarttuu aika kovalla prosentilla mielestäni ens kaudella jokipoikien edustuksen kakkosmaalivaht i.
+3 #58 JTK 28.03.2017 08:00
A-nuorten ottelu Pirkkolassa alkaa tänään kello 19:15. Täältä lähtee kannustajia matkaan pikkubussilline n ja mukana on hienosti A-nuoriakin kannustanut päätykatsomosta tuttu "rumpuryhmä", joten saadaan elämää Pirkkolankin halliin. Myös "etäfaneja" tulee jonkin verran. Tsemppiä joukkueelle ja kannustajille!! ! :)
+2 #59 lerski11 28.03.2017 15:21
Lainaus JTK:
A-nuorten ottelu Pirkkolassa alkaa tänään kello 19:15. Täältä lähtee kannustajia matkaan pikkubussillinen ja mukana on hienosti A-nuoriakin kannustanut päätykatsomosta tuttu "rumpuryhmä", joten saadaan elämää Pirkkolankin halliin. Myös "etäfaneja" tulee jonkin verran. Tsemppiä joukkueelle ja kannustajille!!! :)

Onko tietoa pelaako Väänänen tänää.
+2 #60 JTK 28.03.2017 18:04
Väänänen pelaa ja Riku jatkaa maalilla! :)
+4 #61 jones 28.03.2017 21:00
Go Jokipo Go!

Jokipo liigaan joukkue kerrallaan. Sarjan pahin vastus menossa komeasti lauluun!
+3 #62 JTK 28.03.2017 21:13
Jumankauta aivan hemmetin hieno 1-3 voitto!! Nyt ollaan sitten loppuottelussa! Eka matsi lauantaina kotona ja Tuto vastassa. Kaveri pisti videopätkän matsista niin kyllä hyvin Jokipoo kannustus kuului!

Maalintekijät: Lankinen, Sivonen ja Lahtinen! Riku pelasi jälleen kerran huipusti torjuen 31 kertaa.
+5 #63 lerski11 28.03.2017 21:17
Kaikki on voitettava mutta ei tuto mun mielestä oo yhtä hyvä ku k-kissat ja jokipojat tietenkin.
+5 #64 jones 28.03.2017 21:22
Lainaus lerski11:
Kaikki on voitettava mutta ei tuto mun mielestä oo yhtä hyvä ku k-kissat ja jokipojat tietenkin.


Ei olekaan. K-Kissat oli minun papereissa se pahin kanto kaskessa.

Laittakaahan mehtimäelle vielä kerran tällä kaudella bileet pystyyn ankean edarin kauden liennytykseen! Kaikki kynnelle kykenevät hallille Pikku Ärjyen tueksi ja ottakaa kaverit kavereineen matkaan!

Edustus voisi myös buustata kunnolla tulevia Finaaleja eli liigakarsintaa! !!
+3 #65 Eastside22 28.03.2017 21:25
KIITOS JOKIPOOO , LOPPUUN ASTI!!!!!!!!!
+2 #66 JTK 28.03.2017 21:26
Lauantaina hallille kannustamaan. Hitto, että olen ylpeä joka jätkästä! Nyt pitää ottaa yks Jim Beam jäillä voiton kunniaksi ennen kuin rupeaa köllälleen. Hyvä Jokipooo!!!
+2 #67 JTK 28.03.2017 21:32
Pirkkolasta tuli vielä viestiä, että pari maalia ainakin oli loistavan rumpuryhmän ansiota! Ihastuttivat ja vihastuttivat kuulema paikallisia "mummoja". Osa näytti keskaria ja osa nosti helmoja! :)
+3 #68 Peks1 28.03.2017 22:28
Nyt voisivat edari ja lehdistökin osallistua talkoisiin mainostamalla ja hypettämällä finaalia.
+3 #69 jones 28.03.2017 23:28
https://www.facebook.com/129976503782900/photos/a.144770022303548.30252.129976503782900/1224948870952319/?type=3&theater

#punainenkevät
+4 #70 Repe 29.03.2017 21:05
Lainaus jones:
https://www.facebook.com/129976503782900/photos/a.144770022303548.30252.129976503782900/1224948870952319/?type=3&theater

#punainenkevät


Tuo kuva "hypetykseen" riittää vielä tässä vaiheessa, mitään ei ole vielä saavutettu.
+4 #71 Vanha SaPKolainen 30.03.2017 03:11
Tässä eilisen SaPKo-Espoo välierämatsin maalikooste, jos nyt ketään sattuisi kiinnostamaan:

https://vimeo.com/210656128
+3 #72 JTK 30.03.2017 07:30
Silloin pitää "hypettää", kun sen aika on ja nyt just on sen aika, kun finaalisarja alkaa! Varsinkin, kun kotipeli on edessä. Kävi peleissä sitten miten tahansa niin tästä hetkestä pitää nauttia. Tätä varten jätkätkin ovat treenanneet ja nyt nautitaan!! Ei kukaan enää kesällä hypetä, kun pelit on ohi. Huomenna pitäs olla juttua A-nuorista Karjalaisessa.

Kyllä tuolla kylillä ja varsinkin kiekkopiireissä liikkuessa huomaa, että A-nuorten pudotuspelit ja hienot nousut kolme kertaa selkä seinää vasten tilanteesta ovat saaneet ihmisten huomion. Nyt se varsinkin korostuu täällä, kun edarin pelit loppu lyhyeen ja Koplakin tippu porrasta alemmas. Kiva vaihteeksi saada jotain positiivistä kiekon saralta.

Kevät on kyllä hienoa aikaa pudotus- ja karsintapeleine en. Kaikilla peleillä on merkitystä ja sarjoja on kiva seurata varsinkin Liiga playarit ja Mestis karsinnat. Katsottavaa riittää kiekkofaneille pitkäksi aikaa.
+5 #73 JTK 30.03.2017 09:37
Karjalaisen sivustolla juttua Palmusta. Äijä on kovassa iskussa. Teki hattutempun, jonka kruunasi ilmaveivillä!
+4 #74 lava 30.03.2017 11:16
https://jokipojat.fi/uutiset/2017/03/yhteenveto-kuluneesta-kaudesta-tulevaisuuden-suunnitelmat

Siitä vähän juttua
-1 #75 Teppana85 30.03.2017 12:13
"Uusia urheilullisia toimintatapoja rakennetaan". Mitähän tuo meinaa? Liiga-farmitoim intaa suunnitteilla?
+3 #76 JTK 30.03.2017 13:00
Ei mitään farmia, mutta ehdottomasti molempia osapuolia hyödyttävää yhteistyötä Liigaorganisaat ion kanssa, kuten esim. Sapko tekee. Toisi lisää uskottavuutta seuran toimintaan myös mahdollisten uusien yhteistyökumppa neiden näkökulmasta.

Eiköhän ne näitäkin vaihtoehtoja mieti toimistolla tai osa ainakin. :)
+3 #77 lava 30.03.2017 13:17
Mikä erityisen hyvältä kuullostaa niin laskeneista katsojaluvuista huolimatta kausi on ollut talouden kannalta ihan hyvä ja toivotaan että plussa puolelle jää niin voidaan satsata ensi kauteen entistä paremmin mutta järkevästi tottakai.. pienistä puroista ne suuret joetkin syntyvät
+3 #78 Repe 30.03.2017 14:05
[quote name="JTK"]Ei mitään farmia, mutta ehdottomasti molempia osapuolia hyödyttävää yhteistyötä Liigaorganisaat ion kanssa, kuten esim. Sapko tekee. Toisi lisää uskottavuutta seuran toimintaan myös mahdollisten uusien yhteistyökumppa neiden näkökulmasta.

Eiköhän ne näitäkin vaihtoehtoja mieti toimistolla tai osa ainakin. :)[/quote

No toivottavasti vaan miettivät niitä asioita(positii vista) pelaajapolkuine en (Liiga-Mestis). Ja liikaa ei kannata satsailla taloudellisesti lisää ensi kauteen, kun Mestis toimintaympäris tön puolesta ainakin lähivuodet on mitä on. Enempi kannattaisi vaan ottaa mallia Savonlinnasta, kun pienillä resurseilla tosin liigaorganisaat io-taustaisten pelaajien turvin taistelevat Mestiksen voitosta.
+4 #79 Lappis2 30.03.2017 23:25
Ville Räsänen siirtyy Mikkelin Jukureihin ensi kaudeksi. On myös valittu u20 leiriryhmään.
+1 #80 tilkka 31.03.2017 01:02
- Uuden valmentajan johdolla on tulevan joukkueen pelaajien kartoittaminen käynnistetty. Mitä tämä tarkoittaa eikö Varis ole valmentaja?
+1 #81 JTK 31.03.2017 07:30
Lainaus Lappis2:
Ville Räsänen siirtyy Mikkelin Jukureihin ensi kaudeksi. On myös valittu u20 leiriryhmään.

Tätä juuri tarkoitin, kun viime lauantaina vihjasin Joensuulaisesta väristä Jukureissa ensi kaudella. Tänään ilmeisesti virallisesti julkaisevat sopparin Jukureiden taholta. Ja lisäksi äijä sai kutsun U20 majuleirille!! Pirun hieno kevät Villellä kaikkiaan. Eilen juttelin hänen kanssaan niin oli äijä intoa täynnä! Tsemppiä jatkoon Ville!!!
+3 #82 JTK 31.03.2017 07:58
Lainaus tilkka:
- Uuden valmentajan johdolla on tulevan joukkueen pelaajien kartoittaminen käynnistetty. Mitä tämä tarkoittaa eikö Varis ole valmentaja?

Eiköhän tuo uusi valmentaja tarkoita juuri Jonea. Kyllä hän ainakin eilen hallilla paiski töitä tulevaa joukkuetta silmällä pitäen. :)
+3 #83 selästä taklaaja 31.03.2017 08:11
Aiemmin tässä ketjussa (#44) mainitsin kauden onnistujia kun niitäkin muutamia mielestäni oli. Eipä taida ensi kaudella tuosta kuusikosta yksikään pelata Jokipojissa. No, mutta tsemppiä heille tulevaisuuteen ja etenkin Räsäselle. Hänen lähtönsä ei liene kenellekään yllätys vaikka sopimus taisi ollakin ensi kaudelle..
+2 #84 Teppana85 31.03.2017 08:18
Ehkä Räsänen pelaa lainalla Jokipojissa ensi kauden? Olkkostyyliin.
+3 #85 selästä taklaaja 31.03.2017 08:27
Lainaus Teppana85:
Ehkä Räsänen pelaa lainalla Jokipojissa ensi kauden? Olkkostyyliin.

Toki tuokin on mahdollista. Tai sitten voi pelata jossain muussa mestisseurassa jonka kanssa Jukurit tekee yhteistyötä.
+3 #86 JTK 31.03.2017 10:50
Tämän päivän painetussa Karjalaisessa ja netissä on juttua A-nuorten huomisesta matsista. Huomenna muuten kannattaa huomioida peliin tulessa, että parkeissa on ryysistä, kun areenalla on samaan aikaan rakenna ja sisusta messut.
+3 #87 Peks1 31.03.2017 11:07
Rouvat kattomaan sisustuvinkkejä ja ukot päivähoitoon lätkäpeliin. Tai toisinpäin, miten se missäkin perheessä menee. Sinne areenan kulmille mainoksia Jokipoikien ottelusta.

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Kirjaudu

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi artikkeleita



Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    20.10. Jokipojat–SaPKo 2–3

    Oskari Lehtinen

    Voimahyökkääjän viimeistelyssä ei tosiaankaan ollut moitittavaa SaPKoa vastaan. Kahden hienon maalin lisäksi nähtiin jälleen kerran kovia taklauksia ja hyvää kamppailupelaamista.

    Joonas Larinmaa

    Kultakypärää päässään pitäneen Larinmaan vikkelyys ja oivaltavuus ovat omalla tasollaan. Hiukan paremmalla viimeistelyllä olisi illan saldona ollut myös maali. Nyt joutui tyytymään kahteen syöttöpisteeseen.

     

    Oula Uski

    Uskin johtama kenttä kantaa tällä hetkellä erittäin suurta vastuuta hyökkäystehojen osalta. Saalisti Larinmaan tavoin syöttöpisteet molempiin Lehtisen maaleihin. Uski kellotti peliaikaa yli 22 minuuttia ja kauhoi 19 aloituksesta 11 joukkueelle.

     Kokonaistilanne:

    5 tähteä: Joonas Larinmaa
    4 tähteä: 
    Jonathan Iilahti
    3 tähteä:
    Tuukka Rajamäki, Oskari Lehtinen, Oula Uski
    2 tähteä: Timo Hiltunen, Roni Viirlas, Lassi Raitanen

Uusimmat blogikirjoitukset