Kiekko-Vantaa vastaan puolivälierissä

Jokipojat kohtaa keskiviikkona alkavissa Mestiksen puolivälierissä Kiekko-Vantaan, joka sijoittui runkosarjassa kolmanneksi. Kotietu on Kiekko-Vantaalla, ja jatkopaikkaan vaaditaan neljä voittoa. Jokipojat ja K-Vantaa kohtasivat kuluvan kauden runkosarjassa neljästi. Kaikki ottelut päättyivät vierasvoittoihin. Jokipojat voitti Vantaan Tikkurilassa lokakuussa maalein 4–1 ja nyt lauantaina rankkarikisan jälkeen 1–0. Kiekko-Vantaa taas oli Mehtimäellä parempi tammikuussa lukemin 4–1 ja helmikuussa 5–2. Ainakaan näiden tilastojen perusteella Jokipoikien vierasaloitus ei siis haittaa – ja lisäksi joukkue on pärjännyt käsittämättömän hyvin nimenomaan Vantaalla: 16 edellisestä vierasottelustaan Tikkurilassa joukkue on voittanut peräti 14.

 

Jokipoikien ottelut puolivälierissä

Ke 15.03. klo 18.30 K-Vantaa–Jokipojat
Pe 17.03. klo 18.30 Jokipojat–K-Vantaa
La 18.03. klo 17.00 K-Vantaa–Jokipojat
Ma 20.03. klo 18.30 Jokipojat–K-Vantaa
Ke 22.03. klo 18.30 K-Vantaa–Jokipojat (tarvittaessa)
Pe 24.03. klo 18.30 Jokipojat–K-Vantaa (tarvittaessa)
La 25.03. klo 17.00 K-Vantaa–Jokipojat (tarvittaessa)

Mestiksen puolivälieräparit

SaPKo–KeuPa HT
TuTo–Peliitat
K-Vantaa–Jokipojat
Hermes–Espoo United

Kommentit   

+5 #1 Petromax 11.03.2017 20:29
Onnittelut joukkueelle viimeisistä runkosarjaan peleistä,hyvää venymistä. Jatkopeleissä KiVa ei pahimmasta päästä,eilisen pelin perusteella. Nyt lipunostoon ekaan kotimaisiin!!
+4 #2 Peks1 11.03.2017 20:38
Vantaa on sopiva vastus tässä kohtaa. Hieno venymistä etelän reissulla.
+5 #3 Eastside22 11.03.2017 20:53
Ensinnäkin onnittelut jatkopeleistä . Mutta nyt mennään eteenpäin ja yv on aivan surkeeta . Eikös siihen satsattu , mut on menty takapakkia . Tää on tärkee osa alue pelin kuvassa ja on reagoitava heti . Mut TAISTELE JOKIPOOO!!!
+5 #4 rooope 11.03.2017 21:10
Käsijarru pois päältä ja päätyyn asti!!!!!!!
+3 #5 keitsi 11.03.2017 23:02
Onnittelut Jokipo ! Kaikki on nyt mahdollista ja omissa käsissä ! Pudotetaan ensin Vantaa lomille ja jatketaan... Jokipo !!!
+2 #6 Periman 11.03.2017 23:25
Jännittäväksi meni jatkuuko kausi. Onnittelut viimeisten pelien venymisestä. Ja onnea jatkopeleihin.
+4 #7 Partsi 16 12.03.2017 10:36
Ihan mahtavaa että pelataan paras seitsemästä sarja!! Parempi joukkue menee takuuvarmasti jatkoon kun vaaditaan 4 voittoa. Ke 15.3 jätkät kotiedun ryöstö Vantaalla!! Kyllähän kevään pudotuspelit ovat hienointa aikaa jääkiekossa....
+5 #8 JTK 12.03.2017 10:43
Hieno sijoitus 6. runkosarjassa. Itse olisin ollut tuohon tyytyväinen jo muutenkin, mutta sijoituksen arvoa nostaa nämä vaikeudet mitä on ollut viime aikoina.

Tästä eteenpäin on vain voitettavaa ja mennään peli kerrallaan. Nyt ei tarvitse miettiä ja laskeskella pisteitä eikä, että kuka tulee vastaan. Se on ihan sama! On tää kevät hienoa aikaa, kun peleissäkin vain voitoilla on merkitystä.

A-nuoret kohtaa kello 12:45 TUTOn runkosarjan päätteeksi.
+3 #9 selästä taklaaja 12.03.2017 13:06
Joo, ihan hyvin se runkosarja lopulta päättyi Jokipoikien osalta.
Minusta oli pieni yllätys tuo, että Sapko pystyi painamaan koko sarjan ilman notkahduksia. Ja toki myös tuo Hokin koko kausi.
Nyt on tosiaan mahdollisuudet olemassa Jokipojillakin. Paikoista pitäisi pystyä tekemään maali ja ylivoimapeli pitäisi saada toimimaan, mutta nämähän ovat helppo sanoa, mutta vaikeampi toteuttaa.
Onnittelut kuitenkin tästä kun viikko aiemmin näytti aika pahalta tuon karsinnan suhteen. Ja kun ainakin yksi putoaa niin ne olisivat olleet enemmän kuin vaikeita pelejä.
+1 #10 Theme_84 12.03.2017 21:46
Onnittelut Jokipojille :) Kuudes sija oli hyvä saavutus ja hienot voitot runkosarjan lopussa :)
+3 #11 JTK 13.03.2017 06:43
A-nuoret voitti TUTON 4-1. Oli kuuma ottelu, jossa useampaam kertaan otettiin miehestä mittaa. Playareissa tulee ekana vastaan Vierumäki United.

B-nuorilla oli rankempi etelänreissu. K-Kissat voitti 4-0 ja Blues Ak. 5-4.
+1 #12 since 1953 13.03.2017 07:08
Nyt on kaikki taas omissa käsissä. Onnea jatkoon Jokipojat! Kaikki katsomoon kannustamaan!
+3 #13 since 1953 13.03.2017 11:09
Ja nyt reagoi toimistokin oikein hienosti. Ennakkoon ostetut liput seisomapaikoill e 5€ ja istumaan 8€. Ennakkomyynti IsoMyyssä.
+2 #14 Periman 13.03.2017 15:35
Mahtavaa, että Jokipojat pääsi playoffseihin, ja vältti lisäksi Sapkon kohtaamisen eka kierroksella. Luvassa on mielenkiintoine n kevät. Onnea Kiekko-Vantaan kohtaamiseen!
+1 #15 Peks1 13.03.2017 17:29
Ilmeisesti Tickemasterista ei saa pudotuspelilipp uja, koska siellä lukee, että "artistille Jokipojat ei tilaisuuksia". Heh. Mut ei haittaa, kunhan vaan totesin asian.
+4 #16 JTK 14.03.2017 06:00
Tänään Karjalaisessa juttua Jokipoikien edustuksesta ja A-nuorista sekä Koplasta.

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Kirjaudu

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi artikkeleita



Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    20.03. Jokipojat–K-Vantaa 1–2 ja.

    Joonas Larinmaa

    Larinmaa oli jälleen kerran Jokipoikien näkyvimpiä hyökkääjiä. Haastoi jatkuvasti omalla hyvällä liikkeellään ja kiekonkäsittelyllään vantaalaisia. Viimeisteli Jokipoikien ainoan maalin, kuten monesti aiemminkin, ajamalla röyhkeästi maalin edustalle.

    Jonathan Iilahti

    Ensimmäisen kerran pudotuspeliottelun Jokipoikien maalilla aloittanut Iilahti oli Kiekko-Vantaata vastaan loistava. Ajoittain kiekko hieman poltteli, mutta esitti vastapainoksi myös muutamia huipputorjuntoja.

     

    Matti Koistinen

    Puolustuspään konkari oli mies paikallaan. Vaikka kellotti kenttäpelaajista eniten peliaikaa (33.48), jaksoi Koistinen pelata kovalla tasolla läpi ottelun. Liigaan siirtyvä Joel Olkkonen sai varmasti paljon oppia pelatessaan Koistisen pakkiparina.

    Kokonaistilanne:

    17 tähteä: Samuel Jukuri
    15 tähteä: Joonas Larinmaa
    14 tähteä: Oskari Lehtinen, Tuomas Huhtanen
    11 tähteä: 
    Oula Uski, Joel Olkkonen
    10 tähteä:
     Lauri Huhdanpää 
    8 tähteä: 
    Juho Ratilainen, Juuso Akkanen, Ville Halonen
    7 tähteä: 
    Jesse Paukku
    6 tähteä: Nico Friman, Matti Koistinen
    5 tähteä: Samu Pitkänen
    4 tähteä: Ville Silvast, Jonathan Iilahti
    3 tähteä: Joonas Valkonen, Ville Räsänen, Eppu Rissanen
    2 tähteä: Jere Myllyniemi
    1 tähti: Antti Helanto, Joona Manninen, Lauri Hukkanen

Sarjatilanne

 

Jokipojat top5

 

Maalivahdit

 

Uusimmat blogikirjoitukset