Jokipoikien ahdinko syvenee

Jokipoikien ahdinko syvenee
 Jarno Artika

Jokipojat–RoKi 0–1 ja. (0–0, 0–0, 0–0)

Jokipojat ei onnistunut katkaisemaan tappioputkeaan Rovaniemen Kiekkoakaan vastaan lauantaina Mehtimäellä. Kuten monesti aiemmin tällä kaudella Jokipoikien ongelmat ovat viimeistelyn heikkoudessa. Jokipoikien tappioputki on venynyt jo seitsemän ottelun mittaiseksi. Koko varsinainen peliaika Jokipoikien ja RoKin välisessä ottelussa pelattiin ilman maaleja. Ottelun ratkaisumaalin tekaisi vierailijoiden Tuomas Komulainen ajassa 62.53 tarkan rannelaukauksen myötä. Jokipoikien junioreissakin pelannut RoKin maalivahti Paavo Hölsä pelasi loistavan ottelun torjuen kaikki 27 kutia. Jokipoikien maalilla Jonathan Iilahti merkkautti puolestaan 18 torjuntaa.

 

Otteluraportti 

Jokipoikien ja RoKin välinen kamppailu ei välttämättä ollut sitä kauneinta ja viihdyttävintä kiekkoa mitä Mehtimäellä on tällä kaudella nähty. Kokonaisuutena kotijoukkue oli ottelussa aavistuksen niskan päällä, mutta jälleen kerran pisteitä karkasi heikon viimeistelyn myötä.

– Onnittelut kahdesta pisteestä. Eihän tämä mistään muusta kiinni ole kuin, että ei nollalla maalilla ole tänä päivänä voitettu yhtään peliä, eikä voitettu tänäänkään, Jokipoikien päävalmentaja Ari Aaltonen harmitteli. 

– Kiitoksia kotijoukkueelle. Erittäin hyvä taistelupeli, lähellä play-off vääntöä monessakin mielessä varsinkin henkisellä puolella, RoKin tuore päävalmentaja Juha Juujärvi puolestaan tuumasi.

Ensimmäinen erä kului kotijoukkueen hallinnassa. Vauhdikkaan ja melko rikkonaisen erän alussa ei kummallekaan joukkueelle tarjoutunut hyviä maalipaikkoja.

RoKi otti aikalisän kun peliä oli pelattu reilu kaksi minuuttia, vaikkei mitään selkeää syytä aikalisän ottamiselle ollut.

Jokipojat pääsi ensimmäisessä erässä kertaalleen ylivoimalle, ja ylivoima toimi pitkästä aikaa hyvin. Yhdestä huippupaikasta huolimatta verkot eivät kuitenkaan heiluneet.

Erän edetessä molemmille joukkueille tuli pari hyvää maalipaikkaa, mutta molemmat maalivahdit olivat maaleillaan hyviä.

Jokipoikien erän paras paikka tuli alivoimalla karkuun polkaisseelle Tuomas Huhtaselle, mutta RoKin Paavo Hölsä torjui vakuuttavasti Huhtasen läpiajon.

– Ehkä vähän oli käynnistysvaikeuksia. Ihan ei oltu henkisesti valmiita pelaamaan tämän tyylistä lätkää, missä on näin vahva isäntä paikalla. Oltiin siinä jaloissa, mutta parannettiin ja parannettiin, Juujärvi kertasi ottelun ensimmäistä erää.

Jokipojat sai toisen erän alkuun hyvän vaiheen peliinsä. Hyvän pyörityksen myötä joukkue pääsi ylivoimalle, mutta tällä kertaa ylivoimassa oli toivomisen varaa.

Toisen erän loppuosa oli molemmilta joukkueilta sekavaa peliä, sillä laadukkaita syöttöketjuja ei nähty kummaltakaan joukkueelta.

Myös laadukkaille maalipaikoille pääseminen tuotti molemmille joukkueille toisessa erässä suuria vaikeuksia. Kuvaavaa oli, että Jokipoikien Iilahti torjui toisessa erässä vain kaksi kertaa Hölsän venyessä kiekon tielle viidesti.

Joukkueiden sekava pelaaminen jatkui myös kolmannen erän alussa. Kolmannen erän alussa tuomarit pitivät pitkän neuvonpidon, jonka päätteeksi RoKin Markus Neva-Aholle tuomittiin pelirangaistus sopimattomasta käytöksestä tuomaristoa kohtaan.

Jokipoikien pelaajistosta poistui kolmannessa erässä pukukoppiin hyökkääjä Oula Uski, joka ilmeisesti satutti kättään sen osuessa huonossa asennossa laitaan.

Myös kolmannessa erässä Jokipojille tarjoutui paikkoja viedä peli nimiinsä, mutta viimeistelyssä oli nähtävissä totutut ongelmat. 

– Jollet sinä noista paikoista pysty laittamaan sisään, niin silloin ei vaan voi voittaa peliä, Aaltonen lausui.

Jatkoajalla Jokipojat sortui heikkoihin kiekollisiin ratkaisuihin. Ottelu ratkesi RoKin Tuomas Komulaisen laukomaan maaliin jatkoajalla. 

– Ei välttämättä niin kaunista kaikilta osin, mutta ainakin meidän mittarista niin se laitettiin kentälle mitä äijistä lähti varsinkin kaksi viimeistä erää, Juujärvi kiitteli.

– Sankarit varmaan kaikki näki: maalivahti (Hölsältä) loistava peli, ja Komulainen toinen voittomaali peräkkäisinä päivinä. Huikea suoritus. Ja vielä tuommoinen maali, että ei mikään säkämaali vaan huikea viimeistely. Kotijoukkue ainakin meidän silmiin esiintyi erittäin vahvasti. Ollaan erittäin tyytyväisiä, hän jatkoi.

– RoKi puolusti hyvin. Tiedettiin miten he puolustaa. Me yritettiin, mutta ei vaan tänään. Maalipaikkoja meillä oli ihan tarpeeksi. Meillä on vaan maalintekijät tällä hetkellä remontissa, tai sitten niitä vaan ei ole, Aaltonen harmitteli.

– Muuten joukkue taisteli. Iilahti hyvä maalissa. Mutta niin kuin sanoin, niin tämä on maalintekopeli, Aaltonen päätti.

Jokipoikien ruuhkaviikot jatkuvat ensi viikolla, jolloin on luvassa kolme peliä. Seuraava mahdollisuus katkaista tappioputki on keskiviikkona Heinolassa, jossa vastaan asettuu Peliitat.

 

Maali ja syöttäjät

62.53 Tuomas Komulainen (Jussi Pelto-Arvo, Elias Klytseroff)

Maalivahtien torjunnat

Jonathan Iilahti, Jokipojat 7+2+7+2=18
Paavo Hölsä, RoKi 11+5+11+0=27

Rangaistukset

Jokipojat 3x2 min + Lauri Hukkanen 10 min = 16 min
RoKi 2x2 min + Markus Neva-Aho PRK = 24 min

Yleisöä: 1270

 

Jokipoikien kokoonpano

12 Oula Uski – 11 Ville Halonen – 92 Lauri Huhdanpää
23 Tuomas Huhtanen – 44 Samu Pitkänen – 65 Nico Friman
14 Heikki Puustinen – 41 Joona Manninen – 61 Lauri Hukkanen
71 Kasimir Puruskainen – 50 Teemu Holttinen – 17 Teemu Nissinen

20 Santeri Arousva – 6 Joni Muranen
4 Juuso Akkanen – 21 Ville Räsänen
10 Jere Niemelä – 2 Joel Olkkonen
42 Eppu Rissanen

30 Jonathan Iilahti
(35 Juho Ratilainen)

 

Heilin tähdet

*** Tuomas Huhtanen

Muutama pelaaja voisi ottaa Huhtasesta mallia miten taklataan useasti ja kovaa. Taklasi jälleen kerran enemmän kuin koko muu joukkue yhteensä. Esitti esimerkiksi yhden vaihdon aikana kolme erittäin laadukasta niittiä. Hiukan paremmalla viimeistelyllä verkkokin olisi heilunut.

** Jonathan Iilahti

Tuore maalivahtihankinta pelasi ehjän kamppailun. Välillä vielä kiekko pomppii, mutta esitti vastapainoksi muutaman erittäin tärkeän torjunnan.

Juuso Akkanen

Kokenut kapteeni oli jälleen kerran omassa puolustuspäässä joukkueen paras pelaaja. Vaikka nopeus on vuosien saatossa hiukan hidastunut paikkaa Akkanen puutetta hyvällä sijoittumisellaan.

 

Ennakkopätkä

Jokipojille tarjoutuu lauantaina Mehtimäellä mahdollisuus katkaista jo kuuden ottelun mittaiseksi venynyt tappioputki Rovaniemen Kiekon kustannuksella. Roki on pelannut viime aikoina pirteästi, sillä edellisestä seitsemästä ottelustaan joukkue on saanut pisteitä peräti kuudesta matsista. Kuten Jokipoikien edellinen vastustaja IPK, myös RoKi on vaihtanut kuluvalla kaudella päävalmentajaa. RoKin peräsimessä kolme ja puoli vuotta ollut Petteri Hirvonen väistyi valmennusvastuusta, ja tilalle tuli 42-vuotias Juha Juujärvi. Juujärvi on valmentanut Mestiksessä aiemmin LeKiä ja KooKoota. Jokipoikien ja RoKin kolmesta aiemmasta kohtaamisesta Jokipojat on voittanut kaksi ja RoKi jatkoajalla yhden. RoKi saapuu Joensuuhun voitto allaan, sillä joukkue kairasi perjantaina jatkoaikavoiton Heinolan Peliitoista. Nico Friman tekee paluun Jokipoikien kokoonpanoon, ja Oskari Lehtinen on poissa pelikiellon vuoksi. Maalilla jatkaa Jonathan Iilahti. Ottelu Mehtimäellä alkaa kello 17.00

 

Aiemmat kohtaamiset

Jokipojat-RoKi
2016: 6–2
2016: 4–1
2015: 6–0
2014: 6–3 (Suomi-sarja)
2010: 8–1
2009: 3–4 ja.

Saldo: 5–0–1 (maalit 3311)

RoKi-Jokipojat
2017: 6–5 ja.
2016: 2–4
2015: 2–6
2015: 1–2
2014: 3–1 (Suomi-sarja)
2010: 1–8
2009: 5–6

Saldo: 2–0–5 (maalit 20–31)

Kommentit   

#1 JTK 18.02.2017 08:18
Pahaan paikkaan runkosarjan loppuun tuli tuo Larinmaan saikku. Friman ei ole vielä pelikunnossa ja nyt vielä Lehtinenkin putos pois tämän päivän pelistä eilisten hässäköiden takia. Haastetta riittää tänään, kun piristynyt Roki tulee vastaan.

Peli lähtee kuitenkin nolla nollasta kiekon tipahtaessa jäähän ja loppusummerin soitua tulostaululta nähdään kumpi oli parempi.

Tänään saattaa hallilla olla pientä väkeä liikkeelle tavallista enemmän, kun Junori Jokipojat järjestävät Tenavapäivä tapahtuman. Lapsia on tulossa toista sataa+vanhemmat . Päivällä on kaikenlaista ohjelmaa ja homma huipentuu illan otteluun. Toivotaan,että Jokipojat hoitaa homman kotia näyttävästi niin varmasti tulee lisää uusia jääkiekon ystäviä.
-6 #2 Repe 18.02.2017 10:34
Aika "jargonia" nuo sinunkin viestit välillä ovat "loppusummerin soitua tulostaululta jne.... Millaisella tavalla voitto tulee sillä ei jälkeenpäin ole mitään väliä. Ja noilla lipunhinnoilla "tuotteen" ollessa tuolla tasolla ei liiemmin tule uusia katsojia.
+3 #3 rokkipoika 18.02.2017 10:46
Minusta kun tuntuu, et olipa siellä kentällä ketä hyväänsä, ni lopputulos on sama. Ei tuo eilinenkään koheltaminen voi enää huonommaks mennä. Se Turbon läppä "vaihetaan koko joukkue" ei ole niin kaukaa haettua.
+4 #4 Repe 18.02.2017 11:03
Pitää tosin muistaa että Jokipojat pelaa niillä pelimerkeillä mitä on saatu/on varaa. Ja tuskin Aaltonen joutuu lähtemään joukkueesta niin pitkään kun Jokipojilla on saumat sijoittua kahdeksan joukkoon sarjassa.
-3 #5 JTK 18.02.2017 11:26
Repe arvasin ettet ymmärrä "jargonia". Liian rakettitiedettä . Huomaa ettet ole ollut mukana jääkiekon "ytimessä". Olet juuri sopiva joka paikan kiekkoasiantunt ija esim. tänne palstalle silleen sopivalla tavalla. :)
-5 #6 möly 18.02.2017 11:47
Täällä voidaan jaaritella niitä näitä... Mutta kaikki me se tiedetään että Jokipojat on tällä hetkellä sarjan surkein porukka ! Ja se mistä se johtuu niin en usko että ainakaan pelaajista tämä homma olisi kii.. !! Kaikki tämä paska johtunut aivan muusta.. kyllä tätä sirkusta on nähty jo 25 vuotta ja olen oppinut läksyni. Kyllä tunnistan milloin "koira" on sairas! En sitä kiellä että eikö luokkaantumiset ja jne vaikuttas asiaan silloin tällöin.. Mutta kun sydän ei ole mukana hommassa niin lopputulos on tämä.
+4 #7 möly 18.02.2017 11:52
###tuli tuplana#####
+4 #8 jokipofani 18.02.2017 12:07
TURBO!!! Missä Matti Koistinen?
+5 #9 selästä taklaaja 18.02.2017 12:09
Joo, ei sitä toivomaani ryhtiliikettä tullut mistä kirjoitin joskus alkuvuodesta. Se vaan tulee aina vaikeammaksi kun tuo peli-ilo pääsee katoamaan. Väkinäistä punnertamista ja peli peliltä vaan näyttää huonommaksi menevän. Eikä tilanne helpotu kun pelaajia poistuu rosterista jatkuvasti.
Kuten aiemmin kirjoitin niin tuo alin viiva sarjataulukossa tulee tällä touhulla eteen ja sarjapaikka ei todellakaan ole tuolloin varma... Toivottavasti tahti muuttuu jo tänään.
-3 #10 jokipofani 18.02.2017 12:09
Lainaus JTK:
Pahaan paikkaan runkosarjan loppuun tuli tuo Larinmaan saikku. Friman ei ole vielä pelikunnossa ja nyt vielä Lehtinenkin putos pois tämän päivän pelistä eilisten hässäköiden takia. Haastetta riittää tänään, kun piristynyt Roki tulee vastaan.

Peli lähtee kuitenkin nolla nollasta kiekon tipahtaessa jäähän ja loppusummerin soitua tulostaululta nähdään kumpi oli parempi.

Tänään saattaa hallilla olla pientä väkeä liikkeelle tavallista enemmän, kun Junori Jokipojat järjestävät Tenavapäivä tapahtuman. Lapsia on tulossa toista sataa+vanhemmat. Päivällä on kaikenlaista ohjelmaa ja homma huipentuu illan otteluun. Toivotaan,että Jokipojat hoitaa homman kotia näyttävästi niin varmasti tulee lisää uusia jääkiekon ystäviä.

JTK "asiantuntija", "tiedän joukkueen asiat aika hyvin" Friman ei pelikunnossa" mitähän keksit vielä? Kuten aiemmin sanoin, tiedät kiekosta loppujen lopuksi hyvinkin vähän. Ja ihan vaan tiedoksi. FRIMAN ON KOKOONPANOSSA!! !
+3 #11 jokipoforever 18.02.2017 12:23
JTK tietää asiat paremmin kuin me muut Yhteensä! Itse asiassa nyt aletaan pelaamaan riskillä sillä Friman ja Niemelä kokoonpanossa ja heidän pelikunnossa on vielä paljon kysymysmerkkejä . Mutta pakko peluuttaa kun äijiä poissa kokoonpanosta. Ja pitkään tätä palstaa lueskeltuani on pakko ottaa kantaa tähän jatkuvaan negatiiviseen kirjoittelun esim. valmentajan kritisoinnista. Varmasti turbossakin on vikaa kun ei saa pelaajia pelaamaan mutta kyllähän pelaajat siellä laatikossa tekevät hommat joko oikein tai väärin ja tuolla porukalla pitää tehdä tulosta! Viimeaikainen pelaajien räveltäminen on johtanut virheisiin joista vastustaja on ratkaissut. Mutta tavoite on 8 parhaan joukossa ja sitten pelit alkavat uudelleen!
+5 #12 Peks1 18.02.2017 12:50
Minusta rosteri tänään ihan ok, kyllä on mahdollista voittaa, jos vaan pelaajia nappaa ja eivät koohota, vaan pelaavat järkevästi. Menen paikanpäälle ja olen asennoitunut, että voi tulla tappio ja sen kestän enkä itke ja valita kuin akat.
+3 #13 selästä taklaaja 18.02.2017 13:03
Ihan aidosti toivon nyt sitä, että joukkue on herännyt tähän peliin.
Eilen olisi IPK voinut mielestäni tehdä ainakin pari maalia enemmän. Ainoastaan heidän huono viimeistely piti numerot tuollaisena. Ei edes kehuttu Iilahti vakuuttanut minua. No, jospa tänään ottelun enemmän pelanneena häneltäkin löytyisi varmuus.. Ja jos joku uskoo pleijareiden kotietuun tai vaikkapa liigapaikkaan niin siitä vaan.....
Minä olen optimisti, mutta kun seuraa tuota kehitystä niin samalla myös realisti....
#14 JTK 18.02.2017 13:05
Sori jokipofani, että tuli väärää tietoa, mutta alunperin Frimanin ei ollut tarkoitus pelata vielä viikonloppuna. Hyvä kuitenkin, että ukko on kunnossa ja nyt joka äijä asenteella Rokin kimppuun. Tästä on suunta vain ylöspäin!!
#15 JTK 18.02.2017 13:18
Tänään muuten tekee kaksi meidän nuorta kasvattia Liigadebyytit. Saipan Lauri Piironen ja Jimi Aavikko. Toki Lauri oli kerran jo kokoonpanossa, mutta ei silloin vielä päässyt kentälle. Santeri Koponen, Teemu Väyrynen ja Urho Vaakanainen ovatkin jo "Liigajyriä". Kärppien Niko Kuiri on tänään myös kokoonpanossa. Aika hyvä nippu kovia "junnuja".

Paukun Jesse ei ole tänään rosterissa. Hän on ollut jo jonkin aikaa 13. hyökkääjä.
-2 #16 Repe 18.02.2017 13:30
Lainaus JTK:
Repe arvasin ettet ymmärrä "jargonia". Liian rakettitiedettä. Huomaa ettet ole ollut mukana jääkiekon "ytimessä". Olet juuri sopiva joka paikan kiekkoasiantuntija esim. tänne palstalle silleen sopivalla tavalla. :)


No onko tuo "tiedettä" sinulla kirjoitella samansisältöisi ä "ennakkohorinoi ta" pelin alla? Jääkiekkoa olen seurannut tiiviisti 35 vuotta, niin että ei tässä mitään rookieita olla:)
+2 #17 Teppana85 18.02.2017 13:53
Pitkänen vois pikkuhiljaa palata viime kauden tasolle ja Puustinen vois tehdä maaleja joskus kotikaukalossak in.
-2 #18 Lptl 18.02.2017 14:58
Tänään voitto 4-1 ja Akkanen tekee hattutempun ensimmäisessä erässä. Viimeisen Piitulainen tyhjiin.
+1 #19 päätykatsomo 18.02.2017 15:41
Vähän tänkin palstan pitäis muuttuu positiivisemmak si pikkuhiljaa. Joukkueessa on ihan hyvä ja positiivinen ilmapiiri ja kaikki tulee keskenään juttuun, ja nyt ongelmana on vaan se, että on APINA SELÄSSÄ, kun ei oo maaleja tullut. Hyvin on pelattu tappiomatseissa kin osittain, mutta maalinteko menee puskemiseks ja mailaa puristetaan liikaa kun onnistumisia ei oo tullut maalien muodossa. Kun tulis voitto tai pari hieman isommalla maalierolla, lähtis apinakin selästä. Palkatkin ja kaikki on ajallaan ja talouden puolella ei oo paskat housussa, joten ==> Turhaa itkemistä täällä. Tolla rosterilla mennään mikä nyt on, ja joku tais mainitakin että kokemustahan porukassa on paljon => ei siinä ihan joka matsi sytytä äijiä samalla tavalla, onhan se nähty aiemminkin että kun pleijarit alkaa niin alkaa ihan uus "kausi" taas myös.. Mutta maalintekoon pari onnistumista, niin siitä lähtee => ellei kotietua tuu,ei oo maailmanloppu.. mieluiten ottasinkin vastaan sapkon heti ekana ;)
-1 #20 Riffixi 18.02.2017 16:09
Roki uskalsi tehdä sen mitä Jokipojat ei.....vaihtoiv at valmentajaa.

Mitä ihmettä? Niclas Lucenius Lekiin. Eikös siirtoraja mennyt jo umpeen???
+2 #21 ju.pe67 18.02.2017 16:18
Eikös ollut joku nuorien pelaajien lista joita sai siirtää vielä.
-3 #22 Teppana85 18.02.2017 16:21
Nehän on niitä farmihommia, kellä semmosia on.
+4 #23 01miki10 18.02.2017 16:21
Selvästikin Luceniuksen siirto on tehty ennen siirtorajaa, mutta sopimus on julkaistu vasta nyt. Muuten tuo ei olisi mahdollista.
+4 #24 J58 18.02.2017 17:57
Kiitokset Arousvan haastattelusta ja sitten seuraavaksi Räsänen!
+3 #25 selästä taklaaja 18.02.2017 18:37
Kyllähän ne tälläisestäkin pelistä jakavat ne sarjapisteet... .on vaan niin luokatonta tuo touhu, että ei tästä tarvitsisi kummallekaan niitä antaa. Niin surkeaa ja ennen kaikkea halutonta on tuo Jokipoikien peli, että vaikka vastustaja olisi miten huono niin ei vaan herätä...
+3 #26 rokkipoika 18.02.2017 18:40
Aikoinaan höpötettiin tästä pelikirjasta, ni ois kiva tietää millanen se Jokipojilla on. Tuntuu, et tossa pelissä ei ole minkäänlaista ajatusta tai punaista lankaa. Kuletetaan yksin, viskotaan päätyyn ja karvataan. Sekö se sit on?
-2 #27 Lptl 18.02.2017 18:57
Siinä oli Oulan kausi...
+7 #28 rokkipoika 18.02.2017 19:14
Seliostajan haukottelu kuvastaa hyvin peliä.
-1 #29 rokkipoika 18.02.2017 19:19
Piste tuli!!!!!!!!!!! !
+4 #30 Lptl 18.02.2017 19:24
Huhdanpää... Mitä vittua?
+4 #31 Theme_84 18.02.2017 19:27
Piste tuli mutta voittoon oli mahollisuudet :( Miksi ei tuu voittoja??
#32 möly 18.02.2017 19:30
Noh... Onko peukku ylös vai alas?
-2 #33 Peks1 18.02.2017 19:30
Olihan siinä yritystä ja jännä peli. Maalipaikkoja ei ollut kummallakaan. Rops ansaitsi, kun kerta sai yhden. Huhdanpää vetää 2,5 min vaihdon jatkoajalla. Ois päässy vaihtoon jos ois halunnut.
+4 #34 keitsi 18.02.2017 19:44
Kiitos Jokipo ! heti päästään lomille...
+6 #35 Teppana85 18.02.2017 20:07
ON TÄMÄ S@%TANA TYÖMAA!
-7 #36 Lptl 18.02.2017 20:09
Joko vakipäätyhuutaj at ovat luovuttaneet, kun mentiin "varamiehillä"? :p
-3 #37 joo,joo 18.02.2017 20:20
VOI PASKA! Surkeita ollaan!!! Mut aaltonen on terästä! Joukkue vaihtoon!!! jokipo....
+4 #38 tilkka 18.02.2017 20:27
Hilppa vastaa!!! Miksi Turboa ei eroteta ja loppukausi mentäisiin Parikan komennossa? Tuolla menolla pelit loppuu jo liian aikaisin.
+8 #39 Toni 18.02.2017 20:57
Lainaus Lptl:
Joko vakipäätyhuutajat ovat luovuttaneet, kun mentiin "varamiehillä"? :p


Kerroppa kuka oli tänään "varamiehenä"? Meitä ei montaa oo nii kyl se näkyy jos muutama puuttuu mut tervetuloo ens pelissä mukaan päätyyn jos on pokkaa...:) Terveisin tänäänkin päädyssä niinkuin viimeiset viisi vuotta
+5 #40 mikonen 18.02.2017 20:59
120 min. yksi maali. Omiin kolme eli pienet on marginaalit mutta vastassa sarja 12 ja 11 eli ei ihan parasta tekemistä.
+8 #41 Eastside22 18.02.2017 21:04
Kiitokset kaikille päädyssä kannustaneille ja tervetuloo uudestaan !
+7 #42 Riffixi 18.02.2017 21:25
1. Jokipojat ylittää keskialueen pitkillä roikkuivat tai pelaaja tuo kiekon. Missä syötöt?
2. Huhdanpää vetelee selkä suorana aneemisesti jatkuvasti ylipitkiä vaihtoja.
3. Jokipojat pelannut kaikki jatkoajat tällä kaudella taktisesti väärin.
4. Alkukauden kiekkokontrolli a ei enää nimeksikään.

Ja lehdistölle vinkkiä. Puuttukaa nyt tähän ja tehkää näkökulmia tai kolumnia. Ei seurajohto muuten herää...
-1 #43 keitsi 18.02.2017 22:00
Sehän on tää Riffixi ihan valmentaja-aine sta! asiantuntemusta on paljon !
+3 #44 Eastside22 18.02.2017 22:19
Vittu nyt Asennetta tai kausi loppuu lyhyeen !!!
-1 #45 Riffixi 18.02.2017 22:48
Pelin jälkeen on tietysti tunteet pinnassa,mutta katsomossa monet kiekkoniilot ovat ottaneet juuri nämä asiat esille. Sanonta kuuluu, että katsomosta on helppo valmentaa,mutta sieltähän ne virheet näkee. En usko,että vastustajien peli on muuttunut,vaan meidän peli on kipsissä. Nyt pitäisi saada pojille joku pieni " irtautuminen " ja jotain keskinäistä ohjelmaa...
+3 #46 Eastside22 18.02.2017 23:20
Lainaus Riffixi:
1. Jokipojat ylittää keskialueen pitkillä roikkuivat tai pelaaja tuo kiekon. Missä syötöt?
2. Huhdanpää vetelee selkä suorana aneemisesti jatkuvasti ylipitkiä vaihtoja.
3. Jokipojat pelannut kaikki jatkoajat tällä kaudella taktisesti väärin.
4. Alkukauden kiekkokontrollia ei enää nimeksikään.

Ja lehdistölle vinkkiä. Puuttukaa nyt tähän ja tehkää näkökulmia tai kolumnia. Ei seurajohto muuten herää...

Täyttä asiaa.
+3 #47 Eastside22 18.02.2017 23:50
Riffixi puhuu täyttä asiaa , nyt on peiliin kattomisen paikka !!!!!
+5 #48 huutosakki 18.02.2017 23:59
Lainaus Lptl:
Joko vakipäätyhuutajat ovat luovuttaneet, kun mentiin "varamiehillä"? :p

Varamiehiä tai naisia, olisit itse menny myös kannustamaan, kun huomasit et apua tarvitaan päätykatsomossa .
+3 #49 selästä taklaaja 19.02.2017 09:50
Lainaus Eastside22:
Riffixi puhuu täyttä asiaa , nyt on peiliin kattomisen paikka !!!!!

Juurikin noin. Tai mielestäni olisi pitänyt katsoa jo ainakin kuukausi sitten...
+1 #50 Repe 19.02.2017 10:34
Lainaus selästä taklaaja:
Lainaus Eastside22:
Riffixi puhuu täyttä asiaa , nyt on peiliin kattomisen paikka !!!!!

Juurikin noin. Tai mielestäni olisi pitänyt katsoa jo ainakin kuukausi sitten...


Ei joukkueen tai valmentajan kannata katsoa peiliin, pelit alkavat kulkea vielä huonommin sen jälkeen;)
+2 #51 Riffixi 19.02.2017 11:22
Larinmaan poissaolon syytä kerrottu? Kaiketi.

Matti Koistinen eilen poissa....ja syvä hiljaisuus!
+5 #52 Lptl 19.02.2017 11:54
Silvast...
+2 #53 VasenPakki 19.02.2017 12:38
Tämä on ollut yhtä surkeaa taaperrusta syksyn maajoukkuetauos ta lähtien!!! Miksi seurajohto suojelee Turboa? Miksi ei uskalleta tehdä mitään? Miksi ei kerrota pelaajien poissaoloille syytä? Miksi joukkuetta ei pelaaminen kiinnosta? Ettei olisi tammikuun palkkasaatavat rästissä?

Onneksi yleisömäärä Mehtimäellä kuitenkin nousee!!! Mitenhän tämä on mahdollista edes.
+2 #54 Theme_84 19.02.2017 12:41
Iilahti on tainnut aloittaa hyvin Jokipojissa vaikka on pelannut vähän viime kausina.
+1 #55 möly 19.02.2017 13:10
Oma veikkaus. Siellä on palkkarästit niin turbolle kun pelaajille !! Ja tämän ei ole mitään uutta jos näin on.. merkit on semmoiset..
+4 #56 selästä taklaaja 19.02.2017 13:22
Lainaus VasenPakki:
Tämä on ollut yhtä surkeaa taaperrusta syksyn maajoukkuetauosta lähtien!!! Miksi seurajohto suojelee Turboa? Miksi ei uskalleta tehdä mitään? Miksi ei kerrota pelaajien poissaoloille syytä? Miksi joukkuetta ei pelaaminen kiinnosta? Ettei olisi tammikuun palkkasaatavat rästissä?

Onneksi yleisömäärä Mehtimäellä kuitenkin nousee!!! Mitenhän tämä on mahdollista edes.

Yleisömäärän määrää nykyisin liitto ja tuokin on niitä asioita joita en oikein jaksa ymmärtää...
#57 Repe 19.02.2017 13:43
Siellähän oli 3-6 vuotiaille Tenava-päivä, jos hekin laskettiin yleisömäärään:) Tosin tunnelmat on voineet olla paikalle jääneillä tenavilla pelissä: "Voi luoja että pääsisin pois täältä";)
+5 #58 JTK 19.02.2017 13:48
Lainaus möly:
Oma veikkaus. Siellä on palkkarästit niin turbolle kun pelaajille !! Ja tämän ei ole mitään uutta jos näin on.. merkit on semmoiset..

Palkkaan liittyvät asiat ovat kunnossa. Nyt homma on kiinni omasta tekemisestä. Ennen peliä päivällä juttelin edarin väen kanssa niin kyllähän tunnelmat ovat aika apeat tällä hetkellä. Silti kuitenkin samaan aikaan uskotaan tulevaan ja äijät jatkaa taistelua. Nyt sinne tarvitaan enempi kannustusta kuin puukkoa. En nähnyt itse peliä, kun olin toisaalla kiekkohommissa, mutta numerollisesti ainakin tiukkaa näytti olevan ja piste tuli.

Riffixi kyseli Larinmaan perään niin hän on toipilaana ilmeisesti loput runkosarjasta. Kyse ei ole mistään ihmeellisestä jutusta.

Tänään Koplalla on vika runkosarjapeli. Mahdollisisa karsintoja ajatellen tärkeä peli kuulema. Pitänee lähteä kannustaan!!
+2 #59 Repe 19.02.2017 13:59
Mutta muistahan Jtk sekin pointti että "kovat jätkät" myös kritiikkiä. Riippuu myös Riemun pelistä Koplan pysyminen suoraan Suomi-sarjassa.
#60 Repe 19.02.2017 14:00
Kestävät, lisäyksenä tuohon edelliseen viestiin.
+6 #61 JTK 19.02.2017 14:04
Repen mainitsemaan Juniori Jokpoikien Tenavapäivään osallistui yli sata lasta. Heistä osa varmasti jäikin vielä seuraamaan päivään kuuluvaa peliä vanhemman kanssa. Sitä en tiedä kuinka paljon.

Itse Tenavapäivä oli todella onnistunut ja ilmeisesti sieltä tulee porukkaa kokeilemaan luistelu- ja kiekkokouluun. Siellä luodaan kuitenkin seuran kivijalkaa ja aloittavat ryhmät ovat todella tärkeitä sitten myöhemmin pelaaja määriä ajatellen.

Oli mukava nähdä edarinkin pelaajia kaukalossa lasten kanssa. Hyvin oli äijillä leikkimieltä Pellisen Ossin johdolla.
+3 #62 möly 19.02.2017 15:14
Ok. Hyvä jos palkka hommat on kunnossa. :) Itse en usko mihinkään henkiseen juttuun.Siellä on kokeneita jätkiä ja tietävät miten tätä hommaa tehdään ja jne.. Ei jää enää oikein muu vaihtoehto kun Turbo on paukutellut henkseleitään liikaa ja pelaajat veti herneet nenään.. Ja sehän se riittää..
+3 #63 Teppana85 19.02.2017 15:51
Iilahti vaikuttaa kyllä potentiaaliselt a veskarilta näin kahden pelin jälkeen, pelaamattomuus huomioiden.
Kenttäpelaajist a Puustinen näyttää löytäneen paremman taisteluasentee n viime peleissä, pidä se.
Huhdanpäälle lampaanperse, ihme neppailua ja sluibailua, välillä pahoja virheitä.
+4 #64 Riffixi 19.02.2017 20:24
Olen seurannut tällä kaudella liigaa,mestistä ja suomi sarjaa paikanpäällä ja kyllä täytyy todeta,että tasoerot ovat hirveät. Jos oli jokipojat eilen luokaton,niin samaa voi sanoa Kiekkokoplasta tänään.
Koplalla sama vaiva kuin Jokipojilla. Kiekkoa tuodaan yksin keskialueen yli tai jollain roikulla. Syöttöketjuista ei ole puhettakaan. Pakit ei pääse omista pois kuin jollain ränniin purkamisella.
+2 #65 Repe 19.02.2017 21:07
Kun katoin ratkaisumaalin( sen ainoan) eilisestä pelistä, niin Jokipojat antoi Rokin pelaajan rauhassa kaarella hyökkäysalueell a ja tehdä rauhassa sen maalinkin. Linkkiä en viittinyt laittaa, sen löydätte jos haluatte.
+2 #66 Repe 19.02.2017 21:13
Tosin blokkasi Rokin pelaaja yhden Jokipojan pelaajan, mutta kumminkin löysää pelaamista joukkueelta.
-2 #67 jokipofani 19.02.2017 21:57
Lainaus Repe:
Kun katoin ratkaisumaalin(sen ainoan) eilisestä pelistä, niin Jokipojat antoi Rokin pelaajan rauhassa kaarella hyökkäysalueella ja tehdä rauhassa sen maalinkin. Linkkiä en viittinyt laittaa, sen löydätte jos haluatte.

Tätä edelsi osa pelaajista 2.5min vaihto kun turbo hölmöili peluutuksen jatkoilla. Nyt turbo järki käteen
+5 #68 Peks1 19.02.2017 23:31
Lukeekohan Jokipojat Hesaria? Hesarissa oli tällä viikolla juttu Jukureista. Tässä tiivistys: Mestis-kausilla Jukurit teki 100 000 tappiota per kausi. Toivakka laittanut sisään vuosien varrella omia rahojaan toista miljoonaa. Mikkeliin hankittiin kokenut markkinointipää llikkö Jouni Vesalainen. Yritysmyyntiä tuli 1,7 milj., tavoite oli 1,3. Iso ero myydä Liigaa tai Mestistä, Liigalla hyvä imago. Kasvu tulee ravintoloista ja aitioista eli oluen ja ruoka-annosten myynnistä. Lipputuloilla ei Liiga-joukkuett a pyöritetä.
+3 #69 JTK 20.02.2017 09:39
Lainaus Peks1:
Lukeekohan Jokipojat Hesaria? Hesarissa oli tällä viikolla juttu Jukureista. Tässä tiivistys: Mestis-kausilla Jukurit teki 100 000 tappiota per kausi. Toivakka laittanut sisään vuosien varrella omia rahojaan toista miljoonaa. Mikkeliin hankittiin kokenut markkinointipäällikkö Jouni Vesalainen. Yritysmyyntiä tuli 1,7 milj., tavoite oli 1,3. Iso ero myydä Liigaa tai Mestistä, Liigalla hyvä imago. Kasvu tulee ravintoloista ja aitioista eli oluen ja ruoka-annosten myynnistä. Lipputuloilla ei Liiga-joukkuetta pyöritetä.

Juuri näin ja Liiga-imagon ansiosta fanituotteidenk in myynti on heillä moninkertaistun ut ja siitä jää viivan alle muutakin kuin hyvä mieli. Pitää joskus olla valmis sijoittamaan ja ottaa välilä riskiäkin, että sijoitukset poikii sitten myöhemmin takaisin. Halvalla ei saa hyvää!

Hattua pitää nostaa Mikkelille ja Jukureille. RD on kuulema ollut isossa roolissa hengennostattaj ana.
+2 #70 Teppana85 20.02.2017 11:02
Täälläkin pystyttäisiin siihen, kun vaan saataisiin oikeita henkilöitä oikeille paikoille.
Junioritoiminta on aina ollut hyvällä tasolla ja saisi takuulla lisäboostia edustuksen pelatessa pääsarjaa.
Jäähalli meillä on remonttia vaille liigakelpoinen +toinen harjoitushalli tulossa.
Puitteista ei jää ainakaan se asia kiinni, oikeiden ihmisten luotsaamana Joensuu on ihan vertailukelpoin en liigapaikkakunt a Mikkelin, Kouvolan ja Vaasan kanssa.
+2 #71 Riffixi 20.02.2017 12:48
Joensuussa on ihan samalla tavalla yrityspotentiaa lia kuin Mikkelissä.

Niin kauan kun LaakkosKakkosBr omanit ei laita tukea jääkiekkoon,nii n nämä keskustelut voidaan lopettaa.
Tunnen työni vuoksi Savo-Karjalan yrityskentän kuin omat taskuni,niin minulla on kompetenssia sanoa näin. Yrittäjät muualla ihmettelevät,mi ksi em.yhtiöt auttaa koripalloa,mutt a ei Jokipoikia ( siis aidosti/isosti) ,niin siinäpä olen saanut selitellä....
+2 #72 ponssori 20.02.2017 12:58
Lainaus Riffixi:
Joensuussa on ihan samalla tavalla yrityspotentiaalia kuin Mikkelissä.

Niin kauan kun LaakkosKakkosBromanit ei laita tukea jääkiekkoon,niin nämä keskustelut voidaan lopettaa.
Tunnen työni vuoksi Savo-Karjalan yrityskentän kuin omat taskuni,niin minulla on kompetenssia sanoa näin. Yrittäjät muualla ihmettelevät,miksi em.yhtiöt auttaa koripalloa,mutta ei Jokipoikia ( siis aidosti/isosti),niin siinäpä olen saanut selitellä....

Tuota samaa on monet muutkin ihmetelleet , kun tietää , että on ko. tahoihin seuran puolesta olleet joka vuosi yhteydessä . Eivät jostain syystä halua lähteä tukemaan paikkakunnan ykkösjoukkuetta .
+5 #73 selästä taklaaja 20.02.2017 13:16
Lainaus ponssori:
Lainaus Riffixi:
Joensuussa on ihan samalla tavalla yrityspotentiaalia kuin Mikkelissä.

Niin kauan kun LaakkosKakkosBromanit ei laita tukea jääkiekkoon,niin nämä keskustelut voidaan lopettaa.
Tunnen työni vuoksi Savo-Karjalan yrityskentän kuin omat taskuni,niin minulla on kompetenssia sanoa näin. Yrittäjät muualla ihmettelevät,miksi em.yhtiöt auttaa koripalloa,mutta ei Jokipoikia ( siis aidosti/isosti),niin siinäpä olen saanut selitellä....

Tuota samaa on monet muutkin ihmetelleet , kun tietää , että on ko. tahoihin seuran puolesta olleet joka vuosi yhteydessä . Eivät jostain syystä halua lähteä tukemaan paikkakunnan ykkösjoukkuetta.

Minäpä vastaan teille: Syy on se kuten aiemminkin, että nämä yritysjohtajat tietävät rahojen menevän muualle kuin mihin he sen tarkoittavat. Tämäkin mainittu kolmikko on tukenut Jokipoikia, mutta eivät he halua kantaa rahaa toisille paikkakunnan yrittäjille...
+1 #74 selästä taklaaja 20.02.2017 13:25
Ei ongelmana ole Joensuun huono junioritoiminta , päinvastoin. Onhan se varmaan lähes koko Suomen parasta.
Ei ongelmana ole tässä globaalissa maailmassa markkina-alueen koko. Ei ongelmana ole yleisön vähäisyys. Ei olosuhteiden huonous...ei yrittäjien halua tukea joensuulaista joukkuetta.
Voisin luetella tuolta -70 luvulta ne ongelmat nimeltä, mutta en sitä tee..
+1 #75 ponssori 20.02.2017 13:26
Kerroppa selkään puukottaja mihin ne rahat menivät kun kerran tunnut tietävän. Sen verran
itse tiedän , että edellisen yhtiön aikana omistajat laittoivat aika paljon omaa rahaa seuraan , että pysyi pystyssä niinkin monta vuotta. Eräskin sen verran , että sillä rahalla olisi ostanut uudehkon omakotitalon Joensuusta.
+3 #76 möly 20.02.2017 13:34
Pitäisi järjestää sellainen oma "A2" teema ilta. Jossa käsiteltäisi tätä Joensuun jääkiekko tilannetta ja sinne pitäisi kutsua yritysmaailman ihmisiä Joensuusta + ymp vaikka islolla.. Sinne myös saisi tulla kaikki jääkiekosta kiinnostuneita. Siellä puhuttaisi pöydät puhtaaksi! Ja kokouksen lopuksi annettas lähdöt niille jotka sen ansaitsee. :)
+4 #77 JTK 20.02.2017 13:38
Itse teen jonkin verran varainkeruuta junnukiekolle ja vähän muuallekin niin sitä kautta mulle on muodostunut ainakin jonkinlainen käsitys mitä yritykset haluavat ja mihin lähtevät mukaan. Iso osuus on henkilösuhteill a ja sen jälkeen tulee näkyvyys, vuorovaikutus ja tuettavan kohteen toimintamallit ja arvomaailma.

Markkinointitaidot korustuvat, kun lähestytään yrityksiä mihin ei ole aikaisempaa tuttavuutta. Silloin on tärkeää miten tuote osataan markkinoida.

Yritykset tekevät valinnan tuettavasta kohteesta omilla kriteereillään ja valitsevat itselleen sopivimman. Yrityksiä ei voi syyllistää, jos ne eivät lähde johonkin mukaan. Silloin pitää tarkistaa omaa tuotetta ja markkinointia, että voisiko jotain tehdä paremmin. Niin ainakin itse teen.

Kataja osaa markkinoinnin ja nyt tehdään koreja jo eurokentillä! Hatunnoston ansaitsee Koplakin. Amatöörijoukkue keksii rohkeasti uusia tempauksia. Pipolätkää, ulkoilmaottelu ja Tamikin kävi luennoimassa.
+3 #78 selästä taklaaja 20.02.2017 13:42
Lainaus ponssori:
Kerroppa selkään puukottaja mihin ne rahat menivät kun kerran tunnut tietävän. Sen verran
itse tiedän , että edellisen yhtiön aikana omistajat laittoivat aika paljon omaa rahaa seuraan , että pysyi pystyssä niinkin monta vuotta. Eräskin sen verran , että sillä rahalla olisi ostanut uudehkon omakotitalon Joensuusta.

Minuako tarkoitit? En taatusti tule keskustelupalst oilla kertomaan yhtään yrittäjää nimeltä. Sen sijaan itse voit mielestäni tuoda yrityksen nimenkin julki, koska ei varmaan yksikään yrittäjä haasta sinua oikeuteen kun mainostat heidän panostamistaa joensuulaiseen jääkiekkoiluun. Nimeä vaan reilusti nuo tukijat ja heidän sponsoritukensa määrä kun olet minua viisaampi.
+3 #79 selästä taklaaja 20.02.2017 13:57
Eipä tuohon ole mitään lisäämistä. JTK puhuu tässäkin asiaa...
#80 JTK 20.02.2017 14:39
Olin viime Karjalaturnauks essa jääkiekkoliiton vieraana tilaisuudessa, jonne oli kutsuttu kiekkoihmisiä ympäri Suomen. Tuli paljon hyviä keskusteluja eri seurojen ihmisten kanssa, jotka olivat enimmäkseen junnupuolen tekijöitä. Kyllähän monet tekijät ja osa liitonkin edustajista kysyivät missä menee Joensuulainen edustuskiekko. Moni tuntui ihmettelevän sitä, että Joensuu ei ole Liigakartalla. En lähtenyt asiaa sen enempiä selittelemään ja se olikin enempi "small talk" keskustelua puolin ja toisin, mutta selvästi ihmisillä on muualla käsitys, että meidän talousalueella voisi pelata Liigaa. Jokipojat kiinnostaa.

ps. Liiton puheenjohtaja antoi ymmärtää tilaisuudessa, että sarjat aukaistaan mahdollisesti keväällä 2019. Saa nähdä?
+2 #81 Repe 20.02.2017 15:01
Kyllähän junnutaso aikanaan oli parempi Joensuussa, B-juniorit oli Sm-sarjassaan parhaimmillaan neljänsiä ja A-junnut kuudensia Sm-sarjassa. Nykyään kun junnutkin laahaa alemmilla tasoilla, parhaat pelaajat lähtevät kovempiin peleihin muualle. Niin tosin oli 60-70 luvullakin jos oikein vanhoja Joensuun kiekkoilun vaiheita kaivaa:)
+2 #82 JTK 20.02.2017 15:20
Niinhän ne pelasivat silloisia SM-sarjoja ja todella hyvää työtä tekivät silloin. Tänä päivänä alkaa olla aika mahdotonta pelata SM-sarjaa, jos ei edustusjoukkuek in pelaa sitä. Säännöt mandaattipaikko ineen tekevät jo siitä vaikeampaa. Sinänsä eri aikakausien vertailu keskenään on aika hankalaa.

Fakta on, että vaikka tällä hetkellä B-nuoret ainoana pelaavat meillä SM-sarjaa (alempaa) niin yksilöitä meiltä on tullut tai paremminkin mennyt paljon viime vuosina Liigaorganisaat ioihin ja muutama Pohjois-Amerikk aan. Onhan tää ihan huikeeta ollut, kun kuitenkin puhutaan Mestis-seurasta ja mistä harrastajammäri stä näitä yksilöitä on kyetty löytämään ja kehittämään. Sitä muuten ihmettelivät siellä Karjalaturnauks enkin tilaisuudessa.
+3 #83 Teppana85 20.02.2017 15:31
Jos edustus pelaisi pääsarjassa, niin tuskin niin monen "huippulupaukse n" tarvitsisi lähteä muuanne kehittymään, sitä vastoin muualta voisi olla imua tännekkin päin.
#84 Vanha SaPKolainen 25.02.2017 23:39
tupla.
#85 Vanha SaPKolainen 25.02.2017 23:39
Kyllähän Jokipojat oli todella hyvä kolmannessa erässä. Oliko se sitten osittain SaPKo:n löysäämistä jo, vaikea sanoa. Keskiviikkona on sitten revanssin paikka Jokipolla. Mielenkiintoine n matsi nähdä, kateaako tappioputki vai ottaako SaPKo täyskäden? Käsittääkseni SaPKo:han on jo käytännössä runkosarjan ykkönen, sille riittää vain jäljellä olevien kotimatsien (3) voitto ja sittenkin TUTO:n pitää voittaa kaikki loput viisi peliään ja sekään ei riitä. Jokipojilla on melkein pakkovoiton vaikka, kun taas SaPKo:lla ei. Viimenen erä osoitti, että potentiaalia Jokipojilla riittää, riittääkö se keskiviikkona?

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Kirjaudu

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi artikkeleita



Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    20.10. Jokipojat–SaPKo 2–3

    Oskari Lehtinen

    Voimahyökkääjän viimeistelyssä ei tosiaankaan ollut moitittavaa SaPKoa vastaan. Kahden hienon maalin lisäksi nähtiin jälleen kerran kovia taklauksia ja hyvää kamppailupelaamista.

    Joonas Larinmaa

    Kultakypärää päässään pitäneen Larinmaan vikkelyys ja oivaltavuus ovat omalla tasollaan. Hiukan paremmalla viimeistelyllä olisi illan saldona ollut myös maali. Nyt joutui tyytymään kahteen syöttöpisteeseen.

     

    Oula Uski

    Uskin johtama kenttä kantaa tällä hetkellä erittäin suurta vastuuta hyökkäystehojen osalta. Saalisti Larinmaan tavoin syöttöpisteet molempiin Lehtisen maaleihin. Uski kellotti peliaikaa yli 22 minuuttia ja kauhoi 19 aloituksesta 11 joukkueelle.

     Kokonaistilanne:

    5 tähteä: Joonas Larinmaa
    4 tähteä: 
    Jonathan Iilahti
    3 tähteä:
    Tuukka Rajamäki, Oskari Lehtinen, Oula Uski
    2 tähteä: Timo Hiltunen, Roni Viirlas, Lassi Raitanen

Uusimmat blogikirjoitukset