Tappioputki se vain jatkuu

IPK–Jokipojat 2–1 (1–0, 0–1, 1–0)

Jokipojat kärsi jo kuudennen peräkkäisen tappionsa Iisalmessa Peli-Karhuja vastaan. Ottelun alku kului tasaisissa merkeissä, ja ottelun ensimmäisen maalin viimeisteli kotijoukkue ylivoimalla toisen erän alussa. Ottelun tasoitti Heikki Puustinen tarkalla kudilla ylänurkkaan. Kolmatta erää vei kotijoukkue, ja ottelun voittomaalin viimeisteli IPK:hon siirtorajan kynnyksellä siirtynyt liki sata ottelua KHL:ssä pelannut Ainars Podzinsh komealla vedolla suoraan syötöstä. Ottelun jo päätyttyä kentällä nähtiin nujakka, jonka myötä kolme pelaaja sai pelirangaistuksen. Ensimmäisen ottelunsa Jokipoikien maalilla torjuneelle Jonathan Iilahdelle merkattiin 25 torjuntaa.


Otteluraportti

Jokipoikien tappioputki Mestiksessä venähti jo kuuden ottelun mittaiseksi, kun sarjajumbo Iisalmen Peli-Karhut pystyi palaamaan sarjatauolta terävämmin. Joensuulaisittain hankala iltapuhde päättyi iisalmelaisten kotivoittoon maalein 2–1 (0–0, 1–1, 1–0).

Ottelun jälkeen ennen kaikkea päätössummerin jälkeiset rähinät puhuttivat. IPK:n jukurilaina Ilkka Vaarasuo tööttäsi Jokipoikien puolustaja Joel Olkkosen selästä laitaan ulosajon arvoisesti.

Tapauksesta seurasi melkoinen kahina, jonka seurauksena myös kotijoukkueen ratkaisija Ainars Podzinsh ja Jokipoikien Oskari Lehtinen saivat pelirangaistukset tappelusta.

Viime aikoina Jokipoikien kiusana ovat olleet päähän kohdistuneet taklaukset, joiden seurauksena joensuulaispelaajia on joutunut jäämään pitkäksikin aikaa pois peleistä.

Juuri aiemmasta pääkolhusta toipunut Olkkonen jäi Vaarasuon poikittaisen mailan jälkeen jäähän makaamaan, mutta tokeni joensuulaisten onneksi pikaisesti ja pääsi heti kättelyjonoon.

Perjantain ottelussa paremmuus ratkaistiin vasta päätöserässä, kun IPK:n tuore latvialaishankinta Ainars Podzinsh tälläsi parhaalta maalintekopaikalta kevään 2010 suomenmestari Aatu Hämäläisen (1+1) namupassista.

IPK oli muutekin päätöserässä tarvittavaa pykälää terävämpi. Keskialue tukittiin siihen malliin, ettei joensuulaiset saaneet pitkiä hallintajaksoja kovinkaan paljoa.

– Tasainen taistelu. Yks pieni virhe, ja 2–1 tuli siitä, Jokipoikien vähäsanainen päävalmentaja Ari Aaltonen totesi.

Ärjypaitojen maalilla debytoi tuore hankinta Jonathan Iilahti. Neljä viime kautta Ruotsissa torjuneen veskarin otteissa paistoi aluksi pelaamattomuus pienen haparoinnin, pomputtelun ja irtokiekkojen antamisen muodossa, mutta loppua kohden vaasalainen alkoi päästä jyvälle.

Teksti: Renne Ohtonen

 

Maalit ja syöttäjät

24.21 Aatu Hämäläinen (Juha Virtanen, Janne Katosalmi) 1–0 yv.
33.31 Heikki Puustinen (Matti Koistinen, Lauri Hukkanen) 1–1
43.21 Ainars Podzinsh (Hämäläinen, Janne Pälve) 2–1

Maalivahtien torjunnat

Tuomas Tolonen, IPK 5+10+6=21
Jonathan Iilahti, Jokipojat 5+11+9=25  (poissa 58.40–60.00)

Rangaistukset

Jokipojat 4x2 min + Oskari Lehtinen 5+PRK = 33 min
IPK 2 min + Joona Tolvanen 10 min + Ilkka Vaarasuo 5+PRK + Ainars Podzinsh 5+PRK  = 62 min

Yleisöä: 829

 

Jokipoikien kokoonpano

23 Tuomas Huhtanen – 44 Samu Pitkänen – 17 Teemu Nissinen
12 Oula Uski – 11 Ville Halonen – 92 Lauri Huhdanpää
14 Heikki Puustinen – 88 Oskari Lehtinen – 61 Lauri Hukkanen
71 Kasimir Puruskainen – 41 Joona Manninen – 50 Teemu Holttinen

47 Matti Koistinen – 2 Joel Olkkonen
4 Juuso Akkanen – 21 Ville Räsänen
20 Santeri Arousva – 42 Eppu Rissanen
3 Antti Helanto

30 Jonathan Iilahti
(35 Juho Ratilainen)

 

Otteluennakko

Mestiksen kauden viimeinen maajoukkuetauko on ohi. Jokipojat palaa tositoimiin perjantaina Iisalmessa, jossa vastaan asettuu Mestiksen sarjajumbo Peli-Karhut. Edellisestä viidestä ottelustaan tappiot kärsineellä Jokipojilla on runkosarjassa jäljellä enää yhdeksän ottelua. Tulevat yhdeksän päivää tuleekin olemaan joukkueelle kovin rutistus koko kauden aikana, sillä sinä aikana joukkue pelaa peräti viisi peliä. Jokipoikien kokoonpanosta on varmuudella sivussa kolme tärkeää pelaajaa: maalivahti Samuel Jukuri sekä hyökkääjät Joonas Larinmaa ja Nico Friman. Jokipojat saa kokoonpanoonsa takaisin kiekollisesti tärkeän puolustajan Joel Olkkosen. Jokipoikien maalilla aloittaa ensimmäistä otteluaan ärjypaidassa pelaava Jonathan Iilahti.

 Jokipoikien edellinen ottelu oli liki kaksi viikkoa sitten ennen maajoukkuetaukoa. Mehtimäellä vieraillut Hermes oli pelillisesti ottelussa aavistuksen niskan päällä, ja joukkue rokottikin muutamasta Jokipoikien virheestä vieden ottelun nimiinsä 5–3.

– Me ollaan lähdetty menemään eteenpäin, niin en kauheasti viitsi taaksepäin katsoa. Se oli kuitenkin sellainen peli, että se oli voitettavissa. Haluan katsoa eteenpäin, ja mennään kohti IPK-peliä, Jokipoikien päävalmentaja Ari Aaltonen sanoo.

Alkukauden pirteästi pelannut mutta sen jälkeen heikommin pisteitä kerännyt sarjanousija IPK vaihtoi valmentajaa tammikuussa. Iisalmelaisia kaksi kautta Suomi-sarjassa ja puoli kautta Mestiksessä valmentanut Jukka Niiranen sai väistyä, kun tilalle palkattiin Janne Sinkkonen.

Mestiksessä Heinolassa HeKiä ja Peliittoja sekä Savonlinnassa SaPKoa valmentanut Sinkkonen ei ole saanut uutta joukkuettaan lentoon, sillä valmentajavaihdoksen jälkeisestä seitsemästä pelistä on tullut vain kaksi voittoa.

Onko Peli-Karhujen pelityylissä tapahtunut muutosta päävalmentajan vaihtuessa?

– Enpä usko. Iisalmessa on pieni kaukalo, ja ehkä "Jasin" johdolla he yrittävät laittaa puolustuspeliään kuntoon. Heilläkin on ollut nyt aikaa treenata. Luvassa on pienen kaukalon peliä. Kova paineistus ja kamppailupeli tulee olemaan, "Turbo" Aaltonen arvioi.

– Pienessä kaukalossa peli on nopeampaa, ja pitää pystyä reagoimaan nopeammin. Eikä siinäkään pidä lähteä roiskimaan. Pitää kuitenkin pyrkiä pitämään kiekko kontrollissa ja sitä kautta viedä peliä.

IPK on ollut kuluvalla kaudella Jokipojille Mehtimäellä vaikea vastus, sillä iisalmelaiset ovat vieneet vieraspeleistään täyden pistepotin. Kauden ensimmäisen kohtaamisen Iisalmessa voitti puolestaan Jokipojat.

Maajoukkuetauon aikana Jokipojat treenasi Ari Aaltosen mukaan hyvin.

– Treeneissä ollaan haettu hyvän tekemisen kautta hyvä fiilis. Saadaan tekemisen meininki joukkueeseen. Joukkue on tällä hetkellä hyvässä tilassa. Ollaan valmiina perjantaina, Aaltonen lupaa.

Tuleva tiukka yhdeksän päivän rutistus viiden pelin myötä on Jokipojille elintärkeä, mikäli joukkue halajaa taistella pääsystä neljän parhaan joukkoon ja saavuttaa kotiedun pudotuspeleihin.

– Mestiksessä on niin tasaista sijoilta kolmesta kymmeneen, että tärkeintä meidän on saada voittoja alle. Meidän pitää saada oma puolustuspeli kuosiin, niin siitä se lähtee, Aaltonen analysoi.

Jokipoikien kokoonpanossa ei tapahtunut suuria muutoksia siirtorajan kynnyksellä. Pienelle vastuulle Jokipojissa jäänyt hyökkääjä Roope Hämäläinen siirtyi Suomi-sarjan Kiekkokoplan riveihin, jossa hän on pelannut aiemmin lainalla.

Joensuuhun tuli yksi uusi pelaaja, sillä Jokipojat sai kokoonpanoonsa uuden maalivahdin. Joukkue tiedotti tiistaina tehneensä puolentoista kauden mittaisen sopimuksen maalivahti Jonathan Iilahden kanssa.

– Iilahti on hyvä pelaaja. Hän on lahjakas maalivahti. Hän on harjoituksissa näyttänyt hyvältä. (Samuel) Jukurille sattui pieni onnettomuus, mutta onneksi meille tuli maalivahti siirtorajalla.

Olisiko valmennuksella vielä ollut toiveita saada jollekin pelipaikalle pelaajia?

– Ainahan toiveita on. Tehtiin tämmöinen päätös, että mennään tällä joukkueella. Sitä päätöstä pitää kunnioittaa. Meillä on tarpeeksi hyvä joukkue.

– Meidän pitää pystyä parempaan, ja me pystytäänkin parempaan. Me olemme vähän alisuorittaneet. Ei siinä mitään. Meillä on hyvä pöhinä päällä tällä hetkellä.

Jokipoikien kokoonpanosta puuttuu kaksi eniten maaleja tehnyttä pelaajaa, kun laitahyökkääjät Joonas Larinmaa ja Nico Friman ovat poissa.

– Larinmaa on varmasti runkosarjan poissa. Harmin paikka. Jääkiekon eläminen on tämmöistä.

– Friman on ollut harjoituksissa, mutta hän ei vielä tänä viikonloppuna pelaa. Hän ei ole vielä pelikuntoinen, koska hän on ollut kuitenkin viisi viikkoa poissa. Frimanin pitää saada harjoituksia alle. Toivotaan, että hänen tilanteensa menee parempaan suuntaan.

Jokipoikien faniyhdistys Susirajan Punamustat järjestää fanireissun Iisalmeen. Lisätiedot ja ilmoittautumisen reissulle löydät täältä.

Ottelu Iisalmessa alkaa kello 18.30

 

 

Aiemmat kohtaamiset

IPK–Jokipojat
2016: 2–5
2014: 2–1 ja. (Suomi-sarja)
2014: 2–7 (Suomi-sarja)
2014: 4–7 (Suomi-sarja)

Saldo: 1–0–3 (maalit 10–20)

Jokipojat–IPK
2016: 2–5
2016: 0–2
2015: 8–4 (Suomi-sarja)
2015: 4–0 (Suomi-sarja)
2014: 3–4 (Suomi-sarja)

Saldo: 2–0–3 (maalit 17–15) 

Kommentit   

+5 #1 Eastside22 16.02.2017 21:08
Uskon , että uus kaveri maalissa tuo varmuutta puolustukseen ja olkkosen paluu on tosi tärkeetä . Helantoo vois pitkästä aikaa kokeilla ja hyökkäys puolella larinmaan menetys on oikeesti kova . Itte oon kipeenä ja en pääse mukaan , joten . TAISTELE JOKIPOOOO!!!!!!
-3 #2 Riffixi 16.02.2017 21:31
Kannattaako tuota Turboa edes haastatella? Samat liirum laarumit viikosta toiseen....oike in lätkäjargonia.
Iilahti....mistä se molari olisi nyt yhtäkkiä hyväksi tullut....kolme peliä koko kaudella! Mulla olis valmentajana ainakin paskat housussa.
+6 #3 jukkis 16.02.2017 21:51
Kyytiin sopii vielä, eiku ilmottautumaan. Ja viikon päästä lauantain Savonlinnaan männään kans!
+4 #4 Riffixi 16.02.2017 22:09
Ja hei....aina kun tulee uusi pelaaja,varsink in pidemmällä sopimuksella, niin siitä pitää tehdä livehaastattelu Jokipoikien fanisivustolle. ..
#5 ponssori 17.02.2017 07:26
On tainnut Turbo tai joku muu seuran henkilö kussut tän herra Riffixin muroihin tai jotakin muuta pahaa tehnyt hänelle. Aika vaikea ymmärtää tuollaista katkeruutta ja toivottavasti saa jostain ammattiapua tuohon vaivaan.
+1 #6 JTK 17.02.2017 07:36
Käsittääkseni Iilahti on lupaava veskari. Tottakai aina on riski ottaa pitkään pelaamatta ollut pelaaja, mutta eiköhän hänen taustat ole selvitetty ja on ollut tiedossa millaisesta kaverista on kysymys, kun kerran tehtiin soppari suoraan ensi kaudesta.

Junnuna ollut maajoukkueissa ja omaa kuitenkin NHL-varauksen. Hänen viime vuodet huomioon ottaen hintalappukin on varmaan asiallinen. Riffixi ei kannata tuomita etukäteen, kun ei ole nähty kaverin pelaavan vielä. Toivotaan tsemppiä hänelle peleihin.

Saa nähdä onko Ratilainen Iilahden aisapari ensi kaudella vai tuleeko jostain uusi veskari?
+1 #7 Vanha SaPKolainen 17.02.2017 08:12
IPK:han tulee huomenna Savonlinnaan, Hyvä vertailukohta. Pitää seurata tänään Fanseatista Jokipoikien peli.
+1 #8 JTK 17.02.2017 08:28
Rokin valmennuspuolel la huisketta. Nyt vetovastuun ottaa Juha Juujärvi. HIFK:n lainat lähti pois Rokista.

Espoon veskari Rasmus Tirronen jatkaa myös ensi kaudella seurassa. Kova kiinnitys. Rasmus on ehkäpä Mestiksen paras veskari.
+3 #9 J58 17.02.2017 10:25
Joku toivoi haastattelua uusilta pelaajilta.Minä olen odottanut kauan haastattelua esim.Arousvalta .Pelaa jo toista kautta eikä koskaan ole haastateltu.... omituista.
+2 #10 Peks1 17.02.2017 11:01
Ois kyllä hienoa, jos Mehtimäkeläisen kuukausittainen makasiiniohjelm a tekisi paluun. Siinä tuli niitä haastatteluja luontevasti kahvin äärellä. Ja se tunnari oli hyvä.
+3 #11 rooope 17.02.2017 11:30
?Arveluttaa tämä uusi maalivahti hankinta.
Ruotsin reissulla vain 11 ottelua alasarjoissa kahtena viime vuonna?
Ei voi sanoa olevan pelituntumaa.(p elkään pahinta)
+1 #12 Repe 17.02.2017 14:46
No annetaan Jonathanin yrittää kysymysmerkkien takana;) Tuskin tiputtaa otteillaan kuitenkaan Jokipoikia Koplan seuraksi Suomi-sarjaan:)
#13 jukkis 17.02.2017 18:28
Lainaus J58:
Joku toivoi haastattelua uusilta pelaajilta.Minä olen odottanut kauan haastattelua esim.Arousvalta.Pelaa jo toista kautta eikä koskaan ole haastateltu....omituista.

Ei ole muutamaa muutakaan haastateltu vielä, vaikka omia kasvatteja ovat. Ei se ole sen enemmän omituista. Mutta kiitos vinkistä, haastistoiveita otetaan vastaan.
+1 #14 jukkis 17.02.2017 19:59
Ihan jees on Iilahti pelannu. Alussa vähän höntyili, mutta rauhottu toiseen erään.
+1 #15 Lptl 17.02.2017 20:30
Mites muuten missä Silvast on? Vai onko loukkaantuneena ?
+3 #16 Lptl 17.02.2017 20:46
Sehän meni harvinaisen leppoisasti perseelleen. Katsotaan miten huomenna käy.
+2 #17 lerski11 17.02.2017 20:48
miten voitte olla noin paskoja?!
+3 #18 Akku-j 17.02.2017 20:48
Eipä ehkä huonommin vois mennä. Hävitty on Hokille, Rokille ja nyt IPKlle eli kolmelle viimeiselle jengille. Nyt ei mee hyvin!
+3 #19 möly 17.02.2017 20:49
Jokipojat ei tällä hetkellä pärjäisi edes Ketterälle !!!
+3 #20 HeHa 17.02.2017 20:52
Pessimisti ei pety: tällä menolla Joensuussa pelataan keväällä mestiksen karsintasarjaa!
+2 #21 rokkipoika 17.02.2017 20:54
Järkyttävää räpellystä. Mitenhän Turbo kuittaa tän lehdistötilaisu udessa.
+1 #22 Riffixi 17.02.2017 21:02
Älkää työntäkö päätä pensaaseen .....jokipojat voittaa Mestiksen mestaruuden. Materiaali on Mestiksen kärkeä.
+1 #23 Theme_84 17.02.2017 21:04
Hei nyt valot päälle Jokipojat! Runkosarja on kohta lopuillaan ja pudotuspelit alkaa niin pitäis saada jotenkin niitä voittoja!
#24 joo,joo 17.02.2017 21:05
en jaksa.....
-2 #25 möly 17.02.2017 21:07
Huomenna kun Roki taluttaa Jokipoikia niin eiköhän se ole tässä !!
-2 #26 möly 17.02.2017 21:11
Lainaus joo,joo:
en jaksa.....


Ei todellakaan.. !!!
+3 #27 Peks1 17.02.2017 21:13
Tämä taitaa olla ihan limbo koko kausi.Jatkossa vastustus entisestään kovenee, joten vaarana jäädä kokonaan ulos pudotuspeleistä . Mutta silti menen huomenna peliin, kun pitkästä aikaa pääsen. Juha Juujärvi on mielenkiintoine n koutsi.
+1 #28 tilkka 17.02.2017 21:17
Ihan oikein että Ipk voitti! Siinä on Hilpalle ja kumppaneille näpäytys kun eivät tota Turboa saa erotettua ! Roki vie Juujärven johdolla voitpn seuraavaksi!!
#29 Eastside22 17.02.2017 21:26
Kuulemma Iilahti paras pelaaja jotain positiivistä . Pelin jo loputtua Olkkonen saanu päähän tärskyn , vanha vamma alla niin ei tarviis enäää yhtään lisää . Hyökkäys peliin lähtö hidasta ja laukominen tekopaikoista ......
+1 #30 mikonen 17.02.2017 21:29
Toivottavasti ei kuulla Turbolta enää "Ohipelejä tulee kauden aikana" tms.
+1 #31 Riffixi 17.02.2017 21:30
Näinhän se käy kun ei ole yhtään rahaa. Paukku, Friman, Olkkonen ja Larinmaa poissa. Ei voi olla näkymättä. Siihen vielä valmentaja jostain menneisyydestä, niin tässä on tulos...
#32 Riffixi 17.02.2017 21:31
Piti välillä käydä oksentamassa kun söin noita kusenmakuisia muroja
-1 #33 rokkipoika 17.02.2017 21:35
Selostaja toisensa perään fanseatilla on ihmetelly, et miten heikolla tasolla Jokipojat pelaa. Joko kuletetaan kiekko hyökkäysaluueel le ja menetetään siellä tai viskataan se päätyyn ja sit karvataan vastustajalta kiekko, mut syöttöpeli ei toimi. Syöttöketjut katkeaa melko nopeasti kerta toisensa perään.
-1 #34 rokkipoika 17.02.2017 21:35
.
-2 #35 jiikoo12345 17.02.2017 21:49
Kuvailit rokkipoika Joensuulaisen juniorivalmennu kset tyhjentävästi. Valmentajilla, Aaltonene mukaanlukien, ei ole mitään käsitystä pelitaktiikasta . Onneksi A ja B -junioreille on viime vuosina saatu hyvät valmentajat. Varis oli todellisuudessa nolla. Kiekkokoplan sekoilut ovat suoraa seurausta surkeasta juniorivalmennu ksesta. Ja vielä ihmettelivät mikseivät päässee jokipoikiin. Ei mitään käsitystä sijoittumiste pelin aikana.
-1 #36 huutosakki 17.02.2017 21:59
Moro pitkästä aikaa
Jutut eivät ole muuttuneet,
mutta jos yhteistyötä olisi tehty
Koplan kanssa, tilanne voisi olla toinen !! Tiedäppä tuota ?!
+1 #37 VUKEZU 17.02.2017 22:09
Täytyy rueta tässä vaiheessa kautta ääneen ajattelemaan täälläkin...
Eipä mene poijjilla hyvin !!
Tuossa yläpuolella "huutosakki" mainitsee yhteistyön Koplan kanssa.
Niin miksi ei ole tehty ??
Menetettiin Roopekin, joka näytti taitojaan sen verran, mitä nyt peliaikaa heru. Eipä näitä tuntoja voi ääneen enempää sanoa, huokailla vaan :(
+1 #38 rooope 17.02.2017 22:11
Missä lienee Silvast? Koplan peli kulkee tällähetkellä paremmin. Paukun lähdön jälkeen hyökkääjistä on tullut aivan lampaita.
+1 #39 Eastside22 17.02.2017 22:14
Käsittääkseni yhteistyö koplan kanssa on menny hyvin !!
+1 #40 jamo 17.02.2017 22:17
Lainaus rooope:
Missä lienee Silvast? Koplan peli kulkee tällähetkellä paremmin. Paukun lähdön jälkeen hyökkääjistä on tullut aivan lampaita.

Ville toisi siihen kyllä energiaa
+2 #41 JTK 17.02.2017 22:26
IPK oli maalin verran parempi ja se siitä. Huomenna on taas peli ja uusi mahdollisuus. Ainakin vielä ollaan menossa playareihin. Jos sinne ei päästä niin sitten voi olla pettynyt kauteen.

Jiikoolle tiedoksi, että joidenkin "huonojen" valmentajien lisäksi siellä on ollut monta hyvää junnuvalmentaja a ja on edelleenkin. Meiltä on mennyt viime vuosina nuoria pelaajia useita Liigaorganisaat ioihin ja rapakon taaksekin jokunen. Maajoukkueissa pyörii myös meidän kasvatteja. Kyllä se kertoo siitä, että ainakin enimmäkseen meidän junnuvalmennus on kunnossa.

Harva seura missä edustus pelaa Mestistä pystyy yhtä laadukkaaseen juniorityöhön. Liigaseurat ovat erikseen. Pitää otta huomioon sekin, että meillä esim. A-nuoret kuuluu junnuihin, kun muualla se kuuluu edarin alle. Pitää tajuta realiteetit ja arvostaa ja myös antaa kiitosta hienosta työstä Juniori Jokipojille.
+2 #42 JTK 17.02.2017 22:30
Jokipoikien ja Koplan yhteityö toimii nykyisin ihan hyvin mitä olen jutellut molempien tahojen kanssa. Toki aikansa siihen meni ja varmasti kehitettävää löytyy, mutta ihan hyvä näinkin.
+2 #43 huutosakki 17.02.2017 22:37
Lainaus JTK:
Jokipoikien ja Koplan yhteityö toimii nykyisin ihan hyvin mitä olen jutellut molempien tahojen kanssa. Toki aikansa siihen meni ja varmasti kehitettävää löytyy, mutta ihan hyvä näinkin.


Parempi myöhään kuin ei milloinkaan
-2 #44 jokipofani 18.02.2017 01:38
Ootko eastside pahasti kipeä? Kuka ottaa huutovastuun faniryhmässä huomenna?:(
-1 #45 Vanha SaPKolainen 18.02.2017 08:11
IPK:n uusi vahvistus 100 ottelun KHL-pelaaja Aidars Podshins teki voittomaalin ja oli oli muutenkin todella vahva. Mies kuitenkin otti typeryyttään pelirangaistuks en lopussa, eikä pelaa SaPKo:a vstaan tänään. Onni meille...

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Kirjaudu

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi artikkeleita



Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    20.10. Jokipojat–SaPKo 2–3

    Oskari Lehtinen

    Voimahyökkääjän viimeistelyssä ei tosiaankaan ollut moitittavaa SaPKoa vastaan. Kahden hienon maalin lisäksi nähtiin jälleen kerran kovia taklauksia ja hyvää kamppailupelaamista.

    Joonas Larinmaa

    Kultakypärää päässään pitäneen Larinmaan vikkelyys ja oivaltavuus ovat omalla tasollaan. Hiukan paremmalla viimeistelyllä olisi illan saldona ollut myös maali. Nyt joutui tyytymään kahteen syöttöpisteeseen.

     

    Oula Uski

    Uskin johtama kenttä kantaa tällä hetkellä erittäin suurta vastuuta hyökkäystehojen osalta. Saalisti Larinmaan tavoin syöttöpisteet molempiin Lehtisen maaleihin. Uski kellotti peliaikaa yli 22 minuuttia ja kauhoi 19 aloituksesta 11 joukkueelle.

     Kokonaistilanne:

    5 tähteä: Joonas Larinmaa
    4 tähteä: 
    Jonathan Iilahti
    3 tähteä:
    Tuukka Rajamäki, Oskari Lehtinen, Oula Uski
    2 tähteä: Timo Hiltunen, Roni Viirlas, Lassi Raitanen

Uusimmat blogikirjoitukset