Jokipoikien pisteputkelle stoppi

Jokipoikien pisteputkelle stoppi
 Kuvaaja: Joona-Pekka Hirvonen
Jokipoikien pisteputkelle stoppi
 Kuvaaja: Joona-Pekka Hirvonen
Jokipoikien pisteputkelle stoppi
 Kuvaaja: Joona-Pekka Hirvonen
Jokipoikien pisteputkelle stoppi
 Kuvaaja: Joona-Pekka Hirvonen

Jokipojat–K-Vantaa 1–4 (0–0, 0–2, 1–2)

Jokipoikien seitsemän ottelun pisteputki sai tylyn päätöksen lauantaina, kun Kiekko-Vantaa ryöväsi täyden potin Mehtimäeltä selkein 4–1-lukemin. Ärjypaitojen kiekollinen pelaaminen oli huolimatonta, ja harvoissa maalipaikoissakin sorruttiin heikkoihin ratkaisuyrityksiin. Päätöserässä joukkue sai lopulta hieman juonesta kiinni, mutta kiri tyrehtyi Kiekko-Vantaan iskettyä läpiajosta 3–0-johtomaalin. Jokipojat sai kuitenkin sentään edes yhden kavennusosuman aikaan, kun Oskari Lehtinen onnistui joukkueen pelatessa ylivoimalla ilman maalivahtia. Jokipoikien veräjällä Samuel Jukurille kirjattiin vain 14 torjuntaa.

 

Otteluraportti

Kiekko-Vantaa pelasi lauantaina Jokipoikia vastaan eheän kamppailun. Vierailijat onnistuivat kahden ensimmäisen erän ajan omalla tarkalla keskialueen puolustamisellaan vaikeuttamaan Jokipoikien pääsyä kiekon kanssa hyökkäysalueelle.

Vierailijat pelasivat myös omalla puolustusalueellaan tiiviisti, ja irtokiekot joukkue siivosi hyvällä prosentilla pois maalin edustalta.

Maalipaikoilla ei ottelussa kumpikaan joukkue päässyt juhlimaan, mutta vierailijat olivat omissa paikoissaan kotijoukkuetta terävämpiä.

– Pelattiin kyllä hemmetin hyvä kiekkopeli. Tämä ison kaukalon pelaaminen ei ole meille niin tuttua juttua, kun kotona on paljon pienempi kaukalo. Pystyttiin mukautumaan siihen todella hyvin, Kiekko-Vantaan päävalmentaja Simo Mälkiä summasi.

– Onnitelut Vantaalle voitosta. Kyllä tuosta meidän joukkueesta näkee tällä hetkellä, että maalinteon tuskaa on, Jokipoikien päävalmentaja Ari Aaltonen harmitteli.

Ensimmäinen erä oli molemmilta joukkueilta sekavaa peliä. Kumpikaan joukkue ei saanut erän aikana syöttöpeliään toimimaan laadukkaasti.

Molemmat joukkeet myös puolustivat ensimmäisen erän aikana tiiviisti. Ottelun ensimmäinen kunnon maalipaikka nähtiin vasta reilun kymmenen minuutin jälkeen.

Jokipoikien Ville Halonen karkasi läpiajoon, mutta Kiekko-Vantaan maalivahti Aaro Peltonen torjui Halosen yrityksen.

Molemmat joukkueet pääsivät erän aikana kokeilemaan myös ylivoimiensa toimivuutta, mutta laadukasta maalipaikkaa ei kumpikaan joukkue saanut ylivoiman aikana aikaiseksi.

Kiekko-Vantaan erän paras maalipaikka tuli KHL-joukkue Helsingin Jokereista lainalla olevalle Frank Gymerille, jonka kova rannekuti osui tolppaan.

Vierailijat aloittivat toisen erän terävästi. Heti erän alussa Jokipoikien kiekonmenetyksen hyödyntänyt Gymer viimeisteli ottelun ensimmäisen maalin.

Kokonaisuutena vierailijat hallitsivat toista erää. Ajoittain Jokipoikienkin peli kulki toisen erän aikana hyvin, ja joukkue sai aikaiseksi maalipaikkoja, mutta viimeistelystä puuttui viimeisin terävyys.

Jokipoikien lepsu pelaaminen omalla alueella kostautui toisessa erässä myös toistamiseen, sillä vierailijat pääsivät erän aikana jo kahden maalin johtoon.

– Silloin kun oli paikat kääntää nopeasti riistojen jälkeen niin käännettiin. Kun ei ollut paikkaa lähteä ja ei päästy, niin maltettiin pysyä kiekossa ja pelata fiksusti. Se oli avain tänään voittoon, Mälkiä analysoi.

Kolmanteen erään Jokipojat sai peliinsä vihdoin toivottua laadukkuutta. Jokipojat sai painetta aikaiseksi vastustajan maalille, mutta irtokiekot parhaalla sektorilla siivottiin Kiekko-Vantaan toimesta väljemmille vesille.

Jokipoikien hyvän painostuksen katkaisi Toni Leinosen komea viimeistely hänen päästyään nokikkain Jukurin kanssa.

– Kun on hyvä joukkue vastassa ja teet kolme tuommoista virhettä, niin vastustaja heti välittömästi rankaisee. Se lisää sitä tuskaa vielä.

– Sitten vaan tulee tuommoiseen pahaan paikkaan maali 0–3:een. Tuommoisissa paikoissa vaan pitää olla hereillä, Aaltonen lausui.

Jokipojat jatkoi hyvää peliään Kiekko-Vantaan kolmannesta maalista huolimatta, ja joukkue pääsi vielä ottelun lopussa ylivoimalle.

Samalla Jokipojat otti aikalisän ja maalivahdin pois maaliltaan. Riski kannatti, sillä Jokipojat kavensi ottelun Oskari Lehtisen todella komealla lämärillä suoraan syötöstä.

Ottelun lopun Jokipojat paineisti ilman maalivahtia kuudella kenttäpelaajalla todella hyvin, mutta jälleen vierailijoiden oman maalinedustan pelaaminen oli loistavaa luokkaa.

Viimeisen niitin ottelulle löi vierailijoiden Julius Rantaeskola laukoen kiekon tyhjään maaliin.

– Tiukkaa vääntöä se silti oli. Numerot voisi ehkä jotain muutakin väittää. Kyllä siinä oli paikat, kun piti puolustaa, taistella ja selviytyä, mutta sellaista se vieraskentällä välillä on.

– Ylpeä olen kyllä äijistä. Minun mielestä kuitenkin ansaittiin tänään pisteet matkaan sillä hyvällä tekemisellä, Mälkiä kiitteli.

– Kyllä me kamppailtiin hyvin tuo viimeinen erä. Ei riittänyt tänään, Ari Aaltonen myönsi.

– Pitää alkaa tekemään töitä, että pystymme kääntämään tämmöisiä tasaisia pelejä. Eilen pystyttiin nousemaan, mutta tänään ei. Lähellä oli, sillä paikkoja oli kyllä. Kiekko-Vantaa pelasi tänään hyvän pelin ja ansaitsi kolme pistettä, hän jatkoi.

 

Maalit ja syöttäjät

21.48 Frank Gymer 0–1
28.27 Joel Lehtonen (Niklas Andersson, Miro Mäkinen) 0–2
50.26 Toni Leinonen (Nico Nurmikanta, Lassi Rantanen) 0–3
55.45 Oskari Lehtinen (Ville Räsänen, Samu Pitkänen) 1–3 yv. im.
58.44 Julius Rantaeskola (Pekka Niemimaa) 1–4 tm.

Maalivahtien torjunnat

Samuel Jukuri, Jokipojat 6+6+2=14 (poissa 55.32–55.54, 55.51–58.16 ja 58.33–58.44)
Aaro Peltonen, K-Vantaa 8+6+8=22

Rangaistukset

Jokipojat 3x2 min = 6 min
K-Vantaa 2x2 min = 4 min

Yleisöä: 1 177

 

Jokipoikien kokoonpano

23 Tuomas Huhtanen – 44 Samu Pitkänen – 61 Lauri Hukkanen
92 Lauri Huhdanpää – 11 Ville Halonen – 91 Joonas Larinmaa
90 Ville Silvast – 88 Oskari Lehtinen – 14 Heikki Puustinen
71 Kasimir Puruskainen – 41 Joona Manninen – 50 Teemu Holttinen

20 Santeri Arousva – 42 Eppu Rissanen
4 Juuso Akkanen – 21 Ville Räsänen
47 Matti Koistinen – 6 Joni Muranen
3 Antti Helanto

31 Samuel Jukuri
(35 Juho Ratilainen)

  

Heilin tähdet

*** Tuomas Huhtanen

Huhtanen jaksoi Kiekko-Vantaata vastaan taklata järjettömän määrän hyviä niittejä. Voitti myös suuren määrän kaksinkamppailuja. Parista hyvästä maalipaikasta huolimatta verkko ei kuitenkaan heilunut.

** Ville Räsänen

Nuoren puolustajan kiekollinen peli on hienoa seurattavaa. Tekee kiekollisesti harvoin huonoja ratkaisuja. Antoi laadukkaan syötön Jokipoikien illan ainoaan osumaan.

Oskari Lehtinen

Lehtinen oli jälleen kotijoukkueen paras aloittaja. Viimeisteli Jokipoikien ottelun ainoan maalin todella komealla vedolla suoraan syötöstä.

 

Ennakkopätkä

Jokipojat saa lauantaina Mehtimäelle vieraakseen Kiekko-Vantaan. Tarjolla on todellinen kuuden pisteen peli, sillä neljäntenä olevalla Jokipojilla on kolme pistettä enemmän kuin viidentenä runkosarjassa olevalla Kiekko-Vantaalla. Vaikka eletään jo tammikuun loppua ovat joukkueet kohdanneet keskenään kuluvalla kaudella vasta yhden kerran. Lokakuun lopulla Vantaalla Jokipojat vei täyden pistepotin lukemin 1–4. Kiekko-Vantaa saapuu Joensuuhun Iisalmesta, jossa lohipaidat ottivat voiton IPK:sta lukemin 5–1. Jokipoikien kokoonpano kokee väkisinkin muutoksia, sillä Joel Olkkonen sai perjantain kamppailussa Hokkia vastaan aivotärähdyksen. Myös Oula Uski jätti Kajaanissa ottelun kesken, eikä hänkään ole pelikunnossa. Näytillä käynyt puolustaja Jaska Ojanperä puolestaan palaa S-Kiekon riveihin jo lauantaiksi. 18-vuotias puolustaja Ville Räsänen pääsee jälleen luutimaan Jokipoikien takalinjoille. Jokipoikien maalilla jatkaa Samuel Jukuri. Ottelu alkaa kello 17.00.

 

Aiemmat kohtaamiset

Jokipojat–K-Vantaa
2016: 4–2
2016: 2–0
2014: 4–2
2014: 3–6
2013: 3–2
2013: 1–4
2012: 4–2
2012: 5–1
2011: 2–4
2011: 3–4 ja.
2010: 3–1
2010: 2–1 (playoffs)
2010: 3–1 (playoffs)
2010: 6–1
2009: 3–2 ja.
2008: 5–2
2008: 3–4 rl.
2008: 3–4 rl.
2007: 2–4
2007: 6–2
2006: 5–4
2005: 3–1
2005: 2–4
2004: 3–2
2004: 3–5
2001: 4–5 ja.
2000: 1–2

Saldo: 16–0–11 (maalit 88–72)

K-Vantaa–Jokipojat
2016: 1–4
2015: 6–4
2015: 3–4 ja.
2014: 1–4
2013: 2–4
2012: 3–2 vl.
2012: 2–4
2012: 6–7 vl.
2011: 3–5
2011: 2–3
2010: 3–6
2010: 2–4 (playoffs)
2010: 2–5
2009: 4–5
2009: 1–2
2008: 5–3
2007: 2–0
2007: 0–4
2007: 3–5
2006: 2–5
2006: 6–0
2005: 3–3
2005: 6–2
2004: 3–2
2001: 0–1
2000: 7–1

Saldo: 8–1–17 (maalit 78–89)

Kommentit   

+3 #1 Korppu 28.01.2017 07:12
Liiga auki!
+3 #2 Korppu 28.01.2017 07:18
Meidän matsi!
+5 #3 JTK 28.01.2017 07:25
Turbo kiteytti hyvin haastattelussa eilisen pelin. Ei oltu valmiina peliin, mutta vika erä taisteltiin. Juuri näinhän se meni.

Kaksi erää Hokki vei peliä, mutta onneksi, kuten kiekossa monesti käy johdossa oleva joukkue rupeaa pelkästään puolustamaan vika erässä. Sen avittamana äijät taistelivat hienosti pisteen meille. Hokin voittomaali jäi pikkasen harmittamaan. Tais olla Huhtanen, joka ei laittanut luita laukauksen eteen. Pitää olla valmis uhrautumaan joukkueen eteen ja blokkaamaan vetoja.

Ojanperä oli ihan hyvä ja teki komean pörsän. Aika tasasen "harmaata" suorittamista muuten oli koko joukkueelta, mutta tänään sitten kotikaukalossa täysi höyry päälle. Ei olis mikään yllätys, jos Juho on tänään maalilla? Nyt tullaan valmiina eikä tarvitse säästellä mitään ja annetaan lohipaidoille kyytiä!

B-nuorilla on peli harkkahallissa klo. 16:00 Sportia vastaan. Siitä saa mukavasti alkulämpimät edarin peliin. A-nuoret pelaavat tänään Espoossa.
-1 #4 Repe 28.01.2017 10:34
Lainaus Korppu:
Liiga auki!


Eikös se mahdollisesti "aukea" parin vuoden päästä, asia erikseen onko nyky sarjassa ketään potentiaalista ehdokasta sinne silloinkaan. K-Vantaa voittaa tänään, heillä "henki" kohdallaan.
+5 #5 Lptl 28.01.2017 11:29
Mites Jaskan jatkopahvi?
+6 #6 selästä taklaaja 28.01.2017 11:52
Lainaus Lptl:
Mites Jaskan jatkopahvi?

Jaska oli minusta kyllä todella iloinen yllätys tuossa pelissä jossa ei iloisuutta löytynyt kovinkaan monelta pelaajalta.
Sehän oli jo aiemmin sovittu, että hän harjoittelee viikon ja pelaa tämän Hokki-pelin ja menee sitten takaisin. Hyvä näyttö häneltä ja kyllä muutkin mestisseurat voivat tarjota paikkaa ensi kaudeksi.
+6 #7 selästä taklaaja 28.01.2017 12:54
Tähän peliin pitäisi löytyä helvetisti parannusta ja ryhdistäytymist ä koko joukkueelta eilisiltaiseen verrattuna....s iis täydellistä asennemuutosta koko porukalle. Kajaanissa onnistujiksi voitaneen mainita maalintekijät Puustinen ja Hukkanen mukaanlukien tietysti Ojanperä...alis uorittajia oli pasljonkin, mainittakoon nyt...joo, enpä mainitse nimiä, mutta toivoisin reilua parannusta esitykseen.
+7 #8 JTK 28.01.2017 14:02
Lainaus Lptl:
Mites Jaskan jatkopahvi?

Käsittääkseni Jaska oli täällä näytillä ensi kautta ajatellen? Nythän meillä on jo pakkeja reilusti kaikkien ollessa pelikunnossa. Jos ei tälle kaudelle tule niin sitten ensi kaudelle ehdottomasti soppari.
+6 #9 rokkipoika 28.01.2017 14:11
Lainaus selästä taklaaja:
Tähän peliin pitäisi löytyä helvetisti parannusta ja ryhdistäytymistä koko joukkueelta eilisiltaiseen verrattuna....siis täydellistä asennemuutosta koko porukalle. Kajaanissa onnistujiksi voitaneen mainita maalintekijät Puustinen ja Hukkanen mukaanlukien tietysti Ojanperä...alisuorittajia oli pasljonkin, mainittakoon nyt...joo, enpä mainitse nimiä, mutta toivoisin reilua parannusta esitykseen.

Kyllä minä voin sanoa, et esim Samulta odotan tason nostoa, joka on tällä kaudella jääny aika vaisuks edellisiin kausiin verrattuna. Jaska kävi tarkotuksellise sti vaan yhden pelin pelaamassa ja toivottavasti ens kaudelle onnistuu siirto Jokipoikiin tai ainakin Koplaan.
+5 #10 Teppana85 28.01.2017 14:47
En tiedä mikä siinä on, mutta monet pelaajat ovat enemmän tai vähemmän kuutamolla sen jälkeen kun ovat palanneet "ammattilais"-s arjoista takaisin.
+1 #11 Repe 28.01.2017 14:51
Lainaus Teppana85:
En tiedä mikä siinä on, mutta monet pelaajat ovat enemmän tai vähemmän kuutamolla sen jälkeen kun ovat palanneet "ammattilais"-sarjoista takaisin.


Siihen kuutamolla seikkaan myös vaikuttaa se ettei tämän vuoden Mestiksessä ole varmoja pisteitä miltään seuralta peleissä. Sapkokin yskinyt aika paljon matkapeleissä.
+7 #12 rokkipoika 28.01.2017 15:15
Lainaus Teppana85:
En tiedä mikä siinä on, mutta monet pelaajat ovat enemmän tai vähemmän kuutamolla sen jälkeen kun ovat palanneet "ammattilais"-sarjoista takaisin.

Vaikuttasko motivaatioon, kun siellä pelaamisesta saa rahaa ja täällä ei.
-6 #13 Repe 28.01.2017 15:20
Lainaus rokkipoika:
Lainaus Teppana85:
En tiedä mikä siinä on, mutta monet pelaajat ovat enemmän tai vähemmän kuutamolla sen jälkeen kun ovat palanneet "ammattilais"-sarjoista takaisin.

Vaikuttasko motivaatioon, kun siellä pelaamisesta saa rahaa ja täällä ei.


Jos noin (jälleen kerran) on että palkanmaksuissa vaikeuksia, niin ei paljoa kannata vielä puhua ensi kaudesta.
-3 #14 Repe 28.01.2017 15:38
"Hilppa" Immonen ollut aika hiljaista miestä johtoportaassa, eikös hänenkin pitänyt tuoda uusia tuulia sinne?:)
-2 #15 Repe 28.01.2017 15:41
Ja mitäs kuuluu testamentti-rah oille jonka piti junioripuolen saada?
+8 #16 rokkipoika 28.01.2017 16:12
Lainaus Repe:
Lainaus rokkipoika:
Lainaus Teppana85:
En tiedä mikä siinä on, mutta monet pelaajat ovat enemmän tai vähemmän kuutamolla sen jälkeen kun ovat palanneet "ammattilais"-sarjoista takaisin.

Vaikuttasko motivaatioon, kun siellä pelaamisesta saa rahaa ja täällä ei.


Jos noin (jälleen kerran) on että palkanmaksuissa vaikeuksia, niin ei paljoa kannata vielä puhua ensi kaudesta.

Tarkotinpa nyt ennemminkin palkkaeroa, et täällä ei olla tarjottu läheskään niitä summia mitä ulkomailla.
#17 Repe 28.01.2017 16:44
Lainaus rokkipoika:
Lainaus Repe:
Lainaus rokkipoika:
Lainaus Teppana85:
En tiedä mikä siinä on, mutta monet pelaajat ovat enemmän tai vähemmän kuutamolla sen jälkeen kun ovat palanneet "ammattilais"-sarjoista takaisin.

Vaikuttasko motivaatioon, kun siellä pelaamisesta saa rahaa ja täällä ei.


Jos noin (jälleen kerran) on että palkanmaksuissa vaikeuksia, niin ei paljoa kannata vielä puhua ensi kaudesta.

Tarkotinpa nyt ennemminkin palkkaeroa, et täällä ei olla tarjottu läheskään niitä summia mitä ulkomailla.


Ok,no hyvähän se sitten on, ettei tarvitse joka päivä syödä hernekeittoa;)
+6 #18 selästä taklaaja 28.01.2017 17:49
Manninen pyrkii kovasti taklaamaan. On vaan ajan kysymys, että koska se osuu kunnolla....pää hän. No, hyvähän se tietysti on, että joku edes jotain yrittää. Samaa ei voi sanoa ainakaan Pitkäsestä, Huhtasesta eikä Huhdanpäästä. Toivottavasti toisessa erässä pelaaminen alkaa kiinnostamaan koko joukkuetta.
+3 #19 rokkipoika 28.01.2017 17:55
Kyllä tuo peli on taas Jokipojilla syvältä jostain.
#20 tilkka 28.01.2017 18:16
Repe! Eikös sielä omistaja " konkurssi" sanele mitä Hilppa sanoo! Sama taaperrus jatkuu pelistä toiseen ja turbo kiittelee kun taas pelattiin hyvin ja oltiiin voittaa peli! No kohta tää kausi on taputeltu!!!
+4 #21 Lptl 28.01.2017 18:29
Missähän vaiheessa Joensuuhunkin saataisiin edes suomi-sarja -tason tuomarit.
+2 #22 rokkipoika 28.01.2017 18:56
0-3
+5 #23 Teppana85 28.01.2017 21:22
Kyllähän vastustaja oli tänään parempi. Kova oli yritys Jokipojillakin, vaan turhan hätäilyä näytti pelaaminen olevan.

Ville Räsästä pitää kyllä kehua, tulee menemään vielä pitkälle.

Samu Pitkänen ei ole ollut viime aikoina entisensä.
-3 #24 Repe 28.01.2017 21:28
Lainaus tilkka:
Repe! Eikös sielä omistaja " konkurssi" sanele mitä Hilppa sanoo! Sama taaperrus jatkuu pelistä toiseen ja turbo kiittelee kun taas pelattiin hyvin ja oltiiin voittaa peli! No kohta tää kausi on taputeltu!!!


Niinhän se taitaa sanella, vaikka nimi ei näy johtoportaassa.
+8 #25 Riffixi 28.01.2017 22:36
Turbo hei!

1. Samu menee hukkaan tuossa. Huhtanen on erittäin hyvä omassa roolissaan,mutt a ei viimeistelijä.
2. Huhdanpään laiskottelu ja ylimielisyys näkyy katsomoon. Kiekolla hyvä,mutta kontakti ja 1-1 tilanteissa lepsu.
3. Oman pään lähdöissä ongelmia. Katsoitko lohipaitojen kiekkokontrollia?
4. Taas meni pelin ulkopuolella pyörimiseksi. Ei niitä maaleja tehdä kulmista ja jättö,jättöjä,j oista ei tule maalille tilanteita.
5. Ratkaisut luokattomia. Kun päästiin vetämään,niin ammuttiin pään korkuisia. Eihän niistä tule ripareita. Räsänen oli ainoa,joka ymmärsi tämän.

Että silleen...
+5 #26 D-Katsomo 29.01.2017 00:00
Jukurin taso ailahtelee aivan liikaa... Mistähän lie johtuu??? Onkohan nuorella Huhdanpäällä päässyt kusi nousemaan ns; hattuun???? Siltä ainakin hieman vaikuttaa... Alkukaudella antoi kaikkensa ja peli oli vielä pirteää!!
+5 #27 Lptl 29.01.2017 09:26
11 peliä jäljellä... kun nyt säästettäisiin edes kotietu.
+4 #28 mihailov 29.01.2017 10:01
[quote name="D-Katsomo "]Jukurin taso ailahtelee aivan liikaa... Mistähän lie johtuu???

Turbo! Juholle välillä pelivastuuta, potkisi samalla myös Jukuria. Mokeilla rehti kilpailutilanne monasti antaa kunnon boostit molemmille vejille...
+4 #29 Riffixi 29.01.2017 11:13
Jukuri jatkoi matkapelin jälkeen. Huomasin,että Kiekko-Vantaa peluutti eilen Peltosta ja Kajaanissa Kauttoa.
+6 #30 JTK 29.01.2017 11:45
Tasokas peli eilen ja siitä johtuen maalipaikkoja oli vähän. Taklauksia olisi toki saanut olla enemmän. Tiukka ja tasainen vääntö minkä ratkaisi muutamien pelaajien henkilökohtaise t virheet ja maalivahtipeli.

Tämmöset tiukat pelit ratkeavat usein osittain ainakin maalivahtipelii n. Lohipaitojen veskari oli tällä kertaa kaukalon kingi. Jukuri pelaa ihan ok, mutta ns. voittavamaaliva hti hän ei ole ollut viime peleissä.

Repelle tiedoksi, että palkat ja perintöasiat ovat kunnossa. Tänä päivänä ei Mestiksessä pelaajat enää tee tiliä, kuten joskus. Silloin palkat karkasivat osittain käsistä. Viime kaudelle Mestis-pelaajan keskiansio oli jotain 5000 euroa kaudessa! Mestis-pelaajan arjesta kertoo jatkoajassa Juuso Akkanen ja Raimo Summanen kommentoi myös asiaa. Hänen mielestään pitäisi olla joku minimipalkka pelaajille.

Mun mielestä joukkueita pitäs olla vähemmän eri sarjoissa ja sarjat auki. Nostaisi Mestispelaajien kin palkkoja?
+5 #31 JTK 29.01.2017 12:04
A-nuoret hävisivät eilen Espoossa Blues Ak:lle 4-2. Tänään vastassa on K-Kissat.

B-nuoret puolestaan voittivat Sportin 7-2.
+6 #32 selästä taklaaja 29.01.2017 12:40
Lainaus Lptl:
11 peliä jäljellä... kun nyt säästettäisiin edes kotietu.

Niinpä...ei ole pitkä matka tässä tasaisessa sarjassa myöskään tuonne alaspäin. Lähi viikkojen vire voi muuttaa paljonkin noita sijoituksia. Hokkikin on alimman viivan alla ja vain 10 pistettä takana. Toivottavasti nyt kuitenkin tuo aneeminen taaperrus loppusi ja Jokipojat pääsisivät omalle tasolleen.
+7 #33 JTK 29.01.2017 12:42
Koplaan on tullut näköjään seuran eka ulkomaalaisvahv istus pakki Matej Baca! Joonas Kantokorpi tekee paluun kokoonpanoon. Kopla pelaa tänään HCIK:ta vastaan.
+6 #34 selästä taklaaja 29.01.2017 13:01
Lainaus JTK:
Koplaan on tullut näköjään seuran eka ulkomaalaisvahvistus pakki Matej Baca! Joonas Kantokorpi tekee paluun kokoonpanoon. Kopla pelaa tänään HCIK:ta vastaan.

Koplalta varmaan hyvä hankinta tämä slovakkipakki. Kun kuulin asiasta eka kerran niin ajattelin, että kysymyksessä on se kuuluisa Metrn Slerpa, mutta hyvä näinkin...
+2 #35 Repe 29.01.2017 13:42
Forssassa Matej pelannut aiemmin tällä kaudella.
-2 #36 Repe 29.01.2017 14:32
Jos noilla palkoilla mitä Jtk mainitsi olisi maksuongelmia, sitten voisi jo nauraa ääneen.Jos ei opiskele vielä lisäksi, entistä suurempi vaara joutua toimeentulotuki -luukulle noilla summilla.
+7 #37 selästä taklaaja 29.01.2017 14:55
Lainaus Repe:
Jos noilla palkoilla mitä Jtk mainitsi olisi maksuongelmia, sitten voisi jo nauraa ääneen.Jos ei opiskele vielä lisäksi, entistä suurempi vaara joutua toimeentulotuki-luukulle noilla summilla.

No kyllähän sinä Repe tiedät itsekin varsin hyvin, että ei täällä pelaaja saa juurikaan rahaa. Toki varmaan vuokra-asunnost a katon päänsä päälle ja ehkä jonkun lounassetelin. Jokipojista voi toki saada siinä ohessa hyvän näyttöpaikan uusiin sopimuksiin ja useinhan näin on myös käynyt.
+7 #38 JTK 29.01.2017 15:37
A-nuoret voitti K-kissat 0-5. Jokipoikien Riku Lindroos nollasi kissat 54 torjunnalla! Riku tuli tänne täksi kaudeksi K-Kissoista. On treenannut Jokipojissa, mutta pelannut pääasiassa Polvijärvellä III-divaria. Eiköhän näillä otteilla ala Polvijärven reissut vähetä?
+2 #39 VasenPakki 30.01.2017 00:39
Kiekkokopla voitti tänään HCIK:n maalein 4-3!!! Baca erittäin hyvä hankinta, kannattaisi ottaa jokipoikienkin mallia siitä kuinka tuoda mielenkiintoa noihin otteluihin..... . Toimisto keksinyt nyt erittäin turhan opiskelijaottel un. Milloin tällaista tavallista LIPUN OSTAVAA asiakasta hemmotellaan halvalla lipulla??? Koplalle hatunnosto erittäin viihdyttävästä ulkoilmatapahtu masta viikko sitten!
+3 #40 Lptl 30.01.2017 09:27
Lainaus VasenPakki:
Milloin tällaista tavallista LIPUN OSTAVAA asiakasta hemmotellaan halvalla lipulla???


Samaa mieltä. Runkosarjan viimeinen ottelu mennään ilmaisotteluna LVI Myllerin piikkiin, mutta mites muu kausi? Olisihan sinne mahtunut yksi tai kaksi alennusottelua myös normaaleille ihmisille. Ikävä kyllä opiskelijoista ei niin potentiaalisia sarjaotteluissa kävijöitä saada lipunhintoja ajatellen.
+5 #41 JTK 30.01.2017 09:49
Kävin eilen katsomassa Koplan matsin ja Baca oli ihan asiallinen pakki. Hyvää pakin peruspeliä. Kopla vei peliä enemmän, mutta yllättävänkin tiukka vääntö tuli voitosta. HCIK:n maalilla oli Eemeli Sivonen tuttu myös Jokipojista ja Koplasta.

Jos tätä peliä vertaa Jokipoikien viime peliin, niin tässä pelissä taklattiin todella paljon enemmän. Vauhtia on toki astetta vähemmän kuin Mestiksessä, mutta laidat paukkuu sitäkin enemmän.
+2 #42 ^ipe^ 30.01.2017 18:16
Lainaus JTK:
Kävin eilen katsomassa Koplan matsin ja Baca oli ihan asiallinen pakki. Hyvää pakin peruspeliä. Kopla vei peliä enemmän, mutta yllättävänkin tiukka vääntö tuli voitosta. HCIK:n maalilla oli Eemeli Sivonen tuttu myös Jokipojista ja Koplasta.

Jos tätä peliä vertaa Jokipoikien viime peliin, niin tässä pelissä taklattiin todella paljon enemmän. Vauhtia on toki astetta vähemmän kuin Mestiksessä, mutta laidat paukkuu sitäkin enemmän.



Itse tällä kaudella mitä kerenny omilta peleiltä käymään katsomon puolella niin jokipoikien kuin koplan peleissä. On koplan pelit olleet huomattavasti viihdyttävämpiä mitä jokipoikien pelit. Mestiksen taso on viimeisen 5v aikana laskenut aiva järkyttävän paljon. 17€ mitä maksoin edellisestä pelistä esim jokipoikien peliin on aivan törkeen paljon liikaa siitä mitä siellä kentällä esitetään, koplan hinnat ovat taas suhteellisen järkevällä tasolla(7€).
+4 #43 rokkipoika 30.01.2017 19:20
Lainaus Lptl:
Lainaus VasenPakki:
Milloin tällaista tavallista LIPUN OSTAVAA asiakasta hemmotellaan halvalla lipulla???


Samaa mieltä. Runkosarjan viimeinen ottelu mennään ilmaisotteluna LVI Myllerin piikkiin, mutta mites muu kausi? Olisihan sinne mahtunut yksi tai kaksi alennusottelua myös normaaleille ihmisille. Ikävä kyllä opiskelijoista ei niin potentiaalisia sarjaotteluissa kävijöitä saada lipunhintoja ajatellen.

Tiesitkö, että joka otteluu on myynnissä myös 5€ maksavia alennuslippuja tietty määrä?
+3 #44 Lptl 30.01.2017 19:31
Lainaus rokkipoika:
Lainaus Lptl:
Tiesitkö, että joka otteluu on myynnissä myös 5€ maksavia alennuslippuja tietty määrä?


Tiesin :)
Niillä on menty tämä kausi tätä köyhän arkea että on päästy kannustamaan, mutta niitäkään ei ole kuin se 20kpl per ottelu kaupan. Enemmänkin hakisin hyvällä mainostuksella varustettuja alennusotteluit a koko kansalle sen yhden tahi kaksi. Hyvää tekisi markkinoinnille (ja saatettaisiin saada taas se todellinen 1100 henkilöä lehtereille mitä viime aikoina on ilmoitettu).
-2 #45 Repe 31.01.2017 14:51
Onhan nuo Jokipoikien liput liian kalliita pelin tasoon nähden. Mutta turha kenenkään on kuvitella että Jokipoikien talous pyörii sitä vähääkään jatkuvilla puoli-ilmaisill a lipuillakaan. Puuhastelua joensuulaisen jääkiekon johtoportaan tekemiset on aina olleet, riippumatta siitä onko siellä Hilppa,Tormakka ,Rössi jne... Turha puhua näillä leveyksillä mistään Liigasta missään vaiheessa, kuoleva kylä tyhjine liiketiloineen.
+6 #46 Peks1 31.01.2017 16:23
Rauma 39 563
Kokkola 47 746
Mikkeli 54 559
Rovaniemi 62 296
Vaasa 67 497
Hämeenlinna 67 871
Lappeenranta 72 856
Joensuu 75 945
Kouvola 85 416
#47 Repe 31.01.2017 17:03
Lainaus Peks1:
Rauma 39 563
Kokkola 47 746
Mikkeli 54 559
Rovaniemi 62 296
Vaasa 67 497
Hämeenlinna 67 871
Lappeenranta 72 856
Joensuu 75 945
Kouvola 85 416


Ei nuo asukasmäärät puolla mitään Jokipoikien liigapelaamista ,tuokin määrä on ihan keinotekoisilla kuntaliitoksist a kerätty. Tosiasiahan on että Joensuun syrjäkylillä on moni asia rempallaan, palvelut, väestöpohja esimerkkinä siitä.
+1 #48 Riffixi 31.01.2017 22:06
Niin kauan kuin jokipojat ei saa LaakkosKakkosBr omaneja tukemaan,niin on aivan turha kuvitella liigakiekkoa. Ne seisoo koripallo kädessä kaikissa julkaisuissa... ..mitä tekee jokipojat? Saa jonkun LVI Myllerin pilkkahintaan pääsponsoriksi. ...ja siinäkin keississä kaupunki määrää Myllerin mainosten koot hallin seinissä....
+1 #49 JTK 01.02.2017 07:24
Lainaus Riffixi:
Niin kauan kuin jokipojat ei saa LaakkosKakkosBromaneja tukemaan,niin on aivan turha kuvitella liigakiekkoa. Ne seisoo koripallo kädessä kaikissa julkaisuissa.....mitä tekee jokipojat? Saa jonkun LVI Myllerin pilkkahintaan pääsponsoriksi....ja siinäkin keississä kaupunki määrää Myllerin mainosten koot hallin seinissä....

Laakkonen ainakin tukee Jokipoikia, joten se siitä.
+1 #50 Riffixi 01.02.2017 09:41
JTK: " joten se siitä"?? Avaa vähän
+1 #51 JTK 01.02.2017 10:35
Tarkoitin, että Laakkonen tukee Jokipoikia niin ei ole fiksua väittää etteivät he ole tukemassa. Ei sen ihmeempää.
-1 #52 möly 01.02.2017 14:58
Laakkosen bonsorointi jokipoikiin on nappi kauppaa siihen verrattuna mitä Laakkonen laittaa euroja Suomen jääkiekko maajoukkueeseen
+1 #53 JTK 01.02.2017 15:31
Lainaus möly:
Laakkosen bonsorointi jokipoikiin on nappi kauppaa siihen verrattuna mitä Laakkonen laittaa euroja Suomen jääkiekko maajoukkueeseen

Tuntuiskin aika luonnolliselta, sillä onhan maajoukkueella erilainen mainosarvo kuin Mestiksellä. Onhan Laakkonen mukana myös Liigassa. Käsittääkseni Laakkonen on ihan merkittävä tukija Jokipojillekin ja se on hieno juttu.

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Kirjaudu

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi artikkeleita



Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    20.10. Jokipojat–SaPKo 2–3

    Oskari Lehtinen

    Voimahyökkääjän viimeistelyssä ei tosiaankaan ollut moitittavaa SaPKoa vastaan. Kahden hienon maalin lisäksi nähtiin jälleen kerran kovia taklauksia ja hyvää kamppailupelaamista.

    Joonas Larinmaa

    Kultakypärää päässään pitäneen Larinmaan vikkelyys ja oivaltavuus ovat omalla tasollaan. Hiukan paremmalla viimeistelyllä olisi illan saldona ollut myös maali. Nyt joutui tyytymään kahteen syöttöpisteeseen.

     

    Oula Uski

    Uskin johtama kenttä kantaa tällä hetkellä erittäin suurta vastuuta hyökkäystehojen osalta. Saalisti Larinmaan tavoin syöttöpisteet molempiin Lehtisen maaleihin. Uski kellotti peliaikaa yli 22 minuuttia ja kauhoi 19 aloituksesta 11 joukkueelle.

     Kokonaistilanne:

    5 tähteä: Joonas Larinmaa
    4 tähteä: 
    Jonathan Iilahti
    3 tähteä:
    Tuukka Rajamäki, Oskari Lehtinen, Oula Uski
    2 tähteä: Timo Hiltunen, Roni Viirlas, Lassi Raitanen

Uusimmat blogikirjoitukset