Olkkonen liigaan, Rissanen lainalle

Jokipoikien puolustaja Joel Olkkonen siirtyy kahdeksi viikoksi emoseuraansa HPK:n riveihin Hämeenlinnaan. Tilalle ärjypaidat saavat sarjaporrasta alempaa Kiekkokoplasta puolustaja Eppu Rissasen, joka siirtyy tämän viikon ajaksi joukkueen vahvuuteen.


Joel Olkkonen, 23, on ollut kuluvalla kaudella Jokipoikien tehokkain puolustaja. Hän on saalistanut 32 pelaamassaan ottelussa tehopisteet 6+13.

Kolmatta kauttaan Jokipojissa kiekkoilevalla Olkkosella on sopimus HPK:n kanssa, ja emoseura kutsui hänet haistelemaan liigapelien maailmaa kahdeksi viikoksi.

Tilalle Jokipojat saa tämän viikon kahteen otteluun tutun miehen, tällä kaudella Kiekkokoplassa Suomi-sarjaa pelanneen Eppu Rissasen, 23.

Rissanen on luutinut Kiekkokoplan takalinjoilla 25 ottelussa tehopistein 6+10. Viime kaudella mies pelasi Jokipojissa pudotuspelit mukaan lukien yhteensä 12 ottelussa (0+1).

Kommentit   

+6 #1 Ärjysydän 16.01.2017 17:37
Olkkonen on tosiaan ollut yksi parhaimmista pakeista, ja lähtö on suuri menetys meille. Joelille tsemppiä liigan takalinjoille! Ja Epulle tervetuloa! :)
+6 #2 selästä taklaaja 16.01.2017 19:19
Taas yksi Jokipoika saa näyttöpaikan liigassa. On ollut mielestäni selkeästi paras pakki alkukaudella Jokipojissa. Tsemppiä hänelle liigaympyröihin ! Enää ei taida tämän kauden miehistöstä löytyä pelaajia jotka siirtyisivät tällä kaudella liigaan? Ensi kaudeksi toki uskoisin ainakin jonkun siirtyvän...
-3 #3 jones 16.01.2017 20:16
Just kun peli alkoi taas paranemaan= pisteitä tulemaan, lähtee paras pakki.

Tuleeko tästä uusi sukellus?

Oikeasti, sanonko mitä...sanon; Farmipaskaa ja mulle riittää.

Nähdään ensikaudella jos meno muuttuu, Moro!
#4 tilkka 16.01.2017 22:06
Epäilen vaan ettei Olkkosen poikaa nähdä enään Joensuussa!Tait aa vaan olla niin et Jokipojat ei satsaa tähän kauteen enään vaan annetaan poikien siirtyä muualle.
+4 #5 halttunen 16.01.2017 22:43
Ihme mussutusta palstaveljiltä Olkkonen on Hpk:n sopimuspelaaja ja poissa 2 viikkoa,joka ikisellä mestispelaajall a on liigapykälä joten sen suhteen ei pitäisi olla mitään epäselvää, jos pelaajille ei suostuttaisi tekemään liiga ja ulkomaalais pykälää ei täällä olis yhtään pelaajaa,paitsi Akkanen ;)
+5 #6 Peks1 16.01.2017 23:08
Onnea matkaa Olkkoselle, HPK:n mieshän hän on. Minä ymmärrän myös Jonesin kantaa. Nythän on se tilanne, että paras pakki ja paras hyökkääjä ovat lähteneet kesken kauden liigaan. Entäs jos Kärpissä Kukkonen ja Pyörälä sanoisivat, että hei, me lähdetään kesken kauden Ruotsiin, kun meillä on Ruotsi-pykälä sopparissa? Pointti on se, että toivottavasti Jokipojat on joskus tulevaisuudessa paremmassa asemassa, että parhaat pelaajat pelaavat ja haluavat pelata seurassa koko kauden.
+5 #7 JTK 17.01.2017 07:33
Kuten jo tossa edellä kävi ilmi niin Olkkonen on meillä lainalla ja HPK kutsui hänet takaisin pariksi viikoksi. Käsittääkseni HPK:ssa ei kuitenkaan ole mitään loukkaantumissu maa ja nythän sinne tuli uusi vahvistuskin puolustaja Shane OBrien kahden viikon tryoutille. Saa nähdä jääkö sitten joukkueeseen? Voihan siellä olla flunssaa liikkeellä tai sitten haluavat vain katsoa miten Olkkonen pärjää Liigassa? Tsemppiä reissuun!!
+5 #8 hessu 17.01.2017 09:33
Hyvä homma Joelille! Hienoa että pääsee kokeilemaan vauhtiaan liigassa. Erikoista tämä itkeminen liigaan lähtevien pelaajien perään ja varsinkin tässä Joelin tapauksessa. Hoopeekoon pelaaja, joka vain lainalla Joensuussa. Olisihan ne voineet peluuttaa Joelia jossain lähempänä mestiksessä. Onneksi päätyivät siihen, että pelaa ison osan kaudesta Joensuussa. Paukku sai sopparinsa liigaan ja siitä vapautuvilla/ saaduilla rahoilla Huhtanen vetää ykkösen laidassa.
+4 #9 Teppana85 17.01.2017 13:20
Hyvä se on tietysti päästä välillä kokeilemaan tasoaan ylempänä, toivotaan että olis Olkkonen kuitenkin vielä loppukauden auttamassa Jokipoikia.
#10 JTK 17.01.2017 15:33
Ei näytä löytyvän ainakaan helpolla Jere Myllyniemelle paikkaa Liigasta. Nyt hän pelaa ainakin maajoukkuetauko on asti Hokissa ja sitten on mahdollista vielä jatko Hokissa tappiin asti.

IPK:n koutsi sai ilmeisesti kenkää? Uusi koutsi olisi Janne Sinkkonen?

Sapkon Pasi Räsänen jatkaa seuran peräsimessä ensi kaudellakin.
+3 #11 päätykatsomo 17.01.2017 17:50
Milloinhan Jokipojat tulee ulos tulevan kauden sopimuksilla... ? viime vuonnahan se oli jotain näitä aikoja kun runko julkaistiin.. Noo, saa nähdä miten loppukausi menee, tiedossa on että jos muutamat äijät onnistuu niin portit liigaan aukeaa.. Toivoisin nykyisen veskarikaksikon jatkavan vielä täällä ens kaudellakin, Jukuri on jäätävä ja ratilainenkin lupaava kaveri.. Jukurinkaan ei kannata liigaan lähteä ellei oo ykkösveskarin tonttia tarjolla, luukun aukominen ei pitkälle vie.. ei tarviis sitten mihinkään lainalle lähteä liigaporukoista .. No, aika näyttää, loppukauteen luotto on kova kyllä, uskon että se sitkeys mikä joukkueessa on, kantaa pitkälle. Vaikka olikin heikompi jakso tuossa, mutta niinhän se on aina joka kaudella jossain kohtaa jokaisella porukalla. Sapkokin on ruvennu ottamaan turpaan viime aikoina.. Mutta kyllä tuohon kieltämättä kys pakki jokatapauksessa menis vielä peräpäähän, Immonen&Co hereillä siellä :)

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Kirjaudu

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi artikkeleita



Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    20.10. Jokipojat–SaPKo 2–3

    Oskari Lehtinen

    Voimahyökkääjän viimeistelyssä ei tosiaankaan ollut moitittavaa SaPKoa vastaan. Kahden hienon maalin lisäksi nähtiin jälleen kerran kovia taklauksia ja hyvää kamppailupelaamista.

    Joonas Larinmaa

    Kultakypärää päässään pitäneen Larinmaan vikkelyys ja oivaltavuus ovat omalla tasollaan. Hiukan paremmalla viimeistelyllä olisi illan saldona ollut myös maali. Nyt joutui tyytymään kahteen syöttöpisteeseen.

     

    Oula Uski

    Uskin johtama kenttä kantaa tällä hetkellä erittäin suurta vastuuta hyökkäystehojen osalta. Saalisti Larinmaan tavoin syöttöpisteet molempiin Lehtisen maaleihin. Uski kellotti peliaikaa yli 22 minuuttia ja kauhoi 19 aloituksesta 11 joukkueelle.

     Kokonaistilanne:

    5 tähteä: Joonas Larinmaa
    4 tähteä: 
    Jonathan Iilahti
    3 tähteä:
    Tuukka Rajamäki, Oskari Lehtinen, Oula Uski
    2 tähteä: Timo Hiltunen, Roni Viirlas, Lassi Raitanen

Uusimmat blogikirjoitukset