Huhtanen loppukaudeksi Jokipoikiin

Jokipojat on tehnyt loppukauden kattavan sopimuksen hyökkääjä Tuomas Huhtasen, 29, kanssa. Urallaan lähes 500 SM-liigaottelua pelannut Huhtanen on Jokipoikien vahvuudessa jo lauantain kotiottelussa TuToa vastaan.


Tuomas Huhtanen on joensuulaisyleisölle tuttu mies jo kaudelta 2012–13, jolloin hän pelasi Jokipojissa kymmenen ottelun ajan. Tuolloin hän iski joukkueelle tehot 4+3, kunnes suuntasi loppukaudeksi SM-liigaan Tampereen Ilveksen riveihin.

Viime kaudella Huhtanen pelasi KooKoossa tehopistein 2+9, ja tällä kaudella hän on vääntänyt viisi Mestis-ottelua Peliittojen riveissä ottelukohtaisella sopimuksella. Näistä otteluista Huhtanen saalisti tehopisteet 2+1.

– On hienoa saada meille tämän tason pelimies auttamaan loppukauden ajaksi. Huhtanen on isokokoinen, fyysinen ja kokenut kaveri, joka pystyy tarvittaessa ratkaisemaan pelejä. Hän tulee paikkaamaan Jesse Paukun poislähtöä, Jokipoikien puheenjohtaja Jarkko Immonen sanoo.

Porin Ässien kasvatti Tuomas Huhtanen on pelannut urallaan jatkopelit mukaan lukien peräti 472 liigaottelua. Hän on edustanut Ässien, KooKoon ja Ilveksen lisäksi pääsarjatasolla myös Lukkoa ja Helsingin IFK:ta.

 

Kommentit   

+5 #1 selästä taklaaja 05.01.2017 14:36
Onhan tuo Tuomas kyllä paras mahdollinen vaihtoehto tähähän saumaan...
+4 #2 Peks1 05.01.2017 14:55
Huhtanen aintoi hyvät näytöt viimeksi täällä käydessään, se Pelitaanien alivoimamaali. Toisikohan Huhtanen jotain uutta ylivoimapeliin?
+4 #3 Teppana85 05.01.2017 15:08
Nonih, tämähän se vaan passaa :)
+4 #4 sambialainen heimolaulaja 05.01.2017 15:09
Erittäin loistavaa toimintaa Immonen&Co.
+4 #5 möly 05.01.2017 15:10
No niin !!! Lauvantain pelin osakkeet nousi kerralla..Hmmm. . :)
+3 #6 lerski11 05.01.2017 15:50
Tervetuloa takas Tuomas"HUPI"huh tanen!!!
+1 #7 VasenPakki 05.01.2017 17:33
Tippuuko pude vihdoin ykköskentästä vaikka kiekkokoplaan loppukaudeksi?

Tämä on todella hyvä hankinta! 500 liigapelin mies tuo kaivattua kokemusta ja näkemystä joukkueeseen.

Turbo se vaan nauttii seurajohdon luottamusta edelleen?
-1 #8 Repe 05.01.2017 17:44
Ei kannata kuitenkaan ilmiömäisiä suorituksia odotella Mestiksessä. Voi vähän "haiskahtaa" myös temppuna saada yleisöä lisää. Joko kaikki "penkinlämmittä jät" ovat saaneet peliaikaa?
+3 #9 JTK 05.01.2017 17:49
Mitä muistikuvia kaverista on kaudelta 2012-13 niin hyvä ja taitava oli tuolloin. Ässissä myös väläytteli välillä. Tällä kaudella hänen pelit ovat menneet kyllä ohi, mutta eihän niitä montaa ole kertynytkään. Tervetuloa porukkaan joka tapauksessa. On varmasti vahvistus ja hyvä juttu, että soppari on suoraan tappiin asti. Hyvä Hilppa&Mäkä!
+2 #10 Repe 05.01.2017 17:58
3 peliä plakkarissa Huhtasella tällä kaudella, ollut loukkantuneena suurimmaksi osaksi?
+1 #11 Repe 05.01.2017 18:00
Kokonaan pelaamatta ennen kuin meni Pelittoihin.
+2 #12 Teppana85 05.01.2017 18:52
Repe ei varmaan ole nähnyt montakaan peliä Huhtasen pelaavan. Ainakin viikko takaperin näytti hyvällä rutiinilla paiskivan hommia, juuri sopivan tyyppinen mies Paukun korvaajaksi.
+2 #13 Riffixi 05.01.2017 18:55
Hyvä,että Huhtanen saatiin,mutta tänne voi hankkia vaikka Crosbyn mutta fokus ei ole vieläkään olennaisessa!!! Turbo ulos!!!
+1 #14 JTK 05.01.2017 19:22
Katson juuri Sport-Saipa peliä ja Jesse vetää jälleen pirun hyvin. Oli kentällä mukana tekemässä Sportin YV-maalia. Jakaa jatkuvasti hyviä syöttöjä, mutta voisi toki välillä täräyttää itsekin. Paljon saa vastuuta. Katotaan, kun Vauhkonen ja Nenonen tulevat takas miten sitten. Liigauskottavuu tta on tullut jo kasvoihinkin, kun sai viime pelissä mustan silmän.

Kun katsoo tänään Liigaa ja eilen Mestistä niin ero on todella iso. Liigassa peli on paljon selkeämpää ja huolellisempaa vaikka vauhti on kova. Kavereilla on taitoa ja joukkueet pelaavat hyvin yhteen. Hyvä, että Jesse pääsi sinne. Kehitystä tulee varmasti lisää kauden mittaan noista peleistä.
+3 #15 Theme_84 05.01.2017 20:23
Hyvä hankinta Jokipojilta :)
+3 #16 Eastside22 05.01.2017 20:33
Kyllä organisaatio jälleen tehny hyvää työtä Hupin hankinnassa . Kunhan se oikeenlainen pakki vielä löytys , niin ois palikat loppukautta varten paremmassa kuosissa .
+4 #17 JTK 05.01.2017 21:13
Tulkaahan huomenna hallille loppiaisen viettoon ja katsomaan, kun B-nuoret aloittavat SM-alemman jatkosarjan. Vastaan tulee JYP! Ottelu alkaa 12:45 ja lauantaina A-nuoret jatkavat Mestistä, kun vastaan tulee Sapko kello 13:30. Saa nähdä miten vaikuttaa kokoonpanoon, kun osa pojista lähti armeijaan?

Heilin nettisivuilla juttua Koplasta ja sen taustayhtiöstä.
+5 #18 Riffixi 05.01.2017 21:13
Myllyniemi torjui Kokkolassa rankkarin....ku kaan pelaajista ei käynyt onnittelemassa molaria.....ker too ilmapiiristä. Turbo ulos!!
+2 #19 Eastside22 05.01.2017 23:27
Hupin tuleminen tulee aiheittamaan väistämättä kilpailu tilanteen hyökkäys päässä , siellä on monta alisuorittajaa . Peräpää vuotaa aivan liikaa .........!!!.Ny t ruvetaan vaan pelaamaan vahvaa omaa peliä ja tehdään se joukkueena .!!!!!
+2 #20 tilkka 06.01.2017 14:50
Tänään 3 jokipoikaa pelaa koplassa!
+1 #21 JTK 06.01.2017 16:34
B-nuoret kärsivät 0-3 tappion JYPille. Alun Jokipojat pystyi pistämään kampoihin, mutta mitä pidemmälle peli eteni, niin tasoero tuli esiin ja JYP vei peliä. Huomenna Jokipojat pelaa Kouvolassa.

Kolmen Jokipojan Hämäläisen, Nissisen ja Niemelän lisäksi Koplaa vahvistavat tänään paluun joukkueeseen tekevät Joonas Oinonen ja Teemu Heikkinen. Lisäksi pakki Ville Määttä tulee loppukaudeksi mukaan.
+2 #22 Lptl 06.01.2017 19:48
Väyrynen nappaisi yle kakkosella maalin.

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Kirjaudu

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi artikkeleita



Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    20.03. Jokipojat–K-Vantaa 1–2 ja.

    Joonas Larinmaa

    Larinmaa oli jälleen kerran Jokipoikien näkyvimpiä hyökkääjiä. Haastoi jatkuvasti omalla hyvällä liikkeellään ja kiekonkäsittelyllään vantaalaisia. Viimeisteli Jokipoikien ainoan maalin, kuten monesti aiemminkin, ajamalla röyhkeästi maalin edustalle.

    Jonathan Iilahti

    Ensimmäisen kerran pudotuspeliottelun Jokipoikien maalilla aloittanut Iilahti oli Kiekko-Vantaata vastaan loistava. Ajoittain kiekko hieman poltteli, mutta esitti vastapainoksi myös muutamia huipputorjuntoja.

     

    Matti Koistinen

    Puolustuspään konkari oli mies paikallaan. Vaikka kellotti kenttäpelaajista eniten peliaikaa (33.48), jaksoi Koistinen pelata kovalla tasolla läpi ottelun. Liigaan siirtyvä Joel Olkkonen sai varmasti paljon oppia pelatessaan Koistisen pakkiparina.

    Kokonaistilanne:

    17 tähteä: Samuel Jukuri
    15 tähteä: Joonas Larinmaa
    14 tähteä: Oskari Lehtinen, Tuomas Huhtanen
    11 tähteä: 
    Oula Uski, Joel Olkkonen
    10 tähteä:
     Lauri Huhdanpää 
    8 tähteä: 
    Juho Ratilainen, Juuso Akkanen, Ville Halonen
    7 tähteä: 
    Jesse Paukku
    6 tähteä: Nico Friman, Matti Koistinen
    5 tähteä: Samu Pitkänen
    4 tähteä: Ville Silvast, Jonathan Iilahti
    3 tähteä: Joonas Valkonen, Ville Räsänen, Eppu Rissanen
    2 tähteä: Jere Myllyniemi
    1 tähti: Antti Helanto, Joona Manninen, Lauri Hukkanen

Sarjatilanne

 

Jokipojat top5

 

Maalivahdit

 

Uusimmat blogikirjoitukset