Kolmas tappio putkeen

JYP-Akat.–Jokipojat 4–2 (0–0, 3–0, 1–2)

Jokipojat koki Jyväskylässä JYP-Akatemian vieraana kolmannen tappionsa putkeen. Vielä ensimmäinen erä sujui tasaisissa merkeissä, mutta toisessa erässä JYP-Akatemian viimeistely oli vierailijoita parempaa kotijoukkueen maalatessa kolme maalia. Kolmannessa erässä Jokipojat sai vielä aikaiseksi hyvän kirin, mutta Akatemian puolustus maalivahti Veini Vehviläisen johdolla kesti. Jokipoikien maalit tekivät puolustajat Joonas Valkonen sekä Joel Olkkonen. Jokipoikien maalilla Samuel Jukuri torjui 22 kertaa.

 

Otteluraportti

Joensuulaisten lähtötilanne otteluun ei ollut helpoin mahdollinen, sillä joukkueen molemmat valmentajat joutuivat jäämään kotiin joko sairastelun tai henkilökohtaisen esteen vuoksi. Joukkuetta luotsasi A-nuorten päävalmentaja Mikko Fisk.

– Aamulla tuli soitto, että illalla olisi peli Jyväskylässä. Olihan tämä uusi tilanne sekä joukkueelle että minulle itselleni, hätä-apu Fisk tuumi ottelun jälkeen.

– Olimme tänään kaksi erää melko laiskoja. Tietynlaista intoa näkyi, mutta pelin lainalaisuudet valitettavasti unohtuivat, Fisk ruoti joukkuettaan.
 
Kolmanteen erään Jokipojat tuli sisuuntuneina. Erän puolivälissä Jukuri-laina Joonas Valkonen survoi kiekon väkisin nuorten maailmanmestari Vehviläisen selän taakse.

Vain kaksi minuuttia tästä puolustaja Joel Olkkonen herätti joensuulaisten toiveet pisteistä todella eroon ylivoimalla syntyneellä kavennusosumallaan.
 
– Kolmanteen erään saimme nostettua luonnetta. Paremmalla onnella olisimme voineet saada tasoituksen ja pisteitä, mutta kokonaisuuden kannalta oikea joukkue voitti tänään, Fisk myönsi.

Jokipoikien kiriä ottelun loppuhetkillä hankaloitti kokeneen Matti Koistisen pelirangaistukseen johtanut taklaus, jossa Akatemian Micke Saari loukkasi jalkaansa.

Ärjypaitojen hakiessa tasoitusta ilman maalivahtia pääsi Akatemian Taavi Tiala lyömään ottelun loppulukemat 4–2:een.

Aikaa haavojen nuolemiseen ei ole paljoa, sillä ärjypaitojen pelit jatkuvat huomenna kotikaukalossa Espoo Unitedia vastaan.
 
– Katsotaan, saadaanko huomenna joukkueelle jo omat valmentajat mukaan, Fisk päätti.

Teksti: Teemu Suvinen

 

Maalit ja syöttäjät

29.04 Joel Sund (Henri Niemi, Olli Aitola) 1–0 av. vt.
35.01 Juuso Pulli (Riku Pitkänen, Micke Saari) 20
37.46 Aleksi Luhtalampi (Niklas Friman, Pitkänen) 30
50.50 Joonas Valkonen (Santeri Arousva, Oskari Lehtinen) 3–1
52.47 Joel Olkkonen (Jesse Paukku, Lehtinen) 3–2 yv.
59.54 Taavi Tiala 4–2 yv. tm.

Maalivahtien torjunnat

Veini Vehviläinen, JYP-Akatemia 8+8+9=25
Samuel Jukuri, Jokipojat 7+9+6=22 (poissa 57.36–60.00)

Rangaistukset

JYP-Akatemia 6x2min = 12 min
Jokipojat 2x2min+Koistinen 5+PRK = 27 min

Yleisöä: 176

 

Jokipoikien kokoonpano

16 Jesse Paukku – 12 Oula Uski – 65 Nico Friman 
92 Lauri Huhdanpää– 11 Ville Halonen – 42 Ville Leskinen
14 Heikki Puustinen –  88 Oskari Lehtinen – 91 Joonas Larinmaa
50 Teemu Holttinen – 26 Teemu Lahtinen – 17 Teemu Nissinen

20 Santeri Arousva – 5 Joonas Valkonen 
4 Juuso Akkanen – 3 Antti Helanto
47 Matti Koistinen – 2 Joel Olkkonen
10 Jere Niemelä

31 Samuel Jukuri
(35 Juho Ratilainen)

 

Otteluennakko

Jokipojat matkustaa perjantaiksi Jyväskylään kohtaamaan JYP-Akatemian. Ensimmäisen kerran tällä kaudella kaksi ottelua putkeen hävinnyt Jokipojat lähtee hakemaan ottelusta ehjää 60-minuuttista. Joukkueen loukkaantumistilanne on hyvä. Pelaajista koko kauden sivussa olevan Ossi Pellisen lisäksi vain puolustaja Joni Muranen on varmuudella sivussa.

Päävalmentaja Ari Aaltonen on sairastunut, eikä hän pääse Jyväskylässä penkin taakse. Myös kakkosvalmentaja Eemeli Parikka on estynyt, joten valmennuksesta vastaa A-junioreiden Mikko Fisk. Maalilla aloittaa Samuel JukuriMatti Koistinen palaa kokoonpanoon tutulle paikalle Joel Olkkosen pakkipariksi.

Jokipoikien kaksi edellistä ottelua oli Mestiksen revanssiviikonloppuna Savonlinnan Pallokerhoa vastaan. Molemmista kamppailuista sarjakärki SaPKo vei täydet pisteet.

Perjantaina kotikaukalossaan Talvisalossa SaPKo oli selkeästi parempi lukemin 4–0. Lauantaina Mehtimäellä Jokipojat pelasi kaksi hyvää erää, mutta taipui silti tiukan matsin päätteeksi 3-4. Jokipoikien kohtaloksi koitui heikko toinen erä, jonka aikana vierailija viimeisteli hyvällä prosentilla peräti neljä maalia.

Jokipojat oli niskan päällä ensimmäisen ja kolmannen erän, mutta SaPKon hyvä viisikkopuolustus maalivahti Juhana Ahon johdolla oli tällä kertaa liikaa.

SaPKon SaiPa-laina Janne Kettunen viimeisteli toisen erän aikana puhtaan hattutempun. SaPKoa vastaan koettujen tappioiden myötä Jokipojat hävisi ensimmäistä kertaa tällä kaudella kaksi ottelua putkeen. Jokipojat on viimeisestä neljästä ottelustaan hävinnyt kolme.

– Oltaisiin lauantaina pisteitä ansaittu. Liian halpoja maaleja annettiin vastustajalle. Vastustaja sai maaleja vähällä työmäärällä verrattuna meihin. Varsinkin lauantain kotiottelussa ensimmäisessä erässä meidän olisi pitänyt saada ylivoimilla tehtyä useampi maali, summaa sairastunutta päävalmentajaa Ari Aaltosta tuuraava kakkosvalmentaja Eemeli Parikka.

– Tulos oli huono, mutta pelissämme oli paljon positiivisia asioita. SaPKo oltiin tarkasti scoutattu, eikä vastaan tullut pelillisiä yllätyksiä. Tiedettiin, että SaPKo on laadukas joukkue, ja he ansaitsevat olla sarjakärjessä. Ei siinä ole mitään vastaan sanomista.

Jokipoikien tiiviiseen viisikkopuolustamiseen ja hyvään maalivahtipeliin perustunut puolustus oli SaPKoa vastaan ajoittain ongelmissa. Parikka peräänkuuluttaakin puolustamisen tiiviyttä.

– Meidän pitää olla puolustuspelissä huolellisempia ja tiiviimpi joukkue tulevan viikonlopun peleissä, jos meinaamme pisteitä saada. Omiin meni ehdottomasti liikaa maaleja. Kahdeksan maalia kahteen peliin on liikaa, jos meinaa voittaa, Parikka analysoi.

– Ei kenestäkään pelaajasta voi sanoa, että hän olisi huonosti pelannut viime viikonloppuna. Kukaan pelaaja ei ansaitse vilttikentän paikkaa, sillä kaikki ovat tehneet hyvin töitä.

– Tuplapeliviikonloppu kun on, niin jonkin verran pelaajien kierrätystä tulee. Tuskin lauantaina olemme samalla kokoonpanolla kuin perjantaina.

Myös JYP-Akatemia hävisi revanssiviikonlopun molemmat kohtaamiset. Vastassa Akatemialla revanssipeleissä oli KeuPa HT.

Myös keskiviikkona Akatemia koki tappion kotikaukalossaan Peli-Karhujen viedessä pisteet Iisalmeen. Ailahtelevasti pelannut Akatemia on tällä hetkellä runkosarjassa sijalla 9.

JYP-Akatemia ja Jokipojat ovat kohdanneet tällä kaudella kertaalleen. Jokipoikien kauden kolmannessa ottelussa syyskuussa Jyväskylässä Akatemia oli vahvempi numeroin 5–4

– Edellisessä kohtaamisessamme meni liikaa maaleja omiin. Pelasimme ensimmäinen erän todella hyvin. Pelattiin todella hyvin sitä meidän omaa kiekkoa, mitä ollaan haluttu viedä eteenpäin.

– Kakkos- ja kolmoserässä pelimme sekosi ja Akatemia ansaitsi silloin voiton. Saatiin lopussa kuitenkin hyvä nousu, ja meinasimme tulla rinnalle. 

– Vastaavanlainen laadukas joukkue sieltä tulee vastaan. Kyllä me hereillä saadaan olla. Tottakai toivomme, että saamme maalin eteen hyökkääjiä ja saamme enemmän painetta vastustajan maalille.

– En tiedä onko Veini Vehviläinen maalissa, mutta laadukas maalivahti on varmasti vastassa.

– Saadaan kova työ tehdä, että maali saadaan. Luotetaan omaan pelisapluunaan ja uskotaan, että sillä saadaan tulosta. Luotamme omaan pelisapluunaan vahvasti. Tiedetämme, että sillä voitetaan pelejä tässä sarjassa, Parikka uskoo.

Liigajoukkue Mikkelin Jukureista lainalla olevat puolustaja Joonas Valkonen ja hyökkääjä Ville Leskinen jatkavat Jokipoikien mukana. Leskinen pelasi ennen maajoukkuetaukoa tapahtunutta loukkaantumistaan ensimmäiset täydet pelit ärjynutussa viime viikonloppuna.

– Leskinen on todella hanakas laukomaan, ja hän omaa hyvän laukauksen. Hän olisi voinut SaPKoa vastaan tehdä useammankin maalin, se ei ollut kaukana.

– Hän on vahva maalille pyrkivä pelaaja. Kuitenkin taitoa on ollut aina. Kun katsoo viime vuosia niin hän on varmasti Mestikseen hyvä pelaaja.

Revanssiviikonlopusta sairastumisen vuoksi sivussa ollut puolustaja Matti Koistinen palaa kokoonpanoon tulevan viikonlopun peleihin.

Ottelu Jyväskylän Hippoksella alkaa kello 18.30. Ottelu on nähtävissa Yle Areenassa.

Lauantaina Jokipojat pelaa kotipelin Espoo Unitedia vastaan. Ennen Unitedia vastaan käytävää kamppailua jään valtaavat veteraanipelaajat. Lue lisää tapahtumasta täältä

 

Aiemmat kohtaamiset

JYP-Akatemia–Jokipojat
2016: 5–4
2016: 4–6
2015: 1–2
2014: 3–0
2013: 0–2
2013: 3–4 ja.
2013: 3–6
2012: 4–2
2012: 1–3
2011: 4–2
2010: 5–3
2010: 3–4 ja.
2010: 2–3 (playoffs)
2010: 0–5
2009: 4–0
2008: 3–1
2008: 4–2

Saldo: 8–0–9 (maalit 49–49)

Jokipojat–JYP-Akatemia
2015: 4–0
2015: 3–4
2014: 2–3 ja
2013: 4–3 ja.
2012: 3–4 vl.
2012: 2–1
2012: 3–6
2011: 4–1
2011: 6–3
2011: 3–2
2010: 2–3 ja.
2010: 6–3 (playoffs)
2010: 4–3 (playoffs)
2010: 2–3 vl.
2009: 4–9
2009: 6–1
2008: 5–1

Saldo: 10–0–7 (maalit 63–48)

Kommentit   

+2 #1 Eastside22 24.11.2016 22:28
Selvis koistisenkin tilanne kyselijöille . Luotetaan vaan omaan pelaamiseen viisikkona ja oli maalissa kumpi tahansa niin täys luottamus .JOKIPOOOO !!!!!!!!
+2 #2 JTK 24.11.2016 22:41
Katsoin Akatemia-IPK pelin ja täytyy sanoa, että Akatemia oli todella hyvä vaikka hävisikin. Torjunnat jo kertovat paljon Akatemia 14 ja IPK 36! Rooba ja muutamat muut pelaajat olivat todella nopeita eikä IPK päässyt välillä pitkiin aikoihin omista pois.

Parikan mainitseman Vehviläisen ura on ollut mollivoittoinen jo jonkin aikaa. Liigassa laski paljon helppoja joten putosi Akatemiaan eikä enää välillä päässyt maalille sielläkään. Todella epävarma ollut odotuksiin nähden. Nyt, kun näin sanoo niin vetää tietysti huomenna unelmapelin? Toivotaan, että meidän äijät laittaa Veinin huomenna tiukille ja pisteet lähtee matkaan!
+1 #3 JTK 25.11.2016 08:17
Jokipojilla on pitkävedossa mukava yli kahden kerroin. Siihen pitää tarrata kiinni ja pari muuta kohdetta kaveriksi.

Tänään tulee Black Fridayn kunniaksi maalikarkelot joten Jokipojat vie pisteet lukemin 3-6 ja Tela iskee kauden eka pörsän! Hän on tehnyt Nuorten Mestiksessä tällä kaudella 14:sta ottelussa tehot 12+13=25!
+1 #4 Penkinlämmittäjä14 25.11.2016 09:52
Turbo tosiaan tänään kipeä eikä pääse peliin, mutta myös Parikka ilmeisesti poissa illan ottelusta iloisen perhetapahtuman takia. Mielenkiintoine n peli tulossa tähän iltaan.
+1 #5 JTK 25.11.2016 10:21
Parikkakaan, jos ei pääse matkaan ja maalivahtikouts i Pyykkö ei ainakaan yleensä ole vieraspeleissä mukana, niin huoltajat Antti ja Harria tuurava Torsti voivat vetää pelin. Niillä mennään ketä on ja tunne vierasvoitosta vaan vahvistuu entisestään! :)
+1 #6 Penkinlämmittäjä14 25.11.2016 12:07
Lainaus JTK:
Parikkakaan, jos ei pääse matkaan ja maalivahtikoutsi Pyykkö ei ainakaan yleensä ole vieraspeleissä mukana, niin huoltajat Antti ja Harria tuurava Torsti voivat vetää pelin. Niillä mennään ketä on ja tunne vierasvoitosta vaan vahvistuu entisestään! :)

Homma siis selvisi ja A-junnujen käskyttäjä Mikko Fisk hyppää penkin taakse, osaako joku kertoa millainen kaveri kyseessä, tilastot a-junnujen valmentajana näyttäisi ainakin hyvältä?
+1 #7 selästä taklaaja 25.11.2016 14:37
Lainaus Penkinlämmittäjä14:
Lainaus JTK:
Parikkakaan, jos ei pääse matkaan ja maalivahtikoutsi Pyykkö ei ainakaan yleensä ole vieraspeleissä mukana, niin huoltajat Antti ja Harria tuurava Torsti voivat vetää pelin. Niillä mennään ketä on ja tunne vierasvoitosta vaan vahvistuu entisestään! :)

Homma siis selvisi ja A-junnujen käskyttäjä Mikko Fisk hyppää penkin taakse, osaako joku kertoa millainen kaveri kyseessä, tilastot a-junnujen valmentajana näyttäisi ainakin hyvältä?

Minä olen jo kovaa vauhtia menossa kohti Jyväskylää kakkosvalmentaj aksi illan peliin.....kyll ä tästä hyvä tulee kunhan nään tuon kokoonpanon. Autolla ajaessa ei oikein pysty tarkemmin perehtymään. Minä määrään tuosta pakkien peluuttamisesta . Onko Koistinen jo tervehtynyt? Onko Akkanen edelleen hyvässä kunnossa? Entäpä tämä Jukuripakki? Menikö Olkkonen Hämeeseen? Onko nuoria junnuja mukana?
No kohtahan tuo selviää ja päästään itse peliin...:D
+2 #8 JTK 25.11.2016 14:47
Mikko Fisk on hyvä valmentaja ja sen lisäksi vielä erittäin hyvä tyyppi. Tulee hyvin toimeen A-nuorten joukkueen pelaajien kanssa. Harjoitukset ovat laadukkaita ja peluuttaminen on myös hyvin hallussa. Elää tunteella mukana peleissä ja välillä tuomaritkin huomaavat sen.

Varmaankin tänään edustuksen pelaajat saavat aika vapaasti noudattaa totuttua omaa pelitapaa eikä Mikko mene paljoa sitä hemmentämään? Mutta varmasti Mikolla on myös jotain annettavaakin omasta puolestaan, millä A-nuoret ovat vetäneet pelejä enimmäkseen voitokkaasti!

Jos huomenna Turbo ja Parikka ovat edelleen pois niin Mikkohan voi vetää vielä A:n pelin jälkeen edarin pelin samaan putkeen. :)
+1 #9 jokipofani 25.11.2016 15:23
ticketmasterin mukaan huomiseen peliin yli 2300 istumalippua myyty!!! 165 oli äsken enää vapaana. seisomapaikat vielä lisäks niin eiköhän 3000 raja ylity huomenna. huikaiseva tapahtuma tulossa!!
ps. koettakaahan punamustat saada isompi poppoo päätyyn, tulisi siinäkin mieleen entiset huippuvuodet. TSEMPPIÄ PELIIN POIJJAAT!!!!
+1 #10 jokipofani 25.11.2016 15:39
Väärä hälytys!! 165 istumapaikkaa vapaana. Mutta kun tuosta ticketmasterin suvuilta laskin, niin eihän tässä meidän hallissa ole 2500 istumapaikkaa niinku jatkoaika.com lupaa?
+1 #11 Penkinlämmittäjä14 25.11.2016 16:04
Lainaus JTK:
Mikko Fisk on hyvä valmentaja ja sen lisäksi vielä erittäin hyvä tyyppi. Tulee hyvin toimeen A-nuorten joukkueen pelaajien kanssa. Harjoitukset ovat laadukkaita ja peluuttaminen on myös hyvin hallussa. Elää tunteella mukana peleissä ja välillä tuomaritkin huomaavat sen.

Varmaankin tänään edustuksen pelaajat saavat aika vapaasti noudattaa totuttua omaa pelitapaa eikä Mikko mene paljoa sitä hemmentämään? Mutta varmasti Mikolla on myös jotain annettavaakin omasta puolestaan, millä A-nuoret ovat vetäneet pelejä enimmäkseen voitokkaasti!

Jos huomenna Turbo ja Parikka ovat edelleen pois niin Mikkohan voi vetää vielä A:n pelin jälkeen edarin pelin samaan putkeen. :)

Kiitos tästä, olisikohan Fiskistä ehkä Turbon jatkaksi kun Turbo tehtävän jättää..
+1 #12 JTK 25.11.2016 17:32
Mene ja tiedä? Valmentajapesti t on vaikea ennustaa kuka missäkin ketä valmentaa. Toivotaan, että Mikko jatkaa meillä Joensuussa jatkossakin ja Turbo myös. Kummastakin löytyy sitä paljon puhuttua Porilaista hulluutta ja positiivisessa mielessä. :)
+1 #13 Penkinlämmittäjä14 25.11.2016 17:45
Tottakai näin, kunhan heitin ajatuksen ilmoille. Porilaisia joukkueessa enemmänkin ainakin Pellinen ja Arousva pelasivat sielläpäin ennen Jokipoikia, mahtaako olla Fiskille tuttuja kavereita sieltä ajoilta.
+1 #14 JTK 25.11.2016 18:02
Arousvan luulis ainakin olevan tuttu, kun on Ässien kasvatti ja on pelannut siellä pitkään.
+1 #15 JTK 25.11.2016 19:18
En tiedä mitä peliä selostaja seurasi, kun kehui viihdyttäväksi? Kumpikin joukkue pelasi surkeasti. Ei uskos, että Akatemia on sama joukkue mikä pelasi IPK:ta vastaan viikolla. Se peli oli tasollisesti paljon parempaa ihan yleisesti.

En tiedä johtuuko se siitä, kun enimmäkseen tulee seurattua Liigaa niin kyllä tää Mestis näyttää välillä surkealta. Toki onhan Liigassakin välillä huono tasoisia pelejä. Toivotaan, että taso nousee 2.erään, sillä kyllä nämä joukkueet pystyvät parempaan.

Vetoja vaan paljon jatkossa Veinille. Ei ole taaskaan ollut mitenkään vakuuttavan oloinen. Kairataan se voitto sitten vaikka väkisin. Pisteet merkitsee eikä tyyli millä ne tulee.
#16 joo,joo 25.11.2016 20:30
Voihan Kyrvän syylä...nyt on munaan puhaltelua koko porukalta!!! Monesko tappio peräkkäin? tää on HIRVEETÄ!!!!
-1 #17 Lptl 25.11.2016 20:34
Tuleepahan ikimuistoinen juhlaottelun jälkeinen peli huomenna kun Espoo kairaa Jokipojat syvälle jäänrakoon jos tällainen pelityyli jatkuu.
#18 Eastside22 25.11.2016 21:03
Olipahan huono ja sekava peli . Jos Silvastin Ville on terveenä , niin siinä on äijä joka näyttää mitä tehdään .
+1 #19 Theme_84 25.11.2016 21:05
Onkohan Koistinen pelikiellossa huomenna?
+2 #20 JTK 25.11.2016 21:17
Koistinen taklasi lonkalla eikä polvella kuten Fiski näytti tuomareille. No sentään saatiin jonkinlainen loppukiri aikaiseksi, mutta isännät olivat parempia.

Eihän tää mitään häikäisevää ollut puolin ja toisin, mutta onneksi huomenna on taas heti uusi mahdollisuus kiillottaa kilpeä. Nyt, jos kerran yleisöä on tulossa reilusti niin näytetään niille pelaamisen mallia ja annetaan Espoolle kyytiä. Helppoa se ei ole, mutta ei tarvitsekaan olla!
+1 #21 Penkinlämmittäjä14 25.11.2016 21:20
Lainaus joo,joo:
Voihan Kyrvän syylä...nyt on munaan puhaltelua koko porukalta!!! Monesko tappio peräkkäin? tää on HIRVEETÄ!!!!

Kolmas, sehän ei nyt vielä paniikin paikka ole, vähän heikompi vaihe menossa. Peli täytyy kyllä saada kuntoon ja katkaista heikko vaihe asap! Turbolla hommia kunhan parantuu. Fisk voitaisiin ottaa penkin taakse kolmoseksi aina kun omilta peleiltään pääsee, toisi kunnolla voittamisen kulttuuria (nyt jo playoff-parta) joukkueeseen. :D
+1 #22 rokkipoika 25.11.2016 21:23
Eiks tää peli nähty jo viikko sitten? Oli nimittäin ihan vastaavanlainen ottelu, mitä nyt vastustaja oli toinen ja valmentajanakin ihan eri mies.
Onko se Koistisen ulosajon syy polveen kohdistunu taklaus?
+2 #23 jii74 25.11.2016 21:35
Lainaus rokkipoika:
Eiks tää peli nähty jo viikko sitten? Oli nimittäin ihan vastaavanlainen ottelu, mitä nyt vastustaja oli toinen ja valmentajanakin ihan eri mies.
Onko se Koistisen ulosajon syy polveen kohdistunu taklaus?

KOISTINEN Matti 5min + 20min PELIRANGAISTUS - Polvitaklaus NIIN lukee ainakin nyt.
+2 #24 rokkipoika 25.11.2016 22:18
Lainaus jii74:
Lainaus rokkipoika:
Eiks tää peli nähty jo viikko sitten? Oli nimittäin ihan vastaavanlainen ottelu, mitä nyt vastustaja oli toinen ja valmentajanakin ihan eri mies.
Onko se Koistisen ulosajon syy polveen kohdistunu taklaus?

KOISTINEN Matti 5min + 20min PELIRANGAISTUS - Polvitaklaus NIIN lukee ainakin nyt.

Lainaus virallisesta sääntökirjasta:
"
SÄÄNTÖ 153 – POLVITAKLAUS
MÄÄRITELMÄ: Pelaaja ojentaa polveaan tarkoituksenaan osua vastustajaan.
"
Eli taklaajan polvi pitäisi siis osua vastustajaan.
+1 #25 Theme_84 25.11.2016 22:21
No huomenna katkaistaan tappioputki :)
+1 #26 jokipofani 25.11.2016 22:49
Kellään tietoa tuosta mehtimäen istumapaikkojen määrästä?
+2 #27 01miki10 26.11.2016 00:16
Lainaus jokipofani:
Kellään tietoa tuosta mehtimäen istumapaikkojen määrästä?

Noin 2500, ainakaan muuta tietoa en ole löytänyt. Tosin C-katsomon yläosa on muutettu muuhun käyttöön, joten todellinen paikkamäärä on tuota pienempi.
#28 Eastside22 26.11.2016 00:34
Nyt käydään läpi omat virheemme ja tänään näytetään , miks ollaan sarjassa parhaimpien joukossa .!!

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Kirjaudu

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi artikkeleita



Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    20.10. Jokipojat–SaPKo 2–3

    Oskari Lehtinen

    Voimahyökkääjän viimeistelyssä ei tosiaankaan ollut moitittavaa SaPKoa vastaan. Kahden hienon maalin lisäksi nähtiin jälleen kerran kovia taklauksia ja hyvää kamppailupelaamista.

    Joonas Larinmaa

    Kultakypärää päässään pitäneen Larinmaan vikkelyys ja oivaltavuus ovat omalla tasollaan. Hiukan paremmalla viimeistelyllä olisi illan saldona ollut myös maali. Nyt joutui tyytymään kahteen syöttöpisteeseen.

     

    Oula Uski

    Uskin johtama kenttä kantaa tällä hetkellä erittäin suurta vastuuta hyökkäystehojen osalta. Saalisti Larinmaan tavoin syöttöpisteet molempiin Lehtisen maaleihin. Uski kellotti peliaikaa yli 22 minuuttia ja kauhoi 19 aloituksesta 11 joukkueelle.

     Kokonaistilanne:

    5 tähteä: Joonas Larinmaa
    4 tähteä: 
    Jonathan Iilahti
    3 tähteä:
    Tuukka Rajamäki, Oskari Lehtinen, Oula Uski
    2 tähteä: Timo Hiltunen, Roni Viirlas, Lassi Raitanen

Uusimmat blogikirjoitukset