Jokipojille rankkarivoitto Kajaanista

Hokki–Jokipojat 3–4 vl. (1–1, 1–1, 1–1)

Jokipojat nappasi voiton myös kauden toisessa ottelussaan, kun sarjan suurimpiin ennakkosuosikkeihin kuuluva Kajaanin Hokki taipui kotikaukalossaan. Perjantai-illan kamppailun ratkaisu nähtiin vasta voittolaukauskisan seitsemännessä parissa. Oskari Lehtinen onnistui rankkareilla toistamiseen, ja Jokipojat voitti kisan 2–1. Varsinaisella peliajalla ärjypaitojen osumat iskivät Santeri Arousva, Teemu Nissinen ja Ville Halonen (1+1). Maalilla Samuel Jukuri torjui 25 kertaa.

 

Otteluraportti

– Maistuu erittäin hyvältä. Hieno voitto.

Jokipoikien sankariksi Hokki-ottelussa nousseen Oskari Lehtisen sanat kertovat paljon. Ne tiivistävät napakasti sen tunnelman, mikä joensuulaisten pukukoppikäytävällä perjantai-iltana Kajaanissa vallitsi.

Jokipojat oli hetkeä aiemmin kaatanut Hokin voittomaalikilpailun jälkeen 4–3. Ratkaisu venyi seitsemänteen pariin saakka, ennen kuin Lehtinen upotti illan toisen rankkarinsa.

– Ensimmäisellä kerralla ajattelin ampua etuyläkulmaan, mutta ammuinkin takakulmaan, koska siellä oli enemmän tilaa. Sen jälkeen sanottiin, että jos ei tule maalia, niin ammun uudelleen. Sattui onnistumaan silläkin kertaa, 22-vuotias laitahyökkääjä sanoi.

Illan ratkaisuosuman Lehtinen ujutti Hokki-vahti Sami Väliharjun jalkojen välistä.

– Lehtinen on aloittanut kautensa tosi hyvin. Hän joutui outoon paikkaan, kun meillä on kolme sentteriä pois, mutta kolmossentterin paikka on täyttynyt hienosti. Olen tyytyväinen sekä hänen otteisiinsa että koko joukkueeseen, Jokipoikien valmentaja Ari Aaltonen kertoi.

Jokipojat oli vahva etenkin ottelun avauserässä. Joukkue loi paremmat tilanteet myös jatkoajalla, joten voitto matkasi oikeaan osoitteeseen.

– Kyllä minun täytyy tuuheaa tukkaani nostaa joukkueelle. Tulimme hyvällä asenteella peliin ja onnistuimme hienosti, Aaltonen paketoi.

Jokipojat viime kevään välieräsarjassa pronssipeliin sysännyt Hokki avasi perjantaina pistetilinsä tämän kauden Mestiksessä.

– Tasainen peli, niin kuin meidän pelit ovat aika usein olleet. Ensimmäinen erä oli meiltä heikko, mutta otteet tasaantuivat sen jälkeen. Kyllä me yksi piste ansaittiin, mutta se ekstrapiste meni oikeaan osoitteeseen, Hokin valmentaja Jari Laukkanen tunnusti.

Teksti: Mika Moilanen

 

Maalit ja syöttäjät

10.52 Santeri Arousva (Ville Halonen, Lauri Huhdanpää) 0–1
14.59 Samu Pyykkönen (Heikki Klemetti) 1–1
22.31 Matti Kaarlela (Riku Korhonen, Roni Viirlas) 2–1
24.43 Teemu Nissinen (Joel Olkkonen, Teemu Lahtinen) 2–2
48.19 Halonen (Heikki Puustinen, Joni Muranen) 2–3
51.13 Viirlas (Samuli Tanhua, Pyykkönen) 3–3
65.00 Oskari Lehtinen 3–4 vl.

Maalivahtien torjunnat

Sami Väliharju, Hokki 9+2+5+3=19
Samuel Jukuri, Jokipojat 5+11+5+4=25

Rangaistukset

Hokki 3x2 min = 6 min
Jokipojat 3x2 min = 6 min

Yleisöä: 608

 

Jokipoikien kokoonpano

16 Jesse Paukku – 27 Ossi Pellinen – 12 Oula Uski
14 Heikki Puustinen – 11 Ville Halonen – 65 Nico Friman
92 Lauri Huhdanpää – 88 Oskari Lehtinen – 91 Joonas Larinmaa
50 Teemu Holttinen – 26 Teemu Lahtinen – 17 Teemu Nissinen
61 Lauri Hukkanen

20 Santeri Arousva – 3 Antti Helanto
4 Juuso Akkanen – 6 Joni Muranen
 47 Matti Koistinen – 2 Joel Olkkonen

31 Samuel Jukuri
(35 Juho Ratilainen)

 

 

Otteluennakko

Jokipoikien kauden ensimmäisen viikon toinen etappi on vierailu Kajaanissa, jonne joukkue matkustaa perjantaina kohtaamaan Hokin. Viime kaudella hopealle yltänyt Hokki oli viime keväänä välierissä Jokipoikia parempi otteluvoitoin 4–2. Keskiviikkona ehjän esityksen esittäneet ärjypaidat saavat varmasti vastaan ärsyyntyneen isännän, sillä Hokki hävisi hiukan yllättäen kauden ensimmäisessä ottelussaan vieraissa sarjanousija Iisalmen Peli-Karhuille lukemin 5–2. Jokipoikien maalinsuulla jatkaa Samuel Jukuri.

Harjoitusotteluissa Jokipojat vielä haki peliään, mutta ensimmäisessä runkosarjaottelussa otteet olivat erittäin vakuuttavia, kun joukkue kaatoi SaPKon lukemin 5–1. Jokipoikien päävalmentaja Ari Aaltonen oli hieman yllättynyt siitä, miten hyvin sarja-avaus onnistui.

– Tiesin keskiviikkona, että joukkue on hyvässä iskussa. Sillä tavalla oli kuitenkin yllätys, että peli oli niin valmista. Luotin joukkueeseen, että peli toimii. Äijillä oli hyvä tatsi päällä. En voi olla kuin tyytyväinen joukkueen esitykseen SaPKo-pelissä, kertasi Aaltonen.

Perjantaina vastus on ennakkokaavailuissa vielä piirun verran kovempi. Edellisen kauden hopeamitalisteja on veikattu yhdeksi tämän kauden mestariehdokkaaksi. Se, että Hokki taipui kauden ensimmäisessä pelissä sarjanousijalle oli Aaltosellekin yllätys.

– Valehtelisin jos en sanoisi, että se oli yllätys. Tuommoisia ohipelejä tulee silloin tällöin kaikille joukkueille. Sen tiedän, että huomenna on erittäin vihainen ja vaarallinen joukkue vastassa! Huomenna meidän pitää olla hereillä heti ottelun alusta lähtien. 

Hokki on tunnettu joukkueena, joka varsinkin kotikaukalossaan pelaa aktiivista karvauspeliä. Tähän "Turbon" suojattien pitää myös varautua.

– Meidän pitää pystyä kamppailemaan hyvin. Hokilla on kotipeleissä 60 minuutin paine, ja siihen meidän pitää pystyä vastaamaan. 

– Pelasimme viime kaudella monta kertaa Hokkia vastaan, eli yllätyksiä ei sen suhteen tule. Kajaanin pieni kaukalo tuo peliin oman haasteensa, analysoi Aaltonen.

Jokipoikien kokoonpanosta on varmasti sivussa sentterikolmikko Kasimir Puruskainen, Roope Hämäläinen ja Joona Manninen.

Lisäharmia pelikieltojen muodossa mahdollisesti tuovat SaPKo-pelissä tapahtuneet kaksi tilannetta, joista on lähtenyt raportit kurinpitäjän käsittelyyn. Käsittelyssä ovat Jesse Paukun ulosajo ja Oskari Lehtisen nyrkkinujakka. Pelikieltoja ei tilanteista tuomittu, sillä sekä Paukku että Lehtinen ovat kokoonpanossa.

Ainoa muutos kokoonpanossa SaPKo-peliin verrattuna on Lauri Hukkasen tulo 13. hyökkääjäksi Ville Silvastin tilalle.

Ottelu Kajaanin jäähallissa alkaa klo 18.30. Peli on nähtävissä maksutta Yle Areenasta ja Veikkaus-TV:stä (vaatii rekisteröitymisen ja rahaa pelitilillä).

 

Aiemmat kohtaamiset

Hokki–Jokipojat
2016: 1–5 (playoffs)
2016: 1–2 ja. (playoffs)
2016: 3–2 ja. (playoffs)
2015: 2–1
2015: 3–4 ja.
2015: 5–4 vl.
2014: 3–2
2013: 4–3 vl.
2013: 4–3 vl.
2012: 5–2
2012: 2–0
2011: 3–2 vl.
2011: 3–2
2011: 5–2
2010: 5–3
2010: 4–5
2009: 2–0
2009: 1–3
2008: 4–3 ja.
2008: 3–2 ja. (playoffs)
2008: 10–2 (playoffs)
2008: 5–3
2007: 2–6
2006: 2–1
2006: 5–4
2006: 3–2
2005: 6–0
2005: 3–2
2004: 5–0

Saldo: 23–0–6 (maalit 104–70)

Jokipojat–Hokki
2016: 2–4 (playoffs)
2016: 1–3 (playoffs)
2016: 0–1 (playoffs)
2016: 3–1
2015: 3–4 ja.
2015: 1–3
2014: 3–1
2013: 2–0
2013: 5–2
2013: 3–4 ja.
2012: 1–2
2011: 6–0
2011: 1–0
2011: 4–2
2010: 3–2
2009: 7–3
2009: 2–4
2009: 2–1 ja.
2008: 3–1
2008: 2–5 (playoffs)
2008: 4–1
2007: 2–4
2007: 4–8
2006: 5–2
2006: 2–3
2005: 1–6
2004: 6–4
2004: 1–2

Saldo: 14–0–13 (maalit 79–73)

Kommentit   

+8 #1 rizee 16.09.2016 16:31
Matsi tulee YLE Areenasta! Kaikki jännittämään. Jokipojat kaataa Hokin 3-4 jatkoajalla! JOKIPO!
+8 #2 jones 16.09.2016 17:42
Vielä tuohon avausmatsiin...

Olen jokseenkin sen kannattaja, että avauspeliin voisi järjestää ilmaislippuja yms että tupa olisi täynnä. Tuolla pelillä, mitä poijaat esitti, olisi ollut mahdollista houkutella selkänsä kääntäneitä takaisin halliin.

Laittakaa sellainen kamppanja pian, millä halli täyttyy. Heti sarjan alkuun. Markkinoinnista paraskeino.
+8 #3 jones 16.09.2016 17:45
Ja ehdotan myös rumpujen rajoittamista katsomossa yhteen matalaääniseen. Painetorvet on kielletty kuulonvaurioitu misen pelossa, joten tässä voisi olla seuraava kohde. Ei vaan toimi tyhjässä hallissa moinen hakkaaminen.

Pahimmillaan rumpujen räiskiminen saa ihmiset jäämään kotiin. Eilinen maalikooste kertoo jo paljon, kun kotijoukkueen tehdessä maalin ei tahdo rumpujen hillittömän hakkaamisen takaa kuulla edes maalilaulua.
-5 #4 jiikoo12345 16.09.2016 19:22
Rumnutus kyrsinyt jo vuosikausia. Ei sovi suomeen. Ei ollenkaan.
+13 #5 selästä taklaaja 16.09.2016 20:12
Kajaanin katsomossa ei tunnu rumpujen pauke haittaavan peliä...:)
Mehtimäelläkin on hiljaista kuin ruumishuoneella verrattuna 80-lukuun....
Onko tosiaan niin, että ihmiset menevät nykyään lätkämatsiin "nukkumaan"???
+9 #6 jones 16.09.2016 20:38
Lainaus selästä taklaaja:

Onko tosiaan niin, että ihmiset menevät nykyään lätkämatsiin "nukkumaan"???


Nyt pitää antaa sen verran yleisölle anteeksi, että onhan se katsomostakin intohimo tapettu tehokkaasti tällä sarjajärjestelm ällä. Jospa sitten 2018 intohimo taas palaa?

Keinotekoinen meteli rummulla on silti paskaa. Sen sijaan kun kotijoukkue tekee maalin, niin silloin kuullaan katsomosta sitä oikeaa riemua. Halliin väkeä, niin tunnelma paranee. Tuo on isoin haaste.

Tämän kauden joukkueessa on jotain speciaalia. Peli-ilme on niin freesi heti alkuun! Hyvin koottu ja valmennettu joukkue!
+7 #7 jones 16.09.2016 20:57
Jokipojat vienyt jatkoilla Hokkia kuin kuoriämpäriä. Toivotaan myös palkinnon tulevan.

Liike ja kiekkokontrolli on huikeaa!

Ja Olkkonen on kehittynyt lisää. Ihan dominoiva pakki jo ja ei kaukana liiga enää.
+9 #8 jones 16.09.2016 21:05
Munattomia rankkareita Jokipojilla.

Onneksi Lehtinen otti joukkueen reppuselkään ja voitto joensuuhun ansaitusti!
+11 #9 sambialainen heimolaulaja 16.09.2016 21:13
Hyvä Jokipo, maukkaat pisteet Kajaanista!
Erityismaininta Lehtiselle erinomaisista rankkareista.
+8 #10 Peks1 16.09.2016 21:22
Kaks pojoo Kajaanista on hieno saalis. Hyvä liike, hyvä ilme. Kaikki kentät pelaavat tasavahvasti. Hyvin koottu joukkue. Mutta toki vasta 2 peliä pelattu.
+6 #11 aku 16.09.2016 21:49
Upea kauden avaus:-) Täytyy nyt vähän kehua vaikka se tuntuikin viime pelin jälkeen aiheuttavan joillekin ahdistusta:-) Kiitosta kannattaa jakaa silloin kun siihen on aihetta, kauden mittaan tulee varmasti hetkiä jolloin saa sitä kuraa heittää jos sitä haluaa harrastaa:-)
+6 #12 Eastside22 16.09.2016 23:38
Vaikka peli oli tokaerässä jäähyjen sävyttämä niin , näytettiin kuskin paikka . Jokipoo tulee olemaan näyttämöllä omavaraisuudell aan , et näinkin voi pelata kunnon lätkää . Turbo on saanu tään porukan pelaamaan yhtenäisenä joukkueena ja vaikka kausi on pitkä , niin Äijien tahtotila on juuri oikea . KIIITOS JOKIPOOOOO!!!!! !!!!
+4 #13 Korppu 17.09.2016 03:24
Tuntuupas hyvältä voitto Kajaaanista harvinaista herkkua meille.

Hyvä JoKP!
+5 #14 JTK 17.09.2016 07:25
Eastside puhuu asiaa. Omavaraisuus joukkueesssa yhdistää porukkaa. Monet tuntevat entuudestaan toisensa ainakin jonkin verran vaikka oltaiskin eri ikäluokista. Pelaajat ovat pyörineet samalla hallilla ja pelanneet Ärjy-logo rinnassa jo pitkään vaikka välillä olis käytykin muualla. Kaiken kruunaa Joensuulainen koutsi, joka haluaa antaa mahkuja uusille omille nuorille pelaajille. Siihen vielä päälle sopivat täsmävahvistuks et niin avot!

A-nuoret kohtaavat tänään KOOVEEN, B-nuoret IPK:n ja C-nuoret Jukurit/PiPS yhdistelmän.
+4 #15 jii74 17.09.2016 09:14
VOITTOMAALI : https://youtu.be/jehT2olPQNk
+4 #16 JTK 17.09.2016 14:09
C-nuoret voitti jatkoajalla Jukurit/PiPSin 4-3.
+5 #17 jones 17.09.2016 14:23
Tässä Hyvöselle vinkki.

Ilmaispelien tai muut alennuspelit jatkossa nimettynä Fanipeli tai Fanipäivä. Syystä että nimen ympärille on mahdollista kehittää perinne ja isompi tapahtuma, sekä kuulostaakin yhteisötapahtumalta.

- Ilmainen sisäänpääsy tai 2€ liput
- Fanituotteet polkuhintaan
- Jotain kontaktia joukkueen ja katsojien välille
- Valmentajan kuulumisia
- Seurajohto kertoo tauoilla tai erillisessä tilausuudessa väliaikatietoa taustoilla tapahtuvista asioista yms. kuulumisia
- Fanipäivänä ilmaiset kuljetukset mm. ympäryskunnista hallille yhteistyössä jonkun alan yrityksen kanssa
- Peliä ennen laajempia juttuja mediaan

yms. aiheeseen liittyvää tapahtuman ympärille.

Ja näitä se 2kpl kauteen.
+6 #18 Repe 17.09.2016 14:43
Ei se itse ilmaisuus tuo uusia faneja sen kummemmin muihin peleihin. Kukaan järkevä ihminen ei maksa nyky-Mestiksest ä mitään 13 euron seisomapaikkali ppuja. Ja ei tämä nykyinenkään seurajohto hirveästi tule ulos aiheesta: "Jokipojat nyt ja tulevaisuudessa ".
+4 #19 selästä taklaaja 17.09.2016 14:46
Luin noita nimim. jonesin ajatuksia tuosta edeltä.
Noilla toimenpiteillä saadaan toki se katsojakeskiarv o nousemaan, mutta onko sillä merkitystä? Kun jaetaan ilmaisia lippuja muutamassa pelissä vaikkapa tuhat ja lasketaan nuo yleisömääriksi niin saavutetaan toki se yleisötavoite.. ..ei noilla toimilla mielestäni asia juurikaan parane. Toki siellä on enemmän yksittäisessä pelissä niitä kioskien palveluita käyttäviä, mutta asian ydin on mielestäni aivan toinen:Tarvitta isiin tuote jota tultaisiin innolla kannustamaan ympäri maakuntaa. Valtimolta Kesälahdelle ja Lieksasta Outokumpuun ja vielä rajojen ulkopuolellekin ...Vaikka tuonne 80-luvulle ei ole monestakaan syystä paluuta niin tuo asia, tarjolla oleva tuote, josta ihmiset maksavat on se tärkein. Ei vaikkapa se euron alennus lipunhintoihin. Ja jokainenhan meistä tietää, että kun seurajohdossa on näitä tiettyjä henkilöitä, vaikka toki uudistumista onkin tapahtunut, ei kansa halua tuoda rahaa kassaan...
+4 #20 Peks1 17.09.2016 14:55
Karjalaisessaha n taisi lukea, että on tulossa teemapeleja. Opiskelijateema , perheteema ja Espoo-teema. Ihan hyviä minusta.

Netti-Karjalais essa muuten uusi juttu Kyllösestä ja Canada Cupista 1987. Seuraavassa kotipelissähän voisi erätauolla haastatella Kyllöstä tai Kapasta noista Canada cupeista -76 ja -87. Kun se World cup on nyt ajankohtainen. Ja se voisi lukea etukäteen lehdessä, että on erätaukohaastat telu.
+6 #21 jones 17.09.2016 16:06
Lainaus selästä taklaaja:
Kun jaetaan ilmaisia lippuja muutamassa pelissä vaikkapa tuhat ja lasketaan nuo yleisömääriksi niin saavutetaan toki se yleisötavoite....


Ensisijainen tavoite pitää olla saada vanhat kannattajat takaisin halliin ja uskottavuuden palauttaminen.

Kynnystä siis alemmaksi halliin paluulle.

Todellisuudessa kannattajat palaavat kun seuralla on kunnianhimoiset tavoitteet. Tämä on minun mielipiteeni ja näppituntuma.

Omatpojat on hyvä ja oikea ajattelutapa, mutta suurtayleisöä se ei sytytä ja tuo halliin. Joensuu on kiekkokaupunki ja se kaipaa todellista kilpailua siitä kirkkaimmasta. Hissuttelut ja hyssyttelyt vie viimeisetkin rippeet katsomosta. Tavoite pitää olla tulevaisuudessa liiga ja sen eteen pitää tehdä töitä.

Kannattajille pitää luoda uskoa ja unelmia tulevaan. Nyt sitä ei ole.
+4 #22 JTK 17.09.2016 19:19
A-nuoret voitti jatkoajalla KOOVEEN vieraissa 2-3. Ratkaisun iski Miro Väänänen joka palasi meille äskettäin Ilveksestä. B-nuoret voitti IPK:n vieraissa 1-4. Kopla hävisi jatkoajalla Riemulle 3-4.
+3 #23 jiikoo12345 17.09.2016 19:35
Lainaus Repe:
Ei se itse ilmaisuus tuo uusia faneja sen kummemmin muihin peleihin. Kukaan järkevä ihminen ei maksa nyky-Mestiksestä mitään 13 euron seisomapaikkalippuja. Ja ei tämä nykyinenkään seurajohto hirveästi tule ulos aiheesta: "Jokipojat nyt ja tulevaisuudessa".


Puhumattakaan 17 euron istumapaikoista!

Miten tämä homma voidaankin kusta ahneudella. Ei peli ole enää tuon arvoista. Ne jotka haikailevat 80-luvun aikoja ja katsojamääriä. Juna meni jo! Tänään on paljon samaan aikaan muutakin tarjolla kuin jääkiekkoa.
+3 #24 joo,joo 17.09.2016 20:40
Kyllä nuo lippujen hinnat karkas käsistä taas kerran!!! 10€ ja 15€ oli ehottamasti ne maksimi hinnat jota tuosta pelistä voi pyytää. Turha tosiaan on haikailla 80-luvulle!!! lippujen HINNAT ALAS HETI!!! Muuten tuo peli on tosiaan yllättävän valmista ja vauhdikasta.
+5 #25 jones 17.09.2016 20:55
Lainaus joo,joo:
Kyllä nuo lippujen hinnat karkas käsistä taas kerran!!! 10€ ja 15€ oli ehottamasti ne maksimi hinnat jota tuosta pelistä voi pyytää


Seura kannustaa ostamaan lippuja ennakkoon. Ennakkoon 11 ja 15€ ja sisältää jo palvelumaksujakin.

Ihan kohtuullista.
+2 #26 Peks1 17.09.2016 21:05
Lippujen hinnat ihan ok.
#27 selästä taklaaja 18.09.2016 08:20
Olen edelleenkin sitä mieltä, että vaikkapa 2 euron pudotus lippujen hinnoista ei lisää kovinkaan monta silmäparia katsomoon. Katsojamääriin vaikuttaa enemmän muut syyt ja niitähän onkin tuotu tuossa edellä esille....
+2 #28 JTK 18.09.2016 09:12
Kylmä tosi asia on, että niin pitkään kuin Hokijoki Oy:n aikaiset ihmiset määräävät ja päättävät taustalla miten asiat tehdään, niin ei tapahdu mitään ratkaisevaa muutosta ja kehitystä parempaan.
+5 #29 Peks1 18.09.2016 10:38
Täytyy sanoa, että koska en liiku piireissä enkä tunne näitä taustajuttuja, niin en oikein ymmärräkään tätä usein toistuvaa puhetta taustavaikuttaj ista ja ex-hokijokilais ista, jotka muka jarruttavat kehitystä. Jos taustalla on bresneviläistä pysähtyneisyytt ä, niin se on tietenkin huono juttu. Mutta paljon hyvää on tapahtunut parissa vuodessa, joten en oikein usko siihen.

Onko kukaan lukenut Fööni-Penan kirjaa, onko siinä mitään näistä asioista?
+4 #30 rizee 18.09.2016 14:15
Vaikea on tietysti tässä tilanteessa saada tuon enempää katsojia halliin. Tässä tämän hetken Suomen jääkiekkosystee missä ei oikeastaan tempauksilla tai lippujen hintojen laskemisella ole mitään väliä. Kun panosta ei ole, ei ole myöskään katsojia.

Laskeva trendi tulee jatkumaan vielä pari kautta. Toivotaan, että kauden 17-18 jälkeen päätetään avata liiga ja palauttaa karsinnat. Jopa mielellään karsintasarjall a. 2 liigan huonointa ja 2 mestiksen parasta tai jotain...

Varmaankin tällä hetkellä avainasemassa on seuran imagon kehittäminen ja mielikuvien parantaminen. Myös toimintaympäris tön (Joensuun ja lähiympäristön jäähallit) kehittämistä pidän itse tärkeänä.

Omavaraisuus on OK, mutta silti muutama väriläiskä (jopa ulkomaalainen) ei olisi pahitteeksi. Joukkue on tällä hetkellä hyvä, mutta vähän väritön.
+1 #31 jones 18.09.2016 19:21
Lainaus rizee:

Omavaraisuus on OK, mutta silti muutama väriläiskä (jopa ulkomaalainen) ei olisi pahitteeksi. Joukkue on tällä hetkellä hyvä, mutta vähän väritön.


Juuri tätä tarkoitin. Itse haluaisin joukkueeseen sen ulkomaalaisen väriläiskän. Vladimir Andreyevin kädet ja persoona tai Lubomir Kolnikin tautinen lämäri...näitä yleisö tulee katsomaan.
+3 #32 JTK 18.09.2016 19:57
A-nuoret voitti Lekin vieraissa 2-4 ja B-nuoret voitti Hokin 3-2. Hokki johti jo 0-2, mutta hienosti pojat nousivat rinnalle ja ohi.
+1 #33 päätykatsomo 22.09.2016 17:52
Tähän ketjuun pitää vielä lisätä, että mitenkä sais lisää porukkaan halliin, niin suosittelisin mainostamaan myös, että Smartumin setelit käy matseihin.

==> JA TOIMISTOLLE TIEDOKSI, suosittelisin ottamaan vastaan myös nimenomaan Smartumin LIIKUNTASETELEI TÄ (4€ arvoisia), eikä ainoastaan Liikunta ja Kulttuurisetele itä (5€) => Juuri näitä 4€ Smartumeita porukat saa työpaikoiltaan => Ja toimisto, JOKAINEN MUU SEURA tässä kaupungissa ottaa vastaan lippujen/kausar ien ostossa nimenomaan 4€ Smartum-setelit , joten hienovarainen kysymys, miksi te ette?

Tässä yksi konkreettinen ehdotus siihen, miten porukkaa saisi lisää halliin!

Kirjaudu sisään palveluun kommentoidaksesi. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida.

 

Kirjaudu

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi artikkeleita



Heilin tähdet

  • Karjalan Heili antaa jokaisessa kotiottelussa tähdet kolmelle kotijoukkueen parhaalle pelaajalle.

    20.03. Jokipojat–K-Vantaa 1–2 ja.

    Joonas Larinmaa

    Larinmaa oli jälleen kerran Jokipoikien näkyvimpiä hyökkääjiä. Haastoi jatkuvasti omalla hyvällä liikkeellään ja kiekonkäsittelyllään vantaalaisia. Viimeisteli Jokipoikien ainoan maalin, kuten monesti aiemminkin, ajamalla röyhkeästi maalin edustalle.

    Jonathan Iilahti

    Ensimmäisen kerran pudotuspeliottelun Jokipoikien maalilla aloittanut Iilahti oli Kiekko-Vantaata vastaan loistava. Ajoittain kiekko hieman poltteli, mutta esitti vastapainoksi myös muutamia huipputorjuntoja.

     

    Matti Koistinen

    Puolustuspään konkari oli mies paikallaan. Vaikka kellotti kenttäpelaajista eniten peliaikaa (33.48), jaksoi Koistinen pelata kovalla tasolla läpi ottelun. Liigaan siirtyvä Joel Olkkonen sai varmasti paljon oppia pelatessaan Koistisen pakkiparina.

    Kokonaistilanne:

    17 tähteä: Samuel Jukuri
    15 tähteä: Joonas Larinmaa
    14 tähteä: Oskari Lehtinen, Tuomas Huhtanen
    11 tähteä: 
    Oula Uski, Joel Olkkonen
    10 tähteä:
     Lauri Huhdanpää 
    8 tähteä: 
    Juho Ratilainen, Juuso Akkanen, Ville Halonen
    7 tähteä: 
    Jesse Paukku
    6 tähteä: Nico Friman, Matti Koistinen
    5 tähteä: Samu Pitkänen
    4 tähteä: Ville Silvast, Jonathan Iilahti
    3 tähteä: Joonas Valkonen, Ville Räsänen, Eppu Rissanen
    2 tähteä: Jere Myllyniemi
    1 tähti: Antti Helanto, Joona Manninen, Lauri Hukkanen

Sarjatilanne

 

Jokipojat top5

 

Maalivahdit

 

Uusimmat blogikirjoitukset